Eve Online > NoobGarten

Piratem byc ?

<< < (10/11) > >>

evilcry:
Dzięki za odpowiedzi  :) wybrałem minmatarów, do zobaczenia w przestrzeni  >:D

Ellaine:
Każde zestawienie będzie dyskusyjne :)
Nie zaznaczam nic przy statkach z którymi nie mam doświadczenia. O tym jaki super jest Taranis słyszałem dużo, ale nigdy z takim nie latałem. Sacri rzeczywiście działa nieźle solo, masz rację.
Pisałem że każda rasa ma do solo i małych gangów. W tym Caldari ma raczej do małych gangów :)

Goomich:

--- Cytat: Scaryman w Września 11, 2008, 10:52:32 ---Sacrilege i Taranis to swietne statki solo, nie wymieniasz ich jako takie a to uber shipy :) Ogolnie trochę dyskusyjne zestawienie (sam piszesz ze kazda rasa ma statki do solo, po czym nie wskazujesz zadnego statku do solo u Caldari... bo obydwaj wiemy ze to akurat jest ich słaba strona)

--- Koniec cytatu ---

To jest słaba strona ludzi, którzy koniecznie muszą mieć 6 modułów do tanka, a nie Caldari.

Colonel:
Rasa do piractwa nie wiele daje...
raczej umiejetnosci , kierunek nauk zaimplementowanych w twoja postac..
najlepiej wybrac taka ktorej geba i ksywa nie znudzi ci sie za szybko
a zeby zaczac i tak musisz zrobic troche skili...
im mlodsza postac i im ma mniej skili tym bardziej zaweza sie grono potencjalnych ofiar...
skile, praktyka i dobry statek z dobrymi skilami zwiekszaja te mozliwosci..
nie mniej jednak nigdy nie dadza ci 100% przewagi....
po prostu "zawsze znajdzie sie wieksza ryba"
Jesli chcesz byc samotnym łowca to polecam ci ukierunkowac sie w Pilgrima lub Vagabonda...te statki odbiegaja od standardu

evilcry:

--- Cytat: Colonel w Września 13, 2008, 14:01:49 ---Rasa do piractwa nie wiele daje...
raczej umiejetnosci , kierunek nauk zaimplementowanych w twoja postac..
najlepiej wybrac taka ktorej geba i ksywa nie znudzi ci sie za szybko
a zeby zaczac i tak musisz zrobic troche skili...
--- Koniec cytatu ---