Autor Wątek: Produkcja - dyskusja nad poradnikiem  (Przeczytany 10111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Produkcja - dyskusja nad poradnikiem
« dnia: Luty 23, 2007, 15:09:19 »
Zapraszam do wyrażania opinii, uzupełniania oraz zadawania pytań związanych z poradnikiem producenta:
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Produkcja - dyskusja nad poradnikiem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2007, 15:54:33 »
Do 'po co mi to' moge dodac ze;

Produkcja jest zawsze profesja wspomagajaca a moze wspomagac rozne rzeczy i zaleznie od tego owocuje roznymi potrzebami i strategiami;

Wspomaganie gornictwa - skoro juz kopiesz, pozwala uzyskac wiecej pieniedzy z wykopanych mineralow.
Wspomaganie handlu - skoro juz analizujesz rynki i widzisz ze ludzie w X jest popyt na Y, czasem latwiej/taniej to wyprodukowac niz przywiezc. Masz tez wiecej opcji zarobienia na rnku mienralnym.
Wspomaganie walki w 0.0 - czesto latwiej wyprodukowac sobie/swojakom statek/amunicje/czesci niz znalezc to na rynku w 0.0 po przyzwoitej cenie.
Wspomaganie invention/POSow wydobywczych - skoro juz masz te super schematy albo mineraly ksiezycowe, najbardziej oplaca Ci sie samemu z nich produkowac.

Jesli chcesz byc "czystym" producentem, itak wiekszosc czasu gry spedzisz pozyskujac material i organizujac zbyt, czyli jako kupiec, gornik czy inny ratter.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Produkcja - dyskusja nad poradnikiem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2007, 17:42:58 »
wywal ostanie dwa zdania :)

Od siebie moge dodac tylko 1 uwagę, dla kazdego wojownika znać przynajmniej podstawy produkcji wypada. Z ratów tych z misji i tych w 0.0 wypadaja czesto tony zlomu, ten zlom mozna dac kumplowi ( z odpowiednimi skillami ) do reprocess / refine i tak otrzymany budulec przeznaczyc na pradukcje np statkow ( wielu pilotów z PVP-korpa GBT tak robi ) czy ammo, oczywiscie swoje surowce i bpc daja ludziom z odpowiednimi skillami do produkcji - strata 20% materialu bez prof eff lv 5 boli przy produkcji bs-a - ale jak nie ma odpowiednich ludzi to sami tez potrafia sobie zrobic czy to 50 dron czy 10000 torped :D bez praktycznie inwestowania w specjalistyczne skille przyspiszejace produkcje czy obnizjace koszt produkcji bo i tak czesto wychodzi taniej i szybciej :D

Ezachiel

  • Gość
Odp: Produkcja - dyskusja nad poradnikiem
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2007, 17:51:00 »
druga sprawa, co do tego tekstu o fitowaniu statkow tez go mozesz zawlaszczyc, ale od razu ci powiem ze zostal uznany za szkodliwy i jako taki oddajniony :P