Autor Wątek: Ambulation - Łażenie po stacjach  (Przeczytany 25003 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 17, 2008, 10:22:41 »
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Egnostos

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 17, 2008, 12:36:31 »
No powoli zaczyna to jakos wygladac =)
Zakampia cie na stacji to skoczysz sobie do baru albo burdelu a oni beda czekac i gnic na undocku

Skeer

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 17, 2008, 14:04:51 »
To nie są pierwsze przecieki, o tym się od lat mówi. Ciągle faza (Soon ™) i tylko dodajemy nowe filmiki lub screeny.

A pomysł qwa na ch... przydatny w sytuacji, jak z lagiem znowu ***.


PS Sorry za język, ale CCP ciągle ucieka do przodu, zamiast się zająć tym, co teraz źle działa.

O, pardon, troszkę się zajmują - a jak się uda, to z powrotem spartolą.
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2008, 14:23:39 wysłana przez Hastrabull »

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 18, 2008, 12:36:02 »
nie no bez przesady :) ccp ladnie sie stara. zmniejszaja lag na miare mozliwosci wprowadzajac te nowe serwery dzieki ktorym jita jakos dziala... grupowanie gunow tez ponoc pomaga w zwalczaniu laga (pomijajac ze jest milutkie samo w sobie).

btw - w tym ambulation na stacji bedzie komus mozna w morde dac? :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

litestep

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 18, 2008, 13:46:40 »
Ta, statki które robią się od czasu niewidzialne od czasu do czasu i zgrupowane bronie które cały czas mrugają tak jakby były przeładowywane lub czekały na cel ( wczoraj ubiłem neuta bo nie wiedziałem czy w końcu mam włączone czy wyłączone wyrzutnie a targetowanie było w toku :P)  i okienka overwiev skaczące po ekranie po (un)docku nawet kiedy są "przypięte" to jeden z wielu przykładów na to jak CCP się stara :)
Oczywiście o tym wycieku pamięci i zamulaniu nasilającym się z każdym jumpem już wspominać nie muszę.

NeX

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 18, 2008, 19:02:32 »
Eee, nie jest tak źle  :laugh:
Snapowanie okien można już całkiem wyłączyć. Jest nowa opcja po patchu QR.

Greyer

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 18, 2008, 19:03:51 »
Lagi zmniejszyły się przed pojawieniem Quantum Rise. Tak to prawda i było to odczuwalne (zresztą na eve-o ktoś pochwalił CCP że w walce 500 osób na localu lag na modułach był kilkusekundowy jedynie). Gorzej, że po wprowadzeniu QR znowu lagi się pojawiły, częste desynchro (wczoraj pierdolca dostawałem jak próbowałem rata na pasku zalokować przez 5 minut, bo za każdym razem miałem failed to lock), do tego po skoku do systemu od czasu do czasu znikający statek (napisałem do CCP petycję 5 dni temu i wciąż nie mam odpowiedzi), do tego liczyć wspomniany powyżej migające bronie po ich zgrupowaniu i to zarówno jak są aktywne jak i niekatywne co może wprowadzić niemały zamęt.

NeX

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 18, 2008, 20:05:56 »
  Niuzasadnione miganie nieużywanej broni, to jest trochę starszy błąd niż QR, pojawia się często gdy najpierw aktywuje się broń, a potem namierza cel. Połączenie broni jednak go uwydatnia. Dodatkowo teraz, często statek znika przy próbie aktywacji modułów przed decoackiem i trzeba do ubicia celu latać takim niby niewidzialnym pudłem.  :buck2:
  Lagowanie gry jest dość mocno zależne od opcji cache. Ja ustawiłem na low i wydaje się zachowywać spokojniej. Wyłączyłem też logowanie czatów. Cóż sporo poprawek będzie  :tickedoff:

Skeer

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 18, 2008, 20:24:08 »
Czytając relacje z walk z goonsami, widzę, że jednak CCP spieprzyło.

- w lagu broń nie strzela. idzie 1 salwa, a potem długo nic nic nic i kolejna salwa. ludzie tłukli czasem bsami długie minuty dany cel, a potem mieli 500-700 dmg na killmailu

- w trakcie większych starć klient się sypie - dostaje czkawki freezowej (1 klatka na 1-2 minuty)i na dobrą sprawę nie wiadomo jeszcze, co za to odpowiada. RAM nie zawsze pomaga, karta graficzna też nie, czy to kto ma super sprzęt, czy dziadowski - freezy go dopadną prędzej czy później.

Na petycje CCP odpowiada nieco z dupy, sugerując, że to gracz jest winny - każą grać na low ustawieniach, cache minimalizować, czy tam maksymalizować etc etc.

Tak więc Azbuga nie masz racji - nie jest dobrze. Po osiągnięciu pewnego zauważalnego postępu przed QR teraz znów im się popsuło.

W końcu pewnie naprawią, ale serwowanie w takim momencie filmików o Ambulation jest głęboko nie w porządku.

Egnostos

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 19, 2008, 00:10:32 »
ale... to chyba mial byc watek o ambulation  :D

Skeer

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 19, 2008, 00:17:23 »
 ???

Cały czas piszę w kontekście Ambulation.

Przydaje się czasem czytanie wyżej niż tylko ostatni post  ::)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 19, 2008, 06:27:47 »
W końcu pewnie naprawią, ale serwowanie w takim momencie filmików o Ambulation jest głęboko nie w porządku.
Skeer malkontencie. Co ma piernik do wiatraka? Ambulationem zajmuje się zupełnie inny zespół (ćwiczący podobno przed WoD-o), a nad bugami etc inny. Graficy mają się kufa lagiem zajmować? To ja dziękuję...
QR wszedł w miarę bezproblemowo, ma kilka bugów, ale kurde za młody jesteś, żeby narzekać... Cold War to było coś  :2funny:
Mi tam ambulation, jako zwolennikowi rpgowania, się bardzo podoba i żałuję, że nie wejdzie w tym marcowym dodatku...
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2008, 06:29:25 wysłana przez Xarthias »
Przedwieczny.

Diabl0

  • Gość
OFFTOP - "za młody aby narzekać"
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 19, 2008, 08:36:47 »
QR wszedł w miarę bezproblemowo, ma kilka bugów, ale kurde za młody jesteś, żeby narzekać... Cold War to było coś  :2funny:

No sorry, ale tym tekstem mnie totalnie rozbawiłeś z rana. Możesz mi łopatologicznie wyjaśnić dlaczego "młodość" w EVE uniemożliwia narzekanie na ewidentne bugi i niedoróbki?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 19, 2008, 08:47:16 »
A widzisz tą emotę na końcu? :P
Ogólnie chodzi o to, że kiedyś było z tym wszystkim znacznie gorzej i stare dupy pamiętające tamte czasy i tamte bugi widzą poprawę sytuacji i nie narzekają za mocno :P
Przedwieczny.

Straszny

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 19, 2008, 09:20:34 »
MI tam ambulation, i panzer general w wersji "stolikowej" (uwielbiałem te gry, jak wszystkie strategie planszowe) bardzo pasuje - fajne urozmaicenie - ja i tak bede 90% czasu latał PVP ale wzrośnie atrakcyność gry i taki "feeling" świata EVE.

Diabl0

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 19, 2008, 09:27:25 »
To że problem jest mniejszy niż kiedyś nie oznacza że problem ten znikł całkowicie. I w tym kontekście przerzucanie się stażem i wynikającym z tego "prawem do narzekania" wydaje mi się cokolwiek śmieszne i małostkowe.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 19, 2008, 10:08:47 »
Małostkowym to mogę co najwyżej uznać Twój brak poczucia humoru.
Trudno. Kajam się. Narzekajcie sobie ile wlezie... I tak będziecie grać dalej :2funny:
Przedwieczny.

