Autor Wątek: Total Noob Questions edycja trzecia  (Przeczytany 94621 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Tuba

  • Gość
Total Noob Questions edycja trzecia
« dnia: Luty 23, 2008, 09:50:29 »
Mógłby ktoś dokładnie i prosto opisać, jak robić sobie zakładki do potrzebnych miejsc? Np.kontener czy asteroid.
W oryginalnym tutorilau jest tylko informacja, żeby oddalić się 15 km od miejsca, w którym mamy zobić zakładke, i żeby przed tym odwrócić kamere o 180 stopni.
Jak to najlepiej robić (zakładki)?
Jake są wasze propozycje?

THX

Voulture

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2008, 09:54:14 »
Powaznie?
To chyba jakies stare pzostalosci z czasow, gdy nie bylo "warp to 0" tylko minimum to bylo 15km i trzeba bylo kombinowac.

Teraz jest prosto:
1. Klikasz prawym przyciskiem myszy na obiekt i "Add Bookmark".
2. Klikasz w People&Places -> Places (czy cos, pzredostatnie) -> Add Bookmark na dole.

W drugim przypadku zapisujes zmiejsce w ktorym stoi statek, w pierwszym nie musisz sie znajdowac kolo tego obiektu by zrobim bmke.

Polecam przyjac sobie jais schemat opisywaia (u mnie system, najblizszy obiekt, odlegosc, kierunek) bo bedziesz mial ich duzo i sie zrobie balagan.

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2008, 10:27:36 »
Przetestowałem, działa, choć niezbyt dokładnie. Zrobiłem zakładkę ok. 30m od asteroidu, a gdy się wwarapowuję, jestem jakieś 2500m od tego miejsca, czy jest sposób, żeby to było dokładniejsze?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2008, 11:08:21 »
Nie.
Przedwieczny.

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 24, 2008, 01:50:27 »
Mam pytanko.
Czy można po walce spokojnie przejrzeć logi z walki, z wynikami za ile trafiałem (za ile mnie trafili), czy pudłowałem etc.
Takie logi pojawiają się w czasie walki, ale czasami tak szybko to następuje, że nie mam czasu przeczytać.

vulor

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 24, 2008, 01:53:13 »
My Documents\EVE\logs

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 24, 2008, 01:58:12 »
My Documents\EVE\logs

A z poziomu gry?

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 24, 2008, 02:11:34 »
Kiedys byly na panelu, teraz je ukryli troche (tam gdzie jest teraz kalkulator chyba), ale logi in game pokazywane sa tylko do ostatniego session change (dokowania, skoku przez brame etc.)
Jest tez program "eve combat log analyzer" Ktory altomatycznie wyciaga logi z gry i pokazuje ci wykresami rozne statystyki z walki. IMO malo przydatne bez znajomosci kontekstu walki ( logi nie pokaza ci predkosci ani zasiegu) i sluzy tylko do kopiowania sobie wreackow  do bio. :P

behemothxx

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 24, 2008, 10:08:40 »
Chcem zacząć grać w eve,i mam pytanie czy ten trial jest calkowicie darmowy?
I którą wersję mam sciągnąć http://www.eve-online.com/download/windows.asp (classic czy premium?)
Czym różnią się te 2 wersje(chodzi mi o grafike)
I jak mi bedzie chodzić ta gra na:
celeron 2,5ghz
radeon 9600pro 128mb/128bit PS2.0
1,5gb RAM DDR.

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 24, 2008, 10:48:00 »
Tylko Combat Log Analyzer, przegladanie reczne to strata czasu
http://www.eve-dev.net/page.php?14

Rewelacyjne narzędzie, wielkie dzięki!

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 24, 2008, 11:04:29 »
Szukałem na forum, ale nie znalazłem - więc mam parę pytań dotyczących budowy statku:

1) Co to jest inertia modifier?
2) Sensory - co oznacza signature radius, scan resolution, ladar sensor strength?
3) Co oznacza special ability bonus, calibration, plasma propulsion strength?

Przykładowe dane Slasher: http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/frigates/minmatar/585.asp

Goomich

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 24, 2008, 14:47:13 »
1) Co to jest inertia modifier?

Współczynnik, który wpływa na zwrotność i przyśpieszenie statku. Im mniejsze tym lepsze. Zmniesza się to za pomocą modułów takich jak inertia stabilizers, czy skilli spaceship command oraz evasive maneuvering.

2) Sensory - co oznacza signature radius,

Wielkość odbicia na "radarze". I wieksze, tym szybciej może zostać namierzony, łatwiej go trafić z dział, rakiety zadają więcej obrażeń i łatwiej taki statek wyskanować. Zwiększają go rigi do tarcz, shield extendery, ale przedewszystkim Micro WarpDrive. Zmniejszyc mozna za pomocą skilla interceptors (ale dziala to tylko z tymi statkami), implantow Halo oraz minmatarskiego tytana.

scan resolution

Rozdzielczość skanerów. Im większe tym szybciej dany statek namierza wrogie statki. Zwiększa się go za pomocą skilla signature analysys oraz leadership, a także za pomocą Sensor Boostera. Zmniejsza po włożeniu Warp Core Stabilizera, albo po potraktowaniu przez Remote Sensor Dampener.

ladar sensor strength?

Odporność sensorów (w tym wypadku minmatarskich) na działanie ECMów (ECMy, to takie fajne ustrrojstwa, które (jeśli zadziałają) powodują, że wrogi statek straci namiar i przez 20 sekund nie będzie mógł namierzyć z powrotem. To daje przynajmniej pół minuty bezkarnego nawalania do wroga.). Im wyższe, tym większa szansa, że ECMy wroga nie zadzailają. Poza tym zmniejszają (podobno) szansę na wyskanowanie statku. Mozna zwiększyc za pomocą modułów pod tytułem ECCM.

calibration

To samo co CPU, czy powergrid, ale w stosunku do rigów.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2008, 15:15:49 wysłana przez Mona X »

Tuba

  • Gość
Błąd w misji
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 24, 2008, 20:32:33 »
Mam do spełnienia pewną misję i schwytać jedną osobę. Zabiłem wszystkie NPC, nie znalazłem jednak poszukiwanego - jednak w journalu pojawiła się informacja że misja zakończona sukcesem (+ gratulacje), gdy jednak dolatuje do agenta, tem mi mówi że nie mam tej osoby.
Co zrobić? Czy można zrestartować misję? Czy może to jakiś bug w grze?

Cytuj
Recapture Milare Terhellen and return him to agent.: Objective completed
Cytuj
Congratulations, you've recaptured Milare Terhellen! Now return to Akrada Toksdakber for your reward.

MKoll

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 24, 2008, 21:09:07 »
Poza tym zmniejszają (podobno) szansę na wyskanowanie statku.

Jest o tym jakieś info czy to legenda na miarę ECCMów działających przeciwko NPC?

Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 24, 2008, 21:37:44 »
Przeszukałeś wszystkie wraki i ewentualne kontenery które zostały po statkach ? Jeżeli tak i nie było tam poszukiwanego to musisz chyba odrzucić misje co niestety odbije się na twoim standingu. Napisz również petycje, może to poprawią.
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 24, 2008, 21:49:34 »
Przeszukałeś wszystkie wraki i ewentualne kontenery które zostały po statkach ? Jeżeli tak i nie było tam poszukiwanego to musisz chyba odrzucić misje co niestety odbije się na twoim standingu. Napisz również petycje, może to poprawią.

Już odrzuciłem.  :(

Kolejne pytanie, na którymś filmiku z YouTube, widziałem że jest możliwe takie ustawienie kamery, że zawsze jest skierowana w strone, tam gdzie jest skierowany dziób statku. Jak to ustawić?

p.s. Mona, wielkie dzięki za odpowiedzi! Dużo mi rozjaśniły :)

Goomich

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 25, 2008, 00:22:32 »
Jest o tym jakieś info czy to legenda na miarę ECCMów działających przeciwko NPC?

http://www.eve-online.com/guide/en/g622.asp

Target Signal Size = Target Signature Radius / Target Sensor Strength

This means that the smaller your target's signature radius and the larger his sensor strength, the harder he will be to find with probes. A target with several shield extenders will have larger signature radius and be easier to find, while a target with ECCM will have higher sensor strength and will be harder to find.

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 25, 2008, 09:17:18 »
Skile, implanty etc...

Mam pytanko:

1) Co oznacza: Traning Time Multipler (np.3)? Czy ile razy dłużej trwa nauka w porównaniu do standartu? Jeżeli tak ile ten standart wynosi?
2) Co mi da włożenie implanta +1 Memmory (oprócz tego że w statystykach będe miał więcej)? Czy są gdzieś jakieś tabele, które pokażą mi, jakie są konkretne bonusy za posiadanie np. Inteligiencji 8,9 czy np. 11?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 25, 2008, 09:33:30 »
1) Co oznacza: Traning Time Multipler (np.3)? Czy ile razy dłużej trwa nauka w porównaniu do standartu? Jeżeli tak ile ten standart wynosi?
2) Co mi da włożenie implanta +1 Memmory (oprócz tego że w statystykach będe miał więcej)? Czy są gdzieś jakieś tabele, które pokażą mi, jakie są konkretne bonusy za posiadanie np. Inteligiencji 8,9 czy np. 11?
Ad.1. Jak sama nazwa mówi... o ile wzrasta czas skillowania. Standard to bazowe skille np. learning (nie pamiętam wartości jaką miał dla lvl1, a od dawna mam na lvl5 - max to 256k SP). TTM=Rank Skilla mówiąc w uproszczeniu (np. Amarr Carrier - Rank 14, TTM=14).

Ad.2. Da Ci dodatkowo kilka SP (60/30/h o ile się nie mylę to bazowy rozkład SP) do puli szkolenia skilli w których atrybutem jest memory. Sprawdzałeś poniższy link ? Zachęcam jeśli nie.
http://ineve.net/skills/skills_stats.php
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2008, 09:36:08 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ellaine

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 25, 2008, 10:26:16 »
Standard wynosi 250 SP na poziom 1.
Każdy następny poziom wymaga pierwiastek_kwadratowy(32) razy więcej, tj około 5.6.
Czyli 3 to 32 razy więcej a 5 to 1024 razy więcej.

W ciągu minuty szkolenia dodaje ci się
primary - tyle ile masz atrybutu wymienionego w szkolonym skillu jako primary, liczone razem z learning skillami i implantami
secondary - analogicznie
learning_bonus = bonus ze skilla learning, czyli 2% za level, max 10%). "+" oznacza w istocie mnożenie przez 102% do 110%.

zaokraglone_w_dol((primary+secondary/2)+learning_bonus) skillpointów :)

Voulture

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 25, 2008, 11:33:31 »
Oj nie jestem przekonany.
Wg mnie stosunek primary do secondary pod wzgledem wplywu na czas skillazawsze wynosil 2:1, ale moze cos pokombinowalem. Albi, jakis link rzucisz?

ivil

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 25, 2008, 11:34:36 »
zaokraglone_w_dol((primary+secondary/2)+learning_bonus) skillpointów :)

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 25, 2008, 21:43:44 »
Ok. Podsumujmy pytanie o skilach na przykadzie praktyczym.

Jest postać o atrybutach:
Inteligencja 13
Percepcja 9
Charyzma 6
Willpower 7
Memmory 11
====================

Podniesienie levelu z 3 na 4 zajmuję przykładowo:

[1] Shield upgrade rank  =2D 17H 49M 34S (primary INT second. MEM, tran. time multipler 2x)
[2] Rapid Firing Rank =4D 1H 23M 53S (primary PER second. WILL, tran. time multipler 2x)
[3] Small Projectile Turne Rank =2D 41M 56S (primary PER second. WILL, tran. time multipler 1x)
[4] Laboratory Operation Rank = 1D 8H 54M 17S (primary INT second. MEM, tran. time multipler 1x)

A) Dlczego w przykładzie 2i3 oraz 1i4 są różne czasy, pomimo tych samych atrybutów primary i secondary. Zauważyłem że zależy to od time multipler - ale czy time multipler można jakoś modyfikować?

B) O ile się skróci czas w przypadku [1] gdy użyje implanta +1 INT, a o ile gdy podszkole INT +3 (może macie link do wzorów?)

