Autor Wątek: REVELATIONS 2 na sisi  (Przeczytany 33511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przemas

  • Gość
REVELATIONS 2 na sisi
« dnia: Maj 05, 2007, 10:11:49 »
jak w temacie
zaczyna sie testowanie nowego pacza :D

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2007, 10:39:58 »
Na razie niewiele zauważyłem z tego Rev 2. Ale siedziałem tylko 10 minut.
Co się zmieniło:
Kosmetyczne zmiany w interfejsie - inny kolor tła w kategoriach skilli np, czy przycisk skill history pokazujący kilka ostatnich zrobionych skilli - to zastąpi chyba maile z informacją o skończeniu skilla, bo nie dostałem takowego.
Dywizje walleta corpowego są, natomiast ról do nich nie zauważyłem jeszcze.
Wyświetlają się liczniki Heat dla slotów low, med i hi (obok wskaźników liczbowych tarczy, armora i hulla). Co dalej z tym heatem - nie wiadomo, bo mimo uruchomionych przez prawie 10 minut modułów - zero heata, pod prawym klawiszem, ani w modułach czy markecie nic nie ma z tym związanego (w sensie - ja nie znalazłem).
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 05, 2007, 11:27:59 »
A co z posami?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2007, 13:01:18 »
A co z posami?
Wejdź sobie o sprawdź... Patch ma tylko 11MB :)
Ja nie mam posa, więc nawet sprawdzić nie mam jak za bardzo.
Przedwieczny.

przemas

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 05, 2007, 13:22:16 »
posów nie przenosi na sisi
trzeba stawiac samemu od nowa


LosBekoczoS

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 05, 2007, 15:48:32 »
Hym a co mieli z posami zmieniac w rev 2 ?

Sou

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 05, 2007, 16:27:15 »
Jakos sie niby ma dac kierowac ich obrona;p

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 07, 2007, 13:20:33 »
Na razie nie można (brak 1 skilla)... ale zmiany już są. Najpoważniejsza to fakt, że działa ustawia się nie jak dotąd wewnątrz bańki, a na zewnątrz (minimum 5km od tarczy). Z jednej strony zmiana na lepsze (taktyka rozstawiania się kłania) z drugiej na gorsze (można namierzyć i zniszczyć).

Co do samego kontrolowania dział - odpowiedzialny za to skill Starbase Tactical Officer (rank 5) został zmieniony na Infrastructure Tactical Officer (rank chyba 7 teraz) i wymaga Starbase Management (nie jest dostępny jeszcze). W każdym razie skill ma pozwalać na kontrolowanie 1 z rozmieszczonych dział. Co oczywiście oznacza, że 1 osoba może maksymalnie kontrolować 5. W typowym ustawieniu powinny wystarczyć 3-4 osoby żeby obsługiwać Minmatar Death Star. W bardziej zaawansowanych rozwiązaniach gdzie są zamontowane większe ilości dział (nawet do 60) będzie potrzeba sporo więcej.

Oczywiście działa normalnie jak dotychczas strzelają nawet bez kontrolii graczy. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że wprowadzono jeszcze jedną zasadniczą zmianę: szybkość namierzania. W zależności od typu dział (L/M/S) działa lockują z różnym czasem. L-ki dla przykładu dreada namierzają w około 1 minutę do 2 minut. DMG nie zmienił się.

Dotychczasowy bug z zasięgiem ostrzału niezależnym od używanego amo już chyba przy Rev1 został zlikwidowany.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

przemas

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 07, 2007, 13:21:29 »
ej no dormio
jak mogłes mnie wyprzedzic :P
<FOCH>

dodam cos z forum eve-o (warto by to potestowac :D)

Cytuj
Starbase Warfare 2.0

We've been doing some changes to starbase warfare, these changes are already on Singularity for you to try out:

    * All defensive structures are being placed outside the starbase forcefield

    * Defensive structures are getting a massive HP boost

    * Defensive structures become incapacitated when they've taken a certain amount of damage (atm 1% structure)

    * Defensive structures get reactivated once their shield reaches 50% (they need full structure/armor also, remote structure repairers are being made available)

    * Improved defensive structure targeting AI



These changes are something you’ll see on Singularity in the weeks to come:

    * Structure management - Ability to take control of outside structures

    * More types of defensive structures

    * Jump bridges (Which allow corporations to link two starbases in nearby systems, granting instantaneous transit between the two (requires sovereignty))



We need a lot of feedback on these changes, please note that the current balancing values are just placeholders at the moment, everything is yet to be tuned. We’ve created an in-game channel on Singularity called “starbase-warfare” where people can discuss the changes, also we’ll be planning some events there to test the changes on a large scale.

Note: Detailed documentation will be released later.

Please try to keep the replies constructive.



Nozh
EVE Online
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2007, 13:23:29 wysłana przez Przemas »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 07, 2007, 13:22:32 »
No sorki... ale może coś masz do dodania ? Ja nie dokończyłem jeszcze testów, więc mogę czegoś jeszcze nie wiedzieć.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

przemas

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 07, 2007, 13:25:32 »
nie no żartowałem
ja sie bawie invencją ammo :d
bo własnie w rev 2 bedzie dodoane ammo i dronki :D
i jak to jakis koleś napisał o dronkach
Cytuj
Max run Hammerhead I BPC
2 x Datacore Electronic Engineering
2 x Datacore Mechanical Engineering
Incognito Tuner Data Interface
Skills at 4/3/3

I was surprised to find the invention time at a station only was 30min so shortly after the invention jobs were ready to hatch.

The result:

5 x 10run Hammerhead II BPCs

Only doing 9 inventions doesn't give you a good baseline but say this is the expected average, then the built Hammerhead II drones in Jita are 200k cheaper than each invented BPC...

jak dla mnie lol
ammo nie wiem
narazie sie kopiuje

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 07, 2007, 13:43:17 »
A poniżej masz odpowiedź od devsa, że podniosą czas trwania inwencji dla dronek do 2.5h i obniżą wymagania dla amo i dronek  żeby była tańsza.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

przemas

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 07, 2007, 13:49:28 »
no ja mysle że cos zrobia
byle by nic innego nie skopali :D :D :D
ale wtedy zgrupimy sie i koniec balu  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 07, 2007, 14:01:58 »
Jestem ciekaw tego Jump Bridge pomiędzy POSami.

Czy widzieliście może te Remote Structure Repairers? Coś się boję że będą wrzucane na logistyki.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 07, 2007, 14:08:07 »
Ej to dopiero pierwsza przymiarka do R2. Dajcie im czas popracować, wg planu mają jeszcze 2 miesiące zapasu (planowo ma się ukazać w końcówce czerwca).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 08, 2007, 08:03:52 »
Napisali przecież że te naprawiaczki już są a Jump Bridge ma być niedługo, stąd moje pytanie.
Dziś może sobie odpalę i popatrzę.

MightyBaz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 08, 2007, 09:05:49 »
przyznam ze jump bridge miedzy posami i systemami calkowicie zmienia taktyke ataku / obrony systemow.
W dodatku jesli bedzie mozna kierowac ogniem posa to zniszczenie go nie bedzie juz takie banalne. Wyobrazcie sobie 10-15 deathstarow gdzie jest outpost plus kilkadziesiat punktow spoza systemu, w ktorych mozna otwierac mosty do przerzucania shipow i graczy. Jest to szansa dla mniejszych alliancow, ktore moga przegrupowywac sie i koncentrowac w najwazniejszym atakowanym miejscu. Oznacza to ni mniej ni wiecej ze przejecie outposta musi poprzedzac kilka rownoleglych akcji w roznych miejscach...super...gdyby nie lagfield...





LosBekoczoS

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 15, 2007, 11:22:30 »
Zapowiada sie ze wkoncu wojny posow stana sie ciekawsze niz "wpadniecie z przewazajacymi silami, rozwalenie posa do reinforsment"

http://img209.imageshack.us/my.php?image=rev2nev1ly6.jpg Obrazek przedstawia 3 nowe moduly na sisi. Dwa dotycza cyno ( cyno genrerator posowy, oraz cyno jamer (system-wide), oraz skaner systemu ( potrzebne soveregnity lvl 2) Zapowiada sie ciekawie naprawde ciekawie:D

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 15, 2007, 11:26:10 »
cyno jamer (system-wide)

Ten modulik mi sie podoba :) Czyzby powrot do rozwalania POS'ow BS'ami :) No chyba, ze ktos sobie takiego modulu nie doda :P  :uglystupid2:

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 15, 2007, 11:34:11 »
Mozna postawic jeden na system.
Zapewne bedzie wisiaj poza shieldem.
Efekt: pierwsze natarcie BSow bedzie musialo rozwalic to ustrojstwo a dopiero potem "call the cavalry".

piotrqs_quendi

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 15, 2007, 12:15:14 »
Ciekawe jak bardzo paliwo-żerne będzie to ustrojstwo.  :-\
Cyno-Jammer jest minimum 5km od patyka i maksymalnie 1 w systemie.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2007, 12:18:49 wysłana przez Piotrqs Quendi »

rafaello

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 15, 2007, 12:47:02 »
w tym pomysle podoba mi sie ze wystarczy zabamblowac  duzymi bankami brame/y i nikogo nie puscic zeby popsuc plan wroga...
bo teraz bylo troche bez sensu - wpadal jeden skaut z cyno generatorem i stawial sobie nagle...
drugi sposobem bedzi epostawienie wlasnego posa... pytanie czy ten zaklocacz bedzi e wstanie zaklocic posowego cyno :D
generalnie robi sie zabawniej.. i trudniej

nastepny punkt do tego zeby tworzyc international aliance ktore kryja wszystkie strefy czasowe ...

Voulture

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 15, 2007, 12:51:07 »
Mam nadzieję, że nie. To będzi wtedy idea oblężenia. Zaatakuj, postaw własny pos, cała logistyka dochodzi.. Podoba mi się :)

Tratoc

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 18, 2007, 16:19:30 »
Ogolnie te zmiany sa korzystne dla sileniszjych, co juz kontroluja jakies tereny, bo trudniej bedzie im je odbic. Czyzby CCP chciala spowolnic przechodze terenow z rak do rak i jakby to ujac ustabilizowac granice? Ciezko bedzie nowym alliancom bez zaplecza zdobyc wlasny teren.

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 18, 2007, 16:28:38 »
Właśnie łatwe podboje są korzystne dla silniejszych. Słabsi mogą się pomęczyć i zająć jakiś zaniedbany teren. Silniejsi mogą sobie w ciągu kilku godzin pojechać na dowolny kraniec galaktyki z 50 dreadami i rozpylić wszystko dowolnemu małemu czy średniemu sojuszowi dla zabawy. Im łatwiej się bronić, tym mniej takich scenariuszy i maluchy tym bardziej mogą utrzymać teren jeśli są wystarczająco zajadłe.

Tratoc

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 18, 2007, 16:32:18 »
Ale jednak komus je trzeba bedzie odbic a skoro to utrudnione to jednak bedzie trudniej. W kazdym razie dwojako na to mozna patrzec, silnym te utrudnienia wiele nie przeszkodza i raczej maluczkim dadza sie bardziej we znaki.

Blutbart

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 18, 2007, 16:33:32 »
Im łatwiej się bronić, tym mniej takich scenariuszy i maluchy tym bardziej mogą utrzymać teren jeśli są wystarczająco zajadłe.
Skojarzyło mi się z takim malym kundelkiem i dumnym dogiem....

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 18, 2007, 16:53:30 »
Tak sie sklada, ze takie male kundelki to zwykle przyjemne nieduże sojusze złożone z ludzi którzy się lubią i znają (w RL albo dobrze w grze), otwarte na kolejnych kolegów i znajomych niezależnie od tego ile mają na killboardzie, czyli dające licznym ludkom możliwość polatania po 0.0, pracujace na roznorodnosc i bogactwo swiata oraz zapewniajace wszystkim duzo (najzabawniejszych) małych starć.

Tymczasem te dumne wielke sojusze, to (choć zapewne z wyjątkami) wielkie molochy w których albo wbrew sigowi Micheru, jesteś swoją statystyką na killboardzie a Twoje zycie polega na wypelnianiu rozkazow, albo to wielkie slabo zgrane bandy przypadkowych korpow, w ktorych moze i robisz co chcesz, ale w potrzebie sojusznik niekoniecznie Ci pomoze. A nawet jesli te wielkie sojusze sa najsympatyczniejsze a ich liderzy to wspaniali ludzie i genialni wodzowie i zarzadcy, i tak buduja galaktyke w ktorej sa cale regiony gdzie nic sie nie dzieje z wiecznymi campami na granicach, a wojny polegaja na mega bitwach gdzie kazdy umiera od lagow.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 18, 2007, 17:10:37 »
Cyno zakłucacz ciekawe.
Pytanie na ile twardy będzie ten budynek. Bo widze tu tone niebezpieczeństw. Załóżmy  że w systemie alians ma wszystkie moony zajęte przez posy w 1 z nich jest ten cno zaklucacz. Wpada ekipa rozwala urządzenie i stawia posa w reinforce. I teraz ten sam ally stawia to samo urządzenie w 2 posie i jak sie reinforce kończy jest gotowe do obrony. Ma od groma carierów i swój support. I teraz jak przeciwnik ma wjechać do systemu jak capitale nie mogą wskoczyć.To jest praktycznie nie do ominięcia.

