Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
[C0ven] Co się dzieje na południu?
Venzon 2003:
--- Cytat: Voulture w Grudnia 13, 2007, 23:17:50 ---Ja tam wiem swoje - powinnismy albo ich zblobowac albo wrzucic 20 capitali ;] W dupie mam k/d ratio, mysle ze powinnismy wygrywac :P
--- Koniec cytatu ---
capitale FTW
nie trzeba 20 carrierow na taki gang :)
styknie 10 + pare dictorow zeby ich dobrze zbablowac, fightery na focus i jechana alfabetycznie bsy :D
bsy sobie potem moga wskoczyc na snajpe
nawet jak was zjamuja/zdampuja to fightery beda dzialac :)
... ale jak wiadomo juz takie fleet battle laguja w tej chwili, czesto przegrywa ten kto ma po swojej stronie lag
osobiscie nie jestem amatorem fleet battli, nie lubie sie wkurwiac z powodu laga :D
anyway good luck
Maxima:
To wogole byl popieprzony wieczor, ludzi wywalalo juz pod stacja, nie szko wydokowac-czarny ekran , jak pialem na gang czacie to nie chcialo mi sie wyslac ko kliknieciu enter :/
Venzon 2003:
--- Cytat: Maxima w Grudnia 14, 2007, 09:57:28 ---To wogole byl popieprzony wieczor, ludzi wywalalo juz pod stacja, nie szko wydokowac-czarny ekran , jak pialem na gang czacie to nie chcialo mi sie wyslac ko kliknieciu enter :/
--- Koniec cytatu ---
czasami sa takie dni, ze lepiej nie wydokowywac bo wszystko sie jebie :)
Hastrabull: