Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

Bobici na północy.

<< < (6/133) > >>

Totalizator:
Czyli widzę że nowa polityka rekrutacyjna boba przynosi spodziewane efekty.

Vic Brunner:
uczestniczyłem w 2giej rundzie tylko - czyli 2r
Nasza flota liczyła tam ok 120 osób (w tym jakieś 50 bsów), wrogie 3 floty (IRON, RA i MM) mialy ponad 200. Nie wiem jakie wyniki ale na pewno nas pojechano :] W pewnym momencie na localu widzialem 80 plusów przy blisko 300 osobowym localu :] Lag był znośny, dzięki czemu gdy zacząłem być primary dla supportu spokojnie sobie wywarpowalem ;] (fakt, że wtedy już część BSów mi żarła armora).

Wskoczyliśmy z CCP do R2 gdy mieliśmy intela o około 120 osobowej flocie wroga przy gate i bsach stojących na jump range. Zaczęła się tradycyjna sieczka i walka z lagiem, niby wyglądało to fajnie ale po chwili okazało się, że wrogów zaczęło robić się dużo. Mimo to flota walczyła dalej, aż w końcu gdy FC zobaczył, że są problemy ze zdejmowaniem celów dał rozkaz do wywarpa na słońce. Do x-7 wracało jakieś 40-50 osób (w tym część w jajkach)

Na razie dwie próby pojechania Tytana spaliły na panewce (aczkolwiek dziś już na armorze był podobno), głównie tytan załatwiał sprawę podczas walk :] MAX po pierwszym dniu wygląda na MAX DAMAGE ale zadawany GBC :]
Z tego co widzę to się chłopaki nie przejmują stratami, biorą następne statki i wracają :]
Nie wiem czy o to chodziło - czyli jak najwięcej zadym - ale skoro się świetnie bawią ludzie to chyba jest dobrze :]

Osobiście uważam, że na razie rządzi chaos - brak jakiejś większej strategii, tylko: "O!!! w XXX jest flota! wroga lecimy!" a że w danym momencie online jest jakaś 1/5 z tych co przylecieli na północ to 1 tytan plus flota ok 100 wrogich statków załatwia problem.
Myślę, że znacznie skuteczniejsza okazałaby się taktyka spalonej ziemi - czyli system po systemie jechanie posów, oczekiwanie na zebranie się floty wroga do obrony i jazda. Wróg by się koncentrował, ale flota GBC też by wtedy była zmobilizowana, więc na pewno bitki by były przednie i w końcu GBC mogłoby zacząć używać swojej floty capsowej, która na razie jest kompletnie bezużyteczna.

Podsumowując: Na razie chaos sprzyja obrońcom :]

LosBekoczoS:
http://www.iron-alliance.com/kb/engagement_analysis.php?k_id=74598
VFK - chyba nr 1

169 obroncow 130 atakujacyh
bs straty 2 obroncow 63 atakujace

w walce bral udzial tytek, praktycznie wiekszosc obroncow to IRON

http://www.iron-alliance.com/kb/engagement_analysis.php?k_id=74806
2r-
172 obroncy 67 atakujacy
bs straty 0 obroncy 34 atakujace

Brak tytek support, pojawia sie RA, MM, Pure

Generalnie szkoda ze ci co powinni nie zadzwonili pomnie bym bral udzial w lagu ....  :(

Fedajkin:
Ja w tym miejscu chciałbym przeprosić ruffus 33, że nie pozwoliłem mu w spokoju self-destructować się.

Generalnie znowu lagowania zabiła ducha prawdziwej walki i moje uznanie dla BOB'N'Frinds za big cochones, że wskoczyli do VFK- wiedząć iż mają mrane szanse na przeżycie.

Diabl0:
IRON: http://www.iron-alliance.com/kb/engagement_analysis.php?k_id=74598
BOB: http://www.killboard.net/fleetbattle/788/

Jak widać po obu stronach różne wyniki, a prawda pewnie gdzieś po środku :)

Zabawa pewnie była by fajna poleciało by więcej celi (po obu stronach) gdyby nie lagi... w ciągu około 10 minut udało mi się wystrzelić 2 magazynki do tytana z tempesta... targetowanie trwało około 3-4 minut... aktywacja modułków też coś koło tego...

Słowem, jak na razie wygrywa lag odbierając ochotę do zabawy

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej