Autor Wątek: Ammo Tech 2  (Przeczytany 8929 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Assari

  • Gość
Ammo Tech 2
« dnia: Styczeń 24, 2007, 12:02:19 »
Co sądzicie o ammo tech 2? Bo moim skromnym zdaniem zarówno ammo jak turrety tech 2 - mówię tu o ammo i turretach matarskich czyli projectilach są do bani. No może ie tyle do bani ile różnica między nimi a ammo/turretami tech 1 jest zbyt mało znacząca.
Turrety tech dwa mają raptem nieco większy dmg mając z drugiej strony większe zapotrzebowanie na grida.  :-\ Co to za tech 2 To nawet nie tech 1,5  >:(
Zeby choć na turretach mżna było wyciągnąc tak z 20-25% większy dng niż na tech1 albo 20-25% większy tracking czy zasięg? To co jest to śmiech.
Jeszcze gorzej jest z ammo. O ile jeszcze Barrage się do czegoś nadają - Vagabond  ::) choć nie tylko to  to jeszcze nie słyszałem żeby ktoś używał Hail'i. Pewnie za krótko gram.
Albo Quake'i do artylerii. Panalty 75% do zasięgu, do szybkości shipa, capa, i trackingu  :idiot2:
Do czego to amunicja i komu ?!
I dlaczego ie ma większego wyboru ammo tech 2 ?  Powinny być odpowiednika każdej ammo tech 1, na kazdy rodzaj obrażeń a jest co...  :(
Nie wiem jak jest z ammo dla innych ras i jak ze szkiełkami.

Czy używacie ammo tech 2? Jeśli tak to jakiej i dlaczego?
Czy nie uważacie że powinien być większy wybór ammo tech 2 i znacznie większe/lepsze bonusy niż to co jest?

Ichneumon

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2007, 12:36:56 »
ja uzywam ammo T2 za to nie uzywam rakiet T2 bo sa skopane , do artylerii to sie chyba raczej spike uzywa zeby wydluzyc zasieg...

Ellaine

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2007, 12:44:52 »
Przed Revelations ammo T2 stanowilo zupelnie inna jakosc. Dalekozasiegowe mialo wiekszy zasieg i wiekszy damage. W efekcie w poludniowych wojnach w tamtych czasach kazdy sojusz staral sie prosba i grozba przekonac jak najwiecej ludzi do latania BSami snajperskimi z ammo T2, bo tylko to sie liczylo.

A na forum ludzie narzekali, ze wojna jest skaszaniona bo T2 sniper BS jest jedyna uzywana bronia a T2 sniper blob jedyna uzywana formacja. I rzeczywiscie nie wiele dalo sie im zrobic - flota musiala miec 1 lub 2 covopsy szybkie do ktorych sie warpowala, natychmiast sie alignowala na nowy punkt i jesli cos do niej podlecialo, wwarpowalo, albo jak ktos zaczynal dostawac, natychmiast warpowal do covopsa lub safespota. Podobno LV bylo w tym bardzo dobre. A uroda strategii polegala miedzy innymi na tym, ze flota T2 sniperow walczyla na 220 km i wszyscy z mniejszym zasiegiem byli wykluczeni z zadawania obrazen.

Teraz bonus zasiegu zszedl z +100% do +80% a obrazenia sie zmniejszyly. Niemniej wciaz 80% to wiecej niz 60% a ceny armatek T2 i najlepszych named sa porownywalne (przynajmniej tak jest z hybrydami) wiec wciaz trzon flot to T2 sniper BSy, ale teraz dla odmiany uzywa sie rowniez innych konfiguracji, np prawie caly zachod lata 160 km gank BSami na MWD, co nie do konca pojmuje, to pewnie wina BoBa ;) Bron snajperska T2 wciaz rzadzi choc jej przewaga jest mniejsza, czesc broni krotkiego zasiegu jest dyskusyjna, bo przy 15km ograniczenie tracking zaczyna bolec.

marioosh

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2007, 13:04:40 »
Cytuj
dl z +100% do 80%

.... z 200% .. spike miało 200% bonus do zasięgu..

a tak btw, używam t2 gunów bo są tańsze niż named t1 i mają bonus do obrażeń ze specjalizacji, natomiast ammo t2 to tylko w blasterach bo są fajnie wyważone. Null dodają zasięg kosztem dmg a void odwrotnie. Co do raili to wielka pomyłka zwłaszcza jeżeli chodzi o small czy medium - javelin dodaje dmg, kosztem 20% speed i shield (i chyba cap nie pamiętam ale może przesadzam) spike z kolei dodaje zasięg kosztem trackingu (spada do 10%) w sumie i logiczne ale zabójcze jak używamy na małych shipach. T2 ammo na raile są tylko dla large gunów.

Ellaine

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2007, 13:13:53 »
Kazde ammo T2 snajperskie ma i mialo ten sam bonus do zasiegu i bylo to 100% a nie 200%, a teraz jest 80%. Oczywiscie, jak dodasz sobie 100% bonus to masz 200% zasiegu.
Mozna sobie sprawdzic na stronie eve, na ktorej item database nie mialo updatu po Tevelations

marioosh

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 24, 2007, 13:53:18 »
a może... bo mi się to już kręci wszystko... ostatnimi czasy podstawową jednostką dla mnie to AU a nie 'm' ;)

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 24, 2007, 14:05:20 »
O akurat mam też problem z ammo a własciwie z kryształami. Juz wiem, ze frakcyjne kryształy sie zuzywają nawet na turretach t1. A co z kryształami t2 i turretami t2. Czy uzywanie kryształów t1 na turretach t2 powoduje ich zuzycie (tzn. kryształów), i czy kryształy t2 tez sie zuzywają tak samo jak frakcyjne :)

dzieki za odpowiedz
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2007, 14:35:45 wysłana przez Aeon Horax »

Goomich

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2007, 15:09:27 »
Kryształy T1 się nie zużywają, frakcyjne i T2 się zużywają. Turrety nie mają znaczenia.

Ronin

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2007, 15:30:41 »
Assari T2 ammo to podstawa pvp gdyz albo ma duzo wiekszy dmg albo duzo wiekszy range. Po prostu jak w kazdym aspekcie evki trzeba znac swoja bron i uzywac ja z sensem. T2 ammo z zalozenia mialo byc specjalistyczne, takie jest i chwala mu za to, gdyz dzieki temu nie jest overpowered i w pvp liczy sie takze w duzym stopniu ammo t1.

roofi

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 24, 2007, 18:30:22 »
Co sądzicie o ammo tech 2? Bo moim skromnym zdaniem zarówno ammo jak turrety tech 2 - mówię tu o ammo i turretach matarskich czyli projectilach są do bani.

Chłopaku weno pomyśl następnym razem zanim coś napiszesz.  :idiot2:

Michieru

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2007, 18:32:49 »
Mając specjalizację lv1 na small autocannony, ma prawo czuć się oszukanym  ;)

Assari

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 24, 2007, 19:59:09 »
Mając specjalizację lv1 na small autocannony, ma prawo czuć się oszukanym  ;)

Eh Michieru, nie ma to jak wysokie mniemanie o samym sobie :idiot2: Tak sie składa, że nie na 1 a na 4  :P i na medium też  :P

@Roofi
Dobra, co do Barrage to widze zastosowanie. Powiedz mi tylko że nei mogłoby byc drugiego rodzaju Barrage'y dających obrażenie Em/The.

EDIT :
Sorry miałem na mysli Tremory do arty a uzywałem nazwy Hail'i  :embarassed:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2007, 22:05:20 wysłana przez Assari »

Ichneumon

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2007, 20:35:08 »
roofi nie wiem czy zauwazyles ja napisalem "chyba" czyli zgaduje ;] a rakiety t2 naprawde sa skopane ;]

Voulture

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 24, 2007, 20:58:58 »
Barrage - lepszy tracking, lepszy zasięg, bardzo dobry dmg, po równo kin/explo, bez minusów.
Hail - gorszy tracking, gorszy zasieg, wiele wiele lepszy dmg, samego explo tyle co barrage razem + polowa kinetic, minus do predkosci.

Wiesz jak wygladaja wrecki z 220 Vulcanow na hailach z vagi? ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2007, 21:00:42 wysłana przez Voulture »

Assari

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 24, 2007, 22:09:22 »
Hail - gorszy tracking, gorszy zasieg, wiele wiele lepszy dmg, samego explo tyle co barrage razem + polowa kinetic, minus do predkosci.

Wiesz jak wygladaja wrecki z 220 Vulcanow na hailach z vagi? ;)

Pomyślmy.... przy takich karach do zasięgu jak już Vaga będzie tak blisko jak trzeba żeby skutecznie trafiać to wprost proporcjonalne do skilli mądralo  ;)

Ellaine

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 24, 2007, 22:28:57 »
rakiety t2 sa po to zeby nie mozna bylo zarzucic CCP ze przecietnego gracza nie stac na zaden T2 BPO.

roofi

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 25, 2007, 00:06:08 »
JPKM
 
Assari, przetłumacz ostatniego posta na język zrozumiały szerszej grupie ludzi niż ty sam  :D przeglądnij spokojnie ammo i zobaczysz co chciałem ci powiedzieć bo narazie to widze że ci się nazwy i zastosowanie plączą  :crazy2:

Ichne już ci kiedyś pisałem z mojego alta, tibia albo ogame bo o eve pojęcia nie masz, i to nie jest ku.wa mać temat o rakietach-kerbirze  :police:

Voulture przez wzgląd na brata twego powiem tylko: nie znasz waść ammo t2 to ac  :tickedoff:

Ichneumon

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 25, 2007, 02:42:47 »
roofi texty z tibia i ogame to sobie daruj ... i nie , nie jestem carebearem , wlasnie zaczalem dla rozrywki i pieniedzy zabijac ruskich ;]

Ronin

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 25, 2007, 06:50:20 »
Taaaa koffany rooficzek znow flame'a zaczyna Yaarrrr :)

A co do tematu to zastosowanie t2 ammo to temat rzeka po prostu trzeba na nim polatac i samemu sie do niego przkeonac potem sami zauwazycie ze 90% czasu strzela sie nim.

Voulture

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 25, 2007, 08:53:33 »
Voulture przez wzgląd na brata twego powiem tylko: nie znasz waść ammo t2 to ac  :tickedoff:
Kochany roofi, wiem, że się nie znam na zastosowaniu, bo nie latam matarami i nie będę, ale zauważ, że nigdzie nie pisałem z tego właśnie powodu o zastosowaniu. Jedyne co mu podałem, to różnice w atrybutach by sam pomyslał...

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 25, 2007, 12:13:03 »
Hehehe. Jaki fajny wątek.
Od pół roku nie użyłem innego ammo niż Barrage S/Hail S (stary tylko cepami lata ;))
Haile nie mają już -20% speeda, tylko minus do capa został.

A jeszcze co do Hail:

[ 2007.01.24 23:57:12 ] LordJohny > gf
[ 2007.01.24 23:57:26 ] LordJohny > egg is free
[ 2007.01.24 23:57:30 ] Ghengis Thar > gf
[ 2007.01.24 23:57:33 ] Ghengis Thar > wtf where u hitting me with
[ 2007.01.24 23:57:45 ] LordJohny > Hail L
[ 2007.01.24 23:57:50 ] Lazar Privateer > :)
[ 2007.01.24 23:57:51 ] LordJohny > ;)
[ 2007.01.24 23:57:55 ] Raan Kern > :]
[ 2007.01.24 23:58:15 ] Ghengis Thar > holy shit amazing damage
[ 2007.01.25 00:00:12 ] Ghengis Thar > u went through a 75% accross the board double large repair in a matter of seconds hehe

Tempest vs Tempest ;)
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


vulor

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 01, 2007, 10:03:56 »
T2 ammo z zalozenia mialo byc specjalistyczne, takie jest i chwala mu za to, gdyz dzieki temu nie jest overpowered i w pvp liczy sie takze w duzym stopniu ammo t1.
Chyba jesli chodzi o rakietki.
Ja tam nie widze za bardzo sensu wkładania do blasterów t2 ammo t1.

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 01, 2007, 10:23:29 »
T2 ammo z zalozenia mialo byc specjalistyczne, takie jest i chwala mu za to, gdyz dzieki temu nie jest overpowered i w pvp liczy sie takze w duzym stopniu ammo t1.
Chyba jesli chodzi o rakietki.
Ja tam nie widze za bardzo sensu wkładania do blasterów t2 ammo t1.

Obie wersje amunicji do blasterów mają penalty na tracking. Jeśli dodamy do tego, że blastery nie są najlepszymi działkami w tym względzie wyjdzie na to, że czasami warto stosować "zwykłą" antymaterię. Są jeszcze inne penalty ale to wydaje mi się najsurowsze.

Venkhar Krard

  • Gość
Odp: Ammo Tech 2
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 18, 2007, 12:25:58 »
Pobawie sie troche w necro, bo akurat DT jest ;]

Akurat u matarow, przy close range uzywa sie wielu typow ammo t1 i t2. Wyjatkiem jest tu wlasnie vagabond, ktory praktycznie z rownorzednym przeciwnikiem moze walczyc tylko w falloffie - wiec pozostaje mu najczesciej barrage.

Co do ammo to ja na pvp woze na przyklad zestaw -

EMP - na shield tanki, szczegolnie  jak akurat tluke kogos, kto ratuje w rejonie gdzie npc nie zadaja em, rowniez jesli tracking barrage nie wystarcza (orbitujace mnie male gowna)

Phased Plasma - Na shipy t2 amarrow

Barrage - walka w falloffie i generalnie uniwersalne ammo

Hail - Ultra close range max dmg - jak widze ze jestem w stanie zdjac kolesia zanim mnie zdejmie i zalezy mi na czasie (na przyklad bo w systemie obok sa jego kumple). Tylko trza pamietac ze jest to ammo "wszystko albo nic", musisz do niego wejsc gleboko w zasieg weba, dac sie nosowac i naparzac na pelnym dmg z blasterow wroga. Jak spieprzysz sprawe i kawaleria kolesia przyjedzie to ciezko ci bedzie odleciec z powodu weba i ostro pojechanego capa jesli w gre wchodzily wrogie nosy. Ale w wielu przypadkach sie oplaca.

Problem jest jeszcze by upchac to do ladowni razem z sensownym zapasem cap boosterow ale da rade.
Z tego co wiem to gallente z t1 woza glownie antimatter, kiedy zalezy im na trackingu.

Generalnie jak latasz w blobie to i tak ammo moze ci bardziej lub mnie wisiec.. ale jak masz czas zeby kogos wyskanowac i byc na niego przygotowanym to wybor dobrego ammo daje bardzo duzo.

Moim zdaniem wlasnie to jest piekne, ze ammo t2 nie jest pod kazdym wzgledem lepsze, tylko ze jest po prostu bardziej wyspecjalizowane.
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2007, 23:05:33 wysłana przez Venkhar Krard »