Autor Wątek: Revelation - okiem kerbira.  (Przeczytany 20228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Revelation - okiem kerbira.
« dnia: Listopad 29, 2006, 04:57:33 »
Y9G-KS

Właśnie wracam z Jita z BPO na Drake'a. Na localu 14 osób, tylko jeden niema minusa (świetna sprawa, trzeba będzie przeczyścic adressbooka, tylko dlaczego każdy wpis trzeba usuwać osobno?).

Na wszelki wypadek skoczylem na 70km, ale brama do Pert jest pusta. Nic to, włączylem cloaka i w międzyczasie pochwalę się na forum. :D

Skakanie na 0 km roxx. :)
Trzeba się tylko oduczyć uzywania beemek (które zresztą działają, zarówno te na paski (czy pewnie SSy), jak i instadocki).

Cholera, traffic mnie dopadł, żeby tylko żaden z tych głupków nie wpadl na pomysł sprawdzenia gejta.

A nie, właśnie mi się zaczerwieniło ślicznie i wylecieli z gry. :)


2006.11.29 03:37
Training of the skill Jury Rigging to level 1 has been completed.

No wlaśnie. Skille. W Elore nie ma książki na Heavy Assault. Grrr, kupię następnym razem w Jita, czy okolicach.
Nie ma też skilla na Inwencję. Kicha. Pojawiły się też publiczne sloty na inwencję.

Aeter

Kontrakty są zajebiste. System jest czytelny i oferuje sporo szczegółów na temat przedmiotu umowy.

OK, BPO sie MEuje, za 2 i pół dnia wyjdzie z laba i mogę zacząć budować pierwsze stateczki.

UI labowo-faktorkowe jest świetne.
Doszedł nowy domyślny filtr: tam gdzie BP. W końcu nie trzeba szukać. A przy produkcji pokazuje na czerwono, których minsów brakuje. Szkoda tylko, że waste podawany jest jedynie w procentach.

Dobranoc.

Sou

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2006, 08:55:38 »
U mnie inaczej. Przy patchowaniu powiedzial ze nie ma jakiegos pliku i ze mam sobie sciagnac od nowa clienta;] No to do zobaczenia za 24h ;)

Coriin

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2006, 09:13:57 »
Mona maniaku... ;D

RIPsento

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 29, 2006, 09:24:09 »
Sporo nowości. Ale mapa jest teraz świetna. Warp na 0  ;D

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2006, 09:49:27 »
ok, rig slots, hmmm przecztalem w notes i na forum trzy razy o tym i dalej nie wiem o co chodzi, z czym to się je i na co to komu, może ktoś to wytłumaczyć po polskiemu.   :-[ :-[ :-[

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 29, 2006, 10:17:20 »
ok, rig slots, hmmm przecztalem w notes i na forum trzy razy o tym i dalej nie wiem o co chodzi, z czym to się je i na co to komu, może ktoś to wytłumaczyć po polskiemu.   :-[ :-[ :-[
W dużym skrócie - implanty dla statków.
Każdy rig modyfikuje inne/inaczej konkretne parametry statku. Na pierwszy rzut oka rodzajów rigsów jest ok 200 (mogę się mylić). Statki mają po dwa lub trzy sloty na rigs, co gwarantuje, że już spotkanie dwóch identycznych statków będzie mało prawdopodobne :)
Napisałem "implanty" - tak, jak wsadzisz riga, to już go nie wyjmiesz. Przez to, wzrośnie popyt na statki, bo każdy będzie miał kilka nawet tego samego typu, tylko inaczej sfitowane/zrigowane ;)
Rigi produkuje się z materiałów pozyskanych z wraków statków.

PS
To naprawdę w dużym skrócie.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Aeon Horax

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 29, 2006, 10:29:54 »
hehe, Dzieki
To co jest w notes i to co napisales nawet w 'dużym skrócie' wiele wyjasnia ;D

Pozdro :)

Assari

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 29, 2006, 10:38:04 »
Hej no ! Ci co nie pracują lub w pracy pracują nad EVE  :D
Może byście tak skrobnęli kilka zdań na temat wpływu zmian na walkę.
Co teraz nikt nie walczy?! Napewno były już jakieś potyczki czy walki z NPCami.
Jakie macie pierwsze spostrzeżenia po tych zmianach w HP statków i całej reszcie dotyczącej walki?! Co z WCSami? jest -50% jak miało być czy coś inaczej
Czy faction shipy maja po 2 czy 3 sloty na rigi?
No i tak ogólnie, może szybciej chodzi  :D

mcmviper

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 29, 2006, 11:05:01 »
A moze ktos sie orientuje na jakiej zasadzie udziela sie pozyczek (loans). Probowalem cos tam kombinowac i za cholere nie wiem czy bawiac sie w kontraktach to ja jestem pozyczkodawca - czy moze pozyczkobiorca. A i jak wylada ogolnie zasada zabezpieczen finansowych hehe.

A tak - ciekawe kiedy pojawia sie pierwsze rigi??
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2006, 11:24:03 wysłana przez mcmviper »

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 29, 2006, 12:24:47 »
Rigi to się pojawią już po DT - jeden gość na kanale co chwile wrzucał materiały z salvage. Inna znajom kupiła BPO na Hurricane'a - też będzie po DT.

[BTW Hurricane mi się średnio podoba, natomiast Maelstrom bodoba mi się nawet bardzo  ;)]

Seamless map jest super i działa gładziusieńko. W ogóle EVE mi zdecydowanie lepiej (czyt. płynniej działa - market np. ładuje się piorunem i piorunem też działa  :)). Warp to 0 jest nice ale stare BMy zostały, chyba że ktoś je jush wywalił.

Rigi - można zdjąć, tak jak implanty, i tak jak implanty szlag je w tym momentcie trafia. Tylko w cholere skilli do tych rigów  :P. Salvaging też wymaga nieco  :P skilli.

Rozgryzanie contracts trochę zajmie - za dużo opcji na ra raz. Ale ogólnie, dużo czytelniejszy i user-friendly niż escrow.... nie mówiąc już o tm, że teraz można puscić searcha w poszukiwaniu np. jakiegoś moda, zamiast scrollować jak idiota.

Ogólne pierwsze wrażenia - najs :D
(teraz się tylko modle żeby firma roboty nie przyslala :P)

Ellaine

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 29, 2006, 12:43:45 »
Ciekawe czy uda mi sie wygenerowac kontrakt na sdostarczenie mi Obeliska po przyzwoitej cenie :)

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 29, 2006, 13:23:29 »
Rigi produkuje się z materiałów pozyskanych z wraków statków.


Skad biora sie te wraki czy jest tak ze statek gracza po zniszczeniu pozostawia wrak czy trzeba ich gdzies szukac? ::)

Czy jest juz opcja walesania sie po stacji?
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2006, 13:26:59 wysłana przez blaster »

Goomich

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 29, 2006, 13:34:07 »
Wraki biorą się z rozwalonych statków. Na pewno ze statków PC i prawdopodobnie z NPCowych. Im lepszy statek, tym lepsze części można z niego wydłubać.

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 29, 2006, 13:38:37 »
Rigi produkuje się z materiałów pozyskanych z wraków statków.


Skad biora sie te wraki czy jest tak ze statek gracza po zniszczeniu pozostawia wrak czy trzeba ich gdzies szukac? ::)

Czy jest juz opcja walesania sie po stacji?

Mona dobrze godo ;) Wraki pozostają po statkach graczy i npców. Opcja łażenia po stacji to na razie tylko "concept" i nie będzie go w żadnej z części Kali - to plany 'post-Kali'.

Sou

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 29, 2006, 17:26:48 »
W loan trzeba zaznaczyc item ;] Czy to nie polega na wypozyczaniu itemow za kase?;p

Assari

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 29, 2006, 17:57:40 »
Cytat: White_Haven link=topic=3541.msg41335#msg41335
Mona dobrze godo ;) Wraki pozostają po statkach graczy i npców. Opcja łażenia po stacji to na razie tylko "concept" i nie będzie go w żadnej z części Kali - to plany 'post-Kali'.