Zolthar

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 19, 2008, 14:22:55 »
O a mi sie podoba pomysł Ambulation (chyba sie powtarzam :p) juz się nei mogę doczekać zobaczyć swoją łysą pałę w realu znaczy w eve realu :p

Goomich

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 19, 2008, 18:58:17 »
Nie zobaczysz, Do ambulation trzeba będzie tworzyc chara od nowa, więc to będzie juz inna łysa pała.

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 14, 2008, 11:35:41 »
To jak wejdzie Ambulation to teraz się więcej będzie "chodziło" po stacjach niż latało :)
Charming But Irrational

myst1q

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 14, 2008, 16:34:09 »
Nie zobaczysz, Do ambulation trzeba będzie tworzyc chara od nowa, więc to będzie juz inna łysa pała.

joke?
gesh... niema to jak leciec na kase. bad CCP! baaad!

mehnlo

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 14, 2008, 18:08:36 »
Nie zobaczysz, Do ambulation trzeba będzie tworzyc chara od nowa, więc to będzie juz inna łysa pała.
joke?
gesh... niema to jak leciec na kase. bad CCP! baaad!

Jeśli mnie pamięc nie myli to chodzi tu o to, ze po wejśiu ambulation kazdy bdzie musiał od zera "odtworzyć" wygląd
swojej postaci, a nie o tworzenie zupełnie nowej postacji na tym samym/innym koncie. Więc spokojnie ccp nie jest takie złe :P

misao

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 15, 2008, 11:25:24 »
poprostu oiba enging generowania mordki sa na tyle rozne, ze stworzenie onwentera im z drogo wyszlo

Goomich

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 15, 2008, 14:25:05 »
Co?

Ezrael

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 15, 2008, 14:28:50 »
poprostu oiba enging generowania mordki sa na tyle rozne, ze stworzenie onwentera im z drogo wyszlo

Alkohol detected  O0

lukeankarde

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 15, 2008, 14:34:06 »
Tak 1.5 promila :D A po użyciu systemu dekodującego skradzionego WSI: Rika chciała powiedzieć że systemy tworzenia postaci graficznej (clasic/abmulation) są tak różne że program konwertujący byłby za drogi  ;)

Pozdrafffffiaammmm *HEK*



Goomich

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 15, 2008, 14:39:54 »
Hmmm, ale konwerter z Rikowego na polski będzie tańszy. :)

Maver

  • Gość
Odp: Pierwsze przecieki nt Ambulation
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 27, 2008, 08:52:18 »
To że problem jest mniejszy niż kiedyś nie oznacza że problem ten znikł całkowicie. I w tym kontekście przerzucanie się stażem i wynikającym z tego "prawem do narzekania" wydaje mi się cokolwiek śmieszne i małostkowe.



Nie chodzi o przerzucanie sie starzem, tylko  o to ze kiedys 200 osob w systemie generowalo 10 minutowego laga, a teraz da sie zrobic walke floty na 1000 osob i jak sie grid laskawie zaladuje to da sie postrzelac spokojnie.

Wiec takie piepszenie ze CCP nic z lagiem nie robi jest najdelikadniej idiotyczne. Lag zawsze byl, jest i bedzie. A to dlatego ze cokolwiek CCP by nie zmienilo to po prostu zamiast 100 osob przyleci 1000, zamiast 1000 przyleci 2000 i tak dalej.
Jeszcze nie tak dawno temu slychac bylo narzekania ze nie da sie wskonczyc do systemu bo za duzo osob w nim siedzi, albo ze zalogowanie sie do Jita zajmuje pol godziny kiedy na localu bylo 300 osob.

Zastanow sie co piszesz a potem uprawiajcie typowo polskie narzekanie na wszystko co tylko mozliwe.


Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: Ambulation - Łażenie po stacjach
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 02, 2009, 10:13:33 »

Raina Nives

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raina Nives
  • Korporacja: LOST IDEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Ambulation - Łażenie po stacjach
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 02, 2009, 22:07:30 »
Incarna teaser trailer z fanfest 2009
http://www.youtube.com/watch?v=2KQtCg6fSEI#ws-hd