Autor Wątek: Rigs  (Przeczytany 20818 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 20, 2006, 11:42:54 »
Wyobrażam sobie, ze takie pole potrzebuje generatora pola/zasilacza/emitera/bla bla bla.... :) a to urządzenie chyba coś waży, nie? :P

No jasne, wyciągnie się dwie cewki, kondensator i trzy scalaki, to od razu statek będzie lżejszy. :P

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 20, 2006, 11:50:46 »
Wyobrażam sobie, ze takie pole potrzebuje generatora pola/zasilacza/emitera/bla bla bla.... :) a to urządzenie chyba coś waży, nie? :P

No jasne, wyciągnie się dwie cewki, kondensator i trzy scalaki, to od razu statek będzie lżejszy. :P

Niom... Elektronik się znalazł  :P Dla jasności jestem z wykształcenia elektronikiem  8)
z tych 2 cewek, kondensatora i 3 scalaków to możesz sobie generator pola dla pudełka zapałek zrobić a nie dla shipa, odporny na atak kinetyczny muchy   :laugh: nawet jakby na nadprzewodnikach był :P

Ichneumon

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 20, 2006, 14:42:20 »
to ty wiesz jak zbudowac generator tarcz energetycznych ?? O_o  :2funny:

Goomich

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 20, 2006, 14:55:46 »
W końcu elektronik jest to się zna.

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 20, 2006, 15:29:01 »
to ty wiesz jak zbudowac generator tarcz energetycznych ?? O_o  :2funny:

A pewnie że wiem ::)

+1 :laugh:


Panowie, proszę o powrót do tematu, bo będę zmuszony przeczyścić wątek. :knuppel2:
X.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2006, 15:33:07 wysłana przez Xarthias »

Wojak

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 20, 2006, 19:53:00 »
Witam
Roninek po to aby zwiększyć prędkość, wcale nie trzeba demontować pancerza, wystarczy tylko zwększyć moc silnika a już tym bardziej bzdurna jest zmiana jego kształtu ( jednak poruszamy się w próżni ) - jeślii nie wierzysz przynajmniej zaufaj.

Ale fakt jest taki, że system ten jest niedopracowany a właściwie zje**** znacznie lepszy byłby nie jakiś z góry wyznaczony schemat ale możliwość tworzenia własnych. Fajnie byłoby aby to od ciebie zależało jakie komponenty do produkcji bierzesz i ich ilości wyznaczałyby jakość riga i cechę na którą wpływa. Tak moglibyśmy się bawić w prawdziwy researcz.

Pozdrawiam Wojak
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2006, 19:54:31 wysłana przez Wojak »

Walas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 21, 2006, 22:20:19 »
ok no to wiem już co to są te Rigs'y ale... co to jest salvage'ing?

PS.
Ja tez chwilowo bez eve :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 21, 2006, 22:28:07 »
co to jest salvage'ing?
Wyciąganie złomu z wraków. Ze złomu robi się rigi.
Przedwieczny.

Walas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 22, 2006, 10:08:28 »
jak to złomu z wraków.. czyli to co mają w tych takich "pudełkach"? Czy jakoś inaczej.. :P
I jak można zrobić Rigsy?

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 22, 2006, 10:17:59 »
jak to złomu z wraków.. czyli to co mają w tych takich "pudełkach"? Czy jakoś inaczej.. :P
I jak można zrobić Rigsy?

Walas, plizzz poczytaj najpierw na www.eve-online.com o tym co nowego wprowadził ostatni patch(dodatek) Kali aka Revelations.  :knuppel2:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 22, 2006, 10:38:17 »
Staaaary... Zacznij najpierw grać, a wszystko się wyjaśni w swoim czasie... Na początku to i tak się w produkcję rigów nie pobawisz, więc nie zaprzątaj sobie głowy ;)
Przedwieczny.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 22, 2006, 21:02:28 »
Dla zainteresowanych złomiarstwem:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363
oraz załącznik poniżej


[załącznik usunięty przez administratora]
Przedwieczny.

Walas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 23, 2006, 11:19:10 »
 :o czy te liczby w tym pdf'ie to ilość tych części potrzebna do zrobienia rigsa ?

Z tego co przeczytałem z tego linku co dałeś to chyba nie jest to takie trudne zrobić ten Skill Salvage no to może jednak sie troche w to pobawię :P

No i już chyba wszystko kapuje :P Tylko jakoś nie widze Rigsów w Item Database... nie ma tam tego czy ja nie moge znaleźć tylko :P ??

Voulture

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 23, 2006, 11:30:55 »
Są w ship modification, teraz to juz sie szybko zbera na rigsy, cena szybko pojdzie w dol mysle.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 23, 2006, 11:45:59 »
Item database na stronce jest nieuaktualniona jeszcze.
Przedwieczny.

Walas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 23, 2006, 11:52:08 »
Aha a ja na ślepo szukam :P

A tak buszuje w ID i... patrze na ceny BluePrintów... i ... ich sie nie da jakoś samemu zrobić?
Wiecie nie znam sie na produkcji :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 23, 2006, 12:21:11 »
Kurde, przeczytaj poradnik dla noobów (link w NoobGarden) to oszczędzisz i sobie i nam mnóstwa niepotrzebnych pytań :P
Nie, BP nie da się kupic, a cenami i ID się nie sugeruj... Bo one nie do końca przystają do rzeczywistości :P
Przedwieczny.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Odp: Rigs
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 24, 2006, 12:30:02 »
Nie, BP nie da się kupic,

Kupic BP sie da jak najbarziej a samemu produkowac zadnych BP (o co pytal Walas) sie nie da  8)


Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 24, 2006, 14:07:05 »
Ech, no... Kurde, przeklawiaturzyłem się... :P :coolsmiley:
Przedwieczny.

Walas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 25, 2006, 18:34:48 »
produkować się da kopie tyle wiem :P

poisoner

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 26, 2006, 19:48:56 »
Jesli ktos produkuje/zamierza produkowac rigi, to mam cos co moze pomoc:
http://dl.eve-files.com/media/corp/nutface/Rigs_v0.04.zip
Nie jestem autorem, jest to wersja beta-beta, ale warto sprawdzic.

pozdrawiam

Walas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 29, 2006, 17:06:28 »
wpiszcie sobie w EVE Files Rigs i macie tam dużo tego..

Radix_s

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 09, 2007, 22:26:02 »
Dla zainteresowanych złomiarstwem:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363

 ???oo moj poradnik  ;)

Niedlugo powstanie polska wersja na naszej stronie domowej (link podam pozniej bo jeszcze nie wyszla z fabryki :))

Tu mala prosba - jesli zauwazycie jakies bledy wyslijcie mi to na evemaila. Temu poradnikowi jeszzce troche brakuje do perfekcji :)

KomB

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 12, 2007, 01:06:06 »
to ja doloze stronke

http://eve.podzone.net/wsdb/

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 12, 2007, 12:13:26 »
Dobra, niech się tu jakiś Guru od Rigów wypowie. Jak to jest z penalty przy Rigach oraz przy mieszance Rig + moduł tego samego typu. Czy Rigi podnoszą bazowe współczynniki i dopiero od tego podniesionego współczynnika liczą się moduły czy działają tak jak moduły?
Przykład:
Ship ma cap recharge 300, 15% z tego to 45 czyli teoretycznie:
jak włożę Rig +15% do cap recharge powinienem dostać 300 - 45 = 255
ale czy jak włożę drugi Rig tego samego typu to będę miał znowu -15% od 300 czy od 255
Drugi przykład:
Ship ma shield 3000 punktów, Rig daje +15% czyli +450. Czyli po założeniu Riga powinno być 3450 punktów. A drugi Rig da +15% od 3000 czy od 3450 ??
Trzeci przykład:
Ship ma 3000 armora, Rig daje +15% czyli mamy 3450 armora, moduł low-slotowy daje +10%. Czy moduł da nam +10% od bazowego 3000 czy od 3450 ?!

marioosh

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 12, 2007, 12:36:44 »
Cytuj
15% od 300 czy od 255
od 300 rigów nie dotycza stacking penalty
czyli jeżeli mamy dwa rigi +15% to mamy bonus 30% do gołych statów shipa. nie sprawdzałem w praktyce ale tak piszą na eve-o

roofi

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 12, 2007, 12:57:00 »
i tak też działa sprawdzone empirycznie

roofi

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 12, 2007, 13:09:19 »
No dobra a co z modułami? jeśli Rigi zwiększają gołe staty shipa to czy to znaczy że moduły dają bonus od już powiększonych statów?

Przykład: Ship ma 1000 PG, Rig daje +15% czyli mamy 1150 i wszelkie moduły +10% do Grida będą liczone od 1150, tak?

