Eve Online > Patche i dodatki

Eve: Patche - info

<< < (2/3) > >>

Goomich:
Tym, że musi załadować tych graczy, ich statki i drony.

adijager:
ustawienie cache na maksimum (extreme chyba się w opcjach tak to nazywało) zdecydowanie przyśpiesza ten proces... może wtedy komp przestanie się wieszać; chociaż nawet u mnie zajmuje to czasami tyle czasu, że zdąże stracić cloaka po skoku (dobrze, że narazie nie mamy wojny  :buck2:)

MightyBaz:

--- Cytat: Q009 w Czerwiec 14, 2007, 13:20:30 ---Gdy zainstalowałem Eve: Revelations pokazał mi się komunikat o dostępnym patchu. Wziąłem OK; pobrałem i włączył mi się program instalacyjny. Wypakowywał coś tam i na koniec gdy pokazał się napis "Applying pach..." i tak cały czas
bez zmian zupełnie jakby się zawiesiło.  :tickedoff:
Mój komputer:
Windows XP SP2; Procesor AMD Athlon XP 2400+; 512 mb RAM

HELP!!!

--- Koniec cytatu ---

masz stanowczo za malo RAM, min to 1GB,

Voulture:
Gram spokojnie na 512. Cache mam ustawiony na Normal. Nie wiem, mi sie takie zreczy nie dzieja ;)

NeX:
  Potwierdzam. Można spokojnie grać z 512 RAM, ale właśnie jeśli ktoś chce używać opcji cache, to powinien mieć więcej RAMu. Dla trybu normal jest optymalne 1024. Sam cache służy do zapamiętywania lokacji po których skaczemy dzięki czemu nie powinno grą szarpać doczytywanie gdy wrócimy na miejsce w którym niedawno byliśmy. Jednocześnie jednak ten cache zajmuje dodatkowy RAM co może przy jego braku spowodować spowolnienie gry przez wykorzystanie swapu dla odzyskania brakującej pamięci. Wszystko zależy od ogólnego obciążenia systemu. CCP zaleca wyłączenie cache na 0 posiadaczom 512 RAMu , ale nie zauważyłem aby tryb normal buforujący 128MB zamulił dotkiliwie stary komputer z 512 RAM.

  Ustawienie extreme na pewno nie przyspieszy EVE na komputerze z 512, czy nawet 1024. Przy 512 RAMu zwyczajnie nie zadziała, bo komputer nie ma nawet tyle pamięci co miałby mieć potencjalny bufor.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej