Mógłbyć dokładniej to opisać, nie za bardzo chwytam...
Ktoś wydokowuje i patrzy czy nikogo nie ma przed stacją. W tanim statku, żeby strata nie była duża. Co tu wyjaśniać?
Wcześniej po wydokowaniu (jakieś 0.5 sekundy później) od razu klikałem w bookmark (na moje asteroidy), ale rozumiem że to tak długo trwało, bo nie nie byłem odwrócony w tamtym kierunku. Jeżeli dobrze rozumiem, w twojej wersji, po prostu włączam silnik na maksa odlatuje i robię zakłądke - dzięki temu po wydokowaniu zawsze będe odwrócony we właściwe miejsce, i po włączeniu wrapa, wyskoczę bardzo szybko ze strefy zagrożenia.
Dokładnie. Przynajmnije do nastepnego patcha. :uglystupid2:
Sęk w tym, że ja się nie mogłem zadokować, a oni strzlali w najlepsze z dwóch battleshipów - i jakieś 5-7 sekund po wydokowaniu było po ptakach...
Bo za szybko chciałeś zadokować.
Zasada jest taka -
Po pierwsze: po wydokowaniu (a także po zadokowaniu, zmianie/wyskoczeniu statku, przeskoczeniu przez bramę, skoku na cyno, wejściu do gangu, lub zmianie pozycji w tym gangu) przez 30 sekund nie możesz zrobić żadnej z tych akcji. To ma chronić serwer przed czymś tam, co jest powodowane przez zbyt częste skakanie.
Po drugie: po wydokowaniu, przez 30 sekund nie można cię namierzyć (cos podobnego jest po przywarpowaniu oraz po skoku przez gejta - w tym wypadku przez minutę jesteś niewidzialny)). Służy to ochronie przed lagiem - żeby dać ludziom czas na załadowanie grida. Jednakże jesli wykona się jakąś akcję, to dajesz znać, że wszystko się załadowało i nie potrzebujesz już jej.
Tak więc jak wydokujesz i coś zrobisz, to pozbawiasz się ochrony przeciwlagowej (wszyscy moga cię namierzyć), ale serwera to nie obchodzi i cię nie wpuści, dopóki nie upłynie jego 30 sekund.