Autor Wątek: Pysywny tank  (Przeczytany 3023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FaTuM

  • Gość
Pysywny tank
« dnia: Sierpień 25, 2007, 12:13:15 »
mam pare pytań, może już nie mge nobowych ale zawsze

Drake (gang dd)
1. Jaki wpływ ma syngatura na zadawany dmg, i czy jej kosztem, warto podnosić resy (RIG na resy).
2. Im mniej shileda tym szybszy recharge ? Bo jak stoje na pasku 2 x guritasy to shielda schodzi mi do 75 % i dalej juz go nie przebija
3. co lepiej, wiecej shileda , czy lepszy recharge/ czy lepsze resy?
4. Jaki dps jest przecietny (czyt. znośny) na drake z  heavy luncherami t2
5. Jak sie liczy ile cos mi doda resa, bo rzeczywistego nie dostaje napewno ;p

a tak btw, robil ktos skorpiona na gang EW?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2007, 12:16:58 wysłana przez FaTuM »

Voulture

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 25, 2007, 12:57:02 »
1-5: http://www.eve-online.com/guide/en/g26.asp - oficjalny Missile Guide, powinien pomoc + troche moich wypocin odnoscnie caldari - http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4338.0 + program Eve Fiting Tool - http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=548883 - tam masz opcje ktora pokazuje twoj tank w zaleznosci od fitu i obrazenia. Sam sobie sprawdz co i jak to sie czegos nauczysz, takze odnosnie resow.
6: Tak, mysle, ze znajdzie sie are osob ktore robily. Ale warto zadac mniej ogolne pytanie, by dowiedziec sie czegos konstruktywnego.

Goomich

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 25, 2007, 13:00:45 »
1. Jaki wpływ ma syngatura na zadawany dmg, i czy jej kosztem, warto podnosić resy (RIG na resy).

Rakiety mocniej walą w statki o większej sygnaturze.

2. Im mniej shileda tym szybszy recharge ? Bo jak stoje na pasku 2 x guritasy to shielda schodzi mi do 75 % i dalej juz go nie przebija

Tak samo jak w capacitorze. Najszybszy recharge jest w okolicy 33%, później gwałtownie spada.


3. co lepiej, wiecej shileda , czy lepszy recharge/ czy lepsze resy?

Wystarczy popatrzeć na skille: szybszy recharge to rank 1, a większa pojemność to rank 3.

5. Jak sie liczy ile cos mi doda resa, bo rzeczywistego nie dostaje napewno ;p

To leci mniej więcej tak: To co jest podane jako resist na modułach, Jest odejmowane od niechronionego.
Czyli jak masz moduł, który daje resista, np 40%, a statek ma resista 55%, to wtedy liczy się 40% od pozostałych 45% (czyli 18) i to co wyjdzie jest dodawane do aktualnych resistów. Czyli w sumie będzie 73%.
Następna sprawa, to stacking penalty. Jeśli zakąłdasz moduły, które dają resisty na to samo, to drugi, trzeci itd mają mniejszą efektywność ( drugi jakieś 87%, trzeci 56, czwarty 27 (to są wartości z pamięci, niekoniecznie prawidłowe, ale bła raczej nie jest duży)).
Czyli jak założysz drugiego hardenera, również 40%, to jego efektywność spadnie do 34,8%, a resisty wzrosną tylko do 82%:    (40*87%)*(100-73).


FaTuM

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2007, 17:40:39 »
ok dzieki :) mam co chciałem ten program też dobry, dzięki.

Ichneumon

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 25, 2007, 22:40:15 »
"Tak samo jak w capacitorze. Najszybszy recharge jest w okolicy 33%, później gwałtownie spada."


25%

Goomich

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 26, 2007, 00:51:22 »
Przy 25, to obrażenia przenikają przez tarcze na armor.

Michieru

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 26, 2007, 02:14:15 »
Przy 25, to obrażenia przenikają przez tarcze na armor.

Redukowane przez skilla Tactical Shield Manipulation o 5% na poziom skilla.

Voulture

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 26, 2007, 09:53:09 »
Skill jest zbugowany. Tak czy siak pzrechodza.

Ichneumon

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 26, 2007, 13:14:24 »
przynajmniej tank wiecej wytrzymuje bo czesc dmg wejdzie w armor i odciazy shielda a pare rysek na armorze nie zaszkodzi

Sotharr

  • Gość
Odp: Pysywny tank
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 26, 2007, 13:49:40 »
Skill jest zbugowany. Tak czy siak pzrechodza.

Zostanie poprawiony w Rev 2.2.