Autor Wątek: Rev 1.4 i misje...  (Przeczytany 9889 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Rev 1.4 i misje...
« dnia: Marzec 20, 2007, 10:00:51 »
Dziś jest kolejny patch... co ciekawsze sporo rzeczy będzie zmienionych (nerf nanoBSów), część rzeczy poprawionych.

Jest jednak 1 nie do końca jasna. Zapowiadano zmiany w misjach przy kolejnym patchu (dzisiejszym), w opisie jest nawet sporo informacji co się zmienia w misjach, ale najciekawsze jest wypisane w DevBlogu (nr 440):
You're taking away our ISK! We don't make that much ISK!

Understandably percieved so based on the listing in the last blog so let's clarify that also. Direct ISK into your wallet as bounty from NPCs are not the way we reward you for the high level agent missions.

You can still make (tons) of ISK, but it's in the form of materials, tools, ship loot drop, salvaging, technology (hacking). You now have the choice to either capitalize on these items and make them worth more to other players by using the mini-professions or simply sell directly the stuff to other players.

The only difference is that we're not creating ISK out of thin air from CONCORD (Infusion) but rather giving you perishable items (Sink) which other players pay you for.

Additionally, the Loyalty Point system and it's changes towards a more store-like system will open up new avenues for you. So for short, you will get rewarded for your effort, except you now have the opportunity to work a bit more with it and sell it for even more ISK.


Ciekawe czy rzeczywiście zniknie bounty z ratów na misjach... a jeśli tak to z jakich ? IMHO nie mogą sobie pozwolić na pozbawienie bounty tych charakterystycznych dla lvl1, bo przecież newbie musi gdzieś zarabiać.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 20, 2007, 10:27:06 »
To tylko odpowiedź na komentarze do tego devbloga.
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=432

Czyli nie 1.4, a 2.0, a ISKów nie będziw w nowych misjach (pewnie od 5 levelu).

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 20, 2007, 10:49:01 »
Dokładnie. W rev 1.4 zmieni się odnośnie misji to:
Missions, Dungeons and NPCs

    * A number of generic missions have been added.
    * Pop-up messages have been added to some highsec and lowsec exploration sites to clarify what actions have to be taken in order to unlock the gates.
    * The Cargohold no longer becomes inaccessible when opened while talking to agents.
    * Numerous changes have been made to over a 100 commonly used agent missions to improve the performance of the game as a part of the Need4Speed initiative.
    * Rogue Drone escalating path dungeons should now escalate appropriately instead of not escalating at all.
    * Mission NPCs now leave a wreck when they are destroyed.
    * NPC ships that do not drop any salvegeable materials will drop a container instead of a wreck when destroyed.
    * Exploration: the drop rate of datacores in hacking sites has been increased.
    * Exploration: the drop rate of hacking/encryption skill books in archaeology sites has been increased.
    * Some NPC effect attributes have been corrected.
    * Some Gurista and Angel Cartel NPCs had incorrect stats, such as damage, resistance and speeds. These have been adjusted to be in line with other NPC groups.
    * Numerous NPCs missile and effect range problems have been resolved. The orbit range is no longer greater than the effect/missile range.
    * Sansha's Demon, Sansha's Berserker and Sansha's Battletower now drop the correct loot.
    * Dire Pithi Wrecker, Plunderer as well as Dire Guristas Wrecker and Plunderer were having orbit range problems for guns and missile. This has been fixed.
    * The following ship types are now leaving wrecks when destroyed: Interceptors, Logistic Ships, Recon Ships and Stealth bombers.
    * New NPCs introduced in content updates will be visible in the overview with the "Pirate NPC" option selected.
    * Cruiser sized modules will no longer drop in Serpentis battleship wrecks.
    * Some overseer structures that are supposed to drop loot will now do so.
Przedwieczny.

Kamoris

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 20, 2007, 13:13:23 »
Mnie ciekawi ta optymalizacji w zwiazku z need4spped. Wynika z tego ze bedzie mniej npcow w misjach ale za to silniejszych, czyli chbyba mniej frejek i cruzow a wiecej bsow ???. No i wazna rzecz czy dzieki temu misje stana sie latwiejsze czy trudniejsze do solowania.

Ellaine

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 20, 2007, 14:31:09 »
Dzieki temu zycie newbiech stanie sie napewno trudniejsze.
Juz teraz glownym zabijanym statkiem jest BS. Nie znam statystyk, ale najprawdodpobniej na kazda zabita fregate i cruza przypada kilka(dziesiat) zabitych BSow. Najlatwiej dostepnymi i najtanszymi modulami named sa moduly do BSow. Do fregat i cruzow jest natomiast malo i drogo. Jesli ktos zabijal fregaty to wlasnie na misjach a teraz koniec z tym :(

Nie ze latam fregatami, bo nie bardzo, ale uwazam ze ich czesci powinny byc niedrogie i dostepne, w szczegolnosci, zlozenie fregaty z named sprzetem powinno byc tansze niz BSa.

roofi

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 20, 2007, 15:22:48 »

Nie ze latam fregatami, bo nie bardzo, ale uwazam ze ich czesci powinny byc niedrogie i dostepne, w szczegolnosci, zlozenie fregaty z named sprzetem powinno byc tansze niz BSa.

Ellaine, co ty gadasz ?

przeca frejka jest kilkanaście razy tańsza

small ac ok 300-500k  vs large ac 7-8M
1mn gisti ok 80M  vs 100mn domination ok 200M
podobne lub większe różnice będą w SAR vs LAR itd
ceny są mocno przybliżone zwłaszcza te fregatkowe bo tym nie latam
ale frejka/cep/af jest dalej znacznie tańszy niż bs

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 20, 2007, 15:41:43 »
W cenach bezwzględnych masz rację, natomiast porównaj sobie względnie (procentowo) różnice między basic itemem a najlepszym named. W przypadku small ta różnica jest sporo większa niż w przypadku large.
Oczywiście nie jest to regułą w 100% przypadków, ale można zauważyć pewien trend.
:P
Przedwieczny.

roofi

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 20, 2007, 15:59:47 »
Xart, może różnica wynika stąd że:

maluczki noobek chce latać najlepszym dostępnym sprzętem, już chce być dobry jeśli nie najlepszy  :buck2:  i kupi scouty projectile, gausy raile named mwd i accomodation naprawiaczkę ktoś kto poważnie podchodzi do BSa zwyczajnie kupi t2 stuff (pomijam frakcyjny/plexowy/oficerski) i chyba tutaj rodzi się popyt na small i med named rzeczy
od chociażby med accomodation jest kilka razy droższa od large  :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 20, 2007, 16:05:06 »
Ja w przyczyny nie wnikam :) tylko podaje fakt :)
A racja jest pewnie gdzieś w połowie, między tym co mówisz Ty, a tym co Ellaine.
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 20, 2007, 16:26:40 »
maluczki noobek chce latać najlepszym dostępnym sprzętem, już chce być dobry jeśli nie najlepszy  :buck2:  i kupi scouty projectile, gausy raile named mwd i accomodation naprawiaczkę ktoś kto poważnie podchodzi do BSa zwyczajnie kupi t2 stuff (pomijam frakcyjny/plexowy/oficerski) i chyba tutaj rodzi się popyt na small i med named

Jest jeszcze problem - skille.
Z mojego podwórka: wyrzutnie Arbalesty i raile Prototype Gaus mają podobne arybuty jak T2 (mniej skilli potrzeba żeby móc je wogóle założyć, a ma się sprzęt podobnej jakości), a jednocześnie mają obniżone wymagania zarówno w porównaniu co do zwykłego T1, jak i T2 (czyli więcej można wcisnąć przy słabych elektronikach, inżynieriach, wepon upgrades itd.).

roofi

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 20, 2007, 16:48:51 »
Mona, kwestię skili jako oczywistą zostawiłem w głębokim domyśle  :crazy2:
oczywiście masz racje  O0

Kamoris

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 20, 2007, 17:00:22 »
Akurat med accomo jest bardzo dorgie bo i rzadko wypada z ratow. Generalnie jkaby nie zrobili z misjami mam nadzieje ze ebdzie dzialac ladnie i plynnie i bez lagow w systemach jak motsu czy aramachi  ;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 20, 2007, 18:37:27 »
Patch już jest do zassania.
Żeby się nie męczyć przez klienta:
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/evepatch29969-30636.exe
21,3MB
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 20, 2007, 18:49:30 »
Mona, kwestię skili jako oczywistą zostawiłem w głębokim domyśle  :crazy2:

Zbyt głębokim. :)

oczywiście masz racje  O0

Jak zwykle. :)

Żeby się nie męczyć przez klienta:

A tam zaraz męczyć się, szybciutko zeszło.
Tylko że teraz nie przyjmuje połączeć zaraza jedna.
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2007, 18:53:14 wysłana przez Mona X »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 21, 2007, 13:20:57 »
No to chyba wszystko jasne:
Cytat: Zrakor
Posted - 2007.03.21 10:07:00 - [7]
Also there is a bit of misconception about the ISK 'nerf' in missions. There are no plans to nerf ISK in missions per se, we simply won't make the new levels (5,6,7) give rediculous amounts of ISK. Rather they will focus more on giving out items, which the high end players will then sell to other players for ISK. So you'll still have people farming missions and belts and complexes for ISK, but when doing the high-end content it will be mainly for items not ISK.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 27, 2007, 21:27:20 »
Nie do końca związane z tematem, ale nie chciało mi się zakładać kolejnego wątku...
Czy po Rev 1.4 poza mną ma ktoś problemy z bookmarkami?
Mogę normalnie je robić, przenosić między pojemnikami/hangarami ale... Jak przeniosę bmkę z P&P do hangaru, to pojawia się ona w hangarze, znika z P&P, ale po relogu się w tym P&P pojawia spowrotem. Nie mogę też przenieść bmki z hangaru (puszki czy ładowni statku) do P&P... Ogólnie się coś dzieje, czy tylko u mnie się chrzani?
Przedwieczny.

roofi

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 28, 2007, 01:18:59 »
kopiuj więc tak jak trzeba i nie będzie problemów

z p&p -> cargo statku (a nie hangaru :buck2:) i odwrotnie
wgrywaj z cargo statku do p&p  :angel:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 28, 2007, 09:37:20 »
No ale o to chodzi, że z cargo do P&P też się nie daje :(
Przedwieczny.

Maver

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 28, 2007, 09:43:05 »
Ja mialem podobnie robiac BM'y.
Zrobilem, przenioslem do hangaru (bez problemow, ale musialem przenosic max po 9 sztuk) a po zalogowaniu sie ponownym do eve mialem "ogrinalne" BMy w P&P + jeszcze jedna kopie wszystkiego.
Myslalem ze cos po prostu zepsulem sam....
Ostatnio nie przenosilem BMow wiec niewiem jak to wyglada w chwili obecnej.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 28, 2007, 09:50:26 »
Nie do końca związane z tematem, ale nie chciało mi się zakładać kolejnego wątku...
Czy po Rev 1.4 poza mną ma ktoś problemy z bookmarkami?
Mogę normalnie je robić, przenosić między pojemnikami/hangarami ale... Jak przeniosę bmkę z P&P do hangaru, to pojawia się ona w hangarze, znika z P&P, ale po relogu się w tym P&P pojawia spowrotem. Nie mogę też przenieść bmki z hangaru (puszki czy ładowni statku) do P&P... Ogólnie się coś dzieje, czy tylko u mnie się chrzani?

mam to samo.

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 28, 2007, 10:53:11 »
Też mam ten problem. W żaden sposób nie mogę wrzucić bma do p&p
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Voulture

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 28, 2007, 13:02:42 »
Mam to samo, moge robić bmki ale czyichs nie moge używać. Chyba wszyscy mają to samo. Jeśli to zabezpiecznie pzred kopiowaniem bmkek, przydałby się jakis komunikat a nie takie wysypywanie sie okna...

Goomich

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 28, 2007, 13:19:21 »
Ja tam nie mam tego problemu.

roofi

  • Gość
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 28, 2007, 13:47:59 »
właśnie ja też nie mam problemów, dlatego też byłem pewien że coś skopałeś Xart, po kilku postach wiedzę że jest WAS więcej  :uglystupid2:  :D

jeśli nie jest to "złośliwość przedmiotów martwych i wirtualnych" to być może fatum jakieś albo i przeznaczenie, koniecznie musicie się spotkać i porozmawiać na ten temat

hmm jest was pięciu: Xart, Raan, Voulture, Tomek i Maver sądzę że jak dobrze się dogadacie to może wyjdzie z was coś pomiędzy: "Czterema pancernymi (Szarik świadomie pominięty)" a "Siedmioma samurajami" nie jestem sobie tego w stanie wyobrazić ale brzmi ciekawie i już nie mogę się doczekać na efekt końcowy  :laugh:


ps. tych od "Kapitana Planety" było chyba pięcioro, no oni to dawali rade nieźle  8)

piszcie sprawozdania na bieżąco

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 28, 2007, 14:17:02 »
Roofi, co paliłeś? Podzieliłbyś się  ^-^

W known issues tego nie ma, na forum eve-o (pierwsze trzy strony podforum known issues) tez nie zauważyłem...
W każdym razie czyszczenie cacha, przeinstalowanie evki i przelot do pustego systemu w celu uniknięcia jakiegokolwiek laga nic nie dały... Windozy przeinstalowywać mi się nie chce.
Przedwieczny.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rev 1.4 i misje...
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 28, 2007, 15:21:09 »
...koniecznie musicie się spotkać i porozmawiać na ten temat...

Pomysl nieglupi... dawno juz nie bylo zadnego zlotu/spotkania ...
... moze jakies pifko w Warszawce? co Wy na to?