Autor Wątek: Carriers  (Przeczytany 18011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Carriers
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 07, 2007, 13:28:26 »
Fit transportowy na Thatatosa, wszystko T2:
med: 4xcap rech. +sensor booster (opcjonalnie zamiennie z rechargerem)
low: 2xCAR, DC, hardenery
rigs: 3xCCC
660s recharge (5xCPR) dla 72k capacitora.

W high wkładasz w zależności od skilli i potrzeb:
- cloak - głównie do transportu przez wrogie tereny gdzie nie można dokować lub skryć się na POSie
- DCU - tyle ile potrzebujesz i masz skille
- NOS - średnio potrzebny, ale czasem się może przydać przy trasnporcie jak nie masz stacji - ssiesz cynostawiacza (o ile to nie jest frytka)
- SMB - idealnie oficerska, dobrze jak faction - do obrony przed dronkami wroga jak już walczysz, w transporcie zbędne obciążenie
- CRHR - do naprawy modułów POSa
- CRAR - do naprawy kolegów
Nie testowałem jeszcze triagla (brak skilli) więc się na jego użyteczność nie wypowiem.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

poconick2

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 07, 2007, 14:00:48 »
Fit transportowy na Thatatosa, wszystko T2:
med: 4xcap rech. +sensor booster (opcjonalnie zamiennie z rechargerem)
low: 2xCAR, DC, hardenery
rigs: 3xCCC
660s recharge (5xCPR) dla 72k capacitora.

W high wkładasz w zależności od skilli i potrzeb:
- cloak - głównie do transportu przez wrogie tereny gdzie nie można dokować lub skryć się na POSie
- DCU - tyle ile potrzebujesz i masz skille
- NOS - średnio potrzebny, ale czasem się może przydać przy trasnporcie jak nie masz stacji - ssiesz cynostawiacza (o ile to nie jest frytka)
- SMB - idealnie oficerska, dobrze jak faction - do obrony przed dronkami wroga jak już walczysz, w transporcie zbędne obciążenie
- CRHR - do naprawy modułów POSa
- CRAR - do naprawy kolegów
Nie testowałem jeszcze triagla (brak skilli) więc się na jego użyteczność nie wypowiem.

To mierny fit transportowy. Jeżeli już myśleć o prawdziwym transportowcu to warto zwrócić uwagę, aby włożyć mu expandery na lov sloty, w ładownie zapakować iterona V z rigami do pojemności i Viatora (chyba Viator wchodził + Iteron V). Statki wtedy można wozić spakowane w iteronie.
Warto zainteresować się smartbombami, byle nie oficerskimi bo te kosztują nie raz więcej niż sam carrier. Minimum 2 na carrierze, nie ważne do czego, do PvP też. Carrier zawsze umiera z chmarą dron na sobie i czasami cepami. Cloak musi być. Nosy też mogą się przydać, jak złapie nas coś małego, może uda się to wyssać i odskoczyć, ewentualnie przywalić smartbombami.

Mimo wszystko używam wersji standard bez expanderów i z tankiem, smartbombami, cloakiem itd. Wystarcza. Do cięższych przeprowadzek służy matka lub tytan otwierający cyno bridge frachtom. Ale to niewielu tak się bawi.

Tak na prawdę to o ch... rozbić cały fit jeżeji nie umie się cyno postawić w odpowiednim miejscu, czasie itd. Wtedy najlepszy fit nie pomoże jak się jest lamą i to jest najważniejsze.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2007, 14:02:20 wysłana przez ew ewr »

Ellaine

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 07, 2007, 14:17:02 »
Czemu NOSy a nie neuty?

Jakos nie przekonuja mnie te expandery, wole miec normalny tank niz 11 792 cargo, bo oprocz cargo i tak mam corp hangar 10k i 35k w iteronie, te dodatkowe 8292 cargo mnie nie zbawi a tank - owszem :)

Fizyk

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 08, 2007, 08:17:26 »
To miał być fit transportowy a tank zbawić cię raczej nie zbawi jeśli juz masz kłopoty to znajdzie się setka osób które będą chciały cię wpędzić w większe. IMHO istotne powinno byc dla ciebie aby móc jak najszybciej spadać z tamtąd więc cap na 95 % i ziuu.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 08, 2007, 08:46:39 »
spadać z tamtąd więc cap na 95 % i ziuu.

72% a nie 95%, i poniekad prawda tutaj sie przydaja 2 rodzaje fitow transpot i fight fit. Jadyna roznica to to ze nawet do transportu nie laduje cargo ext na low w carrierze. Beznich carrier to wolna krowa a z nimi jeszcze gorzej ( przed rev 2 zrobilem kiedys ze carrier mial speed -7m/s  :D )

Tratoc

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 08, 2007, 09:11:48 »
spadać z tamtąd więc cap na 95 % i ziuu.
72% a nie 95%,

Tak wogole to ile trzeba capa do skoku przy wymaxowania skilla jump od redukcji capa na 5lvl?


