Autor Wątek: Trinity i lagi  (Przeczytany 2734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MightyBaz

  • Gość
Trinity i lagi
« dnia: Grudzień 06, 2007, 21:56:45 »
nie wiem co jest ale strasznie mi laguje, dokladnie wtedy kiedy podchodze do gate z warpa...fps spada do 0.8 grrr...nie wiem co jest

nastradi

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2007, 22:11:52 »
wyłącz hdr bądź ustaw na low jeśli używasz classic wersji .... wyczyść cache

DaBlades

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 07, 2007, 10:03:43 »
Nie jestem pewien, czy jest to wina shaderów ale miałem podobnie, co ciekawe dopiero za drugim razem jak się zalogowałem do EVE. Wydok i przez dobre 15 sek widziałem tylko thanatosa kampiącego stację. Nie chciał się pełen obraz załadować, zresztą jak zaznaczyłem gejt to się ikonki też nie chciały załadować. Na szczęście chyba w tym czasie miał problem z zalocowaniem mnie a gejt był na wpros wydocku i w końcu zwiałem (to było w lowsecu). Po przejściu przez bramę znowu freeze i trzeba było czekać aż się wszystko załaduje. Po kilku jumpach wszystko było w porządku. Myślę, że lagi mogły być po stronie serwerów i były związane z +33k ludźmi sprawdzającymi nowy patch. Ale oczywiście niekoniecznie. Na wszelki wypadek obniżyłem jakość grafiki, wolę mieć trochę gorsze wrażenia estetyczne niż kończyć bitwę bez załadowania się grida.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2007, 11:54:23 wysłana przez DaBlades »

korpusz

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 07, 2007, 11:07:32 »
Na poczatku moga byc lagi w ladowaniu, bo wszystko musi sie zapakowac do cechu, po jakims czasie wszystko juz bedzie chodzic ladnie.

Chociaz az takiego hardcoru jak 0,8 klatek nie mialem. U mnie jak warpuje sie na jakis nowy obiekt to jest przycinka i zaraz wszystko jest zaladowane. Za drugim razem to juz sie nie dzieje.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 09, 2007, 16:32:10 »
wczoraj jak lecialem z gangiem na hostile to w momencie kiedy juz dolatywalem , widzac gate, padla mi grafika po raz pierwszy ...mam wszystko na minimum ustawione...generalnie przejebene z tym trinity...co on tak miele po stronie klienta

Fedajkin

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 10, 2007, 09:34:54 »
A ja bym na Twoim miejscu zajął się najpierw swoim komputerem i oczyścił go trochę, a potem zaczął gadać na temat klienta. Przypominam Ci, że używać wingrozy, czyli defragmentacja i czyszczenie rejestrów raz na kwartał musowo...

MightyBaz

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 11, 2007, 08:01:27 »
tiaa...Laira,

znalazlem ciekawy link na eve forum, jest tez komentarz jednego z devow...polecam...niektorym napewno sie przyda
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=652082

NeX

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 11, 2007, 20:26:59 »
Ja na dzień dobry z Trinity zmniejszyłem cache na LOW, bo swaping by mnie na każdej bramie zabił ;D

P.S. Szkoda, że bezpośrednio w opcjach nie widać rozmiaru alokacji, to by graczom ułatwiło decyzję o konfiguracji. Można było co prawda zerknąc do pliku konfiga, ale to upierdliwość, podobnie jak szukanie takich podstaw na forum EVE.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2007, 20:30:10 wysłana przez NeX »

Fedajkin

  • Gość
Odp: Trinity i lagi
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 12, 2007, 08:13:25 »
Ano przydałoby się, żeby wiejsce swapa było ustawiane.
Cytuj
Amount of system memory | Cache Setting
-------------------------------------------------------
500mb of RAM = off
1GB of RAM = Low
2GB of RAM = Normal
2GB of RAM = High
3+GB of RAM = Extreme
Przetestowałem to to i przy moich 2GB ramu jak dałem Extream to swap dla eve zrobił się 1,5GB;
High = 800 MB
Normal = 400 MB i całkiem ładnie śmiga, lekkie przycięcie jak wlatuję na gejta z kampą 10 shipów ale i tak zauważalnie mniejsze niż przy poprzednim kliencie.