Autor Wątek: Empyrean Age deployment  (Przeczytany 11246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

misao

  • Gość
Empyrean Age deployment
« dnia: Czerwiec 06, 2008, 03:47:55 »
The EVE Online: Empyrean Age expansion will be deployed on Tuesday, 10 June. Tranquility will be taken down for an extended downtime at 02:00 GMT at this date and is scheduled to return on Wednesday, 11 June at 02:00 GMT.

Szyk,wac dlugie skile:P

http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=165
-> patchnotes
z waznych
It is now possible to warp to other members of a Fleet using their name in the chat box. This was previously not happening if within the same grid as a Fleet member.

A bug that made your ship stop for a short time after you launch a warp disrupt probe has been fixed.

White_Haven

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 06, 2008, 04:08:29 »
24h.... no to tak ze 36 im zejdzie  :krzeslo:

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:02:40 »
It is now possible to warp to other members of a Fleet using their name in the chat box. This was previously not happening if within the same grid as a Fleet member.
Hmmm dziwne... to nie można było tak warpować ? Anyway - najszybciej jest dodać sobie do watch listy wówczas opcja warpu pojawia się od razu i nie trzeba przedzierać się przez menu.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:06:54 »
Hmmm dziwne... to nie można było tak warpować ? Anyway - najszybciej jest dodać sobie do watch listy wówczas opcja warpu pojawia się od razu i nie trzeba przedzierać się przez menu.

Tak też nie można warpować. :)
Nawet z 'kosmosu' nie zawsze dziala.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2008, 11:50:40 wysłana przez Mona X »

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:33:16 »
A mnie najbardziej podoba się:

    * Alt key functionality has now been tweaked. Pressing Alt now shows the bracket for your own ship. Toggling Alt+X now toggles Moons and Large Collidable Structures, as Alt used to do pre-Trinity 1.1 and Alt+Z now toggles the bracket filters as it has done since Trinity 1.1

Przywracają to, co było dobre kiedyś a później spsuli ;)
Bermuda Syndrome [BAS-3]

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:52:51 »
A mi sie podoba omen navy ze swoim firepowerem odpowiadajacym 8 nie bonusowanym dzialkom + 7 low slotow + 25m drone bay.
A nie podoba mi sie usuniecie gata ktorym ostatnio latalem regularnie.

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2008, 11:23:39 »
1. Stabbera Fleet Issue przerasowali, 40m3? Jezus co za pomysl ;]

2. Podobno od EA i tak bracket dla wlasnego statku ma byc zawsze widoczny, niezaleznie od sutawien, ale to ALt+X bardzo mi sie podoba.

3. Apoc navy issue:
Apocalypse Navy Issue: The Apocalypse recent modifications have been mirrored to the Navy version. Changed the capacitor capacity bonus to a bonus to large energy turret optimal range bonus, increased capacitor capacity to 7500.0, increased CPU output to 505tf and increased power output to 20500mw

Kto sie zna, dalej gorszy od Paladina bedzie?

4. NPCs no longer drop Ship Logs. ;(

5. A bug that made your ship stop for a short time after you launch a warp disrupt probe has been fixed. - a ja myslalem, ze o nie jest bug, ale po prostu statek uderza w probke ktora wyrzuca pzred soebie i kombinowalem ze skretami itd :D

6. A bug that existed in Storyline missions that was not giving corporation standing increases to fleet members has been fixed. Reminder: sharing storyline missions in fleet does not give Faction standings to fleet members. Ha.

7. The Fleet Issue Tempest was glowing too much. This has been repaired by adding additional layers of rust. :D

~~

Ciagnie mnie, by sobie wyskillowac matarskie cruisy, maja super faction shipy - i stabber i scythe i cynabal, wszystko szybkie (scythe navy issue jest szybszy od vagi), fajnie strzela a cynabal na dodatek jest przesliczny :D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2008, 11:27:22 wysłana przez Voulture »

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2008, 11:49:47 »
5. A bug that made your ship stop for a short time after you launch a warp disrupt probe has been fixed. - a ja myslalem, ze o nie jest bug, ale po prostu statek uderza w probke ktora wyrzuca pzred soebie i kombinowalem ze skretami itd :D

Pewnie był taki bug, że statek uderzał w probkę. :)

6. A bug that existed in Storyline missions that was not giving corporation standing increases to fleet members has been fixed. Reminder: sharing storyline missions in fleet does not give Faction standings to fleet members. Ha.

Buuuuu.

Erk_NOEXC

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2008, 13:31:49 »
24h.... no to tak ze 36 im zejdzie  :krzeslo:

Optymista :P

36h + wysypki servara pomnozone przez ilosc wprowadzonych bugow

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 09, 2008, 21:22:08 »
Dla tych nieuświadomionych, przypominam. Dziś w nocy (z poniedziałku na wtorek) o 4:00 (polskiego czasu) serwer idzie na krótki urlop - teoretycznie 24h. W tym czasie zostanie wprowadzony dodatek Empyrean Age. Niestety oznacza to też, że przez cały dzień nie da się pograć, a czkawka po patchowa może tą grę utrudnić przez kilka najbliższych dni. Zaleca się ustawienie długiego (kilkudniowego) skilla.
Przedwieczny.

White_Haven

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 10, 2008, 12:28:27 »
skill 8 dniowy engaged... jedziemy nad jezioro  8)

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 10, 2008, 13:20:03 »
A mi sie to podoba:
Cytuj
Several improvements have been made to logging, both server and client side in order to
provide a safer playing experience and a better development environment. 3rd party tools
that utilize the client logs will no longer provide useful out-of-game intel. This change
will not affect 3rd party programs who use the EVE API (EVEMon, EFT etc)
Moze w koncu multi-makro-minerzy beda musieli rzeczywiscie siedziec przy kompie, a nie 3 metry dalej ogladajac film i popijajac piwko :)

No i ciekawe, czy Overview juz nie bedzie tak skakac - sporo punktow mowi o Overview, ale zaden nie mowi o Skakaniu okienek konkretnie :P

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 10, 2008, 13:33:23 »
Obawiam się że to niewiele da, logi to logi, a boty potrafią czytać z ekranu OCRem. Jedyne narzędzie jakie mi przychodzi do głowy to ten beeper informujący o wejściu wrogów do systemu. Dość mało istotna zabawka.

partridge

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 10, 2008, 14:09:35 »
malo istotna? stary niech to zlikwiduja i zrobia porzadek w Local Channel w Deep 0.0

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 10, 2008, 15:21:38 »
No tak czy siak wszyscy patrzą na local, czy ktoś patrzy czy słucha mala roznica itak ucieknie.

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 10, 2008, 15:25:27 »
Roznica jest taka ze przy dzwieku moze byc w drugim pokoju a i tak zdazy uciec.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 10, 2008, 16:30:08 »
No tak, ale w sumie co polującego obchodzi w którym pokoju jest jego cel? Czy świadomość że ktoś po drugiej stronie się nudzi i nie może wysikać bo musi wpatrywać się w ikonki jest jakoś satysfakcjonujące, budujące lub pocieszające?

Jeśli ludzie nie mogą robić czegoś częściowo afk to się w takich sytuacjach nie logują. Ludzi nie zalogowanych jest ustrzelić jeszcze trudniej niż ludzi którzy szybko cloakują się na safespocie.

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 10, 2008, 16:48:54 »
Obchodzi o tyle ze jesli nie uwazasz na lokal/ intel to masz szanse zginac. BEACON powodowal ze ludzie wiedzieli o neutralu w systemie ZANIM temu neutralowi zaladowal sie system. Do tego nie musieli uwazac na intel/local tylko mogli w tym czasie grac na drugim koncie albo obierac ziemniaki w kuchni. Mogli sobie zostawic alta 1 system wczesniej i nawet na niego nie patrzyc tylko po uslyszeniu dzwiaku wywarpowac swoich 10 alt makro minerow z paska.

Co do afkowania to cloak, dock i ctrl-Q chyba starcza.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 10, 2008, 16:57:16 »
No w sumie wątpie żeby komuś to realnie pomogło w ratowaniu. Ratując i tak trzeba co chwila latać na inny pasek. A cloakując się za każdym raziem jak neutral pojawi się system dalej niewiele się zarobi, bo to trzeba być non stop zacloakowanym :)
Więc uważam to raczej za marginalnie użyteczną zabawkę dla nielicznej grupy z bardzo specyficznym stylem gry, a ciekawostkę dla reszty. Wątpie żebyście przez te pare miesięcy istnienia programu stracili choć jednego killa z tego powodu, chociaż być może na skalę całego serwera może jeden albo dwa Raveny przeżyły o jeden albo dwa dni dłużej.

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 10, 2008, 17:03:16 »
Nie gram teraz zbyt aktywnie, wiec nie wiem ile killi stracilismy, ale wiem ze jak to Scary przeczyta, to pewnie zacznie swojego posta od "Ku...wa  .... " :)

termos

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 10, 2008, 17:05:24 »
Albi po prostu nie wiesz co piszesz.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 10, 2008, 17:06:37 »
No w sumie wątpie żeby komuś to realnie pomogło w ratowaniu. Ratując i tak trzeba co chwila latać na inny pasek. A cloakując się za każdym raziem jak neutral pojawi się system dalej niewiele się zarobi, bo to trzeba być non stop zacloakowanym :)
Więc uważam to raczej za marginalnie użyteczną zabawkę dla nielicznej grupy z bardzo specyficznym stylem gry, a ciekawostkę dla reszty. Wątpie żebyście przez te pare miesięcy istnienia programu stracili choć jednego killa z tego powodu, chociaż być może na skalę całego serwera może jeden albo dwa Raveny przeżyły o jeden albo dwa dni dłużej.

 ;)
Ustawiam alta w systemie wlotowym do stain.
Mainem se coś robie.
Wlatuje gang mam 6j na przygotowanie kontry.

Local is evil mkay ?
Jakiekolwiek bzyczenie spiewnaie czy szumienie po tym jak ktoś wejdzie do systemu niszczy doszczętnie te gre.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 10, 2008, 17:19:25 »
No dobra, to teoretyczne możliwości. Znacie kogoś kto tego używa? Słyszeliście żeby ktoś tego używał? Czy gryby ten ktoś nie słyszał bipania to
a) robiłby to samo ustawiwszy sobie okienka Eve tak żeby widzieć local alta?
b) stałby się odważnym wojakiem i poleciał na pvp?
c) ginąłby częściej zaskoczony wpadającymi nagle gangami.
d) poszedłby grać w WoWa

Obstawiam a)

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 10, 2008, 19:55:55 »
No dobra, to teoretyczne możliwości. Znacie kogoś kto tego używa? Słyszeliście żeby ktoś tego używał? Czy gryby ten ktoś nie słyszał bipania to
a) robiłby to samo ustawiwszy sobie okienka Eve tak żeby widzieć local alta?
b) stałby się odważnym wojakiem i poleciał na pvp?
c) ginąłby częściej zaskoczony wpadającymi nagle gangami.
d) poszedłby grać w WoWa

Obstawiam a)
Ale to są kolejne czynności i kolejne utrudnienie bo musi patrzeć w to drugie konto a dzwięk zawsze usłyszy, może nawet iść do kibla a i tak zdąży uciec z paska (i jeszcze ostrzec kolegów).
Wiem o kimś kto tego używa. W esoterii jest taki fajny pocket do którego wlotu stoi ZAWSZE ten sam char niezależnie od godziny - sprawdzałem to kilkanaście razy o różnych porach. Nietrudno się domyśleć że to jakiś alt ludzi którzy npcują w tym pockecie. Wystarczy że jedna osoba z obecnych ma zalogowanego takiego alta i wszyscy mogą spokojnie kerbirzyć w całej konstelacji. Bo zminimalizowany klient i tak wyda z siebie jakies bipanie jak ktoś tam będzie wlatywał. Kiedyś zrobiłem eksperyment i wylogowałem się w tym pockecie, następnego dnia wieczorkiem się tam zalogowałem, dzięki czemu scout mnie nie usłyszał i prawie (sic!) dorwałem golema na pasku.  Normalnie jak się tam wlatuje to wraków pełno ale wszyscy od razu są na posach.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 10, 2008, 19:59:38 »
Patrz jeszcze na to tak Albi że z tym bipaniem to sie da ustawić na TSie że wszyscy usłyszą nie tylko właściciel konta.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Empyrean Age deployment
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 10, 2008, 21:17:27 »
Paczyk już do zassania jest.
Przedwieczny.