Autor Wątek: [TRI] News  (Przeczytany 68888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #210 dnia: Listopad 03, 2008, 00:39:58 »
 :o

Skeer

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #211 dnia: Listopad 03, 2008, 01:47:10 »
Jak to wyglądało?

Wwarpowali w środek floty NC/TCF i disco?  :)

Any frapses?  :D

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #212 dnia: Listopad 03, 2008, 03:11:22 »
podobno jest fraps

jak ktos znajdzie to niech zapostuje
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Straszny

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #213 dnia: Listopad 03, 2008, 08:43:50 »
Dobra wyręcze Archena bo pora troche późna

...prosze werble...
http://triumvirate-alliance.com/?a=kill_related&kll_id=537756
+100-200 fighterów

jak usłyszałem na TSie to się zaksztusiłem

dawno nie widziałem takiej śmiesznej bitki - jajka miał ten kto wymyślił i dowodził takim (w sumie zarąbiscie skutecznym) fun-opem na smartbombujących Typhoonach  O0

Voulture

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #214 dnia: Listopad 03, 2008, 08:49:34 »
Kto wymyslil to juz od dawna wiadomo: MDK ktorzy tak zesmartowali ponad 100 osobowa lote Bruce bez zadnych strat. Nie mniej jednak - gratki, ladna akcja. Tu akurat celem byli pewnie tacklerzy i fajty.

gosti

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #215 dnia: Listopad 03, 2008, 08:53:25 »
Fraps:

http://dl.eve-files.com/media/corp/Gjs312/poor_mans_dd.wmv

Nie powiem, smiesznie wyglada :D
Szkoda tylko, ze tak zlagowany frapsik.

Loc0

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #216 dnia: Listopad 04, 2008, 19:48:36 »
MDK wdupilo wtedy 1 bsa, ktory pechowo znalazl sie w zasiegu smartek wszystkich kolegow.

gosti

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #217 dnia: Listopad 06, 2008, 08:55:05 »
http://triumvirate-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=540808

Calkowicie goscia rozumiem. W koncu sam sie staram zgubic ostatniego nano-cursa przed nerfem nano.  :2funny:

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #218 dnia: Listopad 06, 2008, 09:35:16 »
umm... po nerfie titany beda prawie takie same, jedyna zmiana wymagana to wymiana nanofiberow na i-staby.


ale brak cap repa.... :facepalm: ...

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #219 dnia: Listopad 06, 2008, 09:53:57 »
ale brak cap repa.... :facepalm: ...

Teoretycznie Tytan powinien być używany z obstawą MSów i carrierów. Wtedy liczą się resisty i remote repping. Niestety nie sprawdza się to gdy ktoś trzyma Tytana bez obstawy w POSie o publicznie znanym haśle.

Terion

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #220 dnia: Listopad 06, 2008, 10:30:34 »
lol kiepski okres dla tytanow. W ciagu ostatnich 2-3 miesiecy spadly 4  A w ciagu 2 tyg 3 hyh. Jesczze 3 takie miesiace i bedzie to gatunek na wyginieciu  ;D

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #221 dnia: Listopad 06, 2008, 13:38:41 »
http://triumvirate-alliance.com/?a=kill_detail&kll_id=540808

Calkowicie goscia rozumiem. W koncu sam sie staram zgubic ostatniego nano-cursa przed nerfem nano.  :2funny:


Tytana sie fituje( jedna ze szkół)  tak żeby miał warp time 15 sec.

Nie mniej, nie więcej. 15 sec dokładnie.


Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #222 dnia: Listopad 06, 2008, 14:05:23 »

Tytana sie fituje( jedna ze szkół)  tak żeby miał warp time 15 sec.

Nie mniej, nie więcej. 15 sec dokładnie.


A możesz mnie oświecić czemu dokładnie 15 ? Bo nie łapie.
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #223 dnia: Listopad 06, 2008, 14:13:26 »
Z tego co mi tłumaczył znajomy pilot tytana jest to minimalny czas potrzebny do odpalenia doomsday device  po wskoczeniu na cyno.


Taktyka walki takim tytanem polega na wskoczeniu na cyno odpaleniu DDD tak szybko jak się da i wywarpowaniu na SS gdzie się wchodzi w cloacka(ewentualnie warpujesz na friendly posa).


Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #224 dnia: Listopad 07, 2008, 00:38:52 »
10s czasu wywarpowywania przy 1 cyklu mwd wystarcza na odpalenie DD i zwianie

na taka mechnike fitowane sa ragnaroki atm

po nerfie za pomoca rigow do agility,modow i impow da sie osiagnac czas ~10s czasu wywarpowywania przy uzyciu mwd (1 cykl)


While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #225 dnia: Listopad 07, 2008, 06:26:02 »
Dzięki z odpowiedź
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #226 dnia: Listopad 07, 2008, 08:51:59 »
Zieeeeeeeef, EVE to taka wolna gra.
Chłopaki się spinają żeby na stateczku czasem o pół sekundy szybciej wywarpować i po to kupują rigi warte kilkudziesięciu godzin ratowania. Albo secik implantów za 2 mld  ???