Rozumiem, że wraki "nie wykorzystane" znikają po jakimś czasie bo w innym wypadku w różnych miejscach mogłaby ich dryfować spora ilość.  :o
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2006, 20:53:43 wysłana przez Assari »

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 29, 2006, 18:10:39 »
Przypuszczam, że tak, chociaz nigdzie tego nie pisali. Najprawdopdobniej rozpadają się po takim samym czasie jak puchy lootem, albo są czyszczone w DT (to drugie raczej mniej prawdopodobne bo serv chybaby się zaczął dławić).

same wraki na overview są oznczone specjalnym symbolem (innym niż puchy) i nazwą z czegóż to ten złom pozostał :D.

Goomich

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 29, 2006, 18:13:19 »
Na razie wraki zachowują się identycznie jak puchy (można je ciągnąć tractorem i w środku jest loot), więc pewnie też będą znikać po jakimś czasie.

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 29, 2006, 21:24:06 »
Fakt, że nie znikają jak puchy jest irytujący  >:( >:( >:(

Trzeba do nich strzelać co by sie nie pomylilo, i nie podlecialo kilka razy do tej samej puchy (wrecka) :(

a o zmianie nazwy zapomnij :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2006, 21:25:40 wysłana przez Aeon Horax »

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 29, 2006, 23:27:51 »
Swoją drogą, czy ktos wie czy rigi mają jakieś stacking penalty lub ograniczenie w instalowaniu np. tylko jednego riga tego samego typu na raz?

Sou

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 29, 2006, 23:30:34 »
Zawsze to pisze w itemie wiec logicznie rozumijac nie powinno nic takiego byc ;]

przemas

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 30, 2006, 07:31:58 »
każdy statek ma Calibration (w Fitting)
i  każdy rig ma Calibration points czy cos takiego wiec sprawa jest prosta
lepsze rigi zabierają więcej calibracji

Assari

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 30, 2006, 08:54:19 »
Czy ktoś już coś z wrecków wyciągnął? A moze ktoś już odkrył gas cloud pełną alkoholu  :D Jak to wygląda?
Aha i co, wrecki nie znikają po jakims czasie? Bo wczoraj wieczorem latając sobie mozna było w różnych miejscahch zaobserwować ich całkiem sporo  ???
No i ponawiam pytanie o spostrzeżenia z walk PvP. Bo strzelając do NPCów nie zauwazyłem jakichś specjalnych różnić oprócz tego że miło jest teraz z capem i może cap rechargery różnej maści nei będą musiały byc must have wyposażenia kazdego shipa, często w wersji x2 x3  :(

Niech mi ktoś wyjaśni dlaczego z marketu zniknęły najszybciej nowe statki Matarów ?!
Wieczorkiem w rejonie gdzie latałem można było spokojnie kupić nowe BC i BSy Ammarów, Caldari i Gallente a Matarów nie  :P

Spostrzeżenia co do autocannonów zmniejszenie ROF o 50% spowodowało zmniejszennie skuteczności tej broni  :-[ dlaczego zawsze Matarzy muszą oberwać od CCP?
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2006, 09:51:28 wysłana przez Assari »

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 30, 2006, 10:05:06 »
Qwa, mam problem :)

Od rana nie moge nic sprzedac ani kupic na markecie  >:( >:( >:(
A najgorsze ze zaplanowalem duze zakupy akurat na dzis :P

Czy może ktos ma cos takiego tez? Albo wie jak zaradzic temu,

pliz help :(

przemas

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 30, 2006, 10:17:54 »
ja zrobiłem nową postać
i hujnia
nie moge kupic żadnego skila
kurwa mać

Ellaine

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 30, 2006, 10:28:12 »
Market jest osobnym procesem, ktory niezaleznie od reszty serwera moze sie zepsuc.
Pewnie wykorzystal te mozliwosc, walcie w nich petycjami to beda mieli lepsza motywacje zeby szybciej to zrestartowac :)

przemas

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 30, 2006, 10:31:41 »
dokładnie tak jest
market sie zjebawszy

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 30, 2006, 12:30:20 »
Na razie wraki zachowują się identycznie jak puchy (można je ciągnąć tractorem i w środku jest loot), więc pewnie też będą znikać po jakimś czasie.

Tzn ze sa one zamiast puch czy ten loot z nich jest inny (oddzielnie od tego z puch)?
Czy w loocie pojawi sie scrap metal bo wedlug mnie skoro sa wraki to powinno sie dac pozbierac troche czesci poszycia statku które nie uleglo doszczetnemu zniszczeniu?  ???

Rhovana

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 30, 2006, 12:36:31 »
Ujmę to tak, wczoraj robiłem cały dzionek misje z których przed dodatkiem regularnie wywoziłem pełne cargo lootu. Teraz no sory, z misji 3 leva na 30 npc wywiozłem 3x medium ammo. Bez salvagingu bedzie ciężko zebrać cokolwiek. iwec braćsie za skilowanie tego dziadostwa.

White_Haven

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 30, 2006, 12:37:55 »
Są zamiast puch - bez salvagera możesz z nich ściągnąć standardowy loot taki jak kiedyś z puch. Z salvagerem dodatkowo można wydobyć elementy neizbędne do produkcji rigów - elementów tych jest od cholery i jeszcze troche, bo dotyczą tych systemów i podsystemów do których są rigi - elektronika, pancerz, tarcze...........

edit: ech? zwineli loot? popapralo ich????
edit2: kufa, zaraz powiem firmie, że ni mam dla nich czasu i zobacze jak z lootem na  misjach lvl4
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2006, 12:41:50 wysłana przez White_Haven »

Rhovana

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 30, 2006, 12:43:16 »
Są zamiast puch - bez salvagera możesz z nich ściągnąć standardowy loot taki jak kiedyś z puch. Z salvagerem dodatkowo można wydobyć elementy neizbędne do produkcji rigów - elementów tych jest od cholery i jeszcze troche, bo dotyczą tych systemów i podsystemów do których są rigi - elektronika, pancerz, tarcze...........

edit: ech? zwineli loot? popapralo ich????

no niestety, wiekszość wraków miałem kompletnie pustą, 1/10 miał w sobie jekieś pierdy niewarte latania. Żeby była jasność kumpel robiący misje dla Brutora miał to samo, wiec śmiem podejżewać że taka jest ogólna koncepcja wpędzania ludzi w skilowanie następnych bzdetów.

marioosh

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 30, 2006, 12:52:15 »
a ja mam salvaging i to jest tak:
10% wraków ma surwoce do rigów,
10% wraków nic nie ma
80% ma scrap metal .

Mówię jak to jest po użyciu skilla salvaging na wraku. Skill lvl 1 bez salvage tackle rig. Może jak się podskilluje to bedzie tego trochę więcej (tego - znaczy surowców pod rigi :) )

tak btw. jeżeli ktoś już salvaguje, może robić jakieś notatki, albo obserwować czy dany surowiec zależy od wielkości/rodzaju statku, którego wrak analizujemy, czy jest to typowo losowe zdarzenie. Potem możemy wymienić się wiedzą i lecieć tam gdzie dany surowiec leci....(eh, jak kiedyś w L2 : "idziemy na cementary tam leci weapon enchant C".... grrr) oby to było losowe ..

Rhovana

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 30, 2006, 13:00:44 »
Jak zrobie skile to zaczne prowadzić statystyki (jakoś surface nie było mi do szcęścia potrzebne)

Dzizas ile jeszcze skili bede musiał zrobic żebt coś pograć. Kumple mieli zacząć grać teraz, ale jak zobaczyli co sie dzieje stwierdzili że pierdolą. Przecież żeby coś ugrać napoczątku to mają 2 tygodnie do salvaging na 1 lvl zanim im sie tral skończy może zrobią pare wraków.

Jeśli CCP miało taktyke ściągnięcia nowych graczy tymi 800k sp na starcie, to z tym lootem dało ostro dupy. Teraz przezsukiwanie puszek to jak latanie po zaoranym polu w poszukiwaniu ziemniaka sprzed roku.

Ellaine

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 30, 2006, 13:07:33 »
Ja mam jednak nadzieje ze to bedzie troche zalezne  od pochodzenia trupa, to znaczy np serpentisy powinny dropowac wiecej dla rigow droniasto-hybrydziastych a sansha armorzasto-laserzastych.

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Revelation - okiem kerbira.
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 30, 2006, 14:35:59 »
A guristas - kroliczki energizera  :P :P :P