Autor Wątek: Zmiany w shipach i modu?ach  (Przeczytany 13115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« dnia: Październik 23, 2006, 21:53:01 »
Jak rozumiem, te zmiany maj? wej?? z najbli?szym patchem? Troch? nie na czasie jestem...
Cytuj
I've been replying to the forums today. I'm just gonna list some of the smaller tweaks and changes here.

Ships
# Powergrid of Sacrilege, Deimos and Muninn increased to 1100MW, 950MW and 1100MW respectively

# CPU of Sacrilege and Deimos increased to 350tf for both ships

# CPU of Anathema, Helios and Cheetah increased to 280tf, 290tf and 275tf respectively

# bonus of covert ops ships changed so it reduces cpu need of covert ops cloaking device from 98% to 100%

# Agility of battlecruisers and command ships boosted by 20%

# Nighthawk's explosion velocity changed to launcher rate of fire bonus

# Ship hitpoint increase, about 50% for tech 1 and about 25% on tech 2. A bit more on battlecruises/command ships and destroyers/interdictors

# I didn't really check it but I'll probably increase shield recharge rate by about 50% as well just to be on the safe side



Modules
# Inertia stabilizers give decrease in mass as well as agility and give a penalty to signature radius

# Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1

# Super weapon damage increased by 50% as well

# Shield extenders and plates increased by 50%

# ECM changes - I'm blogging about that one, hopefully comes later today



I think this all of the stuff that is not big enought to deserve its own post. Btw I did mess a bit with tech 2 ammo, I'll post a bit about that later.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=413476
Przedwieczny.

regis

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2006, 07:39:16 »
:idea:  :idea:  :idea:  rkk modified lightbulbs dla zwiekszenia PG deimosowi !

 :idea:  :idea:  :idea:  :idea:  :idea: rkk modified lightbulbs dla podniesienia agility BC/CS... wrreeeeszcie sie nie beda poruszac jak cegla w blocie

Rezerwowy_Pies

  • Gość
Re: Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2006, 08:49:20 »
Cytuj
Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1

Mo?e w ko?cu ludzie przestan? wcs'y zak?ada?

WolfSimon

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 24, 2006, 08:55:56 »
Ooo i teraz b?dzie mo?na co? jeszcze zrobi? nim si? zorientujesz ?e ju? p?k?e? :D Troch? d?u?ej b?d? si? rozgrywa? walki flot :)

marioosh

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 24, 2006, 09:16:43 »
producencie amunicji ju? si? ciesz?... bo b?dzie potrzeba jej wi?cej :) proponuj? ze zwi?kszeniem HP zwi?kszy?  cargo.... bo co jeden zestrzelony ship trzeba b?dzie l?dowa? po nowy karton amunicji :)

Goomich

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 24, 2006, 10:10:59 »
Cytat: "WolfSimon"
Ooo i teraz b?dzie mo?na co? jeszcze zrobi? nim si? zorientujesz ?e ju? p?k?e? :D Troch? d?u?ej b?d? si? rozgrywa? walki flot :)


B?d? wi?ksze lagi. :)

Cytat: "marioosh"
producencie amunicji ju? si? ciesz?... bo b?dzie potrzeba jej wi?cej :) proponuj? ze zwi?kszeniem HP zwi?kszy?  cargo.... bo co jeden zestrzelony ship trzeba b?dzie l?dowa? po nowy karton amunicji :)


Rozmiar amunicji ma by? zmniejszony.

regis

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 24, 2006, 20:24:52 »
a co do wcsow, ktos tam testowal.
Vagabond z 60km lock rangu, przy dwoch wcsach ma juz 14km lock rangu :P

pc5

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 25, 2006, 09:44:16 »
Cytat: "regis"
a co do wcsow, ktos tam testowal.
Vagabond z 60km lock rangu, przy dwoch wcsach ma juz 14km lock rangu :P


Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Rezerwowy_Pies

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 25, 2006, 22:17:26 »
Cytat: "pc5"
Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Mówisz tak jakby? nie lubia? walczy?. A gdy ?ci?gniesz sobie dowolny trailer z gry to tam non stop sie t?uk?.

Ellaine

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 25, 2006, 22:29:03 »
czeeesc
skont jestes? :D

Rezerwowy_Pies

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 25, 2006, 22:30:48 »
Cytat: "Ellaine"
czeeesc
skont jestes? :D

Maciu? z Klanu 8)

pc5

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 26, 2006, 00:22:45 »
Cytat: "Rezerwowy_Pies"
Cytat: "pc5"
Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Mówisz tak jakby? nie lubia? walczy?. A gdy ?ci?gniesz sobie dowolny trailer z gry to tam non stop sie t?uk?.


No nie lubie. Zreszt? zobacz w moim bio w grze jaki skill teraz trenuje, wszystko b?dzie jasne ;) W ogóle nie wiem po co walczy?, tyle ciekawszych zaj?? w grze... :P

WCSy s? z?e w PVP i ju?. Itd itd... Zreszt? co ja gadam jak nie wiem :)

Kamoris

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 26, 2006, 08:41:41 »
heh jak na goscia który ci?gle ska?ki orze to strasznie du?o gadasz o tym pvp PC5.   :twisted:  :twisted:  :twisted:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 26, 2006, 19:57:24 »
Cytat: "Rezerwowy_Pies"
Cytat: "pc5"
Taki vaga powinien w ógole nie móc namierza? jak dla mnie :), ale i tak jest ok.

Mówisz tak jakby? nie lubia? walczy?. A gdy ?ci?gniesz sobie dowolny trailer z gry to tam non stop sie t?uk?.


Po pierwsze to lubi? a nie lubia? :P
A po drugie to chyba wr?cz przeciwnie :P
Chocia? wszyscy wiedz?, ?e pc5 to zatwardzia?y 'roid lover :lol:
I nareszcie uda mi si? deimosa porz?dnie sfitowa? :D
I na heliosa nie trzeba b?dzie wsadza? cpu/robi? skilla na 5, ?eby si? do czego? nadawa? wi?cej ni? do podkradania si? :P
I bcki b?d? wreszcie lata? jak bcki a nie gorzej od bsa ;)
Przedwieczny.

Kamoris

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 26, 2006, 21:08:26 »
Niech jeszcze usuna bmki i zrobia te skoki 0-15 kmow i bedzie piknie :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 26, 2006, 21:11:35 »
Cytat: "Kamoris"
Niech jeszcze usuna bmki i zrobia te skoki 0-15 kmow i bedzie piknie :)


I znerfuj? lokal :)
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 26, 2006, 21:47:14 »
local mozna znerfowac jak juz wejdzie nowe super skanowanie i mozliwosc wykrycia niewidialniachow :)

Goomich

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 26, 2006, 22:34:36 »
Cytat: "Ellaine"
local mozna znerfowac jak juz wejdzie nowe super skanowanie i mozliwosc wykrycia niewidialniachow :)


Spadaj, w?a?nie sobie pierwszego kupi?em. :)

Keruli

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 01, 2006, 12:59:10 »
Cytuj
Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1


pomocna dlon dla noobow ...
moze scrambla by tez znerfowali??

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 01, 2006, 13:01:37 »
Cytat: "Keruli"
Cytuj
Warp Core Stabilizers now give penalty to targeting range and scan resolution, about 50% for tech 1


pomocna dlon dla noobow ...
moze scrambla by tez znerfowali??


Czemu? Wystarczy ?e zajmuje med slota i ?re capa...
Wcsy maj? s?u?yc do podró?y - wtedy nie odczuwasz zadnych minusów... A w walce... Có?... Trzeba walczy? :D
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 01, 2006, 13:05:47 »
Scrambla to trzeba koniecznie wprowadzic T2 a nie nerfowac :)

Co maja WCSy do noobow? Nerf dotyczy Ravenow z T2 cruisami i vagabondow niezlapywalnych zasuwajacych jak interceptor i pykajacych ludzi na fafdzieiat kilometrow.
Iteronowi zastabowanemu wolniejszy tracking i mniejszy jego zasieg juz raczej nie zaszkodzi.

pc5

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 01, 2006, 19:22:34 »
Cytat: "Ellaine"
Scrambla to trzeba koniecznie wprowadzic T2 a nie nerfowac :)

Co maja WCSy do noobow? Nerf dotyczy Ravenow z T2 cruisami i vagabondow niezlapywalnych zasuwajacych jak interceptor i pykajacych ludzi na fafdzieiat kilometrow.
Iteronowi zastabowanemu wolniejszy tracking i mniejszy jego zasieg juz raczej nie zaszkodzi.


Mnie by ju? nie zdziwi? nawet frach na WCSach...

WolfSimon

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 01, 2006, 19:44:54 »
Cytat: "xarthias"
Cytat: "Kamoris"
Niech jeszcze usuna bmki i zrobia te skoki 0-15 kmow i bedzie piknie :)


I znerfuj? lokal :)


A co macie do locala? Czemó? to na nerf zas?uguje?

