Autor Wątek: Industry 'n' Research Tutorial  (Przeczytany 6058 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

redbart

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« dnia: Wrzesień 16, 2006, 15:09:07 »
Istnieje jakis tutorial/opis tego jak to ten tegez :P

Ellaine

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2006, 15:30:38 »
http://www.eve-online.com/guide/en/g13.asp

Nie jest idealnie aktualny, ale interfes staje sie raczej cora latwiejszy i coraz bardzie intuicyny.

Sir Falo

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 314
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sir Falo
  • Korporacja: Exterminatus
  • Sojusz: Nulli Secunda
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 16, 2006, 22:47:58 »
A nie chodzi bardziej o sprawy zwi?zane z T2?
T1 jest banalnie proste, ale T2 to juz inna bajka - szczególnie jak pojecha? od podstaw, czyli moon mining + reakcje

hallor

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 16, 2006, 23:19:38 »
W skrocie to tak (tzn. jak sie myle to popraw mnie ktos ;) )

Akcja dzieje sie na posie ;)

Masz sobie ksiezyc, kopiesz z niego pierwiastki harvesterem, potem on to do silosow zdaje sie przeklada. Pierwiastki takie jak cadmium itp.

Potem z okreslonych pierwiastkow w reaktorach (tez zdaje sie modul do posa) robisz proste reakcjie za pomoca bpo kupowanych na markecie i pierwiastkow nakopanych.  Powstaja rzeczy takie jak ceramic powder

Pozniej z prostych reakcji robisz zaawansowane reakcje, rowniez w jakims reaktorze i za pomoca kolejnych bpo ;) One generuja materialy z ktorych sie robi komponenty t2- np. fermionic costam, czy ferrogel, i to sie da kupic na markecie jako ja czasem czynie.

Teraz akcja moze przeniesc sie na stacje:

Nastepnie z tego montujesz czesc t2 - silniki, generatory tarcz, srery bajery.

Nastepnie jesli jestes szczesliwym posiadaczem bpo t2 to z pomoca takowych czesci + oryginalu t1 + mineralow+ morphite'u + R.A.M.'ow i jakis tam innych smieci budujesz swoja ulubiona zabawke co trwa przewaznie ruski miesiac.

I tak powstal chockapic!

A potem przychodza tacy gracze i whine'uja ze jakie to drogie statki t2 - a tyle oto trzeba sie palowac zeby zrobic takowego :D

Edit: nie zapomnij okrasic tego pewna iloscia skilli potrzebnych zeby zaczac - bez science na 5 nie tykac ;)

H.

Ellaine

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 16, 2006, 23:29:29 »
W sumie to nikt normalny a nie bedacy duzym souszem nie probue chyba sam robic materialow do swojego T2.
Jesli masz BPO T2, kupuj materialy z rynku, bedziesz miec itak duze przebicie a materialy sa tanie.
Jesli musisz postawic 70 POSow w ramach POS warfare, to przy okazji mozesz pokopac materialy i je sprzedawac - wydatki sie zmniejsza.
Moon mining to tak ze 200m do miliarda dochodu na POSa ale zeby sparowac mon mininng z wydatkami na wlasne BPO, to trzeba byc bogiem schematow przeplywu ;)

hallor

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 16, 2006, 23:41:24 »
Ellaine do t2 nie, ale znam goscia co sam robil zaawansowane reakcje dwie chyba (chyba ze z kims sie umowil i sie wymieniali prostymi o czym nie wiem ;) ).

A zwykli producenci to i owszem zaczynaja od zaawansowanych materialow, bo i tak duzo pieprzenia jest.

A najwiecej to chyba z covert cloakami zabawy - to juz ktos chory na glowe wymyslal (tzn. logiczne to moze i to jest ale no :P)

Edit: tak mnie naszla mysl... ciekawe jak bedzie wygladala produkcja sprzetu T3 ;) Tzn. ile je^H^H zabawy z tym bedzie.

H.

Sir Falo

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 314
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sir Falo
  • Korporacja: Exterminatus
  • Sojusz: Nulli Secunda
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:33:59 »
Skoro nikt nie chce si? bawi? w te pieprzenie z reakcjami to czemu to jest niedrgie?
A druga sprawa, ile mo?na zarobi? na tym? Znale?? moony, postawi? nawet i ma?e posy do samego kopania, medy do kopania i reakcji, bo przecie? nie ma CHYBA moonów, gdzie si? wydobywa wszystkie materia?y potrzebne do reakcji. Inna sprawa, ?e popyt na te ?mieci nie jest taki wielki ze wzgl?du na ograniczone mo?liwo?ci produkcyjne T2 (brak wystarczaj?co du?o BPO).
To takie moje ma?e marzenie mie? sie? POSów do produkcji elementów T2...

Ellaine

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:45:34 »
Mnostwo ludzi chce sie bawic w pieprzenie z reakcjami. Poprsotu w ramach POS-wars, staja tysiace POSow ktore chlona miliardy miesiecznie, i ludzie staraja sie zminimalizowac straty robiac w nich cos produktywnego.
Tylko zadsze POSowe mineraly sa kopane specjalnie po to, zeby je miec i reagowac a nie niejako przy okazji.

Siec POSow do produkcji mozna miec juz w postaci 2 POSow duzych i robic rasowe plytki :)
Jest to nawet fajne :)

WolfSimon

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:51:21 »
No teraz, skoro wygonili z sec empire lód to pewnie ca?o?? zdro?eje za jaki? czas...

Ellaine

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 18, 2006, 12:18:26 »
Napewno pojdzie w gore, ale nie tak znowu szybko.
Wymaksowany Mackinaw kopie kolo 40 lodzikow na godzine, przecietny icefield zawiera kolo 100  lodowcow po okolo  40 tys lodzikow, czyli 10 tys godzin kopania, razy okolo 300 imperialnych icefieldow, z czego wiekszosc jest w high sec. To daje 3 miliny godzin kopania do wyczerpania zasobow, czyli zakladajac 1000 kopaczy pracujacych 8 godzin dziennie, oznacza to rok kopania. A raczej jest mniej maniakalnych kopaczy w high sec w mackinawach, poniewaz wcale nie jest to taki zloty interes w relacji do potrzebnych skilli.

Ciekawa rzecz, ze najpewniej najdluzej pociagna POSy Amarr, ktore stopniowo stana sie popularnym tanim rozwiazaniem. W tym momencie sa to praktycznie najmniej uzyteczne POSy, w przyszlosci beda mialy przewage ekonomiczna, bo icefieldow z Amarrskim paliwem w imperium jest prawie tyle samo co pozostalych 3 ras ;)

Goomich

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 18, 2006, 13:56:36 »
Cytat: "Ellaine"
Napewno pojdzie w gore, ale nie tak znowu szybko.


Jak wyjdzie Kali, to wzro?nie popyt na surowce do T2, wi?c i popyt na paliwo do POSów si? zwi?kszy.

Cytat: "Ellaine"
A raczej jest mniej maniakalnych kopaczy w high sec w mackinawach, poniewaz wcale nie jest to taki zloty interes w relacji do potrzebnych skilli.


Nieprawda.
Maniakalny kopacz, wi?kszo?? skilli b?dzie mia? od dawna, a Ice Harvesting, to tylko rank 1.

Ellaine

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 18, 2006, 15:16:22 »
Maniakalny kopacz ma czesto lepsze rzeczy do wykopania niz 40 lodzikow w ciagu godziny, 80k kazdy, 3,2 miliona na godzine.

Wiec lodziki kopia tylko ci co bardzo potrzebuja albo ci, ktorym zalezy glownie na tym, ze klikac zadko (albo makrowac latwo) :)

Goomich

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 18, 2006, 23:11:42 »
Cytat: "Ellaine"
M
Wiec lodziki kopia tylko ci co bardzo potrzebuja albo ci, ktorym zalezy glownie na tym, ze klikac zadko (albo makrowac latwo) :)


Albo musz? POSa utrzyma?.

Ellaine

  • Gość
Industry 'n' Research Tutorial
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 19, 2006, 05:20:02 »
Cytat: "Goomich"
Cytat: "Ellaine"
M
Wiec lodziki kopia tylko ci co bardzo potrzebuja albo ci, ktorym zalezy glownie na tym, ze klikac zadko (albo makrowac latwo) :)


Albo musz? POSa utrzyma?.

Co sie miesci w "bardzo potrzebuja".