Autor Wątek: Nowe skille  (Przeczytany 6616 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ireul

  • Gość
Nowe skille
« dnia: Lipiec 19, 2007, 10:35:43 »
.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2013, 12:36:10 wysłana przez Ireul Taar »

Voulture

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 19, 2007, 10:42:31 »
Jest kupe takich skilli one sie czetso zmieniaja i sa dodawane i usuwane w koko. Np statk typu Flagship czy skill osobny na Bombery a skill Bomb Deployment pojawil sie z bazie danych... dopiero w czasie patchu. Nic nie mzona na podstawie tego niestety okreslic...

Yagofish

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2007, 10:44:57 »
No cóż, należy pamiętać, że ta gra polega na systematycznośc. Im dłużej grasz tym większe masz możliwości techniczne i umiejętności, co spewnością nie zaszkodzi.

Sam pamiętam jak zaczynałem w 2005 w listopadzi i widziałem tych co zaczęli w 2003, 2004. Też miałem wątpliwości, czy warto, itd... bo ile czasu mi zajmie aby coś móc powalczyć... gadać można długo.

Ta gra jest dla cierpliwych....

Poza tym wydaje mi się, że pomysłów CCP będzie miał coraz więcej na urozmaicenie ich zdaniem gry, jednak samą ilością skilli nie spowodują zwiększenia grywalności. Wzrost skili spowoduje większą specjalizację wśród graczy, bo nie można będzie być dobrym we wszystkim. Wygrywają na tym ci co wcześniej zaczęli bo mogą być bardziej wszechstronni z uwagi na mniejszą wówczas ilość skilli...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2007, 10:54:39 »
Z tego co mgliście pamiętam z live devbloga to kilka advanced skilli jest planowanych na Rev III.
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 19, 2007, 11:09:50 »

Hypereuclidean Navigation (rank 6) - Skill at navigating while cloaked. 20% per level  bonus to cloaked velocity per skill level.

Ktoś się już pytał o tego skilla 3 lata temu.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=94477


Yagofish

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 19, 2007, 11:25:25 »
CCP mówi o nowym interfejsie graficznym - można gdzieś zobaczyć co to i czy to wogóle ładne jest...

Jaki komp będzi epotrzebny aby to płynnie pociągnąć?

Yagofish

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 19, 2007, 12:26:42 »
tu masz np. nowe modele statków: http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=6&pk=51297
a jaki sprzęt.. pewnie ciężko oceniać skoro nie ma jeszcze gry


EEEEEEEE..... gdzie tam nowe modele... wszystkie juz latają, albo ja jakiś niekumaty jestem (scorek, apoc, ceptor itd..)

korpusz

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 19, 2007, 12:44:09 »
Yagofish nowe w sensie odświeżone graficznie, i tak wyglądające scorpy jeszcze nie latają.

Yagofish

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 19, 2007, 12:55:57 »
Yagofish nowe w sensie odświeżone graficznie, i tak wyglądające scorpy jeszcze nie latają.


No może, na to niezwróciłem uwagi. A jakieś nowe modele zupełnie zapowiadają. Kiedy następny duży patch?

Alibaba

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 19, 2007, 14:07:58 »
Szczeże powiem, że o ile interfejs uwazam za naprawde genialny, to modele statków to jakaś chora wizja grafika w gorączce i na kacu. Nie mówie tu o złożoności modelów, bo do tego że są niewielkie w różnych MMOG już się przezwyczaiłem, ale design jest tragiczny. Szkoda że chca dłubać własnie w interfejsie a nie w wyglądzie modeli.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 19, 2007, 14:36:26 »
PS nie jesteś czasem spokrewniony z niejakim MightyBaz ?

PWNED

Coriin

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 19, 2007, 15:07:10 »
PS nie jesteś czasem spokrewniony z niejakim MightyBaz ?

Jak zwykle Ire trafił w sam środek :2funny: :2funny:

Goomich

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 19, 2007, 15:09:17 »
I jeszcze jakiś nekrofil znalazł wątek z 2003  na temat shield i armor piercingu.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=27717

Więc generalnie, te "nowe" skille z EVEMona można sobie wsadzić.

Yagofish

  • Gość
Odp: Nowe skille
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 19, 2007, 15:44:08 »
Yagofish nowe w sensie odświeżone graficznie, i tak wyglądające scorpy jeszcze nie latają.
No może, na to niezwróciłem uwagi. A jakieś nowe modele zupełnie zapowiadają. Kiedy następny duży patch?
Trzeba było.
Co do patchy - polecam regularną lekturę DevBlogs.
PS nie jesteś czasem spokrewniony z niejakim MightyBaz ?


Kto to ten MightyBaz?