Eve Online > Patche i dodatki

nowe modele

<< < (6/17) > >>

Blutbart:
Nie tylko o aerodynamikę chodzi... ważnym czynnikiem jest rozłożenie masy względem napędu. Stąd kulka.

NeX:
Przy prędkościach relatywistycznych pojęcie próżni we wszechświecie, to czysta fikcja. Kosmos po zbliżeniu się do bariery swiatła zamieniłby się dla obiektu fizycznego jakim jest statek w gęstą zupę, a nie próżnię, nie wspomniawszy o ogromnej ilości mikrozderzeń ze smieciem asteroid. Większe z litości nad astronautami pomińmy milczeniem. Kosmos nigdy nie był i nie jest pusty, a to co jest próżnią dla organizmu białkowego dla statku lecącego z ogromna prędkośią będzie równie niebezpieczne jak atmosfera dla zwykłego myśliwca. Dlatego musimy z góry zakładać, że te nasze uber shipy są niesamowicie chronione tymi swoimi shieldami, inaczej byłoby z nimi cienko za pierwszą orbilą systemu.

Ellaine:
Te statki wogole nie lataja z predkosciami relatywistycznymi.
Albo lataja z predkosciami o jakie moga sie pokusic atmosferyczny samolot, albo z nadswietlna warpuja po przestrzeni metrycznej inaczej.
Ogolnie to fizyka, jak w wiekszosci kosmicznych strzelanek, jest delikatnie mowiac umowna.

litestep:
Statki miały by kształt kulki z prostego powodu-> stosunek powierzchnia/objętość. A im mniejsza powierzchnia tym łatwiej wpakować tam gruby armor czy mocny shield.
W sumie ciekawie by była jakby CCP zrobiło damage od mikroroidow dla struktury, kiedy ktoś ze statku zdjął już armor i shield -> taki statek powinien prędzej czy póżniej sam eksplodować :)

iniside:
Wlaczajac sie do dyskucji nt. symetrycznosci, to nie jest tak ze jak proznia to statek moze miec ksztalt 18 katu o dowolnie wybranych wierchołkach (;
1. Niesymetryczne rozmiesznie silników (jak ma to miejsce w sporej czesci statków Cladari), powinno powodować nietablinosc statku i utrudniać sterowanie. Oczywiscie mozna zalozyc ze silniki sa roznej mocy, jednak patrzac po romiarach, takie zalozenie jest bardzo naciagane (;. Innymi slowy bez systemów stabilizowania okretu, ktory dodatkowo bedzie obliczał przeciazenie na jedna strone, dostoswoujac moc silników, takie cos latało by jak bumerang, a chyba prosciej jest zrorbic symetryczny stateczek, niz pchac w nieg drogie systemy :D
2. Porazaiczne, ale symetryczny statek poprostu latwiej zbudowac.

A tak odonoscie Trinity, osobiscie bym chciał zeby:
a) poprawili wybuchy rakiet (widział ktos z was kiedys plaska fale uderznieowa, zwlaszcza w kosmosie ?)
b) poprawili wybuch po bezposrednim kontatkcie kadłub_takieta
c) poprawili wyglad tarczy, tzn. inaczej niech go wkoncu dodadza. Jak statek ma Shield, to logiczne ze jest on na zewnatrza statku i nie ma bezposredniej stycznosci a kadłubem. Wg. mnie to dziwne, statek ma full shielda, a obrywa bezposrednio w kadłub (;
d) poprawić animacje ramych rakiet, ich wyglad itd.
e) ale i tak najwaszniejsze jest ich wybuch (taki bardziej realistyczny no wiecie o co chodzi :D) i dodanie tarcz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej