Eve Online > Patche i dodatki

REVELATIONS 2 na sisi

<< < (2/21) > >>

LosBekoczoS:
Hym a co mieli z posami zmieniac w rev 2 ?

Sou:
Jakos sie niby ma dac kierowac ich obrona;p

Dormio:
Na razie nie można (brak 1 skilla)... ale zmiany już są. Najpoważniejsza to fakt, że działa ustawia się nie jak dotąd wewnątrz bańki, a na zewnątrz (minimum 5km od tarczy). Z jednej strony zmiana na lepsze (taktyka rozstawiania się kłania) z drugiej na gorsze (można namierzyć i zniszczyć).

Co do samego kontrolowania dział - odpowiedzialny za to skill Starbase Tactical Officer (rank 5) został zmieniony na Infrastructure Tactical Officer (rank chyba 7 teraz) i wymaga Starbase Management (nie jest dostępny jeszcze). W każdym razie skill ma pozwalać na kontrolowanie 1 z rozmieszczonych dział. Co oczywiście oznacza, że 1 osoba może maksymalnie kontrolować 5. W typowym ustawieniu powinny wystarczyć 3-4 osoby żeby obsługiwać Minmatar Death Star. W bardziej zaawansowanych rozwiązaniach gdzie są zamontowane większe ilości dział (nawet do 60) będzie potrzeba sporo więcej.

Oczywiście działa normalnie jak dotychczas strzelają nawet bez kontrolii graczy. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że wprowadzono jeszcze jedną zasadniczą zmianę: szybkość namierzania. W zależności od typu dział (L/M/S) działa lockują z różnym czasem. L-ki dla przykładu dreada namierzają w około 1 minutę do 2 minut. DMG nie zmienił się.

Dotychczasowy bug z zasięgiem ostrzału niezależnym od używanego amo już chyba przy Rev1 został zlikwidowany.

przemas:
ej no dormio
jak mogłes mnie wyprzedzic :P
<FOCH>

dodam cos z forum eve-o (warto by to potestowac :D)


--- Cytuj ---Starbase Warfare 2.0

We've been doing some changes to starbase warfare, these changes are already on Singularity for you to try out:

    * All defensive structures are being placed outside the starbase forcefield

    * Defensive structures are getting a massive HP boost

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

    * Defensive structures get reactivated once their shield reaches 50% (they need full structure/armor also, remote structure repairers are being made available)

    * Improved defensive structure targeting AI



These changes are something you’ll see on Singularity in the weeks to come:

    * Structure management - Ability to take control of outside structures

    * More types of defensive structures

    * Jump bridges (Which allow corporations to link two starbases in nearby systems, granting instantaneous transit between the two (requires sovereignty))



We need a lot of feedback on these changes, please note that the current balancing values are just placeholders at the moment, everything is yet to be tuned. We’ve created an in-game channel on Singularity called “starbase-warfare” where people can discuss the changes, also we’ll be planning some events there to test the changes on a large scale.

Note: Detailed documentation will be released later.

Please try to keep the replies constructive.



Nozh
EVE Online
--- Koniec cytatu ---

Dormio:
No sorki... ale może coś masz do dodania ? Ja nie dokończyłem jeszcze testów, więc mogę czegoś jeszcze nie wiedzieć.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej