Eve Online > Dyskusje ogólne

Industry 'n' Research Tutorial

<< < (2/3) > >>

hallor:
Ellaine do t2 nie, ale znam goscia co sam robil zaawansowane reakcje dwie chyba (chyba ze z kims sie umowil i sie wymieniali prostymi o czym nie wiem ;) ).

A zwykli producenci to i owszem zaczynaja od zaawansowanych materialow, bo i tak duzo pieprzenia jest.

A najwiecej to chyba z covert cloakami zabawy - to juz ktos chory na glowe wymyslal (tzn. logiczne to moze i to jest ale no :P)

Edit: tak mnie naszla mysl... ciekawe jak bedzie wygladala produkcja sprzetu T3 ;) Tzn. ile je^H^H zabawy z tym bedzie.

H.

Sir Falo:
Skoro nikt nie chce si? bawi? w te pieprzenie z reakcjami to czemu to jest niedrgie?
A druga sprawa, ile mo?na zarobi? na tym? Znale?? moony, postawi? nawet i ma?e posy do samego kopania, medy do kopania i reakcji, bo przecie? nie ma CHYBA moonów, gdzie si? wydobywa wszystkie materia?y potrzebne do reakcji. Inna sprawa, ?e popyt na te ?mieci nie jest taki wielki ze wzgl?du na ograniczone mo?liwo?ci produkcyjne T2 (brak wystarczaj?co du?o BPO).
To takie moje ma?e marzenie mie? sie? POSów do produkcji elementów T2...

Ellaine:
Mnostwo ludzi chce sie bawic w pieprzenie z reakcjami. Poprsotu w ramach POS-wars, staja tysiace POSow ktore chlona miliardy miesiecznie, i ludzie staraja sie zminimalizowac straty robiac w nich cos produktywnego.
Tylko zadsze POSowe mineraly sa kopane specjalnie po to, zeby je miec i reagowac a nie niejako przy okazji.

Siec POSow do produkcji mozna miec juz w postaci 2 POSow duzych i robic rasowe plytki :)
Jest to nawet fajne :)

WolfSimon:
No teraz, skoro wygonili z sec empire lód to pewnie ca?o?? zdro?eje za jaki? czas...

Ellaine:
Napewno pojdzie w gore, ale nie tak znowu szybko.
Wymaksowany Mackinaw kopie kolo 40 lodzikow na godzine, przecietny icefield zawiera kolo 100  lodowcow po okolo  40 tys lodzikow, czyli 10 tys godzin kopania, razy okolo 300 imperialnych icefieldow, z czego wiekszosc jest w high sec. To daje 3 miliny godzin kopania do wyczerpania zasobow, czyli zakladajac 1000 kopaczy pracujacych 8 godzin dziennie, oznacza to rok kopania. A raczej jest mniej maniakalnych kopaczy w high sec w mackinawach, poniewaz wcale nie jest to taki zloty interes w relacji do potrzebnych skilli.

Ciekawa rzecz, ze najpewniej najdluzej pociagna POSy Amarr, ktore stopniowo stana sie popularnym tanim rozwiazaniem. W tym momencie sa to praktycznie najmniej uzyteczne POSy, w przyszlosci beda mialy przewage ekonomiczna, bo icefieldow z Amarrskim paliwem w imperium jest prawie tyle samo co pozostalych 3 ras ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej