Autor Wątek: REVELATIONS 2 na sisi  (Przeczytany 33661 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 21, 2007, 02:16:30 »
Wystarczy, że dadzą dłuuugi czas anchorowania i onlinowania tego ustrojstwa aby zapobiec takim praktykom. Co by było logiczne bo urządzonko ma w końcu ogromny zasięg.

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

Jak na mój gust nie można ich zniszczyć. A jak taki padnie, a nie zostanie rozwalony, to nie można postawić nowego.

    * Defensive structures get reactivated once their shield reaches 50% (they need full structure/armor also, remote structure repairers are being made available)

Dready będą musieli zaatakować zanim zostanie naprawione.
Albo i nie, ale w pierwszej fali będa musieli znowu atakować cyno-jammera.

marioosh

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 21, 2007, 09:19:58 »
nom. jest jeszcze jedno rozwiązanie, wpada się do systemu stawia swojego POS'a z jumpbrigdem i wszystkie statki z drugiego POS'a kilka systemów dalej dostają się tak do systemu... no chyba że przez jumpbrigde nie puści kapitali... :) (co byłoby IMO bez sensu, ale zobaczymy).

Wg mnie nowe właściwości POS'ów nie będą tylko sprzymierzeńcami dużych ally. Wprowadzą trochę urozmaicenia w potyczkach na poziomie korporacji w lowsec'u które mają POS'y a nie mają siły aby takowego w chwili obecnej zdjąć. Nie oznacza to że po nowemu będą mogły - nie, ale będą sobie uprzykrzać trochę życie nalatując bandą i codziennie rozwalać to co poza shieldem :)

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 21, 2007, 14:17:56 »
Wystarczy, że dadzą dłuuugi czas anchorowania i onlinowania tego ustrojstwa aby zapobiec takim praktykom. Co by było logiczne bo urządzonko ma w końcu ogromny zasięg.

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

Jak na mój gust nie można ich zniszczyć. A jak taki padnie, a nie zostanie rozwalony, to nie można postawić nowego.

ang. incapacitated oznacza niezdolne do dzialania (czyli to-to cos sie po prostu wylacza)... ale chyba nie oznacza to, ze nie da sie tego rozwalic? (ktos to sprawdzal na sisi?)

piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 21, 2007, 14:25:10 »
Z tego co pamiętam to Devsi mówili że się nie da zniszczyć działek tylko da się je wyłączyć z walki poprzez uszkodzenie.
Musimy pamiętać że to wszystko może się zmienić, a w drastycznych wypadkach mogą się z tego wycofać.

Goomich

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 21, 2007, 15:24:25 »
ang. incapacitated oznacza niezdolne do dzialania (czyli to-to cos sie po prostu wylacza)... ale chyba nie oznacza to, ze nie da sie tego rozwalic? (ktos to sprawdzal na sisi?)

A jaki jest sens wyłączać urządzenie na 1%, skoro 10 sekund później i tak pufnie i konkurencja postawi swojego or something? Logika CCP logiką CCP, ale bez przesadyzmów.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 21, 2007, 15:52:58 »
ang. incapacitated oznacza niezdolne do dzialania (czyli to-to cos sie po prostu wylacza)... ale chyba nie oznacza to, ze nie da sie tego rozwalic? (ktos to sprawdzal na sisi?)

A jaki jest sens wyłączać urządzenie na 1%, skoro 10 sekund później i tak pufnie i konkurencja postawi swojego or something? Logika CCP logiką CCP, ale bez przesadyzmów.

A ja tam wiem... moze jakis tryb mikro reinforced :P  :crazy2:

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 21, 2007, 15:55:35 »
Moze wjezdza na szynach wewnatrz shielda.

litestep

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 21, 2007, 23:42:35 »
To jest niesamowicie nielogiczne, ale pewnie zdaniem CCP ma to być właśnie micro reinforced.
Może najpierw po co w grze jest tryb reinforced? W takim L2 terminy Siegy są odgórnie ustalane, co oczywiście bardzo ogranicza, ale wszyscy zainteresowani znają termin walki i mogą się przygotować.
Z jednej strony naturalne wydaje się -> wpada duża flota i po prostu rozwala POSa, ale wtedy nie licząc ogromnych międzynarodowych ally, nikt nie mógł by posiadać posa, bo nie wystawi sił obronnych 23h/ dobę. Tryb reinforced powoduje że termin starcia jest znany obu stroną i mogą się one przygotować.
Tylko te działka - powiedziałbym że CCP chce coś zrobić, urozmaicić a wychodzi im udziwnianie....bo jeżeli cały sprzęt będzie niezniszczalny i wisiał na tym 1% struktury, to walki i gotowość bojowa będą trwać przez cały czas reinforced POSa, broniący będą chcieli naprawić działka, atakujący zabić naprawiaczy, popsuć z powrotem
Zakręcone niesamowicie, lepiej poczekać na oficjalne info :)

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 21, 2007, 23:50:35 »
Bardzo zdtrowym rozwiazaniem bylo by ustawianie w POSie pregerowanej godziny obrony zamiast glupawych zabaw w micromanagement paliwem. Ale CCP ma jakos inny poglad :(

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 22, 2007, 00:13:46 »
Daja przewagę tym, co potrafia uzyc szarej komóri bądź kalkulatora. Cóż technika > brutal force.

marioosh

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 23, 2007, 12:05:13 »
chyba chodzi im o to aby działka były możliwe do użycia zarówno podczas pierwszego ataku jak i potem (po ich naprawieniu) gdy POS wyjdzie z Reinforced... pewno dla tego celu dodali moduły remote HULL armor repairer w wielkościach od Small do Capital...


Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 23, 2007, 12:10:46 »
Co bardzo ucieszy też pilotów Freighterów które cudem uniknęły opresji na swoich ostatnich 20k swojego hulla (500m za reperacje w stacji NPC?)

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 23, 2007, 13:15:06 »
Co bardzo ucieszy też pilotów Freighterów które cudem uniknęły opresji na swoich ostatnich 20k swojego hulla (500m za reperacje w stacji NPC?)

A ja bym wolał aby tych modułów nie dodawali. Byłoby to o tyle ciekawe, że nie dałoby się reperować mothershipów i tytanów.

Goomich

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 23, 2007, 14:43:20 »
Nie mają czasu, bo muszą triumwiratom frachty niańczyć.  >:D

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 23, 2007, 15:45:01 »
Co bardzo ucieszy też pilotów Freighterów które cudem uniknęły opresji na swoich ostatnich 20k swojego hulla (500m za reperacje w stacji NPC?)

A ja bym wolał aby tych modułów nie dodawali. Byłoby to o tyle ciekawe, że nie dałoby się reperować mothershipów i tytanów.
ee.. a same nie moga sie naprawiac?

Ani MS ani Tytany nie mogą dokować więc nie są w stanie naprawić hulla. Jedyna możliwość to remote hull reppers, które obecnie nie istnieją. Gdyby ich nie wprowadzać to każde zadrapanie na strukturze nieuchronnie przybliżałoby taki statek do zniszczenia.

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 23, 2007, 15:46:53 »

Tynstar

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 23, 2007, 15:53:05 »

[/quote]

Ani MS ani Tytany nie mogą dokować więc nie są w stanie naprawić hulla. Jedyna możliwość to remote hull reppers, które obecnie nie istnieją. Gdyby ich nie wprowadzać to każde zadrapanie na strukturze nieuchronnie przybliżałoby taki statek do zniszczenia.
[/quote]

chym ale glupoty  :o :o :o

poconick2

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 23, 2007, 15:55:52 »
Istnieją remote hull repairs... tyle. Tak samo jak istnieją implanty np +4 int i +x% do speeda. Mało wiecie.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2007, 15:57:23 wysłana przez ew ewr »

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 23, 2007, 16:13:29 »
Co ma snake set do rzeczy?
Snake set jest dostępny normalnie na rynku. Remote hull repy wystepuja AFAIK tylko w bazie, jesli nawet kiedys trafilo sie komus pare sztuk, to normalnie nie sa dostepne.

Rhovana

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 23, 2007, 20:19:32 »
1. Nie znam sie na capitalach ale czy nie da sie ich przypadkiem fitować przy SMA? ( pozbywamy sie problemu dokowania)
2. Set snake daje +3 + bonusy do speeda+szanse szmuglu (low grade +2 i bonusy)


Mało wiecie.
ta cześć podoba mi sie najbardziej ;D


edit:

Nyx - (hull 375000)  -  5x Large Hull Repairer II (600 hp na 30 s) w przybliżeniu czas naprawy całości 5,5h
nie chciało mi sie kombinować z liczeniem skili i cudowaniem z innymi rzeczami. Jeśli da sie zfitować to na matke przy SMA ( a nie widze innej drogi zeby mothera fitować) to 5-6 godzin na całego hulla. To chyba nie jest tak dużo.. tym bardziej ze można to na luzaku robić w posie w reinforce.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2007, 20:39:09 wysłana przez Rhovana »

Tynstar

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 23, 2007, 22:42:55 »

Jeśli da sie zfitować to na matke przy SMA ( a nie widze innej drogi zeby mothera fitować)

no widzisz a ja znam  >:D

Ronin

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 23, 2007, 22:46:43 »
wyjatkowo musze Ci przyznac racje Rhovana :P a Archen po raz kolejny pokazal nam swoja ignorancje w temacie evki.

Rhovana

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 23, 2007, 22:54:00 »

Jeśli da sie zfitować to na matke przy SMA ( a nie widze innej drogi zeby mothera fitować)

no widzisz a ja znam  >:D
przy innej matce?:)

edit: Tyniu nie bądz żyła i powiedz ;D

Goomich

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 24, 2007, 00:48:55 »
Zdaje się, że Carriery mogą się same fitować.

Rhovana

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 24, 2007, 00:55:54 »
nie wiem nie rozbijam sie takimi sprzetami  :) wole sie zapytac :)

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 24, 2007, 09:45:42 »
Zdaje się, że Carriery mogą się same fitować.

Hmm chyba nie. Pozwalają na fitowanie innych statków w ich pobliżu - to wiem na pewno.

Tynstar

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 24, 2007, 09:50:57 »
jak podlecisz do innej matki/cariera :
     - masz zakładeczkę jak w stacji możesz się fitować zakładać rigi itd.
     - albo możesz przekładać mody do cargo a następnie zakładać na słoty

wuzel

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 26, 2007, 19:45:31 »
W zasadzie wiadomo już co będzie, a czego nie będzie w Rev2:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=469

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 28, 2007, 11:52:04 »
niom to cloaku afk juz sobie nie poscanujesz encounterow jako exploatator  :'( 
nie mowiac juz o scoutach w covertach czy reconach

patrz link i comm ponizej

CCP Fendahl:

Quote:
The next patch also makes it possible to detect cloaked ships with scan probes, so the BS fleet could have its scouts scan for hidden surprises.


http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=525843&page=1#26

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 28, 2007, 13:24:03 »
koniec cloak = niesmiertelnosc?
Miliony chinskich farmerow zginie  ;D

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 28, 2007, 14:03:09 »
Dobrze, mamy w okolicy dużo chińskich farmerów isków w cloakujących Ravenach. Teraz będzie więcej zonków.

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 28, 2007, 14:48:33 »
zeby tylko zwiekszyli cpu bonus na reconach , wtedy wejdzie cloak i recon launcher  :uglystupid2:

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 28, 2007, 15:43:07 »
zeby tylko zwiekszyli cpu bonus na reconach , wtedy wejdzie cloak i recon launcher  :uglystupid2:

mi tam wchodzi na Rapierze :)

Yabushido

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 28, 2007, 19:50:32 »
Zdaje się, że Carriery mogą się same fitować.

zdaje sie ze nie ;]
lotnisko i matka dzialaja jak przenosnie/samobiezne sma (tez w okreslonym zasiegu i tez jedna osoba naraz). dwa carriery stojace kolo siebie moga sie spokojnie przefitowac ;]

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 29, 2007, 13:56:35 »
wlasnie na kanale dowiedziqalem sie ze maja wprowdzic bomby o sile razenia ok 5-6k hp...ktos widzial jakis blog o tym? ponoc stealh bomber bedzie mogl zalozyc 2x wyrzutnia takich bomb...ciekawe kiedy wybuchaja - zdalnie czy kiedy cos podleci?   niom ladnie 10x manticore moze rozwalac jak DDD....calkowicie zmieni to taktyke walki