LosBekoczoS

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 01, 2006, 19:56:13 »
Bo Xart ma manie przesladowcza niczym "monk"  i sie martwi ze inni go widza.... a  podpowiem ze istnieje sposob zrobnienia sie invisible na localu :D

regis

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 01, 2006, 20:16:08 »
no generalnei chodzi o to zeby zamienic local chat na constelation chat ;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 01, 2006, 20:24:50 »
No w?a?nie...
A Ty mnie Wolfik tu ju? nie podpuszczaj ;)

Los - a jaki to sposób? Lecenie altem? :P
Przedwieczny.

Assari

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 01, 2006, 20:42:45 »
Ech, "real fighters" p?acz?cy na WCSy. Ciekawie to wygl?da jak poczyta?. WCSy znerfowa? albo usun?? w ogóle ale Scramble i WEBy niech zostan? albo je jeszcze wzmocni?  :D
Nie ma to jak równowaga gry  8)
Usun?? WCSy, usun?? Scramble a mo?e i WEBy. I niech wygra lepszy. Jak bity kole? da rad? nawia? - jego szcz??cie - jak w ?yciu gdy cie dresiarze o drobne "poprosz?" w przewadze liczebnej 8) A nie zostawia? stuuf ?eby cel unieruchomic i spokojnie rozstrzela? bez ryzyka, ?e mo?e uciec  :P [/i]

Dragy

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 01, 2006, 21:11:19 »
Co do deimos'a ... da sie go troszke lepiej sfitowac, lecz po kali jedyny wlasciwy fit bedzie z 800 lub 1600 plate. dmg nie bedzie juz tak wazny jak przetrwanie. Ten piekny statek jeszcze potrzebuje : lower mass, better agility. Wtedy moge nim latac :)

Ellaine

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 01, 2006, 21:17:05 »
To nie jest gra o honorowych pojedynkach. W 80% przypadkow jedna ze stron nie ma szans i jej swietym prawem jest uciekac tak jak swietym prawem strony przeciwnej jest ustawic sie z 10-krotna przewaga na bramie.
Cale te pieprzenie o lamerstwie to zwykle jeki tych ktorym sie nie udalo kogos dorwac. Celem nie jest pokazac ze jest sie super pvperem o walecznym sercu, tylko zabic wroga i przezyc. Jesli jakis modul jest w grze, znaczy ze masz pelne moralne prawo go uzywac. Jesli jest przegiety, to zmartwienie CCP, nie graczy.

Cala kwestia to to, ze sa statki, w ktorych z WCSami to przezywanie jest zbyt latwe i nie ma odpowiedniej rownowagi ryzyka vs korzysci (ryzyko jest bardzo male a statek itak kopie mocno). Teraz bedzie ciezej sfitowac niesmiertelnego Ravena i chwala bogom.

regis

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 01, 2006, 21:23:36 »
Cytat: "Dragy"
Co do deimos'a ... da sie go troszke lepiej sfitowac, lecz po kali jedyny wlasciwy fit bedzie z 800 lub 1600 plate. dmg nie bedzie juz tak wazny jak przetrwanie. Ten piekny statek jeszcze potrzebuje : lower mass, better agility. Wtedy moge nim latac :)


Deimos to bez plyty sie porosza jak mucha w gownie... a ty go jeszcze chcesz z plytek pociagnac :P zainwestuj chlopcze w tank... i gang :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 01, 2006, 21:33:45 »
Cytat: "Ellaine"
Cala kwestia to to, ze sa statki, w ktorych z WCSami to przezywanie jest zbyt latwe i nie ma odpowiedniej rownowagi ryzyka vs korzysci (ryzyko jest bardzo male a statek itak kopie mocno). Teraz bedzie ciezej sfitowac niesmiertelnego Ravena i chwala bogom.


Nieco chaotycznie i niegramatycznie, ale Ellaine trafi?a w sedno Mr. Assari.

Je?eli ma by? równowaga to skoro jeden modu? zajmuje med slota i ?re capa, do tego ma ograniczony zasi?g, to drugi modu? nie mo?e zajmowa? tylko low slota i nic poza tym (no dobra, cpu jeszcze, ale scr te?), zawsze dzia?a? i na dowoln? odleg?o??. W sensie WCS=wzgl?dne bezpiecze?stwo i praktycznie zero minusów.
Kiedy? by?o planowane, ?e scramble b?d? dzia?ac jak jammery (zwróc uwag? ?e ka?da rasa ma inny typ nap?du) a wscy jak backup sensory... Ale jest jak jest, to rozwi?zanie te? mi si? w sumie podoba. Wreszcie jest tak, ?e albo fitujesz si? do walki (wtedy zapomnij o wcsach - szkoda slotów to raz, a teraz jeszcze minusy), albo do podró?y - wtedy pr?dko?? czy odleg?o?? lockowania ma dla Ciebie marginalne znaczenie. Imo wreszcie zosta?a przywrócona równowaga (o ile cccp znowu czego? nie zjeba?o tym razem w drug? stron?).
I nie chodzi o to, ?eby ?atwiej by?o jakiego? haula schwyta? i rozstrzela?.
Chodzi o to, ?eby pseudoPvP gracze w vagasach/ravenach na 4 wcsach przestali kozaczy? jacy to oni nie s? tylko pokazali jak si? naprawd? walczy :)  Bo ta zmiana to ich tak najbardziej dotknie.
?e o Herculetz'ie (taki chyba mia? nick) "gankuj?cym" bram? w navy megasie z 8 wcsami nie wspomn? :lol:  :lol:  :lol:

Poza tym jest to okazja do tego, ?eby named wcsy czym? si? wreszcie ró?ni?y od zwyk?ych...
No i mo?e ten scrambl t2 wejdzie?  :roll:
Przedwieczny.

regis

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 01, 2006, 21:48:42 »
Z tym ze ich bardziej dotknie to nie powiem... przezyja szok i zaczna fitowac te swoje statki jak pan bog przykazal, znaczy raven sobie dorzuci ze 2 bcu, vagas ze 2 dmg mody i beda siac zniszczenie jeszcze wieksze niz obecnie. Ale to oczywiscie tylko ci piloci ktorzy beda w stanie przekroczyc bariere myslowa i wydokowac w bojowym statku bez wcsow

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 01, 2006, 21:53:56 »
Cytat: "regis"
Ale to oczywiscie tylko ci piloci ktorzy beda w stanie przekroczyc bariere myslowa i wydokowac w bojowym statku bez wcsow

O to w?a?nie chodzi :D


10...
Przedwieczny.

Assari

  • Gość
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 01, 2006, 22:00:03 »
Cytat: "xarthias"
Cytat: "Ellaine"
Cala kwestia to to, ze sa statki, w ktorych z WCSami to przezywanie jest zbyt latwe i nie ma odpowiedniej rownowagi ryzyka vs korzysci (ryzyko jest bardzo male a statek itak kopie mocno). Teraz bedzie ciezej sfitowac niesmiertelnego Ravena i chwala bogom.


Nieco chaotycznie i niegramatycznie, ale Ellaine trafi?a w sedno Mr. Assari.

Je?eli ma by? równowaga to skoro jeden modu? zajmuje med slota i ?re capa, do tego ma ograniczony zasi?g, to drugi modu? nie mo?e zajmowa? tylko low slota i nic poza tym (no dobra, cpu jeszcze, ale scr te?), zawsze dzia?a? i na dowoln? odleg?o??. W sensie WCS=wzgl?dne bezpiecze?stwo i praktycznie zero minusów.


Ale? ja si? te? zgadzam z Ellaine. To nie ja mówi?, ze powinni ca?kiem WSCy usun?? z gry. A co do tego, ze nie ?r? prawie CPU i grida, có? to modu? defensywny i do tego pasywny nic ci nie robi, nie oddzia?uje na ciebie w przeciwie?stwie do Scrambli czy WEBów wi?c mo?e mie? niskie zapotrzebowanie na energi?, cho? czy zerowe to mo?na podyskutowa?.

Prawd? jest te? ?e WCSy named i zwyk?e mog?yby mie? wi?ksze ró?nice w parametrach.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w shipach i modu?ach
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 01, 2006, 22:07:55 »
Cytat: "Assari"
Ale? ja si? te? zgadzam z Ellaine. To nie ja mówi?, ze powinni ca?kiem WSCy usun?? z gry.
A czy kto? tu mówi, ?eby je ca?kiem wywali??
Cytuj
A co do tego, ze nie ?r? prawie CPU i grida, có? to modu? defensywny i do tego pasywny nic ci nie robi, nie oddzia?uje na ciebie w przeciwie?stwie do Scrambli czy WEBów wi?c mo?e mie? niskie zapotrzebowanie na energi?, cho? czy zerowe to mo?na podyskutowa?.

Ale jak ju? mówi?em - równowaga mi?dzy  broni? a ?rodkiem zaradczym powinna by? zachowana.
Web vs AB/MWD na ten przyk?ad...
A przy scr vs wcs tej równowagi nie by?o.
Bo by?o tak jakby? wsadzaj?c nanofibera niwelowa? dzia?anie weba... Raczej niefajnie co?
I nie chodzi o to, ?e "real fighters" p?akali :) Bo przecie? maczo nie p?acz? 8)
Chodzi o to, ?e teraz misie p?acz? :P Ale tylko to im na dobre wyjdzie :D Jeszcze wspomnisz moje s?owa 8)
Ale to tak ot 8)


9...
Przedwieczny.