Autor Wątek: Ceny komponentów T2 po trinity  (Przeczytany 21173 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Ceny komponentów T2 po trinity
« dnia: Listopad 19, 2007, 08:16:37 »
Chciałem poruszyć temat cen komponentów po trinity. Wiadomo że to na razie wróżenie z fusów no ale spróbujmy poskładać pare faktów.

1. Wychodzą nowe shipy T2 - BSy.
2. Wychodzią nowe frachty które jedzą T2.

Zatem będzie wzrost zapotrzebowania na komponenty T2.

Z drugiej strony jeśli będzie nerf carierów ograniczona zostanie ilość komponentów zwożonych z 0.0 do empire.

Jak myślicie o ile zdrożeje T2 bo chyba zdrożeje ?
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2007, 08:20:32 wysłana przez Yogos »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2007, 09:00:24 »
No jeśli sie rzucą ludzie na jump frachty to może być podwyżka spora chyba.
Link do materiałów na caldaryjskiego frachta link

Czyli wchodzi tam np. około 7 mln titanum carbidu.
A w  jita na sell ordreach 40 mln wisi ;) bo wczoraj patrzyłem.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2007, 09:06:16 »
Mysle ze  ceny wzrosna.. nieznacznie ale wzrosna. Juz teraz mozemy zauwazac wzrost cen moon minerals, a wiadomo ze jak rosnie cena materiałow to i potem polproduktow oraz produktu koncowego. Zeby niebyc gołosłownym mozecie sobie przesledzic cene dysprosium w jita. Jak zaczynalem to wydobywac skup byl na poziomie 9k iskow wczoraj sprzedawalem za 31k p/u.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 19, 2007, 09:29:19 »
cos w tym jest bo cena cobaltu i mercury troche poszla do gory - akurat to kopiemy w 0.0

DragLord

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 19, 2007, 10:02:00 »
Obecne lekki wzrost cen komponentow T2 jest też spowodowany wzrostem cen paliwa, nie wiem dlaczego ale ostanio iosotopy czy ozon poszedy w góre  :nie:

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 19, 2007, 10:19:03 »
Ja altem produkuje troszke komponentów do T2 z advenced materials i np. sylramic fibers ostatnio z 100 isk podrozalo na ponad 150 isk (cena w jtia)


Myślicie że jeśli cariery zostaną znerfowane ludzie którzy wydobywają w 0.0 sobie poradzą jakoś bez problemów ? Użyją np. Rokhala albo dredów ?

No bo jump freighter to będzie kupa kasy.
Ktoś nawet szacował że może być niedużo tańszy od MSa w najgorszym przypadku gdy ceny T2  podskoczą do góry.

Ellaine

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 19, 2007, 10:34:36 »
Wzrosty cenowe przy nowych dodatkach zwykle mają górkę w okolicach samego dodatku. Może sobie spokojnie pójść w górę choćby i 2-3 razy na krótki czas.
Mechanizm jest taki;
Najpierw lepiej zorientowani i bardziej długofalowi inwestorzy wykupują rynek po niskich cenach i chomikują zapasy.
Ceny rosną.
Potem wpada masa spóźnionych inwestorów, którzy w sumie nie znają tego rynku ale słyszeli że ceny będą rosły bo wejdą nowe statki. Kupują po wyższych cenach, bo teraz są to średnie i nie wiedzą że jest już po skoku cenowym a nie przed. Co więcej, widzą ciągły wzrost.
Ceny sięgają kosmosu.
A potem cała ta masa orientuje się że realny popyt nie będzie aż tak wielki i starają pozbyć zapasów nie tracąc.
Ceny powoli spadają i docelowo osiągają poziom dyktowany przez podaż i popyt.

A popyt zależy od Golema. Jest w imperium kilkadziesiąt tysięcy klepaczy misji którzy w sumie się nudzą i nie mają co robić z kasą. Jeśli przeczytają od ekspertów że Golem jest do bani i mają dalej latać CNRami, konsumpcja T2 materiałów wzrośnie jakieś 20, może 30%.
Jeśli jakiś prorok fitowania im powie że Golem to nowy szczyt mody dla farmerów, rynek nagle zechce wciągnąć 40 tysięcy T2 BSów a ceny komponentów długo będą się trzymać o 100% wyższe.
Ponieważ T2 frachty jak i Golemy raczej nie będą używane do pvp i będą spadać rzadko, w końcu ten rynek się nasyci i wiele miesięcy później powinno spaść :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 19, 2007, 10:58:51 »
khem khem wiele miesięcy powiadasz  :buck2:

Ellaine

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 19, 2007, 11:09:41 »
Teoretyzuje ;)

MightyBaz

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 19, 2007, 11:12:30 »
niecalkiem diagnoza jest poprawna, kopacze lodu tez manipuluja rynkiem, wystarczy wejsc na taka opcje na markecie zeby zobaczyc trendy wstecz...mozna zaobserwowac wzrosty i spadki...nawet z 230 do 390 za helium.

Sam tak robie z mercury , zwoze do imperium i sprzedaje tylko wtedy kiedy cena jest powyzej 3000 za unit  ^-^,, co prawda nieraz mam prawie polroczne wydobycie zamrozone, ale warto...bo zysk jest znaczacy


LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 19, 2007, 15:02:10 »
Mysle ze na temat spekulowania rynkiem mozna zrobic zupelnie nowy dzial. Sposobow manipulacji, przewidywan itp jest taka masa ze poprostu w jednym topicu to by sie nie zmiescilo.


Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 19, 2007, 15:04:55 »
Manipulacja powiadacie hehe

Nic tak powiem do czego zmierzam dumam czy jeśli się nerf carierów rzeczywiście przydaży logistykę będzie można dość bezboleśnie zamienić na jump frachty czy raczej roqualami wozić stuff ...
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2007, 15:08:22 wysłana przez Yogos »

Ellaine

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 19, 2007, 16:43:28 »
No dobra, nie chcialo mi sie szukac bloga ze statystykami zeby porownac. Chodzilo mi o liczbe bliska ilosci uzywanych CNRów.

Tratoc

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 20, 2007, 08:03:51 »
Manipulacja powiadacie hehe

Nic tak powiem do czego zmierzam dumam czy jeśli się nerf carierów rzeczywiście przydaży logistykę będzie można dość bezboleśnie zamienić na jump frachty czy raczej roqualami wozić stuff ...

Jump Frachty napewno latwo i bezbolesnie nie podejma logystyki, juz nie wspominajac ile czasu zejdzie sie na produkcje czy ich cene, ale watpie zeby duzo pilotow carriera mialo 5lvl freigtera. Prosciej sie bedzie przerzucic na Rorqula, szczegolnie ze na sisi podwoili mu teraz ladownie i na rigach t1 z expanderami t2 ok 126k ladowni + 10k corp. Ale nawet to wywola sporo problemow, krotszy skok, wiecej paliwa, wiecej cyno.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 20, 2007, 08:20:46 »
Jump Frachty napewno latwo i bezbolesnie nie podejma logystyki, juz nie wspominajac ile czasu zejdzie sie na produkcje czy ich cene, ale watpie zeby duzo pilotow carriera mialo 5lvl freigtera. Prosciej sie bedzie przerzucic na Rorqula, szczegolnie ze na sisi podwoili mu teraz ladownie i na rigach t1 z expanderami t2 ok 126k ladowni + 10k corp. Ale nawet to wywola sporo problemow, krotszy skok, wiecej paliwa, wiecej cyno.
Spoko... jak tylko Jump Frachty zaczną się pojawiać w większej ilości (BTW mają mieć podniesioną wydajność inwencji BARDZO znacząco - podobno co druga/trzecia próba ma być udana) to znerfione zostaną i dready i Rorqual.

Czytaliście już ?
Jump Freighters
These celestial behemoths are the first Tech II capital ships, and they will take you anywhere you want. They can use both EVE's own stargates and their own jump drives, which gives them the ability to travel both through secure space and the 0.0 badlands. Of course, to go anywhere you want, you have to be prepared, which is why these ships have both increased hit points and increased speed and agility. at the cost of cargo capacity.

Tak jak podejrzewałem - dali im możliwość wlatywania do hisecu. Zatrzymanie i zestrzelenie JF będzie trudne, chociaż oczywiście nie niemożliwe (podobnie jak obecnie ze zwykłymi frachtami w hisecu).
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2007, 08:23:42 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 20, 2007, 08:59:27 »

Spoko... jak tylko Jump Frachty zaczną się pojawiać w większej ilości (BTW mają mieć podniesioną wydajność inwencji BARDZO znacząco - podobno co druga/trzecia próba ma być udana) to znerfione zostaną i dready i Rorqual.


Dormio gdzie wyczytałes ze bedzie BARDZO znaczaco ?? bo ja narazie znalazlem jedynie ze bedzie " Łatwiej" ( trudno orzec  o ile ) robic male statki t2. Nigdzie wiecej nie widzialem zeby pisali ze dotyczy to calej invencji.
 

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 20, 2007, 09:31:09 »
Spoko... jak tylko Jump Frachty zaczną się pojawiać w większej ilości (BTW mają mieć podniesioną wydajność inwencji BARDZO znacząco - podobno co druga/trzecia próba ma być udana) to znerfione zostaną i dready i Rorqual.
Dormio gdzie wyczytałes ze bedzie BARDZO znaczaco ?? bo ja narazie znalazlem jedynie ze bedzie " Łatwiej" ( trudno orzec  o ile ) robic male statki t2. Nigdzie wiecej nie widzialem zeby pisali ze dotyczy to calej invencji.
Rzuć okiem na EVE Tribune.
Dodatkowo devsi napisali (nie mogę teraz znaleźć tego na forum), że dla Frachtowców inwencja będzie jeszcze bardziej poprawiona by było łatwiej inwentować i by szybko pojawiły się w sprzedaży JF.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Sotharr

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 20, 2007, 11:08:49 »
Rzuć okiem na EVE Tribune.
Dodatkowo devsi napisali (nie mogę teraz znaleźć tego na forum), że dla Frachtowców inwencja będzie jeszcze bardziej poprawiona by było łatwiej inwentować i by szybko pojawiły się w sprzedaży JF.

Wieść gminna niesie, że ze względu na cenę BPC i frachtowca oraz liczbę datacorów szansa inwencji może wynosić nawet 100%.

Ellaine

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 20, 2007, 11:51:47 »
Uo.
Warto zauwazyc, ze te zmiany w decryptorach poprawią przeciętne ME invencji a więc zmniejszą konsumpcję materiałów dość poważnie - czyli CCP kontruje trochę spodziewany wzrost popytu na T2 komponenty.

Goomich

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 20, 2007, 11:57:01 »
Mam nadzieję, że nie będzie 100, bo wtedy ludzie beda używac decryptorów +9

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 20, 2007, 12:00:30 »
Mam nadzieję, że nie będzie 100, bo wtedy ludzie beda używac decryptorów +9
Może nie idealnie, ale z pewnością najlepiej byłoby jakby dodali specjalny decryptor dla capitali w postaci - 100% pewności=1 run, to IMHO załatwiałoby sprawę.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 20, 2007, 13:09:29 »
Dodatkowo devsi napisali (nie mogę teraz znaleźć tego na forum), że dla Frachtowców inwencja będzie jeszcze bardziej poprawiona by było łatwiej inwentować i by szybko pojawiły się w sprzedaży JF.

Prosze poszukaj jestem niezmiernie ciekaw czy to 100% prawda czy 99% bo ten 1% to jakis 1B +- :D

Ellaine

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 20, 2007, 13:13:16 »
To ile wychodzi za datacory na sztuke tak orientacyjnie?

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 20, 2007, 13:29:55 »
okolo 96mln same mechanical datacores (potrzeba 64) + jakies pare M za fraction ship datacore + 200-400m za bpc.. 2 proby to okolo 1b.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 20, 2007, 13:35:14 »
Prosze poszukaj jestem niezmiernie ciekaw czy to 100% prawda czy 99% bo ten 1% to jakis 1B +- :D
Ale tu akurat problem jest innego typu - co by nie napisali, to i tak będzie "subject to change". Niestety ostatnio bardzo dużo rzeczy się pojawiło dotyczących generalnie nowych shipów, a co gorsza ja tę informację widziałem jakieś 2 tygodnie temu...
Przypadkiem jeśli na nią trafię to zapodam link.

Spróbuj sprawdzić ten wątek na eve-o (24 strony - sorki, ale nie mam czasu na to teraz): http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=631272
Mam go dość specyficznie oznaczony... a w dodatku przeglądałem go po lekturze poprzedniego wydania EVE Tribune:
"Due to the huge copy and invention times on freighter BPCs the success rate on invention runs will be extremely high."

No i jeszcze jedno...
okolo 96mln same mechanical datacores (potrzeba 64) + jakies pare M za fraction ship datacore + 200-400m za bpc.. 2 proby to okolo 1b.
Przy kwocie zakupu rzędu 3.5-4mld (początek sprzedaży to na bank będą wyższe) ilość chętnych z pewnością będzie niewielka, a przecież są wprowadzane jako zastępstwo dla zdolności transportowych lotniskowców. Myślę, jednak, że i tak się będzie opłacać.
Licząc, że uda Ci się jedynie co 4-ta próba, lecz z każdej uzyskasz minimum 3 runs, to po 10 próbach dysponujesz 6-ma JF. Licząc Twoje koszty daje to około 5mld ISK samej inwencji, ale zysk ze sprzedaży masz od 1 do 1.5mld na sztuce (około 2.2-2.5mld koszt budowy). Zatem jak widzisz nie jest tak źle, bo przy 12 próbie zaczynasz zarabiać (część kosztów odpada - stać Ciebie na zakup BPO - drugiego, a tym samym masz koszt BPC rzędu kilku-kilkunastu mln ISK).
Oczywiście inwestycja bardzo długoterminowa i wymagająca zaangażowania ogromnego kapitału, ale nie sądzę żeby dla co najmniej kilku z obecnych na Centrali osób nie był to problem... nazwijmy... trywialny !
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2007, 13:49:17 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 20, 2007, 14:11:42 »
Ten koszt 2-2.5 mld to trochę mały, myślę że one będą droższe.
Już teraz ceny materiałów T2 pomału idą do góry jak ktoś później będzie chciał nagle kupić taką ilość materiałów to ceny poszybują.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 20, 2007, 14:32:34 »
Ten koszt 2-2.5 mld to trochę mały, myślę że one będą droższe.
Już teraz ceny materiałów T2 pomału idą do góry jak ktoś później będzie chciał nagle kupić taką ilość materiałów to ceny poszybują.
Popyt/Podaż - im wyższe będą ceny na komponenty tym więcej osób będzie skłonnych wejść w ten segment rynku. Tu ekonomia jest nieubłagana, a zachowania ludzkie przewidywalne aż do bólu.

Przyjmując rozliczenia długookresowe (BPC na JF 3 run powinno wystarczyć na około 1 miesiąc - licząc średni czas budowy na poziomie 8-9d) jesteś w stanie w ciągu roku wybudować ograniczoną ilość JF (nie chce mi się liczyć ile max, ale ilość kapitału jaki wymagałoby zgromadzenie odpowiedniej ilości komponentów do inwencji na wszystkich slotach science jest dla mnie koszmarna). Zakładając przyjęte wcześniej parametry - 25% udanych, w ciągu roku jesteś w stanie wyprodukować góra 40 BPC czyli... 120 JF (BPC 3 run). A i to w idealnych warunkach (nie ogranicza Ciebie zarówno ilość komponentów do inwencji jak i potrzebnych komponentów do produkcji.

Skupując JF BPC na rynku wybudujesz ich więcej, ale nie więcej jak 400szt.

JF IMHO nie będzie miał bezpośredniego wpływu na koszt komponentów T2, a wzrost cen na nie będzie spowodowany przez T2 BSy. W perspektywie roku moim zdaniem jednak komponenty T2 nie zdrożeją więcej jak kilka %, no może 2x więcej niż wyniesie średnioroczny poziom inflacji w EVE.
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2007, 14:38:37 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 21, 2007, 09:16:16 »
Dormio niewiem dlaczego ( gdzies to na sisi widzialem - slyszalem) jestem swiecie przekonany ze chodzbys uzywal decryptora +9 to i tak na JF zawsze wyjdzie ci 1 run bpc z banalnego powodu jakim jest ograniczenie max runow dla frachtow do jednego.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 21, 2007, 10:35:08 »
Dormio niewiem dlaczego ( gdzies to na sisi widzialem - slyszalem) jestem swiecie przekonany ze chodzbys uzywal decryptora +9 to i tak na JF zawsze wyjdzie ci 1 run bpc z banalnego powodu jakim jest ograniczenie max runow dla frachtow do jednego.
Niestety tu Ciebie zaskoczę - nie ma ograniczenia !   ;)

To, że nie ma BPC na więcej runs wynika akurat z mechaniki gry. Lab nie pozwala na wstawienie pracy trwającej dłużej jak 30d, co oczywiście nie zmienia faktu, że można na POS labie wyciągnąć więcej niż w labie na stacji (np. ME lvls). Zatem jest to ograniczenie czasu trwania procesu, a nie samego procesu, czy jego wyniku.
Natomiast nie znam się na inwencji tak bardzo jakbym chciał, więc pewnie masz rację.   :)
Jakkolwiek wydaje mi się to cokolwiek dziwne, bo przecież decryptor modyfikuje WYNIK, a nie BPC jakie używasz w procesie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

MightyBaz

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 21, 2007, 11:43:45 »
jest wpisany limit na bpc - na samym dole powinno byc widoczne

Asoth

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 21, 2007, 11:48:19 »
oczywiście że jest, każde bpc ma taki magiczny parametr jak "PRODUCTION LIMIT"
co możesz np na tym obrazku zobaczyć http://www.mashie.org/eve/broadsword2.jpg

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 21, 2007, 11:56:04 »
http://dl.eve-files.com/media/corp/kokob/BPO_-_Attributes.jpg

Production limit 20 tam pisze jeśli o to chodzi.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 21, 2007, 12:55:49 »
Cóż powiedzieć... człowiek się uczy całe życie  :-X
W każdym razie nawet jeśli jest limit to nie wynosi on 1.


PS
Chyba muszę częściej oglądać BluePrinty, bo jak widać ostatnio było sporo zmian.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Asoth

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 21, 2007, 13:05:22 »
Production limit 20 tam pisze jeśli o to chodzi.

Też widziałem ten screen, ale nie ma na nim oznaczeń typowych dla bpc (niebieseka ikonka blueprint copy) i nie ma "LICENSED PRODUCTION RUNS REMAINING" ,więc raczej nie jest to bpc z inwencji ,a jakieś testowe bpo.

Bpc na statki maja zdaje mi się zwykle limit 10, a przynajmniej od bs w dół .

Goomich

  • Gość
Odp: Ceny komponentów T2 po trinity
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 21, 2007, 13:46:43 »
BPC, to tylko wersja BPO, więc BPO i BPC mają te same max runy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2007, 13:49:06 wysłana przez Mona X »