Witaj na forum i w eve
Strona z ktorej korzystasz jest juz nieaktywna, CCP wprowadzilo nowa wersje, bardziej noobfi\riendly gdzie zaczniesz z wiele wieksza iloscia SP i latwej bedzie ci rozpoczac rozgrywke.
Nie bluzgam na cda bo ani tego nie czytam ani ne widzialem jescze tej recenzji, w wowa tez ne gralem, ale po sporyh ilosciach flejmu zakladam, ze nie jest to gra dla wszyskich
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4244.0 - skille zaleznie od wyborow specjalizacji
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437508 - zbior poradnikow na eve-online.com/forum
http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Basic_Character_Creation - Poradnik goonfleet wprowadzajacy do gry a szcegolnie ten dzial:
http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Recommended_Base_Stat_BuildsTutaj masz na poczatek rozpisane wszystkie mozliwe kombinjacje jesli o rasy i staty wychodzi. Pod skillowanie pod pvp dobry jest lekki nacisk na percepcje (wzglednie willpower) kosztem innych statow, za wzgledu na zaleznosc skilli z dzialow spaceship command, gunnery i missiles wlasnie od nich.
Edit:
Przejrzałem na szybko wybór postaci i jak na mój gust, najlepsze wyjścia to:
1. True Amarr / +3 Perc + 2 Intel / Religious Reclaimers / Military / Soldier
Raczej niezle staty, tylko 3 charyzmy
2. Khanid / +3 Perc +2 Intel / Cyber Knights / Military / Soldier
Wiele wiecej percepcji, reszta przyzwoita, mozliwe ze nawet lepszy wybor niz True Amarr
Milej gry!
Ps. Czynnik rpg powinien byc respektowany pzrez graczy, chociaz Achura wydaje sie takze niezlym wyjsciem, gdy nie skilluje sie od poczatku Caldari na niej a np Matarow czy Gallente, to jednak polecam trzymac sie swojej wersji. Zreszta u nas jest dosc duzo ciekawym graczy sterujacych Amarrami a folkloru nigdy za wiele (pozdrawiam Lune).