Voulture

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 08, 2007, 10:28:12 »
A to przyadkiem nie zalezy od skilla, dokladniej od JUmp Driva Operation? Tak wiem, do Calibracji i tak jest wymagany lvl 5, ale to blizej prawdy jest :>

Jak ktos nie zakumal 0,75*0,95=0,71 i tyle trzeba wlasnie.

Tratoc

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 08, 2007, 10:43:13 »
Nie bylo powiedziane ze te 72% to max. Dzieki za wyklarowanie.

Co do transportu, optymalnie ponoc jest wiezc Itka V i Viatora. Ciekawi mnie tylko czy pilot carriera musi umiec nimi latac czy wystarczy ze na starcie i mecie bedzie ktos umiejacy by to zabrac?

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 08, 2007, 10:44:57 »
Dokladnie mowiac wychodzi cos kolo 72% przy jump drive op na 5, znajac zycie jest to poprostu 0,71999999999  :D Wiele razy probowalem przy 71% skoczyc i zawsze info o tym ze iles tam mi brakuje zeby skoczyc. Na fast travelu jest sie wstanie wycisnac taka efektywnosc ze skaczac z A do B i potem na C jestes w wstanie wykozystac cyno B 2 razy bez ponownego odpalania ( zdazysz w 10 min wrocic :D )

Ciekawi mnie tylko czy pilot carriera musi umiec nimi latac czy wystarczy ze na starcie i mecie bedzie ktos umiejacy by to zabrac?
Przy zaladunku na stacji nieumiejetnosc latania nimi powoduje czasem problemy ( przy trade zaladowanych szipow, czesto nastepuje " wysypanie" rzeczy do twojego hangaru. Na koncowym cyno nie w stacji to wystarczy je "wystrzelic" i odpowiednie osoby sobie nimi polataja wyladuja towar podleca do ciebie i zestoraguja w carrierze ( jest to nawet wygodniejsze ).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2007, 10:47:21 wysłana przez LosBekoczoS »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Carriers
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 08, 2007, 13:08:00 »
Nawet nie muszą storagować - po prostu wystarczu, że opuszczą shipy, a Ty sobie je scoopniesz  ;)
Załadunek - wymaga skilli (chyba, że nie chcesz wykorzystać pełnej ich ładowności), rozładunek nie. Dokładniej najlepsze efekty daje Iteron MkV na rigsach (2xT2+1xT1) daje 41.8k m3 (same T1 = 38.4). Do tego najlepiej dodać Proratora (T1 rigsy) 10.9k m3 (Viator 10.4).

Co do fitu i expanderów na low - to ma sens jak koniecznie chcesz wozić courier contrakty, albo naprawdę zależy Ci na pojemności, a przy okazji korzystasz z bezpiecznej trasy (POSami). Poza tym tak jak Albi napisał - te kilka k m3 nie robi różnicy w kosztach transportu.

Ja tam nie patrzę na % przy skoku, a na ilość i jak mam 52k capa to skaczę  ;D

« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2007, 10:09:34 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Kitten

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 08, 2007, 21:20:56 »
jeśli niechcesz skillować indyków 2 ras na 5 + transporta to mamut + hoarder daje tylko 2k m3 mniej pojemności od iterona V + proratora na skillu lvl4 a na lvl5 tylko o kilkaset m3 miej :)

co do capa to dokładnie potrzeba 71,25%  :P

co do fitu transportowego to jesli skaczesz po posach to polecam stawiać na max recharge capa, czyli medy wypchane cap rechargerami, low cap flux coil'ami lub relay'ami i rigi ccc. Z takim fitem robie kurs z A do E i spowrotem na jednym cyklu cyno w punktach B,C,D  :) cloak na hi też moze sie przydac jakby cie przez przypadek wybumpowało poza shield'a , chociaż i tak po 30sec skaczesz dalej  ;D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Carriers
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 09, 2007, 10:09:04 »
jeśli niechcesz skillować indyków 2 ras na 5 + transporta to mamut + hoarder daje tylko 2k m3 mniej pojemności od iterona V + proratora na skillu lvl4 a na lvl5 tylko o kilkaset m3 miej :)
Wystarczy wyskillować gallente industrial na lvl5 i przy kombinacji Iteron5+Viator jesteś jedynie o 500m3 mniej na pojemności shipów niż przy kombinacji Iteron+Prorator.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Carriers
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 24, 2007, 12:07:05 »
pytanie z innej beczki
jakie są koszty skakania....?
i jakie stawki za transport z 0.0 uważa się za atrakcyjne  / w zależności od długości trasy - ale wystarczy mi kilka przykadów /
Sneer Quen

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Carriers
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 24, 2007, 12:16:08 »
Zależy od trasy średnio przyjmij 5 mln za gianta. Tak było przed tym jak można było gianty wozić.

Ellaine

  • Gość
Odp: Carriers
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 24, 2007, 12:17:10 »
Moj koszt skoku to okolo 2.5 miliona lacznie z ozonem.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Carriers
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 24, 2007, 12:44:35 »
Moj koszt skoku to okolo 2.5 miliona lacznie z ozonem.
Jakiego skoku ? Jeśli na 1Ly to strasznie drogo  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...