Autor Wątek: Samotny szuka korpa - masz ten problem? Pisz tutaj  (Przeczytany 416807 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Samotny szuka korporacji.
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 26, 2012, 15:13:34 »
Cytuj
Najchetniej polskojezyczna korporacja z TS itp min 50 charów

Charow czy graczy? :)

Also: Drogi Adminie, czesc edukacyjna mojego trolla mogles zostawic, bo potem sie okaze, ze kolega sie nie nauczyl i popelni ten sam blad. ;)))

stachen

  • Gość
Odp: Samotny szuka korpa - masz ten problem? Pisz tutaj
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 22, 2012, 13:19:56 »
Witam , w Eve gram od paru lat a obecne konto mam już 364 dni.
Mam 21 lat , jestem spokojnym lubiącym nudę kopaczem , od czasu do czasu dla rozrywki zrobię PvE(hyperionem i nie wyżej niż III lvl).
Lubię kopać , wieczorem, rano, w nocy , 3 doby pod rząd.... Mogę kopać cały czas...o ile zapewnicie mi logistykę
(i ochronę jeżeli mam kopać w Low-sec). Null-sec raczej odpada ponieważ lubię nudę a tam człowiek się nie nudzi.

Chciałbym poznać grupę która kopie w Hi/Lo-sec, która lubi spokój, wspólne pogaduchy na TSie tudzież innym skypie...
Operuję Hulkiem , iteronem V, obeliskiem , hyperionem.
Lada dzień będę mógł latać Orką, a moim marzeniem jest Rorqual.

EDIT: Jak ktoś chętny , prosze pisać na postać Stan Padecain
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2012, 16:05:07 wysłana przez stachen »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Samotny szuka korpa - masz ten problem? Pisz tutaj
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 23, 2012, 07:42:33 »
Nie dyskutujemy, tylko polecamy korpy, albo zapraszamy do swoich.
Chłopak chce kopać - nie wasz interes.
Reszta -> offtopic
Przedwieczny.

Isengrim

  • Użyszkodnik