Autor Wątek: Total Noob Questions po raz czwarty  (Przeczytany 121712 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #350 dnia: Styczeń 03, 2009, 23:24:38 »
Druga opcja to odpalenie karty standingów w charakters sheets. Wśród gości którzy cię lubią będzie ten agent i (co prawda dawno tak  nie robiłem) albo możesz sobie ustawić auto do niego, albo przynajmniej dostaniesz nazwę systemu i stację w której urzęduje a wtedy mapa, wyszukiwarka systemów i jedziesz

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: jak dodać NPCa do adressbooka?
« Odpowiedź #351 dnia: Styczeń 04, 2009, 04:35:55 »
zrobiłem mały błąd i niechcący wywaliłem z addressbooka agenta, który zleca pierwsze 10 misji dla Minmatarów, z tym że na stacji, na której on jest zostawiłem trochę sprzętu :/ a jestem na stacji, gdzie trzeba było dostarczyć chipa z ostatniej z tych 10ciu misji. może mi ktoś poradzić, jak się dostać na tą stację początkową (i najlepiej abym miał możliwość ustawić sobie autopilota do niej).

Gdzieś w połowie Noecoma masz taki sejf, pod tytułem Assets. Jak sobie w to klikniesz, to ci się otworzy okienko i beda tam pokazane wszystkie twoje rzeczy, we wszystkich stacjach.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #352 dnia: Styczeń 06, 2009, 13:28:37 »
Noob questions :

1. Thermodynamics
Uzywanie powduje overload na modułach .. pojedyńczo lub dla całego zestawy.
Ponoć mozna stosować tzw heatsinki, moduły offline ktore zbieraja dmg zadawany przez overload.

I moje pytania w związku z tym :
- Czy warto skillować Thermodynamics ?
- Czy warto używać modułów typu Heatsink, i gdzie, np na BS czy na AF też???
- Kiedy warto, w jakich przypadkach konieczne jest przeładowanie ?

Nanite Paste
Ponoć słuzy do naprawy przegrzanych modułów ... ale, i tu moje pytania

- Skille jakie są potrzebne do używania efektywnie
- Jak to się używa, to znaczy kiedy, jak dużo to pomaga itp .. tak lopatologicznie proszę ...
- Jak duzo tego trzeba miec żeby był sens używać nanite paste dla statków małych srednich i bs ??


 

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #353 dnia: Styczeń 06, 2009, 13:31:49 »
Jeśli chodzi o nanity to o ich użyciu decydujesz w momencie odpalenia dopalania - po pmb masz do wyboru: dopalanie i dopalanie z nanitami
Odnośnie pozostałych dołączam się do pytania bo się zastanawiam nad skilowaniem tego

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

horax

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #354 dnia: Styczeń 06, 2009, 13:37:49 »
Jeśli chodzi o nanity to o ich użyciu decydujesz w momencie odpalenia dopalania - po pmb masz do wyboru: dopalanie i dopalanie z nanitami
Odnośnie pozostałych dołączam się do pytania bo się zastanawiam nad skilowaniem tego

nie, nanite pasta jesgt zuzywana przy naprawie przpalonego (przypalonego) modulu poza stacja. Skill nanite eng. zmniejsza ilosc potrzebnej nanite pasty do naprawy ze wzrostem lvl.
Thermodynamics skill z lvl mozesz dluzej przepalac dany modul - wolniej sie niszczy.
Thermodynamics mozesz wlaczyc tylko na aktywnych modulach - w opisie kazdego modulu jest napisane jak przepalannie wplywa na niego. Wazne jest ze nawet jak przepalasz tylko jeden modul na slocie np. low, pozostale moduly low tez ulegaja stopniowemu niszczeniu w cyklu przepalania :)


Nanite Paste
Ponoć słuzy do naprawy przegrzanych modułów ... ale, i tu moje pytania

- Skille jakie są potrzebne do używania efektywnie
- Jak to się używa, to znaczy kiedy, jak dużo to pomaga itp .. tak lopatologicznie proszę ...
- Jak duzo tego trzeba miec żeby był sens używać nanite paste dla statków małych srednich i bs ??
 

ile pasty - przy nanite eng lvl4 100-200 szt. to ilosc w zasadzie nie do zuzycia
pasty uzywa sie na ss (czy w przeerwie) w systemach gdzie nie ma stacji/nie ma dostepu do stacji. Naprawa w stacji jest zawsze tansza

1. Thermodynamics
Uzywanie powduje overload na modułach .. pojedyńczo lub dla całego zestawy.
Ponoć mozna stosować tzw heatsinki, moduły offline ktore zbieraja dmg zadawany przez overload.

I moje pytania w związku z tym :
- Czy warto skillować Thermodynamics ?
- Czy warto używać modułów typu Heatsink, i gdzie, np na BS czy na AF też???
- Kiedy warto, w jakich przypadkach konieczne jest przeładowanie ?

tak
tak
zeby zadac wiecej ps/zeby lepiej sie naprawiac/szybciej przeladwywac boostery - w zasadzie zawsze gdy przeciwnik zaczyna miec przewage :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2009, 13:42:43 wysłana przez Horax »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #355 dnia: Styczeń 06, 2009, 14:09:46 »
Dodam od siebie, że "heatsinki" to obecnie każdy moduł, który nie generuje ciepła - po prostu overload i wynikające z niego zniszczenia częściowo są rozkładane na sąsiednie moduły. Najłatwiej to zaobserwować na lowslotach, bo tam najczęściej używa się pasywnych modułów, ale działa na każdym poziomie fitu. Uszkodzone overloadem moduły i "heatsinki" można reperować pastą również i w "czasie" walki - warunkiem jest by overload był wyłączony (nie pamiętam czy moduł musi być nieaktywny by było możliwe użycie pasty).

Nie chciało mi się nigdy sprawdzać, co jest lepsze w pochłanianiu ciepła - moduły offline czy pasywne - może ktoś wie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Straszny

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #356 dnia: Styczeń 06, 2009, 14:25:24 »
ile daje heat?
tak łopatologicznie:
zastosowanie heat-a przy manewrowaniu:

bez heata
"damage Vaga" na mwd: 2924 m/s , vaga zwebowana na mwd: 1169 m/s
z heatem
"damage Vaga" na mwd:4159 m/s (!), vaga zwebowana na mwd+heat: 1663 m/s

realnie ok 80 sekund czas użycia, różnica dystansu na mwd + heat 80s vs mwd bez heat-a : 100 km (!)

heat przy zadawaniu obrażeń:
dpsik na 180dual +3gyro: 495
dpsik na 180dual+3gyro+heat: 569

dla hail-m na optimalu.


thermo to genialna sprawa  O0
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2009, 16:48:24 wysłana przez Scaryman »

Goomich

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #357 dnia: Styczeń 06, 2009, 14:42:19 »
- Czy warto używać modułów typu Heatsink, i gdzie, np na BS czy na AF też???

Tam gdzie masz miejsce. :)
Zwykle wsadza się smartbombę na utylity slota na hi.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #358 dnia: Styczeń 06, 2009, 14:54:44 »
Czyli podsumowując, Thermodynamics to must have w PvP, a i pasta nie zaszkodzi ?
A używać zawsze bo przeciwnik w 99% ma i używa ?

Ellaine

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #359 dnia: Styczeń 06, 2009, 14:59:20 »
Używa się kiedy trzeba, czyli bardzo daleko od "zawsze".
Po co przepalać prędkość jak się łapie cepem BSa?
Po co przepalać damage kiedy przeciwnik i tak ładnie umiera a my nie?

Przepala się głównie w brawurowych pogoniach i ucieczkach na granicy życia i śmierci.

Straszny

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #360 dnia: Styczeń 06, 2009, 15:36:19 »
Czyli podsumowując, Thermodynamics to must have w PvP, a i pasta nie zaszkodzi ?
A używać zawsze bo przeciwnik w 99% ma i używa ?

na solo/małych gangach praktycznie zawsze, bardzo czesto do jammowania (wyraźnie poprawia siłe jammów), do webowania (frakcyjny web + heat i masz weba na 17 km) , neutowania... w gangach większych zasadniczo mało, w fleet batlach - nigdy ze względu na lag i mozliwosc przepalenia 100%.

Nad heatem trzeba umieć "panować", używać ale nie przepalić sobie modułów co w emocjach starcia nie zawsze wychodzi graczom.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2009, 17:04:16 wysłana przez Scaryman »

Voulture

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #361 dnia: Styczeń 06, 2009, 16:59:12 »
Dodam tylko, ze sa statki ktore bardzo latwo stracic i bardzo syzbko mozna nimi zabic - jednak w czasie walki jestesmy bardzo podatni na kazda interwencje. Na taranisie zawsze zaczynam walke z odpalonym heatem, dzialka wytrzymuja cos poltorej minuty lekko, jezeli po tym czasie dalej walczysz robisz cos bardzo, bardzo zle. A roznica, czy tacklujacy crow spadnie w 5 czy w 8 sekundt moim zdaniem ogromna. Ja mam thermo na 3 i nanity na lvl 2, uzywam heata caly czas i praktycznie w kazdej walce, zaczynam walke Ishtarka, wyrzucam sentry i odjezdzam na mwd. bez heata 1,8km/s, z jeatem 3km/s. Starcza 2-3 cykle, przewaznie nawet mwd nie oberwie, 50-100 nanitow mam na kazdej zabawce.

Idealnym przykladem uzycia heata to zabijanie pasywnych drejkow. Strzelajac normalnie dobijamy do ok 40% shielda, odpalamy heata by szybciej przebic sie przez peak recherge (lub by w ogole sie przebic) i gdy shield spadnie do ok 10% znowu ywlaczamy skracajac walke o naprawde ladny kawalek czasu. Przyklad cyferkowy: mamy 600dps, Drake ma 500dps tanka, zbaijamy go z predkoscia 100/s z heatem mamy dpsa 750 i zbaijamy z 250/s czyli 2,5 raza szybciej przy stosunkowo maym bonusie procentowym do dpsa. To tez, nawiasem juz mowiac powod dla ktorego uzywa sie czasem 4 dmg modow ;>

Pozdrawiam
Ps. Robta heata poki mozecie ;p

silverrobert

  • Gość
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #362 dnia: Styczeń 06, 2009, 19:07:19 »
No to ja mam jeszcze pytanko bo nigdy nie wiedzialem:
W polowie ekranu na dole mamy pokazany stan shielda, armora i hulla. Ponizej znajduja sie 3 wskazniki zwiekszajace sie w ramach nagrzewania. Do czego one sluza w sytuacji, gdy nagrzanie modulu mam pokazane nad nim samym i praktycznie nigdy sie nie zgadza z tym co pokazuje wskaznik (np. wskaznik pokazuje 90% a same moduly maja gdzies tak z 30-40% czerwonego paska)?

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Total Noob Questions po raz czwarty
« Odpowiedź #363 dnia: Styczeń 06, 2009, 20:00:46 »
Wskaźnik pozakuje nagrzenie danego racka.
Moduły nie uszkadzają się bezpośrednio od ich overheatowania tylko właśnie od nagrzanego racka czyli np. możesz overheatować mwd a uszkodzi Ci się shield booster. Rack nagrzewa się od heatowania ofcorz.
Dlatego po heatowaniu zawsze warto zerknąć na pasywne modułki jeśli ktoś ma je ukryte bo one także się uszkadzają (mogą się nawet wyłączyć) i można mieć przykrą niespodzianke lecąc np. ze spalonymi ekstenderami na vagasie...