Autor Wątek: Zmiany w shipach i modu?ach  (Przeczytany 13110 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dragy

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 01, 2006, 23:10:34 »
Cytat: "regis"
Cytat: "Dragy"
Co do deimos'a ... da sie go troszke lepiej sfitowac, lecz po kali jedyny wlasciwy fit bedzie z 800 lub 1600 plate. dmg nie bedzie juz tak wazny jak przetrwanie. Ten piekny statek jeszcze potrzebuje : lower mass, better agility. Wtedy moge nim latac :)


Deimos to bez plyty sie porosza jak mucha w gownie... a ty go jeszcze chcesz z plytek pociagnac :P zainwestuj chlopcze w tank... i gang :P


po hp boost deimos nie bedzie mogl rozwalic innych statkow tak szybko jak kiedys mogl. dlatego plate'y beda jedynym rozwiazaniem, niestety. chcialbym latac deimos'em solo i nie tracic tego pieknego statku.

rigs moga byc bardzo dobrym rozwiazaniem.

Ellaine

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 01, 2006, 23:16:15 »
Ishtar ftw :)

vulor

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 02, 2006, 00:08:14 »
Cytat: "xarthias"

10...

Cytat: "xarthias"

9...

Spamer! :P

To nie spam, tylko odliczanie... Prosz? si? wypowiada? w temacie :P
X.

WolfSimon

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 02, 2006, 17:40:34 »
Dob?e ?e nerfi? WCSy, tak powinno by?. A ?e przy okazji modyfikuj? EW to nadal b?dzie si? da?o lata? Scorpem bez WCSów :D
Nadal jednak uwa?am, ?e scramble s? niezbalansowane. G?upot? dla mnie jest mo?liwo?? zescramblowania pojedy?czym Cepem Carriera... Tak by? nie powinno. Powinno by? tak, ?e scramble równie? powinny mie? rozmiary (small, med, large) i pozwala? ?apa? tylko statki tego samego rozmiaru co ?api?cy i o typ wi?kszy. Tak wi?c do z?apania BSa potrzeba by by?o jakiego? cruza lub wy?ej. Wymusza?oby to wi?ksz? ró?norodno?? gangów, a nie tak jak teraz kilka sniping BSów i 2 cepy...
Nie wyobra?am sobie jak pojedy?czy cepik mo?e rozwali? stabilizacj? warp core'a lotniskowca... Na to trzeba w ch... energii...

Dragy

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 02, 2006, 18:16:02 »
No dobra. A co powiecie o rigs'ach i vagabond ? 3 sloty na nie, 15% velocity ... 1,15^3=(w przyblizeniu)= 50% wieksza velocity ... to co teraz bedzie ? vagabond bedzie kosztowal 500mil ?!

przemas

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 02, 2006, 18:19:15 »
o ile mi wiadomo to tech 2 szipy bed? mia?y 2 rig slots :D

Dragy

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 02, 2006, 18:36:54 »
no to co ? 35% velocity. i tutaj nie wiem co robic. za jakies 50 dni bede mogl uzywac Naglfar'a i teraz nie wiem co skillowac. Moze t2 large blasters i rokh ? A moze deimos, vagabond ... za duzo tych statkow :P Nigdy nie potrafilem sie wyspecjalizowac.

Ellaine

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 02, 2006, 19:12:45 »
Zeby nafalgarem poslugiwac sie porzadnie, czeka Cie jeszcze pol roku szlifowania :)

Dragy

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 02, 2006, 19:38:05 »
a jak myslisz, co robie od paru ladnych miechow ;) ?

Kamoris

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 02, 2006, 19:54:47 »
Nie ma rozy bez kolcow i tak rigi oprocz bonusow beda meic tez minusy. Np. wieksze velocity ale tez wiekszy radius albo cos takiego.

Dragy

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 02, 2006, 20:02:31 »
haha. najpierw sie dowiedz. Drawback : 10% less armor. Ale co to robi dla vagabonda, ktory "tankuje" przez shield ?