Akcja na flocie gdzie czasem po 300-400 osob sie bije w 10-15 sec się potrafi rozstrzygnąć.
CYNO - BOOOM -PUFFF  i kilkadziesiąt stateczków z których jak gracz odzyska PZU to jest max znika.

OT pare godzin ratowania / zarabiania bezpowrotnie stracone. 15 sec  :2funny:

./flaimbait on
A w WoWie chłopaki  na pvp cokolwiek tracą ?
./flaimbait off

Coriin

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #227 dnia: Listopad 07, 2008, 11:08:05 »


./flaimbait on
A w WoWie chłopaki  na pvp cokolwiek tracą ?
./flaimbait off

Ta, czas chyba, albo herbatkę z kubka ... :uglystupid2:

Sotharr

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #228 dnia: Listopad 07, 2008, 11:56:18 »
Taktyka walki takim tytanem polega na wskoczeniu na cyno odpaleniu DDD tak szybko jak się da i wywarpowaniu na SS gdzie się wchodzi w cloacka(ewentualnie warpujesz na friendly posa).

To przecież jakaś porażka, żeby największy dostępny statek, duma floty, niszczyciel światów itd. stosował taktykę "hit and run" i chował się po posach lub w cloaku. Tytany jednak są bez sensu. Czy na Gwieździe Śmierci mieli zamontowanego cloaka?  :idiot2:

Straszny

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #229 dnia: Listopad 07, 2008, 12:05:25 »
To przecież jakaś porażka, żeby największy dostępny statek, duma floty, niszczyciel światów itd. stosował taktykę "hit and run" i chował się po posach lub w cloaku. Tytany jednak są bez sensu. Czy na Gwieździe Śmierci mieli zamontowanego cloaka?  :idiot2:

no.. coś w tym jest... robisz ileś miesięcy statek który jak ma pecha i dostaje hotdropa z małych w sumie (proporcjami wobec niego) okrętów to pod ogniem wytrzyma 1 minute.

Titany to w sumie na polu bitwy to zabawa  "catch me if you can" albo mobilne bridge z dala od miejsca walki.
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2008, 13:24:44 wysłana przez Scaryman »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #230 dnia: Listopad 07, 2008, 12:19:17 »
Widzisz  gwiazda smierci też by spadła jakby miała na sobie kilkadziesiąt okrętów klasy Gwiezdny Niszczyciel w siege  :2funny:

litestep

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #231 dnia: Listopad 07, 2008, 12:35:05 »
Na gwieździe śmieci nie dość że nie mieli cloaka to takżr SB nie zamontowali i potem padła od jednego cepa :P

Goomich

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #232 dnia: Listopad 07, 2008, 12:44:16 »
Czy na Gwieździe Śmierci mieli zamontowanego cloaka?  :idiot2:

W przeciwieństwie do wiekszości  tytanów, Gwiazdy Śmierci były jednorazowego użytku. :P

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #233 dnia: Listopad 07, 2008, 13:01:25 »
OT pare godzin ratowania / zarabiania bezpowrotnie stracone. 15 sec  :2funny:

Całe EVE jest takie. Tytany jedynie wzmacniają ten mechanizm przez swoją skalę. Zamiast straty Drake'a lub CNRa, na którego carebear zarabiał cały miesiąc mamy stratę statku wypracowanego przez cały alians.

Zgodzę się jednak, że mechanizm DDD jest niepotrzebny. Psuje grę. Niestety teraz już za późno aby go usunąć. CCP musiałoby dać pilotom tytanów coś naprawdę dobrego w zamian ale wtedy bylibyśmy w punkcie wyjścia.

Moim zdaniem Tytany powinny mieć dużo więcej HP (kilkanaście razy). Zmniejszyłbym zdolności ofensywne statku za to powiększył znacznie bonusy dla floty. To nie powinna być zabawka dla superbogatych i znudzonych weteranów tylko statek flagowy latający zawsze z obstawą.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #234 dnia: Listopad 07, 2008, 15:01:35 »
EVE musi cos oferowac superbogatym i znudzonym weteranom i sa to wlasnie tytany

taki end-game content
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #235 dnia: Listopad 07, 2008, 15:57:03 »
EVE musi cos oferowac superbogatym i znudzonym weteranom i sa to wlasnie tytany

taki end-game content

Zgoda, nie znaczy to jednak, że musi to się odbywać kosztem innych graczy. Supercapitale a Tytany szczególnie nie są w duchu EvE także z tego powodu, że nie mogą dokować. W efekcie postać staje się niewolnikiem statku i konieczne jest użycie altów. Powszechność altów nie zmienia faktu, że nie jest to zgodne z duchem EvE. CCP widziało specjalizację i współpracę wewnątrz korporacji jako klucz do sukcesu w grze. Wyszło niestety inaczej. W TRI są gracze wystawiający na operacje mini-floty czterech dreadów. To jest chore.

Gdybym miał projektować Tytany to zrobiłbym z nich mini-stacje z możliwością obsługi przez kilku graczy. Takiego latającego POSa. Niechby do obsługi wymagał wysokich skilli ale nie więziłby pilota wewnątrz. Do tego nie dawałbym żadnych dział ani broni ale może coś w rodzaju pola siłowego i potężnych gang bonusów.

Można zapewnić end-game gez psucia gry reszcie. Do czasu Tytanów udawało się to CCP znakomicie.

Vic Brunner

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 436
    • Zobacz profil
  • Korporacja: ???
  • Sojusz: eee? wut alliance?
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #236 dnia: Listopad 07, 2008, 16:13:30 »
albo zrobić tytka jako latającą machinę bojową obsługiwaną przez kilku graczy - jak posy - jakies 20-30 high slotów obsługiwanych podobnie jak pos guny - taka latająca forteca, która sama potrafi atakować i się bronić - walczyć z dość dużą flotą wroga jak równy z równym i nie musieć nawiewać po strzale z DD...
Moderatorzy na drzewo!! :D

WolfSimon

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #237 dnia: Listopad 07, 2008, 16:54:46 »
Tytkom powinni zabrać DD, dołożyć duzo więcej HP na wszystko i znacznie wzmocnić atak punktowy, czyli co jakiś czas strzał, ale tak mocny że capital szedłby do piachu. Coś właśnie jak wspomniana gwiazda śmierci :)

Terion

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #238 dnia: Listopad 11, 2008, 12:38:49 »
http://www.killboard.net/details/288024/  - a to co, klotnia kochankow ? Troche smeiszny kill wyglada jakby wszystko co bylo w okolicy rzucilo sie whorzyc killboarda. Jakies blizsze info ?

Tuesday 11 November 2008 08:45 - czy w tym czasie serwer nie powinien lezec ?

zaethiel: 2008-11-11 09:55:49
lol, i didnt post it. in the end my exile booster ran out and i didnt notice may have tanked some more but was fun. Test Server btw.


Dobra - czasem warto rzucic okiem na inny kb i sie wyjasnia ... swoja droga kb moga sie wzbogacic o wesole kmy jesli z autmatu postuja sie kille  ;D
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2008, 12:45:25 wysłana przez Terion »

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #239 dnia: Listopad 11, 2008, 12:43:16 »
Lol sisi :)

Banebitch

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #240 dnia: Listopad 11, 2008, 13:42:26 »
Archen a co tam się dzieje u Was w Vale?

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #241 dnia: Listopad 11, 2008, 20:30:32 »
Archen a co tam się dzieje u Was w Vale?

Niestety jestem offline od jakiegoś czasu ze względu na natłok zajęć IRL. Mam nadzieję więcej pograć po patchu.

Trico

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #242 dnia: Listopad 14, 2008, 23:57:25 »
W TVN zagrzmiało, widze na KB TRI jakiegoś morosika i całą pierwszą stronę zapełnioną w godzinę.
Czy moge dostać z tego raport do dzisiejszej porannej kawy?

Kay-kun

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #243 dnia: Listopad 15, 2008, 02:41:14 »
Lokal uderzyl do ok. 580 pilotow gdy KIA/IRC/ED/SOLAR/TCF (nie wiem czy kogos nie pominalem, tyle tych roznych alliancow nas atakuje  :( ) wreszcie zdecydowali sie pojawic. Wlali sie do systemu przez cztery bramy, z ktorej jedna dostala podwojnego DD, jeden tylko trafil.

Nastepne wieksze wydarzenie to bylo zaatakowanie cyno jammera, obecne juz capitale uderzyly razem ze snajperami. Nasze carriery staraly sie naprawic cyno jammer, jednak nie udalo sie. Nasi przeciwnicy zaplacili za to dwoma dreadami. Chwile po tym do systemu przedostaly sie capitale, liczba ich wyniosla okolo 50. W miedzyczasie przylecialo PL, warpnelo 30 km od posa z nano gangiem i stracilo polowe floty.

Druga fala DD uderzyla w support przeciwnika gdy kombinowali cos przy innym posie. Na innym natomiast, gdy capitale zreinforcowaly wieze, pozostawili jednego dreada, ktory wkrotce padl. Drugi natomiast polecial na planete. Gdy byl atakowany, grupa snajperow wyladowala niedaleko Nag'a, dostala banke w leb i zostala zmasakrowana.

Pozniej zlapalismy ok. 7 capitali, ktore siedzialy na innej wiezy, dostaly po glowie. Pozniej wbilismy sie do posa ED, znalismy jego haslo, thanatos zostal przez nas wyrzucony (po 15 minutach pajacowania)  i zniszczony.

Ogolnie wielki clusterfuck, lag, blob fest i duzo killi dla Tri&Co. Nie chcialo mi sie pisac lepszego opisu, bo jest 2 w nocy. Oh well.

http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=21303&postdays=0&postorder=asc&start=15

Jak ktos chce poczytac po angielsku.
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2008, 02:59:24 wysłana przez Kay-kun »

Straszny

  • Gość
Odp: [TRI] News
« Odpowiedź #244 dnia: Listopad 15, 2008, 09:04:42 »
no to gratulacje - cudna naparzanina z mnóstwem zmieniajacych się sytuacji. Bardzo dużo killi jak na taką przewagę hostów (jakim cudem im to tak słabo idzie?).