Autor Wątek: Revelation - okiem kerbira.  (Przeczytany 20115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 05, 2006, 16:25:10 »
Hmm, ekhm.... tego, wygląda na to, że wrzask o znerfowany loot w misjach był trochę przedwczesny, bo wczoraj loot wyglądał już całkiem normalnie.... np Arbalest Heavy Assault...
Inne osoby też mi doniosły, że loot jakby się wyrównywał... ale to może być po prostu kwestia misji.

Zobaczymy jak z salvage będzie wyglądało. ???

Goomich

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 05, 2006, 17:58:52 »
Hmm, ekhm.... tego, wygląda na to, że wrzask o znerfowany loot w misjach był trochę przedwczesny, bo wczoraj loot wyglądał już całkiem normalnie.... np Arbalest Heavy Assault...
Inne osoby też mi doniosły, że loot jakby się wyrównywał... ale to może być po prostu kwestia misji.

Kwestia może byc tego, że wcześniej nie wszystkie statki zostawialy po sobie puszki, a teraz wszystkie zostawiają wraki.

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 06, 2006, 02:43:46 »
W temacie salvage:

Otóż wygląda na to, że z jakiegoś powodu w tej chwili salvage pojawia się tylko w ratach, które można spotkać na paskach. Takie są jak na razie wnioski z doświadczeń ludzi, którzy się tym bawili.

Wygląda na to, że mogą mieć rację - ja miałem w misjach lvl 4 - Merców i EoM - ani jeden nie miał salvagu, chociaż wraków było od cholery. Inni znajomi, którzy w misjach strzelali do np. Angelsów salvage z nich mieli bez problemów... nawet z misji lvl 2.

CCP na forah podobno odpowiedziało, że nad tym cały czas jeszcze pracują i będą "doszlifowywać".

F3d4jk1n

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 06, 2006, 07:51:10 »
No ale przynajmniej wraki robią się na szaro po "odwiedzeniu"... jakaś dobra poprawka.

marioosh

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 06, 2006, 08:45:28 »
Cytuj
Wygląda na to, że mogą mieć rację - ja miałem w misjach lvl 4 - Merców i EoM - ani jeden nie miał salvagu, chociaż wraków było od cholery. Inni znajomi, którzy w misjach strzelali do np. Angelsów salvage z nich mieli bez problemów... nawet z misji lvl 2.

a który masz level salvaging? bo to też ma wpływ

lvl 1  salvaging : frygi, deski,
lvl 2 : criusery t1, BC
lvl 3 : cruisery t2 , BS

czy jakoś tak... gdzies na eve-o opisywali...

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 06, 2006, 16:22:05 »
Miałem lvl 2 i robiłem frygi, i cruzy (coś koło 50 wraków w sumie). Zobaczymy co dzisiaj będzie.... cholera slavage tackle mi potrzebny.... ale żeby go zrobić potrzebuję komponentów, których za diabła nie mogę wy dobyć... ech

Ellaine

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 06, 2006, 17:16:24 »
Teoria salvage:

Dziele zlomy na scalaki i niescalaki. Scalaki to wiele zlomow z jedna ikonka - afair taki zielonawy procek.
Niescalaki maja indywidualne ikonki.

Ratujac na Guristas, zbieram wszystkie rodzaje scalakow, ale w marginalnych ilosciach (1-3 na 3 godziny niezbyt intensywnego ratowania). Zbieram tez w duzych ilosciach 3 rodzaje niescalakow (po kilkanascie). Skille na salvage na tym etapie Ell miala bardzo slabe.

Kazdy rodzaj riga wykorystuje do budowy duze ilosci scalakow i nieduze ilosci odpowiedniego rodzaju niescalakow. Np niescalaki wypadajace z guristas nadaja sie do rigow na missle i na shieldy (osobny rodzaj do rigowego odpowiednikahardenera i osobny do reszty).

Podejrzewam ze angele dropuja niescalaki na upgrady projectile, serpentisy niescalaki dla dron itp. Z tego wynika ze bez importu i eksportu niewiele sie pobuduje.

Scalaki wypadaja najprawdodpobniej ze wszystkiego, ale dropuja zadko a potrzeba ich tak ze 2 razy po 100 (2 rodzaje) na rig (niescalakow - 50). Mimo ze nie musze robic po nie wycieczek poza kosmos Guristasowy, potrzebuje ich tak duzo, ze chcetnie zaimportuje albo wyeksportuje moje niescalaki gdzies gdzie scalakow jest duzo.

Jesli drony dropuja duzo scalakow, w istocie beda one kopalnia zlota dla produkcji rigow.

marioosh

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 06, 2006, 21:19:02 »
generalnie jest tak, że te elementy na pomarańczowym tle są potrzebne do t1 rigów a te co są na niebieskim tle do t2 rigów.

a wszytko jest dobrze opisane tutaj: http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363

solette

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 07, 2006, 08:46:08 »
Ja jeszcze wtrącę słówko o misjach , po wtorkowym patchu loot na misjach jest boski :D , wczoraj na łatwej lvl 3 misji wypadło mi 5 rzeczy named i zarobilem jakies 10 mil extra + teraz z każdego wraku mam loot :D

F3d4jk1n

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 07, 2006, 08:54:08 »
No nie wiem jak w lvl3 ale w lvl2 nie każdy ma loot...

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 07, 2006, 11:11:48 »
no loot chyba poprawili, natomiast co do salvaging, to przynosi efekty dopiero na skillu lvl 3, hehehe ::)

z byle czego można dostać byle co :)