Eve Online > Patche i dodatki

Mieszanie w ECMach

<< < (2/4) > >>

vulor:

--- Cytat: "Rezerwowy_Pies" ---
I znowu caldari bedzie mialo najlepiej (jakby to by?o cos nowego) bo tylko oni maja bs'a z ecm. Moze od razu jeszcze shielda o 100% im podnios? a scorpowi dorobi? dwa sloty i 8 wyrzutni.......
--- Koniec cytatu ---

/ signed  
:D :D

marioosh:

--- Cytuj ---There are two ships that get kind of nerfed by this, the Griffin and Blackbird. Neither have bonuses to ECM strength, Griffin's current bonuses are ECM cap need and missile kinetic damage. The Griffin only has two launcher hardpoints so I don't think it's a huge nerf to it if the kinetic missile damage bonus is changed to ECM strength.

The Blackbird is a bigger problem. It's getting two ECM bonuses: ECM cap need and ECM range. The cap need bonus is necessary to be able to run the jammers, especially multispectrals, while the range is very useful as it is its sole defense. One of these bonuses needs to be changed to a ecm strength one. Personally I'm in favor of changing the cap need. That would really coerce a Blackbird pilot to use racial jammers instead of multispectrals.
--- Koniec cytatu ---

co prawda to prawda.... tylko boj? si? ?e zaczn? to robi? z ca?a EW. Potem wezm? si? za scrambla bo te? ka?dy prawie ma.... oka?e si? ?e na jeden dmgdealer b?dzie potrzeba 5 statków EW do towarzystwa...

Xarthias:

--- Cytat: "marioosh" ---co prawda to prawda.... tylko boj? si? ?e zaczn? to robi? z ca?a EW. Potem wezm? si? za scrambla bo te? ka?dy prawie ma.... oka?e si? ?e na jeden dmgdealer b?dzie potrzeba 5 statków EW do towarzystwa...
--- Koniec cytatu ---

To ?le? Trzeba b?dzie mocniej kombinowa? i bardziej naciska? na team play.
Imho great news :)
Scramble te? niech zmieni?... Pod warunkiem, ?e zmieni? wcsy.

Voulture:
Ciekawe co by ludzie powiedzieli jakby scramble dostaly te same ujemne bonusy co i wcsy :D

Xarthias:

--- Cytat: "Voulture" ---Ciekawe co by ludzie powiedzieli jakby scramble dostaly te same ujemne bonusy co i wcsy :D
--- Koniec cytatu ---

:?:  :?:  :?:  :?:
Co? mi chyba umkn??o jak mnie nie by?o...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej