Eve Online > NoobGarten
Torpedy, missile... a moze assaulty?
suzan:
Witam :)
Jestem sobie CALDARCZYKIEM "z krwi i kości". Latam póki co wszystkim co ma dość dużo miejsca na wyrzutnie i póki co strzelam sobie za pomocą missile'ów. Ale ponieważ kończę skillować to co każdy tygrys potrzebuje najbardziej, zaczynam się zastanawiać nad dalszym kierunkiem rozwoju. I stąd moje pytanie.. w którą stronę iść? Co daje w praktyce największe DPS?
A może inaczej, powidzcie mi proszę do jakich statków najlepiej pasują torpedy, do jakich missile a do jakich assaulty. Gram od 5 miesięcy, więc nie latam jeszcze zbytnio zaawansowanymi statkami. Ale dobrze byłby skorzystać z doświadczeń innych graczy... po co samemu mam głową mur przebijać? :)
Z góry dziękuję za pomoc
roofi:
* rooofi załamany :embarassed:
Tomash Kovahlsky:
Roofi... nie przejmuj sie... oni sie nigdy nie naucza szukania na Forum :uglystupid2:
Suzan... (co to wogole za imie dla faceta?)... poszukaj sobie na forum... to nie boli.
Znajdziesz tam roznice pomiedzy wymienionymi przez Ciebie broni (np. czemu lepiej nie strzelac torpedami do malych statkow, tylko np. cruisami lub heavy missle'ami)... itp... Polecam tez dzial GARAZOWNIA
Ronin:
tomash tu nie chodzi o szukanie :D rooofi zalamany jest ze widzi kolejnego urodzonego w kisogo latajacego caldari.
Goomich:
--- Cytat: Suzan w Marca 26, 2007, 16:35:01 --- Latam póki co wszystkim co ma dość dużo miejsca na wyrzutnie i póki co strzelam sobie za pomocą missile'ów. Ale ponieważ kończę skillować to co każdy tygrys potrzebuje najbardziej,
--- Koniec cytatu ---
Mining 5?
--- Cytat: Suzan w Marca 26, 2007, 16:35:01 --- zaczynam się zastanawiać nad dalszym kierunkiem rozwoju. I stąd moje pytanie.. w którą stronę iść? Co daje w praktyce największe DPS?
--- Koniec cytatu ---
Hybrydy. :)