Śmietnisko > Archiwum

Pytania z seri Noob&Lame: Charakterysytki statków rasowy

(1/5) > >>

redbart:
:), Przepraszam nie bijcie, ale chcia?bym si? dowiedzie? odno?nie moich przemy?le?:

AMARR

- Uber tank na armour, ?wietne resy i du?o armoura,
- damage tylko em/thermal z laserów
- krótkie lasery maj? najd?u?szy zasi?gi i a d?ugie najkrótszy,
- ma?e radius

CALDARI

- Uber tank na shielda,
- rakiety, torpedy i pociski samosteruj?ce, dam zró?nicowany
- ?wietne na pve ?rednie na pvp

MINMATAAR

-  brak dobrego tanku, podzielone sloty mniej wi?cej równo, raz 5/4 raz 4/5 czy podobnie,
- zró?nicowania amunicja; artyleria kosmiczny zasi?g du?o damagu wolno strzela, du?y radius; autocannonki najmniejszy zasi?g ale wyj?tkowo szybkostrzelne
- damage dealing zamiast tankowania (?)
- szybko??


GALLENTE

-...
-...
-...


Je?li co? pomin???m,a na pewno tak, to dopiszcie.

Zastanawiam si? nad fitem, który by?by dobrym damage dealerem zamiast  tankowania u Minmatar - tak przy okazji :P

Dormio:
Gallente:
- specjalizacja w dronach, bardzo ma?o rakiet
- dmg: thermal (60%) i kinetic (40%)
- tank naj?atwiej na armor, ?rednie warto?ci tarcz i pancerza
- blaster - short range, railgun - medium/long range

klosiuu:

--- Cytuj ---CALDARI

- Uber tank na shielda,
- rakiety, torpedy i pociski samosteruj?ce, dam zró?nicowany
- ?wietne na pve ?rednie na pvp
--- Koniec cytatu ---


doda? bym jeszcze:

- wyspecjalizowane statki do EW: BB,Scorp
- nie nadaja na Sniperow - missile za dlugo lec?
- najlepsze do walki na Short Range (Raven na toroach to ciezki orzech do zgryzienia)
- maja mozliwosc bycia jednoczescie stankowanym i byc DMG Dilerem (tank na med, dmg mody na low)

//jak cos jeszcze wymysle to dopisze//

Ellaine:
O wlasnie, a hybrydy i artyleria leca jakas ilosc czasu czy zero jak lasery?

RL, predkosc wylotowa pociskow artyleryjskich jest tak mniejwiecej 400-1200 (zwykle okolo 600) metrow na sekunde, czyli wolniej niz rakiety :) Minmatarska artyleria uzywa z tego co wiem erakcji atomowej zamiast chemicznej do napedzania pocisku, jednak tak czy siak pocisk powinien miec jakas skonczona predkosc.
Dzialka hybrydowe przyspieszaja pocisk w polu elektromagnetycznym. Zreszta mozna na oko policzyc;
Fregata Tristan:
38   megawatow energii ma w gridzie
380   energii ma capacitorze
187,5   sekund zajmuje odnowienie tegoz
2,03   energii odnawia sie wiec srednio na sekunde
18,75   czyli mniejwiecej tyle megawatosekund jest w "1 punkcie energii"
5,21   a tyle kilowatogodzin
2,15   Railgun 125mm zuzywa tyle punktow capa na strzal
3,25   ktory zajmuje mu tyle sekund
0,66   czyli zre tyle energii z capa na sekunde
11,2   czyli tyle kilowatogodzin kosztuje go strzal
0,01   waga pocisku w kilogramach
40312500   tyle energii w julach wklada railgun w nasz pocisk
4031250000   tyle metrow na sekunde lecialby pocisk gdyby nie teoria wzglednosci, przy wydajnosci 100%
300000000   tyle mniejwiecej leci swiatlo
Wiec pociski hybrydowe lataja z predkosciami relatywistycznymi (niech ta ich energia kinetyczna bedzie nawet 10 albo 100 razy mniejsza, niewiele to zmienia w kwestii predkosci pocisku, ktora dalej bedzie nieproporcjonalna do predkosci statkow i rakiet). :)

Rhovana:
Ja ju? gdzie? s?ysza?em ?e fizyka w eve jest warto?ci? bardzo wzgl?dn? :D  :D  :D .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej