Autor Wątek: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview  (Przeczytany 18643 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« dnia: Kwiecień 24, 2008, 17:21:20 »
Krótki art na mmorpg: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/14/feature/1909
Czyżby z dawna oczekiwane Factional Warfare?
Przedwieczny.

White_Haven

  • Gość
Odp: Empryian Age Expansion = Factional Warfare?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 25, 2008, 13:32:32 »
Ba to wygląda... tyle że o factional warfare była już mowa w okolicach revelations  :buck2:. Może tym razem wreszcie zaimplementują.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2008, 11:15:35 »
No strasznie się postarali z tym opisem :/
Zobaczymy.

Jeśli to będzie na zasadzie kto szybciej 20 misji lvl 4 to ten faction warfere mi sie nie będzie podobał.

Jeśli na zasadzie jakiś gridów gdzie każdy wali do każdego bez straty sec statusa to w zasadzie można powalczyć.

Wejdzie to się można poprzyglądać.
Swoją drogą jak będzie można przyłączać low sec do shanszy zamieniając go w 0.0 to można pomyśleć nad rozpoczęciem krucjaty geheheheh

litestep

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2008, 12:08:18 »
Jakoś trąci to "Capture the flag"  z FPSów. Ciekaw jestem jak wymuszą "small scale pvp", limity na ilość statków per strona? I odpowiedzi na najważniejsze pytanie nie ma - czy caldarii będą mogli odbić caldari prime :)

Snusmumriken Shamploo

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 14, 2008, 12:59:09 »
Ciekaw jestem jak wymuszą "small scale pvp", limity na ilość statków per strona?
zalozmy ze mamy taki podbijalny system...

wlatujesz na normlanych zasadch.... jak w empire... bez gate camp itp...
a w srodku  combat plexy...
dla bsow, fretek, cruzow, itp...
w ktorych panuja zasady jak w 0.0, wolna amerykanka...
dodatkowo w plexie moze byc tylko np 10 charow z kazdej rasy...
im dluzej dana rasa utrzyma przewage w plexie, tym wiecej punktow zdobywa...

do tego zadania dla mission runnerow...
np, wlec do danego plexa i poszukaj itemka, ktory jest w jakimstam pockecie...
przy czym w takim plexie ciagle trwa walka i trzeba sie wcielic w snake'a z MGS :D

rasa, ktora zgromadzi najwiecej punktow do DT, zdobedzie np sova na 24h...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 14, 2008, 13:15:43 »
Jutro jest Live Dev Blog w temacie: http://myeve.eve-online.com/news.asp?a=single&nid=1991&tid=1 więc pewnie będzie więcej konkretów.
Przez chwilę wisiał też new o tym, że w sobotę 24 maja będzie można na Sisi to wszystko przetestować, ale nie widzę go już, więc ciężko powiedzieć czy tak będzie rzeczywiście.
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 14, 2008, 13:22:18 »
rasa, ktora zgromadzi najwiecej punktow do DT, zdobedzie np sova na 24h...

Kul, tytana se zapuszcze. :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 14, 2008, 21:26:54 »
Przez chwilę wisiał też new o tym, że w sobotę 24 maja będzie można na Sisi to wszystko przetestować, ale nie widzę go już, więc ciężko powiedzieć czy tak będzie rzeczywiście.
Wisi znowu: http://myeve.eve-online.com/news.asp?a=single&nid=2003&tid=1 ;)
Przedwieczny.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 15, 2008, 22:49:17 »
Stoi już strona z ficzurami Empyrian Age: http://www.eveonline.com/empyreanage/index.html
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 16, 2008, 10:43:50 »
* link ciach * - ja tu nic nie widze, logowac sie trzeba, a link do teasera byl podawany tu
Ireul
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2008, 11:16:13 wysłana przez Ireul Taar »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Shadhun

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 16, 2008, 12:32:52 »
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale zdaje mi sie że to będzie  krok w strone tych wszystkich śmierdzących mmorpg nowej ery ? Jakieś battlegroundy, jakieś rvr zony, objectivy.

W niepokojącą strone patrzy CCCP.

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 16, 2008, 12:39:47 »
Mysle, ze CCP sobie eksperymentuje, na poczatek na mala skale, zaleznie od ilosci graczy ktorzy beda chcieli sie pobawic w wojne frakcji moga to rozwinac lub przyciszyc odrobine. Kontekt rpg zawsze w eve stal na wysokim poiomie, niesamowite opowiadania, sporo ciekawych newsow, eventy, moim zdaniem genialny krok. Podoba mi sie, ze dodadza ten nowy region miedzy Placid a Lonetrek, lowsecowy, ciekawe czy to wlasnie tam bedzie mozna walczyc o tereny dla Gallente i dla Caldari :) /me szybko patrzy na mape - chyba wiem, co zapelni miejsce miedzy Provi, Domain, Molden Death, Curse ;D

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 16, 2008, 13:56:11 »
Cytat: CCP
The galactic map can now be configured to show occupancy status of a system, as well as detecting the presence of hostile navy forces
Czy teraz scout'owanie bedzie polegalo na siedzeniu w stacji i ogladaniu mapy? :P

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 16, 2008, 14:07:23 »
Hostile NAVY

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 16, 2008, 14:08:52 »
Czy teraz scout'owanie bedzie polegalo na siedzeniu w stacji i ogladaniu mapy? :P
Tak, pod warunkiem że dla Ciebie enemy forces = wrogie imperium.
Wnioskując z devblogów (i liva wczorajszego) i forum, ten cały empyrean age będzie czymś na kształt COSMOSu pvp. Tylko dla chętnych i na mocno ograniczonym obszarze (1 region low-sec dla gallente vs caldari, drugi pewnie dla amarr - matar).
Jednym słowem, kolejna nisza dla chętnych, coś na kształt miniprofesji - milicjanta.
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 16, 2008, 16:42:16 »
* link ciach * - ja tu nic nie widze, logowac sie trzeba, a link do teasera byl podawany tu
Ireul

No tak, pewnie wkleił się nie ten co trzeba. Trudno i dobrze, że są inni czujni (a zwłaszcza admini), którzy wskażą uprzejmie właściwą drogę  ;) ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 20, 2008, 02:23:24 »
Nowe zapowiedzi, nowe informacje:

1. Beda 4 "mility" do ktorych mozna sie zapisywac, jesli chce sie wziac udzial w faction Warfare, nazwy i loga:

2. Wymagania dla pilotow: 24h od wyjscia z poprzedniej mility, minimum 5.0 standing dla frakcji, pelne oplacone konto (lol).
2. Bedzie mozna zapisywac cale korporacje do walki. Wymagania takie same 5.0 dstandy corpowego dla frakcji.
3. Nie mozna zapisywqac sojuszy do walki, specjalny nowy dev blog tlumaczacy ten ruch: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=561 Ciekawe co etraz zrobi CVA i inne rp sojusze :)
4. Wstapienie do mility spowoduje rozne nieprzyjemnosci na terenach wrogich frakcji, jak stwierdzili, idea nie jest zniszczenie dorobku (nie ebdzie scrambli) ale przygotowac ztreba sie na ogien sentry ataki sil reagujacyh i taki tam/
5. Biura Milit (nie ma dobrego slowa chyba polskiego, pospolite ruszenie zle sie kojarzy):

6. Beda odznaczenia, jakies medale i inne pierdolki dla statsiarzy/
7. Nowe statki - faction cruzy a dokladniej: Omen, Execuror, Osprey i Scythe - omg omg omg /o\ http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=775527

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 20, 2008, 03:28:04 »
5. Biura Milit (nie ma dobrego slowa chyba polskiego,

A co powiesz o milicji (TADAAAM)?

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 20, 2008, 03:33:43 »
Juz raczej "Bojówka", ale to dalej nie to.

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 20, 2008, 03:38:10 »
Nie, serio, militia = milicja, czyli cywile z bronią.

Ronin

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 20, 2008, 05:20:18 »
a co do standa to na 90%, nie 5.0 a 0.5 w koncu ludzie maja sie w to bawic... po prostu bedzie to regularnie sprawdzane i ludzie ktorym ten stand spadnie ponizej 0.5 (w skutek friendlyfire itp) beda wyrzucani z milicji.

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 20, 2008, 09:16:48 »
Wilokrotnie wspominana byla dokladnie ta wartos. Stand do zrobienia w parenascie dni dla chcacych. 5.0 to jets nic, problem bylby jakby im sie zachcialo 9.0 podac albo cos.

Edit: faktycznie 0,5, nie wiem jak to patrzylem :)
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2008, 12:13:33 wysłana przez Voulture »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Przedwieczny.

MightyBaz

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 20, 2008, 10:52:57 »
dla CVA to kaszana a nie RP...jeszcze troche i nastapi oficjalny wybor Aralisa na Imperatora i sie skonczą marzenia CCP o faction warfare grrrrrr....

Kay-kun

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 21, 2008, 15:25:51 »
Wszystko brzmi fajnie, ale ja sam nie bede w tym uczestniczyl z powodu mozliwosci utraty standingow, co w efekcie wyklucza mnie z czesci empire. Nie mam ochoty rezygnowac z mozliwosci autopilotowania wszedzie gdzie trzeba. :)

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 22, 2008, 12:01:21 »


Podobno zmienili tez wyglad matarskich covert opsow, ze starego hulla Vigila na hull... Proba. Nie wiem czy chcecie na to patrzec . Tu zas CCP dalo dupy, nie zmienieli bonusa hullowi t1 i matarzy sa dalej jedyna rasa bez fregatki z bonusem do skanowania. Smiejecie sie p[anowie Gallente? To spojrzcie na swojego nowego heliosa. :D

Dalej, http://nuyan.wordpress.com/2008/05/20/experiences-of-empyrean-age-on-sisi/ blog kolesia co poswiecil troche czasu by zbadac jak dokladnie pod wzgledem mechaniki eve ma wygladac zdobywania terytoriow a jak walki o te smieszne nowe pleksy. Pare slow o Militach tez sie tam znalazlo.

Z ciekawostek, nowa opcja ustawien w overview:

Erm, no :D

Dalej, dodano nowa fregate t1 dla amarr - Magnate sie nazywa, Wyglada super, co lepsze, nowa Anatherma jest oparta na tym wlasnie hullu.

Nowe statki:

1. Nowy Caracal Navy Issue, jakby poprzedni juz nie byl lpeszy od Cerberusa:

Dla nie-Caldari, dodali missile slota, dodali 65 cpu zabrali 60 power grida

2. Nowy Omen: http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/omenNavyIssue.jpg

3. Nowy Osprey (missile /o\ ): http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/ospreyNavyIssue.jpg

4. Nowy Execuror: http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/exequrorNavyIssue.jpg

5. Nowy Scythe: http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/scytheNavyIssue.jpg

Ten ostatni wydaje mi sie bc najsensowniejszy, ma najmniejsza mase z nowych statkow i najwyzsza predkosc, na oko szybszy niz stabber, bedzie fajna nowa nanozabawka z 6 hi slotami z bonusem do rofa i 25m dronek. Na dodatek wszystkoe sie spokojnie fituje (dzialka + hamy + lse + mwd). Navy Omen, jak wyliczyli ludzie na scrapheapie, bedze mial wiekzy dmg niz... Zealot. Na szcescie navy osprey ma 4 missile sloty i bous do dmg (patrz scythe ;( ) wiec wszystko wydaje sie by ekhm inline. Ekhm.

~~

Oh CCP /o\
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2008, 12:03:49 wysłana przez Voulture »

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 22, 2008, 12:19:03 »
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 22, 2008, 12:19:12 »
3. Nowy Osprey (missile /o\ ): http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/ospreyNavyIssue.jpg

Brak bonusa do Minng laserów? Ale chała.  :grr:

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 22, 2008, 13:46:14 »
Z tym caracalem to chyba kapke przegieli.

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 22, 2008, 13:57:35 »
Chyba się skuszę na tego nowego karalucha.

A widzę transfer myśli technicznej od Caldari do Gallante - musieli im jakiś konstruktorów podkraść, albo samo zaczęli pić na umór ;D
na urlopie od EVE

misao

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 22, 2008, 16:58:57 »
a czy magnate tpo nie byla ta rare frejka? golden nmagnate czy jakos tak?

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 22, 2008, 17:37:52 »
Zgadza się, rare frejka którą CCP dawało w eventach. Były właściwie dwie Gold Magnate i Silver Magnate.

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 22, 2008, 17:38:10 »
Tak, Silver i Goldeen Magnate to sa unique frejki i dalej jaksie jakas onjawi na handlu to 100b :D To sa zas zwykle Magnaty, nie wiadomo wlasciwie do konca czy wejda, to tylko sisi pzreciez.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 23, 2008, 10:05:04 »
A wiadomo chociaż po grzyba Heliosowi zmieniają wygląd ?
Exequror "NI" = badziew IMHO

Golden Magnate nie ma szans się pojawić w sprzedaży - był tylko 1 i został zniszczony w PVP.
Silver Magnate było kilka szt i o ile wiem co najmniej 2 są wciąż raportowane jako istniejące ingame.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2008, 10:07:26 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

magni

  • Gość
Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 23, 2008, 10:30:14 »
czy w tym momencie oplaca sie skillowac HACe? skoro ten nowy navy shit bedzie lepszy i nie potrzeba do niego skillowac ponad miesiac?