Autor Wątek: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?  (Przeczytany 4561 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Karp

  • Gość
Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« dnia: Maj 20, 2007, 20:41:02 »
No widze ze bluzgacie na cdaction, ale ja właśnie dzieki niemu się dowiedziałem ze ta gra (EVE) istnieje. Właściwie to miałem sobie sprawić(po raz drugi) na wakacje wowa bo po maturce jestem i sobie kupuje nowego kompa(poprzedni się sfajczył) :). Zastanawiam się jednak nad EVE no i wyprobuje ja na trialu. I zanim mnie zjedziecie za to, że jestem dzieciak bo poniżej średniej, czytam cda, a do tego grałem w wowa moglibyście okazać mi litość i pomóc. Chciałbym zrobić postać typowo do pvp(jak chyba każdy  :)) i widze, że odradzacie Caldari. Przyznam, że mi sie nie podobają nawet, ale za to Amarrianie (Amarrczycy?!) fajnie się prezentują i podobają mi się ich statki. Myślałem nad zwykłym żołnierzem i co do statów problemu nie mam. Niżej napisałem co jak rozdałem. Ale martwią mnie skile bo nie wiem w co pakować żeby móc coś wygrać już na starcie chociażby PVE i żeby gra nie była frustrująca. A co najważniejsze, żebym potem nie zmieniał postaci. Korzystam narazie z tej stronki http://www.wium.net/nw/evetool/ i nie mam pojecia jakie skile u Khanida wziaść. Tak w ciemno patrzac po nazwach skili bo nie wiem jak prezentują się w grze wziołem Imperial Academy->Gunnery->Improved Laser Weapons->Advanced Laser Weapons. Moje statsy to.
Inteligence: 7
Charisma: 5
Percepcion: 11
Memory: 7
Willpower: 9
Powiedzcie co poprawić żeby gra na początku była po prostu łatwa(albo po prostu najłatwiejsza z możliwych wybierając tą rase). Stopień skomplikowania gry już może być dla mnie zbyt dużym utrudnieniem :D. Jeśli temat gdzieś jest to sorry, ale czytam forum cały dzień i nie znalazłem odpowiedzi co do tej rasy. Z góry dzieki.

pticu

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 20, 2007, 21:41:49 »
zwiedzic noobgarten ?

Karp

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 20, 2007, 21:58:58 »
Serio szukałem i tej odpowiedzi nie znalazlem. Może podajcie chociaż linka. Chodzi mi generalnie o moje pierwsze pytanie. Jak dać te początkowe skile, żeby nie żałować wyboru. Po storzeniu postaci będe pakować juz w lerningi.

wuzel

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 20, 2007, 22:48:24 »
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4244.0
I multum innych wątków. Serio. Odrobinkę poszukać trzeba.
A żeby nie żałować? Zrób sobie achura wojownika i do przodu. Pve easy mode on.

Voulture

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 20, 2007, 22:52:16 »
Witaj na forum i w eve :)

Strona z ktorej korzystasz jest juz nieaktywna, CCP wprowadzilo nowa wersje, bardziej noobfi\riendly gdzie zaczniesz z wiele wieksza iloscia SP i latwej bedzie ci rozpoczac rozgrywke.

Nie bluzgam na cda bo ani tego nie czytam ani ne widzialem jescze tej recenzji, w wowa tez ne gralem, ale po sporyh ilosciach flejmu zakladam, ze nie jest to gra dla wszyskich :)

http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4244.0 - skille zaleznie od wyborow specjalizacji

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437508 - zbior poradnikow na eve-online.com/forum
http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Basic_Character_Creation - Poradnik goonfleet wprowadzajacy do gry a szcegolnie ten dzial: http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Recommended_Base_Stat_Builds

Tutaj masz na poczatek rozpisane wszystkie mozliwe kombinjacje jesli o rasy i staty wychodzi. Pod skillowanie pod pvp dobry jest lekki nacisk na percepcje (wzglednie willpower) kosztem innych statow, za wzgledu na zaleznosc skilli z dzialow spaceship command, gunnery i missiles wlasnie od nich.

Edit:

Przejrzałem na szybko wybór postaci i jak na mój gust, najlepsze wyjścia to:

1. True Amarr / +3 Perc + 2 Intel / Religious Reclaimers / Military / Soldier
Raczej niezle staty, tylko 3 charyzmy

2. Khanid / +3 Perc +2 Intel / Cyber Knights / Military / Soldier
Wiele wiecej percepcji, reszta przyzwoita, mozliwe ze nawet lepszy wybor niz True Amarr

Milej gry!

Ps. Czynnik rpg powinien byc respektowany pzrez graczy, chociaz Achura wydaje sie takze niezlym wyjsciem, gdy nie skilluje sie od poczatku Caldari na niej a np Matarow czy Gallente, to jednak polecam trzymac sie swojej wersji. Zreszta u nas jest dosc duzo ciekawym graczy sterujacych Amarrami a folkloru nigdy za wiele (pozdrawiam Lune).
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 23:03:49 wysłana przez Voulture »

Karp

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 20, 2007, 23:05:13 »
Voulture właśnie o taki poradnik, który pomoże mi ulokować skile mi chodziło.

NeX

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 20, 2007, 23:23:13 »
Po pierwsze jak grasz triala i nie jesteś pewien, że to gra dla ciebie, to nie skiluj learningów powyżej kilku godzin, czyli level 2 (max3). Jako Amarr - Khanid masz wystarczająco dobre startowe staty do walki. Wybierz jednak końcowy tryb szkolenia "SpecForces" zamiast "Soldier". Dzięki temu otrzymasz duzo różnorodnych skili na start i będziesz od razu posługiwał się wyposażeniem na które inni gracze sporo pracują. Oczywiście nie będą to jakieś wyśróbowane paramety, ale za to różnorodne. Będziesz miał czym się pobawić na trialu. Brakujące poziomy w "Gunnery" i shipach podniesiesz w trakcie dwutygodniowej gry. Taki tryb szkolenia świetnie się sprawdza dla graczy, którzy pierwszy raz podchodzą do EVE. Opowieści o natychmiastowym maxowaniu learningów zostaw hodowcom chara i innym goldfarmerom. Przez pierwszy rok gry podnosząc Learningi na 4 i pakując implanty +4 zyskujesz około dwa tygodnie na cały rok skilowania.

Rozklad atrybutów, to juz kwestia planowania na 2 lata z okładem, bo dopiero wtedy ich wybór zaczyna być momentami bolesny. Generalnie gros ważnych skili oparty jest na primary percepcji i inteligencji, oraz secondary willpower i memory. Percepcja w płączeniu z willpower odpowiada za szybkie skolenie shipów i gunnery, oraz rakiet. Inteligencja i memory, to przedewszystkim twoja obrona - mechanika (resisty armora) i wszelka inżynierka potrzebna do używania modułów. Patrząc na wybrane przez ciebie atybuty można spokojnie powiedzieć, że będziesz w miarę szybko latał cruzem na trialu i dośc mocno kąsał z laserków medium. Jak na 14 dni nieźle. Wybierając jednak specjalizację "SpecForce" zamiast "Soldier" otrzymałbyś na starcie bardzo wysokie skile związane z obroną i możliwość natychmiastowego używania vampirów do energii, co jest podstawą do skutecznego PVP Amarra i nie tylko. Natomiast brakujące skile w broni i statkach podniósłbyś szybko podczas gry mając duże atrybuty w Perception i Willpower. Wszak lepiej dostać w prezencie na start, to co szkoli się długo i mozolnie, a szkolic to co przychodzi nam najłatwiej. Powinno ci to zapewnic dobrą zabawę przez te dwa tygodnie, bez zbednych męczarni. Prawdziwa gra zaczyna się potem. Znośnego, wyspecjalizowanego pilota masz po pół roku gry :coolsmiley:

P.S Zbieraj 300k ISK, kupuj Punishera i po założeniu dodatkowych resów, vampira i reperki morduj nadętych właścicieli Kestrelków i Rifterków z ich śmiesznymi rakietkami :P
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 23:32:15 wysłana przez NeX »

Voulture

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 20, 2007, 23:27:31 »
Ach zapomniałbym o najważniejszym - od razudołaczaj do corpa - Unseen Academy to polski corp szkoleniowy. Pomogę, wytłumaczą co trzeba i będzie Ci się wiele łatwiej rozwijać. Bo na solo pvp poczekasz jescze sporo, za to w gangu, możesz się przydac nawet fregatką za 100k :) A ile się mozesz nauczyć...

http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=3857.0

Ech do czego to dochodzi, zbeym reklamwal czyjes corpy... Ach, to pewnie dlatego, ze mamy zamknieta rekrutacje ;P
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2007, 23:29:04 wysłana przez Voulture »

Karp

  • Gość
Odp: Postać dla nooba. Amarr/Khanid?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 20, 2007, 23:44:16 »
Dzieki, że się natrudziliście. To mi się naprawde bardzo przyda :). No i do korporacji na pewno dołącze. Właściwie to chyba nie ma sensu grać samemu w MMORPG. Poza tym widze, że w EVE gracze są dojrzalsi co wskazuje już sam poziom wypowiedzi na tym forum więc i gra z nimi na pewno będzie przyjemna :).
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2007, 00:53:50 wysłana przez Karp »