Drugi motyw jest taki że CCP chce ograniczyć bloby i ma dodać np dla carierów wyrzutnie bomb ECM tak samo SB maja dostac narzędzia. I teraz z jednej strony ogranicza bloby dając narzędzia do ich zniszczenia a z drugiej wymusiłoby stosowanie takich blobów do ataku na posa jako że capitale nie moga wjechać.

wuzel

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 18, 2007, 17:18:29 »
Te ECMy, sądząc z tego co jest na sisi to nie takie hop siup będą na szczęście.
Co do cynojammera, to podejrzewam, że będzie on zeżerał tony paliwa, i żeby utrzymać jego działanie, trzeba to paliwko mieć (czyt. dowieźć). Z jednej strony - operacja logistyczna, z drugiej - szansa na wyłączenie takiego jammera bez fizycznego niszczenia go. Bo jeśli działa - to paliwo można dowieźć tylko konwencjonalnie. A jeżeli się go wyłącza - to także wróg może wskoczyć. Ot, więcej planowania. A biorąc pod uwagę nowy sposób obrony posów - całość zmian ma na celu skierowanie nacisku przy niszczeniu posów z blobowania się, na bardziej strategiczne podejście.
Jak to wyjdzie - zobaczymy.

Tratoc

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 18, 2007, 17:28:15 »
Tylko jak jest cyno-zagluszacz to powiedzmi jak oni tak hop siup to zajebia i postawia posa w reinforced bez capitali? Coprawda to cyno jest poza shieldem posa ale jesli bedzie dobrze broniony to beda musieli przeprowadzic solidny atak nielicha flota bsow by zniszczyc tego zagluszacza. Szczegolnie ze z tymi cyno wchodzi mozliwosc sterowania obrona dzialek posow. Wiec to raczej nie bedzie takie hop siup. Raczej gang paru bsow tego nie dokona, wkoncu zaden bs nie stankuje posa.

wuzel

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 18, 2007, 17:42:44 »
Nawet rozumując w kategoriach li tylko i wyłącznie siły ognia (choć jak mówię - tu już trzeba włączyć bardziej strategiczne myślenie) - to za cenę dwóch dredów można mieć 20 bs z fitem i ubezpieczeniem. Nawet tracąc za cenę utraty tych 20 bs (a tak naprawdę to znacznie mniej dzięki pzu) zniszczenie takiego jammera jest opłacalne.
Zakładając, że te 20 bsów jest w stanie szybko zniszczyć cynojammera (jakie to ma cechy?). Oczywiście upraszczam, ale łapiecie o co chodzi, nie? :P
Ale ja pisałem wcześniej - te wszystkie zmiany (imo) mają wyeliminować niszczenie posów w sposób:
1. Przeciwnik ma posa
2. zbieramy nasze kapitale tu i tu o godzinie xx.xx
3. Wysyłamy kilka statków supportu, żeby cyno postawić
4. Capitale skaczą, dezintegrują posa i idziemy na dziwki.

Ta metoda w oczywisty sposób faworyzuje duże i bogate alianse.
Nowy sposób będzie faworyzował organizację i planowanie, w czym nie wszystkie duże i bogate alianse są dobre.
A do tego (nadal imo) dobrze zaplanowany atak będzie można skutecznie przeprowadzić mniejszymi siłami.

Ronin

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 18, 2007, 17:55:59 »
cyno jammer ma 10 czy 15k shielda i 20 albo 25k armoru tak mnie sie zdaje :) w kazdym razie dla 20bsow to jest na salwe... gora dwie... a posy oprocz sterowania ogniem dostaja delay na lockowaniu... nie bedize to juz insta lock. Wiec jesli i lag sie zmiejszy spokoje da sie rozwalic takie cos i zabic psoa.

Ellaine

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 18, 2007, 17:59:56 »
Zanim wprowadza trzymanie sprzetu poza shieldem na produkcje, chca zwiekszyc mu HPki.

korpusz

  • Gość
Odp: REVELATIONS 2 na sisi
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 20, 2007, 19:41:09 »
Cyno zakłucacz ciekawe.
Pytanie na ile twardy będzie ten budynek. Bo widze tu tone niebezpieczeństw. Załóżmy  że w systemie alians ma wszystkie moony zajęte przez posy w 1 z nich jest ten cno zaklucacz. Wpada ekipa rozwala urządzenie i stawia posa w reinforce. I teraz ten sam ally stawia to samo urządzenie w 2 posie i jak sie reinforce kończy jest gotowe do obrony. Ma od groma carierów i swój support. I teraz jak przeciwnik ma wjechać do systemu jak capitale nie mogą wskoczyć.To jest praktycznie nie do ominięcia.

Wystarczy, że dadzą dłuuugi czas anchorowania i onlinowania tego ustrojstwa aby zapobiec takim praktykom. Co by było logiczne bo urządzonko ma w końcu ogromny zasięg.