Autor Wątek: 1 TYTAN po patchu padl  (Przeczytany 8085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ellaine

  • Gość
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 08, 2007, 12:56:09 »
0
Generalnie - realistyczna mechanika bumpowania nie bylaby przyjemna dla graczy, bo zdarza sie regularnie np wwarpowac statek troche w stacje a drugi troche w brame albo wwarpowac 100 BSow w dokladnie ten sam punkt. Zasadniczo z punktu widzenia fizyki wszeklie takie zdarzenia powinny sie konczyc totalna rozwalka statkow, stacji i wszystkiego w okolicy :)
Cytuj
nie chce mi sie liczyć jaka mase ma tysiac ton rozpedzonych do kilku tys. km/s
Wciaz jestesmy bardzo daleko predkosci swiatla (ponizej 1%) wiec efekt relatywistyczny mozemy sobie rownie dobrze darowac. Sila uderzenia niewatpliwie jest spora.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2007, 13:03:51 wysłana przez Albi »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
  • Respect: +22
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 08, 2007, 13:09:37 »
0
Nom bump powinien generować dmg żeby to było jakoś zgodne z realiami.

Jaki res na to ?? KInetic ? I znowu by caldaryjskie mapety płakały że są nerfowane  >:D

Goomich

  • Gość
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 09, 2007, 10:42:56 »
0
Dlaczego? Tarcze mają bardzo ladne resisty na kinetic.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2007, 11:57:20 wysłana przez Mona X »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
  • Respect: +22
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 09, 2007, 10:46:40 »
0
Bardziej mi chodziło że ludzie sie na kin zaczną resować a to chyba najbardziej popularny bonus do dmg na  tych tandetnch brzytki fasztystowskich shipach pilotowanych przez adolfów i inne barachło z praniem mózgo od dzieciństwa.

_
Long live Galente !
Przyłączyć Jita do Federacji !

korpusz

  • Gość
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 09, 2007, 11:45:36 »
0
Dajcie członki galentyjskim kobietom, w koncu ich faceci będą zadowoleni i nie bedą musieli budować co drugiego statku w oparciu o kształt własnego penisa.

----
Long die Galente !!!
Suck my rocket !! 

Goomich

  • Gość
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 09, 2007, 12:24:33 »
0
Bardziej mi chodziło że ludzie sie na kin zaczną resować a to chyba najbardziej popularny bonus do dmg na  tych tandetnch brzytki fasztystowskich shipach pilotowanych przez adolfów i inne barachło z praniem mózgo od dzieciństwa.
* Mona X notuje, że ajonki nie używają hardenerów na kinetic na tych swoich latających dildach.

HuLiO_mech

  • Gość
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 10, 2007, 09:25:31 »
0
Skutki uderzenia obiektu o masie około 1 tony pędzącego z prędkością kilku tyś kilometrów na sekundę (przeciętny interceptor)
ale WAGA przecietnego interceptora to np 1,050,000 kg (Crusader). Ty mowisz o MASIE (nie chce mi sie liczyć jaka mase ma tysiac ton rozpedzonych do kilku tys. km/s). :)
Niemniej poza ta drobna niescisloscia zgadzam sie z reszta.

niescislosci tutaj nie ma..

WAGA to takie urzadzenie do pomiaru MASY, a MASA nie zalezy od predkosci (dopoki nie zblizamy sie do predkosci swiatla - co juz zauwazyla Albi)

MHCMega

  • Gość
Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 11, 2007, 01:42:03 »
0
Czesc,

Zaimplementowanie zniszczeń poprzez zderzenia jest niezgodne z mechnika gry wiec nie moze byc dodane :'(
I nie chodzi o przypadkowe zderzenia czy problemy mass undocków.

Po prostu shipy  są ubezpieczane.
Lepiej byłoby ztaranować wrogiego BS pustym moim niż wkładać działka - pusty by się prawie odkupiło z PZU a przeciwnik byłby tech II fit w plecy.
Więc wkrótce po dodaniu zniszczeń od zderzeń wszyscy byśmy latali pustymi "zywymi torpedami".
Kto by kupił działka albo skilował coś innego niż MWD byłby głupi.

Więc nie będzie zniszczeń od zderzeń. O0

Pozdrawiam


 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal