Eve Online > Total Noob Questions

Total Noob Questions po raz czwarty

<< < (73/73)

Straszny:

--- Cytat: Edmund w Styczeń 06, 2009, 14:54:44 ---Czyli podsumowując, Thermodynamics to must have w PvP, a i pasta nie zaszkodzi ?
A używać zawsze bo przeciwnik w 99% ma i używa ?

--- Koniec cytatu ---

na solo/małych gangach praktycznie zawsze, bardzo czesto do jammowania (wyraźnie poprawia siłe jammów), do webowania (frakcyjny web + heat i masz weba na 17 km) , neutowania... w gangach większych zasadniczo mało, w fleet batlach - nigdy ze względu na lag i mozliwosc przepalenia 100%.

Nad heatem trzeba umieć "panować", używać ale nie przepalić sobie modułów co w emocjach starcia nie zawsze wychodzi graczom.

Voulture:
Dodam tylko, ze sa statki ktore bardzo latwo stracic i bardzo syzbko mozna nimi zabic - jednak w czasie walki jestesmy bardzo podatni na kazda interwencje. Na taranisie zawsze zaczynam walke z odpalonym heatem, dzialka wytrzymuja cos poltorej minuty lekko, jezeli po tym czasie dalej walczysz robisz cos bardzo, bardzo zle. A roznica, czy tacklujacy crow spadnie w 5 czy w 8 sekundt moim zdaniem ogromna. Ja mam thermo na 3 i nanity na lvl 2, uzywam heata caly czas i praktycznie w kazdej walce, zaczynam walke Ishtarka, wyrzucam sentry i odjezdzam na mwd. bez heata 1,8km/s, z jeatem 3km/s. Starcza 2-3 cykle, przewaznie nawet mwd nie oberwie, 50-100 nanitow mam na kazdej zabawce.

Idealnym przykladem uzycia heata to zabijanie pasywnych drejkow. Strzelajac normalnie dobijamy do ok 40% shielda, odpalamy heata by szybciej przebic sie przez peak recherge (lub by w ogole sie przebic) i gdy shield spadnie do ok 10% znowu ywlaczamy skracajac walke o naprawde ladny kawalek czasu. Przyklad cyferkowy: mamy 600dps, Drake ma 500dps tanka, zbaijamy go z predkoscia 100/s z heatem mamy dpsa 750 i zbaijamy z 250/s czyli 2,5 raza szybciej przy stosunkowo maym bonusie procentowym do dpsa. To tez, nawiasem juz mowiac powod dla ktorego uzywa sie czasem 4 dmg modow ;>

Pozdrawiam
Ps. Robta heata poki mozecie ;p

silverrobert:
No to ja mam jeszcze pytanko bo nigdy nie wiedzialem:
W polowie ekranu na dole mamy pokazany stan shielda, armora i hulla. Ponizej znajduja sie 3 wskazniki zwiekszajace sie w ramach nagrzewania. Do czego one sluza w sytuacji, gdy nagrzanie modulu mam pokazane nad nim samym i praktycznie nigdy sie nie zgadza z tym co pokazuje wskaznik (np. wskaznik pokazuje 90% a same moduly maja gdzies tak z 30-40% czerwonego paska)?

Kombat:
Wskaźnik pozakuje nagrzenie danego racka.
Moduły nie uszkadzają się bezpośrednio od ich overheatowania tylko właśnie od nagrzanego racka czyli np. możesz overheatować mwd a uszkodzi Ci się shield booster. Rack nagrzewa się od heatowania ofcorz.
Dlatego po heatowaniu zawsze warto zerknąć na pasywne modułki jeśli ktoś ma je ukryte bo one także się uszkadzają (mogą się nawet wyłączyć) i można mieć przykrą niespodzianke lecąc np. ze spalonymi ekstenderami na vagasie...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej