Autor Wątek: Problem z częstym rozłączaniem  (Przeczytany 79962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Phonotw

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #175 dnia: Grudzień 18, 2007, 20:03:44 »
Witam
cytując za panem "Nasze serwery pozwalają wszystkim użytkownikom na komfortowe korzystanie z sieci zgodnie z zakupionym pakietem usług"; skoro ja i wiele innych osób próbje w tej sprawie uzyskać jakieś informacje oznacza to że serwery NIE pozwalają na korzystanie z usług za które zapłacili.

"Fakt, że ustawiono niższy priorytet odpowiedzi dla pakietów ICMP nie wynika z niewydolności serwerów. Ma on zapobiec jedynie niepotrzebnemu ich obciążaniu." zgadza się ale taka sytuacja wystepuje na jedym serwerze gdzie jest 100% starata pakietów ICMP, natomiast serwer który traci 80% pakietów najwyraźniej odpowiada na ICMP.

i na koniec; przez całą naszą rozmowę zadaje panu pytanie od którego pan non stop ucieka wdając się w techniczne szczegóły testu który wy zalecacie(notabene nie wiem po co skoro wasze serwery wg. waszej filozofii i tak nie odpowiadają na zapytania ICMP więc poprostu spychacie problem gdzie indziej) , zamiast odpowiedzieć mi na wprost postawione pytania jakie kroki podjeliście by te utrudnienia usunąć.

Równocześnie zawiadamiam pana że w związku że nie tylko ja mam problemem z uzyskaniem od pana takich informacji, środowisko polskich graczy tej gry podjeło decyzje o napisaniu zbiorowej skargi do rzecznika praw konsumentów, natomiast ja z mojej strony zleciłem prawnikowi w mojej firmie przejrzeć obydwie umowy w celu sprawdzenia czy sie państwo z niej wywiązują.

Z Poważaniem
[cenzura]
------

Szanowny Panie,
Nasze serwery pozwalają wszystkim użytkownikom na komfortowe korzystanie z sieci zgodnie z zakupionym pakietem usług. Fakt, że ustawiono niższy priorytet odpowiedzi dla pakietów ICMP nie wynika z niewydolności serwerów. Ma on zapobiec jedynie niepotrzebnemu ich obciążaniu.
 
W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt telefoniczny z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta (9480) lub mailowy.
 
Z poważaniem
Dominik Fyda
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska
---------
W przypadku odpowiedzi na tę wiadomość proszę o załączenie treści całej korespondencji. Usprawni to proces udzielania odpowiedzi. Dziękuję
 

Posted At: Friday, December 14, 2007 11:31 AM
Posted To: Chello.Service@upc.com.pl
Conversation: FW: Re[2]: problem z grą online
Subject: Re: FW: Re[2]: problem z grą online
 
Czyli jak rozumiem wasze serwery nie wyrabiają z przesyłem danych więc obniżyliście priorytet dla niekturych usług w tym zapytań ICMP, jak i zapewne gry o której mowa.
Pozatym nie wiem czy zapoznał się pan z linkiem forum do którego pana odesłałem, jednym z rozwiązań tego problemu jest zrobienie tunelowania na jakąkolwiek inną sieć szkieletową byle nie sieć UPC (nie tylko polską ale europejską) więc prosze mi nie wmawiać że wasza sieć szkieletowa działa prawidłowo, bo może ona działać prawidłowo w polsce ale już europejska sieć waszej firmy nie działa. Dlatego ponawiam moje pytanie kiedy będe mógł znów wpełni korzystać z waszej usługi tzn. kiedy nie będe zmuszany do dodatkowych opłat za tunelowanie połączenia bym miał dostęp do i tak już płatnej gry.
Z Poważaniem
[cenzura]

Gregorius

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #176 dnia: Grudzień 19, 2007, 07:38:56 »
Chyba będę musiał Tobie pogratulować.. wczoraj się zalogowałem i przelogowałem (jakieś 3h) i .... żadnego DC ?!!?

Aż nie wierzę, że coś zrobili - muszę sprawę zbadać dziś...

A pod petycją, jeśli taka powstanie - z chęcią się podpiszę :)  O0 O0

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #177 dnia: Grudzień 19, 2007, 09:57:51 »
przez ostatnie 4 dni udało mi się pograć około 1h około 22 wieczorem
ale to nic nie znaczy
cisnąć trzeba
Sneer Quen

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #178 dnia: Grudzień 19, 2007, 16:16:07 »
napisałem do redaktora eve-tribune i chce go zinteresować tematem
spora część populacji ma spory problem bez oficjalnego statementu
może podchwyci temat i presja na ccp się zwiększy ....
Sneer Quen

majama

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #179 dnia: Grudzień 19, 2007, 23:24:01 »
to od technicznych z UPC po tygodniu maltretowania

"Szanowny Panie,
Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu monitoringu sieci i
opatrzone numerem TTxxxxxx. Skontaktujemy się z Panem niezwłocznie po zakończeniu
działań związanych z jego analizowaniem."

Mam identyczna odpowiedź, dostałem ja juz jakis czas temu i to był koniec korespondencji. Nigdy nie dostałem odpowiedzi od firmy UPC na moje pytanie co zmienili w swojej sieci około 13 listopada (wtedy to sie zaczęło) i teraz każdego dnia mam wiecej rozłaczen niz łącznie w okresie całego roku zanim te problemy sie zaczeły.
Widac nieodpowiadanie na pytania i odsyłanie wszystkim tej samej odpowiedzi z automatu to podstawowy obowiązek pracowników UPC Polska. Pewnie tego ich ucza na regularnych szkoleniach.

Prawda jest że cos próbuja, bo zmiany numerow IP i tras routingu po naszych falowych apelach w listopadzie świadcza o ich staraniach. jednak na razie bez wiekszego skutku. Poprawa jest ale ciągle daleko do tej stabilności która mieliśmy dawniej i która nadal inne sieci. To śmiechu warte aby nasze łacza kablowe o dużej wydajności sypały sie tam gdzie spokojnie trzyma sie stary modem telefoniczny albo najtansze łacze z byle sieci.
Marka chello traci na razie renomę i kiedys to pewnie zauważą.

YANNICK

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #180 dnia: Grudzień 20, 2007, 14:54:34 »
Aster aster aster!!! Wysłannicy z UPC już niejednokrotnie próbowali przeciągnąć mnie na ciemną stronę mocy, kusząc niskimi cenami. Za ostanim razem otworzyły się niebiosa i potężny głos krzyknął "NIE!!" i tak też zostało.

4,5 roku - 2 krótkie awarie - transfery zawsze na max - najniższe pingi wśród znajomych z całej Polski - 99,99% stabilności. Aha, na zgłoszenia e-mailem odpowiadali nawet po kilka razy dziennie. Kiedyś odcięli mi dostęp, bo nie dostałem rachunku (więc nie zapłaciłem), więc zadzwoniłem z pretensją i po kilkunastu minutach miałem łącze z powrotem.

To tyle z moich własnych doświadczeń. Płacę więcej, ale wiem za co...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #181 dnia: Grudzień 20, 2007, 15:19:10 »
Ja też moge polecić aster - mam już dwa lata i zdażyły się 2-3 awarie. Raz ktoś skrzynke na klatce zniszczył to jak to zgłosiłem po godzinie był monter i to naprawił. Użytkowo też jest bardzo dobrze, transfery i pingi zawsze na bdb poziomie.
Ale z drugiej troche sobie za to liczą... cenowo konkurencja ucieka im coraz bardziej.

partridge

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #182 dnia: Grudzień 20, 2007, 18:09:17 »
ej to jest sekcja Techniczna i prosze o posty odnosnie problemow dotyczacych Chello... reklamy innych providerow internetowych prosimy zamiescic w dziale REKLAMY.

PS Ja tez nie moge narzekac na chello... nooo od miesiaca juz moge :)

Zbulu

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #183 dnia: Grudzień 21, 2007, 08:42:19 »
Ehhh w Irlandi i przy dostawy "NTL" (UPC) mój kumpel miał ten sam problem. Nie wiem jak teraz ale ostatnio skilla ciężko było zmienić...

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #184 dnia: Grudzień 21, 2007, 10:50:58 »
hmmmm
gdzieś na głównym forum czytałem że pootwieranie gadatliwych kanałów pomaga
otworzyłem 4 największe tak że ciągle coś na nich migało i wczoraj miałem 3h bez dc
trzeba będzie dziś sprawdzić czy to nie przypadek
Sneer Quen

Pietia

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #185 dnia: Grudzień 21, 2007, 17:42:24 »
Cytuj
hmmmm
gdzieś na głównym forum czytałem że pootwieranie gadatliwych kanałów pomaga
otworzyłem 4 największe tak że ciągle coś na nich migało i wczoraj miałem 3h bez dc
trzeba będzie dziś sprawdzić czy to nie przypadek

Nie jest to rozwiązanie naszego problemu aczkolwiek na pewno jest to sposób na spokojną grę. Zalogowałem sie odpaliłem 4 kanały 300 osób lub więcej i spokojna gra. Zamknąłem wszystkie kanały i DC. Po ponownym zalogowaniu i odpaleniu tych kilku kanałów znów grałem spokojnie bez DC.

hipperion

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #186 dnia: Grudzień 26, 2007, 07:08:29 »
Mam ten sam problem i mi podsunieto inny pomysl. Nie dosc ze wylaczam firewall i antywira to dodatkowo bez przerwy w czasie gry pinguje serwer EVE (start/uruchom/ping 87.237.38.200 -t). Pomaga. Polecam wyprobowac.

Piisalem rowniez do serwisu UPC i dostalem nastepujaca odpowiedz:

Cytuj
Szanowny Panie,

 

Pana łącze działa z założonymi parametrami. Również odczyty z modemu kablowego, zamontowanego w Pańskim mieszkaniu, wskazują na jego stabilną i prawidłową pracę. Proszę więc o przeprowadzenie pewnych testów. Dla pewności proponuję wykonać je z pominięciem routera jak i z samym routerem.

 

Pierwszy test dotyczy tras routowania do zgłaszanych serwerów, na których obserwowana jest wolniejsza transmisja.

Poniżej znajdują się linki pod którymi dostępny jest potrzebny do tego program WinMTR, licencja oraz instrukcja w jaki sposób należy wykonać te testy.

 

- Link do programu WinMTR: http://komunikatyihd.upc.pl/pliki/WinMTR.exe

- Link do instrukcji: http://komunikatyihd.upc.pl/pdf/instrukcja_winmtr.pdf

- Licencja programu: http://komunikatyihd.upc.pl/pliki/LICENSE.TXT

 

Drugi test dotyczy ustalenia prędkości pobierania.

Poniżej znajdują się linki do serwerów z którymi należy ją ustalić oraz instrukcje sposobu wykonania testu dla każdego z nich.

 

- Link do atman.pl: ftp://ftp.atman.pl

- Link do instrukcji dla atman.pl: http://komunikatyihd.upc.pl/pdf/instrukcja_atman.pdf

 

UWAGA!               

W przypadku gdy degradacja usługi występuje w określonych przedziałach czasu, prosimy o wykonanie testów w możliwie podobnym przedziale czasowym.

Podczas wykonywania testów prosimy o wyłączenie programów typu P2P(np. emule, edonkey, kazaa, bittorrent itp.) oraz wyłączenie programu typu firewall lub udostępnienie na nim wszystkich portów.

 

Z poważaniem

Dominik Fyda

Dział Wsparcia Usług Cyfrowych

UPC Polska

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #187 dnia: Grudzień 26, 2007, 11:16:09 »
Ja dostałem słowo w słowo to samo, a jak odesłałem wyniki to nadali numer sprawie (patrz wyżej :P ) i od prawie 3 tygodni cisza.
Po nowym roku wybieram się do biura upc i nie wyjdę, póki mi łącza nie naprawią :P Oflaguję się i normalnie im strajk okupacyjny zrobie :P

A problemy z siecią są dwa - gubienie tych cholernych pakietów i rozłączanie nieaktywnych (nawet na kilka chwil) połączeń - stąd pigowanie czy ruchliwe czaty pomagają. Tak czy inaczej jest to niedopuszczalne w działaniu sieci i upc mi za to zapłaci, bo jak nie pomoże osobista wizyta, to następne co robię to idę do powiatowego rzecznika praw konsumentów.
Przedwieczny.

hipperion

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #188 dnia: Grudzień 26, 2007, 12:03:01 »
Xartias prosze daj znac jak wygladala rozmowa, jakich argumentow uzyles i przede wszystkim czy skutecznie. Wtedy tez sie przejde i zrobie dokladnie to samo.

korpusz

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #189 dnia: Grudzień 27, 2007, 07:36:01 »
Nagrajcie ta sprawe Faktowi, znajac ich zrobia z tego takie igly z wildy jakby mial sie swiat skonczyc. Co prawda fakty poprzekrecaja ale jest to tani srodek ksztaltujacy opinie publiczna.

HIMK

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #190 dnia: Grudzień 27, 2007, 10:34:00 »
Widzę że problem nadal jest, sam go namacalnie doświadczam. tunel trochę pomaga ale kurwa drugie konto za ch.. nie chce iść przez tunel :(

Co więcej widzę że całą tą sprawę, a raczej naszą grupę maniaków EVE mających problem i żale do UPC obsługuje jeden człowiek Pan Dominik Fyda. Jestem ciekaw czy jest to tylko pionek, zwykły informatyk prowadzący na codzień takie zażalenia od klientów czy ktoś z wyższej półki, który ściemnia bo nie jest w stanie nic więcej zdziałać na tym etapie. Łudzę się że szukają rozwiązania i jak je znajdą z dumą nas o tym powiadomią.

Również czekam do końca roku. Po sylwestrze nabiorę chęci i siły do dalszej walki z nimi. CHELLO szczycące się najwyższymi transferami i najlepszymi pingami odwala taką chałę. No aż się wierzyć nie chce. Do kwietnia jestem uwiązany. Oby do tego czasu znaleźli rozwiązanie problemu. No rzesz żeby tpsa była lepsza od nich. Żenada.

Podpiszę się na 100% pod zbiorową petycją jak będziemy taką tworzyć.

Diabl0

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #191 dnia: Styczeń 07, 2008, 09:51:08 »
Polecam lekturę http://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_swiadczenia_uslug.pdf , a w nim:
par. 35 p 3 i 4
par. 36 p 2

O ile par 36 p2 jest dyskusyjny - UPC definiuje awarię jako wadę całkowicie uniemożliwiającą korzystanie z usługi. Pozostaje albo udowodnienie że EVE jest jedynym zastosowaniem łącza albo konsultacja z rzecznikiem konsumenta czy taka definicja Awarii jest dopuszczalna.

Natomiast par.35 jest już całkowicie jasny i może być podstawą do rozwiązania umowy z powodu niewywiązania się z niej przez UPC - może to być interesujące dla osób mających umowę terminową.

Kino Brutor

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #192 dnia: Styczeń 09, 2008, 14:07:55 »
ja mam aster i tez mam ten porblem jak jestem w stacji jest ok ale jak juz polece na jakas misje albo cos w tym stylu zadze wywalic 3 salwy i dostaje DC i tak wkolko

hipperion

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #193 dnia: Styczeń 12, 2008, 10:20:14 »
Gosc chyba ma rozwiazanie:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=660292&page=1

U mnie narazie dziala.

PS: mam to zasrane chello ... jestem z wawy. DC mialem co chwila a teraz niby nie ale nie mowie hurra dopuki sie nie upewnie.

Nie chcialo ci sie czytac calego tematu? o Your Freedom bylo ostatnio pisane 2 strony wczesniej, 16 grudnia.
Ireul
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2008, 18:10:03 wysłana przez Ireul Taar »

ainur

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #194 dnia: Styczeń 13, 2008, 02:29:50 »
Yo,
zarejestrowałem się specjalnie by ponarzekać na chello :| kurde, mój poprzedni provider to było dno ale chello jest nie lepsze. Wiadomo, mam to samo co wy wszyscy - dc i dc i dc

Ale jest też część merytoryczna mojego postu - otóż, z czystej ciekawości chciałem sprawdzić, czy eve classic pójdzie na moim lapie (ibm x31). Z trudem bo z trudem to odpaliło (w końcu to lap do pracy a nie gier) ale zauważyłem, że nie ma żadnych dc. Przez parę dobrych godzin latałem w jedną i drugą stronę.
Oczywiście, sprawa nie tkwi w lapie, tylko w połączeniu. Lap łączy się z netem przy użyciu wifi przez komputer stacjonarny, który służy jako brama. Nie jestem sieciowcem ale mam wrażenie, że postawienie takiej "bramy" może pomóc - te kilka godzin spokojnej gry nie było przypadkiem. Oszukujemy bodajże wtedy grę, której wydaje się, że nie łączymy sie przez chello, tylko przez inną sieć. Głupie? Owszem. Ale działa...
Niestety, akurat sesja mnie dopadła bo mam akurat pod biurkiem nieużywanego pentiuma 233, który idealnie mógłby posłużyć jako brama dla kompa stacjonarnego i lapa

Ktoś jest jeszcze w stanie wypróbować, czy mój przypadek jest powtarzalny? Jak tak, to jest to jakieś rozwiazanie (mi np nie pomagają pingi etc)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2008, 02:33:47 wysłana przez ainur »

Zbulu

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #195 dnia: Styczeń 15, 2008, 00:12:15 »
A co na to wszystko panowie z UPC mieliście jakieś odpowiedzi ktoś był u nich?
Pytam bo zauważyłem że kumpel ma ten sam problem w Irlandii...

majama

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #196 dnia: Styczeń 15, 2008, 15:23:03 »
UPC nie odpowiada na pytania tylko przysyła standardowe notatki typu kopiuj-wklej.
Mi nie pomaga to otwieranie wielu czatów i pingowanie. Czasem łącze wytrzymuje kilka godzin a czasem pada co minute lub wogóle nie pozwala sie zalogowac prze jakis czas.
HGW o co chodzi  :grr:
Używanie darmowych tuneli pomaga ale jakośc gry na nich jest bardzo kiepska.


Guardian18

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #197 dnia: Styczeń 19, 2008, 00:05:03 »
Panowie, tak jak Wy straciłem już nadzieję...ale powoli wraca...zapraszam do aktywnego uczestnictwa w forum :

http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=40465#40465

Jest człowiek , który może i chce nam pomóc....nadzieja może powróci...coś się rusza z UPC...nareszcie....

Rastlino

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #198 dnia: Styczeń 19, 2008, 03:33:42 »
Niestety ten temat zamieściłem tam pod koniec listopada (tam jestem Olmer:P) i z braku pomocy pożuciłem po paru dniach, a tu jakiś samarytanin się pojawił z UPC i chce pomóc (jego pierwszy post był z 3 grudnia), jeśli się okaże że pomoże nam to się pochlastam tyle czasu czekać. Będę aktywnie tam się udzielał i radze wam robić to samo może jakoś da się to wszystko rozwiązać.

Abadonna

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #199 dnia: Styczeń 29, 2008, 09:26:13 »
nie grałem 3 miesiące, odpaliłem tcka, ściagnałem nowego klienta classic. i już byłem w ogródku już witałem się z gąską , niestety mam upc i było zajebiście grząsko. dc w przypadkowych momentach: login, wybór postaci, log na stacji, już w grze, standardowo najdłużej 5minut. nie odważyłem sie wydokować :D
1) jak rozumiem wciąż problem tkwi z upc i jedynym rozwiązaniem jest tunelowanie?

2) czy ktoś jest tu prawnikiem i czy na przykład pozew o 3000 zł jako zadośćuczynienie  z 415 kc wchodzi w grę?
a przynajmniej czy można sobie pogrozić tym? czy dodatkowo można to powiązać z nierzetelnym wykonywaniem usług? bo trochę mi ciśnienie podniosła ta sytuacja... nie żebym grał czesto ale do cholery jeśli mam ochote pograć 1 h w piątek po super extra <tu niecenzuralne słowa> tygodniu pracy to mi sie to nalezy i już.
sorry za żółć, ale no k.... ile można zaliczyć dc w 10 minut, ja nie biję rekordu.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #200 dnia: Styczeń 29, 2008, 10:49:05 »
u mnie jest tak że się poprawiło
faktem jest że czasem muszę się kilkanaście razy logować co zajmuje jakieś 20-30 min ale prędzej czy później eve łapie stabilne połączenie i chodzi jak złoto do następnego DT
sporadycznie mam problem na tyle duży że sobie odpuszczam logowanie - tak raz na 2 tygodnie

w grze mam profilaktycznie pootwierane  chaty / tak na 3000 luda / żeby dociążyć połączenie z serwerem

wkurza mnie to bo ostatnio ominęło mnie kilka fajnych opów ale grać się da
Sneer Quen

Kino Brutor

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #201 dnia: Styczeń 30, 2008, 16:23:18 »
mi pomoglo wylaczenie totalnie eve voice odkad go niema jest cisza i spokoj a dc zdaza sie tylko jak do Jita wskakuje

Abadonna

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #202 dnia: Styczeń 30, 2008, 17:45:13 »
voice to mam wyłączony od czasu gdy po jakimś uaktualnieniu winda mrugała do mnie na niebiesko

bialyb

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #203 dnia: Luty 05, 2008, 10:54:20 »
Witam
u mnie nie działa eve od ostatniej poprawki. Moim dostawcą jest Sferia. Poza reklamacjami na jakość świadczonych usług (na początku było bardzo dobrze), zgłosiłem im też brak działania eve (po uruchomieniu nie odnajduje serwera eve)
Podłączenie modemu do innego komputera w innej lokalizacji powoduje identyczny efekt. Po przywróceniu domyślnego dostawcy (dla tej drugiej maszyny) umożliwia normalną grę.
Jaj to ominąć? bo Sferia nie pomoże - odpowiedź na reklamację - nie blokujemy żadnego eve.

Właśnie idę na chorobowe więc jeśli ktoś może pomóc, doradzić proszę o kontakt na meila - pdunaj@orange.pl.

Zmiana operatora nie wchodzi w grę bo na moim bagnie tylko oni.

Pozdrawiam
Paweł

majama

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #204 dnia: Luty 06, 2008, 18:44:15 »
Witam
u mnie nie działa eve od ostatniej poprawki.

Błednie rozumujesz, to nie ma nic wspólnego z poprawkami, przypadkowo czas wprowadzenia jednego z patchy jest zbliżony do czasu zmian dokonanych w sieci internetowej przynajmniej przez jednego z dostaców (konkretnie to mowa o UPC). UPC oficjalnie nie przyznaje sie do niczego. Wiekszosc z setek oszukanych tak ludzi podobnie jak ty doszukiwalo sie w pierwszych tygodniach problemów w EVE, al ejuz od jakiegoś czasu wiemy że gra nic nie jest winna. O mozliwych sposobach na ominiecie błednie dzilajacejsieci poczytaj w postach powyżej.

bluszczolina

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #205 dnia: Luty 08, 2008, 13:29:50 »
mam tak samo.... jak odracu po dt jest tysiac ludzi <w kazym razie malo> to normalnie wszystko smiga za jakies 20-30 min juz zaczyna wywalac kiedy jest ponad 30 tys.  Ostatnio gram na laptopie gdzie lapie wifi i lapie NETGEAR i eve chodiz jak marzenia... bez wywalani lagow niccc.... na darmowym necie... a za chello nie dosc ze place to grac sie nie da! :(

Saczek

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #206 dnia: Luty 10, 2008, 13:01:10 »
Ja zacząłem swoją przygodę z Eve jakieś 3 tygodnie temu niecałe i niestety jestem abonentem UPC (4MBit) wywalało mnie średnio co 10-50 minut przy niskim obiciążeniu servera (przed DT) a przy wysokim (wieczór) średnio co 2-5 minut więc ma to jakiś związek z CPP. Szukałem różnych rozwiązań i oto 2 rozwiązania sprawdzone i uwagi do nich:

1. http://www.hotspotshield.com/  , mały programik, sprytne rozwiązanie przeznaczone do 'prywatyzacji' połączeń za pomocą punktów dostępowych (głównie publicznych) ale świetnie się sprawdza z Eve, minusem jest naprawdę małą przepustowość więc poza graniem w Eve nie poszalejecie.

2. mój faworyt - rozwiązanie za pomocą konta ssh i programiku Putty opisane dziesiąt postów wyżej przez Kravek'a. Konta ssh jest do 'zdobycia' w 5 minut, google twym przyjacielem !  Polecam sdf-eu.org . Uwaga : wiele provider'ów kont ssh wymaga łączenia się za pomocą jakiegokolwiek innego klienta niż standardowy microsoftu!  Ja jestem zadowolony, śmiga i buczy , żadnych zerwanych połączeń, pełen komfort Brawo Kravek !!! :P

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #207 dnia: Luty 10, 2008, 19:07:55 »
Wybrałem opcję nr 2 i faktycznie nie wywala, ale za to chodzi tak wolno, że się chyba potne czerstwą bułą...

Przeskok przez gate zajmuje ok minuty...
To ja coś źle robię, czy to tak ma być?
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


dynamika

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #208 dnia: Luty 12, 2008, 12:12:39 »
Wybrałem opcję nr 2 i faktycznie nie wywala, ale za to chodzi tak wolno, że się chyba potne czerstwą bułą...

Przeskok przez gate zajmuje ok minuty...
To ja coś źle robię, czy to tak ma być?
nie wiem jak w tym przypadku, ale mialem ten sam problem z tunelowaniem przez your-freedom. pomoglo ustawinie priorytetu na "czasu rzeczywistego" w menedzerze zadan

Dzihad

  • Gość
Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« Odpowiedź #209 dnia: Luty 12, 2008, 12:30:31 »
Ktos chce konto ssh ?  Pytac najlepiej na gg 1297853, Rzomowe zaczynajcie od SSH login: ........ haslo: ........ Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2008, 15:46:01 wysłana przez Dzihad »