C) O ile skróci się czas w przypadku [3] gdy podniose o +1 Willpower?


p.s. Aha - bonus +2%
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2008, 21:56:31 wysłana przez Richie Rich »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 25, 2008, 21:48:22 »
Tak, czas treningu zależy także od multipiera (inaczej rank) skilla.
Zajrzyj do sekcji poradniki (menu po lewej) - tam jest duży art o skillach i sporo rzeczy ci się wyjaśni. A o ile skróci ci czas skillowania implat czy learning możesz sobie sprawdzić w evemonie: http://evemon.battleclinic.com/
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 25, 2008, 21:50:57 »
Wszystko masz w odpowiedziach Dormia i mojej. Kalkulator w dłoń.

Voulture

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 25, 2008, 22:44:08 »

Dalbym glowe, ze to dzielenie bylo za nawiasem... Mea kulpa czyh cos ;]

Tuba

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 26, 2008, 21:05:47 »
Dzieki za sugestie i za info o EVE Mon - notabene, ma kto opis do tego programu?

Goomich

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 27, 2008, 02:22:51 »
Odpalasz, klikasz "add characcter" albo sam ci to zaproponuje za pierwszym razem, wklejasz ID i API Key ze stronki, do której bedziesz miał linka, wybierasz postać i voila.
Klikasz Plans -> New..., wpisujesz nazwę. W zakładce "Skill Browser" w lewym dolnym rogu odznaczasz "Show non-public skills". Teraz możesz wstawiac skille do planu bezpośrednio, szukając ich w skill browserze i dodając za pomocą rozwijanego menu w prawym górnym rogu (tutaj określasz na którym poziom chcesz wytrenować dany skill), lub  w item lub ship browserach, gdzie możesz sobie znaleźć interesujący cię przedmiot i  za pomocą przycisku "add skills to plan" (w prawym dolnym rogu tym razem) dodać skille potrzebne do uzywania go. W tym wypadku EveMon doda tylko minimalne, wymagane do uzywania skille.
Teraz progem powinien wyświetlic gdzieś na dole, że plan nie jest zbyt optymalny i jesli porobisz jakieś lerningi, to w sumie zrobisz te skille szybciej. Po kliknięciu tego, sam doda odpowiednie learningi.
Teraz przechodzisz do "Plan Queue". Masz tu listę wszystkich dodanych skilli, dokładny termin startu i zakonczenia (oczywiście pod warunkiem, ze będziesz siedział przed kompem i pilnował. Czarne skille, to te które możesz skillowac od razu, szare, to te, które wymagają czegoś do doskillowania, a jak czcionka jest na czerwono, to oznacza, że skill skończy się w czasie DT, wiec lepiej wcześniej zapuścic cos innego.

Na górze w menu jest coś takiego jak implant calculator. Możesz tam sobie sprawdzić iak ci się zmieni czas po włożeniu implantów. Poprawki widać nie tylko w samym kalkulatorze, ale tez w planie.

Ostatnia fajną rzeczą jest Skills Pie Chart (główne okno EveMona, menu "Tools"), gdzie sobie mozesz zobaczyc na wykresie ile procentowo masz SP w każdej kategori oraz jak to będzie wyglądalo kiedy skonczysz dany plan.

ylony

  • Gość
Statki Transportowe
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 29, 2008, 15:46:04 »
 Zanim mnie powiesicie  :knuppel2: , że zaśmiecam forum pytaniami co prawdopodobnie były . Powiem , że szukałem takiego tematu i nie znalazlem

 Wracając do tematu , chcę zrobić sobie handlowca więc zastanawiam się jakie statki powinienem wybrać . Oczywiście chodzi mi o jakieś statki co przseniosą bardzo duuuuużo ale niekoniecznie szybko  ;) W ogóle chodzi mi o statki dla handlowca .

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Statki Transportowe
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 29, 2008, 15:55:34 »
Pytanie było.
Odpowiedź: frachtowce http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/freighters/default.asp i ich t2 odpowiedniki jump frachty.
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: Statki Transportowe
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 29, 2008, 16:14:00 »
Wracając do tematu , chcę zrobić sobie handlowca więc zastanawiam się jakie statki powinienem wybrać . Oczywiście chodzi mi o jakieś statki co przseniosą bardzo duuuuużo ale niekoniecznie szybko  ;) W ogóle chodzi mi o statki dla handlowca .

Na samym początku w  miarę dużą łądownię oferuje krążownik Exequoror, ale to jest rozwiązanie tymczasowe i to raczej tylko dla Gallente.
Podstawową klasą statków transportowych są Industriale: http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/industrialships/default.asp

Oferują sporą ładownię, którą można dodatkowo zwiększyć za pomocą modułów http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/shipequipment/hullarmor/hullupgrades/1317.asp, rigów http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/shipmodifications/astronauticrigs/26072.asp oraz sztuczki z contenerami (kontenry zajmują mniej miejsca niż mają pojemności).

Największym industrialem jest Iteron Mk.5, ale trzeba na niego najdłuzej skillować, a wcześniejsze modele są dosyć beznadziejne.
Indyki są całkiem pojemne, ale generalnie wolne i niezbyt wytrzymałe.

Następnym krokiem są Transportowce: http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/transportships/default.asp, czili industriale tech 2. kazda rasa ma dwa modele - jeden (zwany blockade runner) jest mały, ale bardzo zwrotny, szybki i całkiem wytrzymały. Idealny do tego, by przewozić niewielki ale cenny ładunek przez niebezpieczne rejonowy (około 99% Eve(ale ta ocena może być nieco zaniżona)). Drugi (Deep Space Transport) ma całkiem sporą ładownię (porównywalną do tej w Itku 5), ale sa całkiem solidne (na forum Eve-O krążą historie o Occatorach tankujących BSa, albo dwa) i bardzo wolne.

Największymi transportowacami są Frachtowce. Mają olbrzymie ładownie (Charon dochodzi do prawie miliona metrów sześciennych), ale są też potwornie wolne.

Ostatnią klasą są Jump Frachty - są to wersje tech 2 frachtowców, mają o około połowę mniejsze ładownie, ale nie muszą używać gate'ów do poruszania po low/null secu.

sc0rp

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 04, 2008, 15:57:37 »
Przegladalem sobie LP Store i pewny statek mnie zainteresowal niestety jest dostepny tylko w LP Store Guritasow. Sprawdzilem gdzie mozna spotkac ich agentow i zauwazylem ze tylko w 0.0.
I teraz moje pytanie(a):
-  jak mozna robic misje dla nich? tzn. czy poprostu dockuje sie u nich na stacji, biore misje i lece
- czy trzeba byc w jakims alliance bo te systemy sa kontrolowane przez jakies sojusze?
- na ile robienie tkaich misji jest bezpieczne?

Ellaine

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 04, 2008, 16:14:32 »
Misje robi się normalnie, ino w 0.0. Wielu misjoklepaczy może mieć problem z zaczęciem, bo ma ujemne standy do frakcji pirackich. W takim wypadku misje musi brać kolega albo alt i oddawać jako zrobione przez gang razem z postacią której stand trzeba wywindować.

Te misje klepie się w regionach NPC, czyli może się tam zadokować każdy i teoretycznie można sobie ninjować. Jeśli chcesz częściej robić misję niż tracić statek, warto być kolegą ludzi którzy dominują w okolicy w Twojej strefie czasowej.

sc0rp

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 04, 2008, 16:43:16 »
dzieki za odpowiedz :)

Jeśli chcesz częściej robić misję niż tracić statek, warto być kolegą ludzi którzy dominują w okolicy w Twojej strefie czasowej.

a to jest mocne hahaha :D

sc0rp

  • Gość
Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 07, 2008, 12:35:16 »
kolejne noob pytanie z mojej strony :) Dysponuje ktos moze zestawieniem (aka excelowym) z lista statkow, posiadanym cargo, speedem, low i high slotami lub wie skad mozna zassac bo gugla chyba zle pytam albo nikt nie robil?

Pytam bo na misje L4 bede musial chyba zmienic salvage shipa (obecnie uzywam cormorant'ai) bo w/g forum eve-o tam jest potrzebne zdecydowanie wieksze cargo niz 383m3 [w low uzywam Overdrive Injector System]