A co z DMG? Jeśli przy samych skillach mam np dmg  4, jak dołożę Gyro II to mam np. 4,5 to jak do shipa włożę Rig na dmg dający 1,1dmg a wyjmę Gyro II to też będę miął 4,5 ??
No i czy jak wtedy włożę Gyro II to czy jego bonus 1,1 będzie liczony od 4 (goły ship) czy od 4,5 (z Rigiem) ?

Radix_s

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 12, 2007, 16:09:59 »
Sprawdz opis riga w show info - jesli pisze ze jest stacking penalty to dzilanie riga jest obcinane. Jesli nic nie pisze to rig dodaje pelny bonus (nawet jak juz moduly ci podnosza :D)

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Odp: Rigs
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 12, 2007, 22:59:24 »
Sprawdz opis riga w show info - jesli pisze ze jest stacking penalty to dzilanie riga jest obcinane. Jesli nic nie pisze to rig dodaje pelny bonus (nawet jak juz moduly ci podnosza :D)

Ale czy moduly podnosza wartosc podwyzszona przez rigi czy najpierw liczony jest bonus z modulu a pózniej podnoszony o ten z riga?

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Rigs
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 12, 2007, 23:41:22 »
z tego co mi wiadomo np majac 1k shilda zakladajac riga +10 da nam 1100 a kolejny trn sam rig liczy juz baze walsnie od tych 1100 a nie 1000 wiec daje nam 110
a wiec tak

 (bz+rig)+rig np (1000 + 10%)+10%=1210

bz - bazowa wartosc
rig - jakikolwiek rig

Radix_s

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 13, 2007, 03:23:41 »
w sumie to kolejnosc naliczania czy to najpierw rigi czy to moduly nei ma znaczenia :)

Liczby:

Przykladowo jakis statek ma armor bazowy 100. Zakladamy dwa moduly dodajace +30% razem i dwa rigi dodajace +20% razem.
Jesli policzymy najpierw bonus z modulow:

100 + 100*30% = 130 armora. Teraz rigi -> 130 + 130*20% = 156

Teraz najpierw bonus z rigow:

100 + 100*20% = 120 armora. Teraz moduly -> 120 + 120*30% = 156

Hope it helped :D


Aeon Horax

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 13, 2007, 08:13:51 »
dobdzie, dobdzie, ale do wiekszości masz penalty wtedy to juz ma znaczenie :P :P :P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Rigs
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 15, 2007, 11:12:57 »
Z rigsami jest podobnie jak z modułami... niektóre mają stacking penalty, a niektóre nie  ;)

Nie chciało mi się sprawdzać na ile jest to prawdziwe, ale...
List of attributes that are certainly stacking-nerfed:
- max targetting range
- sensor resolution
- each of the shield/armor resists
- damage mod for weapons
- rate of fire mod for weapons
- turret tracking and optimal range
- shield booster boost amount modifier


List of attributes that are NOT stacking-nerfed:
- ship speed
- cargo capacity
- shield/armor/structure hitpoints
- recharge rates for capacitor/shields
- ship agility
- powergrid and CPU output of ship

Nie chciało mi się tego szukać, ale wiem, że na EVE-o jest nawet całkiem fajny post z rozpisanymi sposobami liczenia itd...

To się może wszystkim przydać:
Imagine a mod that gives a 10% to something, they stack as follows:
2 positive mods: 17.385% vs 16.238% negative mods
3 positive mods: 24.266% vs 21.351% negative mods
4 positive mods: 30.941% vs 25.770% negative mods
5 positive mods: 37.532% vs 29.693% negative mods


A tu policzone dla odporności:
base: 20% resist -> 1250 virtual HPs and 25% increase
1 hardner: 60% -> 2500, +100%
2 hardner: 75% -> 4000, +60%
3 hardner: 84% -> 6250, +56%
4 hardner: 88% -> 8333, +33%
5 hardner: 92% ->12500, +50%
6 hardner: 94% ->16667, +33%
7 hardner: 96% ->25000, +50%
8 hardner: 97% ->33333, +33%


No i na koniec efektywność w procentach...
1st mod = 100.0% effectiveness
2nd mod = 86.9% effectiveness
3rd mod = 57.1% effectiveness
4th mod = 28.2% effectiveness
5th mod = 10.6% effectiveness
6th mod = 3.0% effectiveness
7th mod = 0.5% effectiveness
8th mod = 0.2% effectiveness
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...