Autor Wątek: Missile Guide  (Przeczytany 11306 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Missile Guide
« dnia: Marzec 15, 2006, 09:29:28 »
Jako? tak bez rozg?osu umieszczono... oficjalny przewodnik
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Rhovana

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2006, 11:16:53 »
no jak dla mnie na pocz?tek przygody z missilami to jest super:) pewnie starsi gracze na to napluj? i zbesztaj? ale ja to polece nowym napewno :P  :P

Goomich

  • Gość
Re: Missile Guide
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2006, 11:34:12 »
Cytat: "Dormio"
Jako? tak bez rozg?osu umieszczono... oficjalny przewodnik


Ten wizard jest poprostu prze?liczny. :)

partridge

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2006, 12:14:31 »
Nie no co ty dla mnie OK....

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Missile Guide
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 16, 2006, 11:15:13 »
Ja uwazam ze dla poczatkujacego gracza jest naprawde nieoceniony i swietnie zrobiony  8)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Missile Guide
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 16, 2006, 19:17:41 »
Powa?nie ?
Mi to udowodni?o, ?e je?li nie ju? to w?a?nie bardzo blisko CCP jest osi?gni?cia balansu pomi?dzy rakietami, a dzia?kami...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Missile Guide
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 16, 2006, 19:31:20 »
Imho do tego balansu jest jeszcze daleko.
Czemu? Specjalizacja w du?ych dzia?ach plus skille pochodne na czwarty poziom - oko?o 4,5 mln sp (a mo?e i wi?cej)...
Specjalizacja w torpedach i cruzach i skille wspomagaj?ce na 4 lvl - 1,5mln sp... Je?li po drodze chce si? zrobi? te mniejsze specjalizacje (rocets, standard i heavy) to trzeba doliczy? jeszcze nieca?y milion...
Taaaak... rzeczwi?cie blisko...
Id?c dalej.
Du?e guny t2, ammo t2 max zasi?g oko?o 200km, ?redni dmg mi?dzy 100 a 200 punktów.
Cruzy t2 + rakiety t2 max zasi?g oko?o 200km, ?redni dmg mi?dzy 350 a 450... O torpedach nie wspomn?...
Fakt, rakiety musz? dolecie?... Fakt, maj? nieco mniejszy Rof i ta ró?nica w damagu mo?e nie jest taka du?a (przy cruzach)... Ale wymagaj? 30% spków których wymagaj? dzia?a...
A jak kto? Ci? na close z?apie, to maj?c dajmy na to raile t2 mo?esz mu najwy?ej lakier porysowa?... A rakietami - ?aden problem...
Jako? kurcze nie widz? tego balansu...
Fakt, teraz trzeba wi?cej skilli ni? przed Cold Warem... Ale dzi?ki tym skillom mo?na osi?ga? jeszcze lepsze efekty...
Tak?e ja jako? ?rednio te zbalansowanie widz?... A mo?e si? myl??
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Missile Guide
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 16, 2006, 23:23:11 »
A ja si? nie zgodz?...  :twisted:
Obecnie w EVE mamy 3 g?ówne typy uzbrojenia:
- dzia?ka
- rakiety
- drony

Dzia?ka mo?na podzieli? na 3:
- projectile
- rail/blaster
- laser
Ka?dy z typów dzia?ek to... w?a?nie oko?o 1.8mln (lvl4: 1779411)
Nie widz? zbyt wielkiej ró?nicy je?li chodzi o porównanie z rakietkami(lvl4: 1885176)... i dronami (lvl4: 1839922). Zaznacz? - bez uwzgl?dniania specjalizacji. Wg mnie to dowód na balans... je?li chodzi o umiej?tno?ci.

PS.
W ka?dym wypadku uwzgl?dni?em podstawowy skill na lvl5 w przypadku gunnery wymagane s? 2 - dodatkowo  421490)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Missile Guide
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 17, 2006, 07:25:18 »
Lvl 4 si? zgodz?...I te? nie do ko?ca. Ale ja mówi?em o specjalizacjach.
Poza tym na ten lvl 4 missli (cruzów) musisz mie? tylko 3 skille na 3 lvl (missile launcher, standard i heavy missiles). Do torped missile launcher na 4. Do large gunów musisz mie? lvl 3 small, lvl 3 med i pi?ty lvl gunnery... To te? we? pod uwag?.
Poza tym tak jak mówi?. Doj?cie do specjalizacji w large gunach (close i long) bez skilli pomocniczych - tylko to co jest potrzebne to w moim przypadku oko?o 90 dni. Doj?cie do specjalizacji w cruzach (ponownie, bez skilli pomocniczych) to 30 dni. Do torped jeszcze mniej.
Dlatego nadal uwa?am, ?e si? mylisz i rakiety nie zosta?y jeszcze wyrównane z dzia?kami.[/i]
Przedwieczny.

redbart

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 17, 2006, 08:34:14 »
Ja si? wypowiem jako osoba maj?ca 1.5 M SP, w tym 1.2 w learnach ^^. W gunnery mam 30k SP w rakietach 40k SP :). Wybaczcie, ale jak widze damage z artyleri medium ?rednio 50-100 , a z heavy missile zazwyczaj mam ~150 damage to co? tu nie jest tak :/.

WolfSimon

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 17, 2006, 08:37:50 »
Oj tam Xart, czepiasz si? :)

By mie? cruisy musisz mie? na dzie?dobry Missile launcher na 5. Poza tym musisz mie? porobione skille poboczne bo bez nich mo?esz napsztyka? co najwy?ej, a zrobienie ich jest nieco bardziej czasoch?onne ni? w gunnery bo:
w rakietach masz 3x skill z training time multiplier x2, 1x skill z ttm x4 i 2x skill z ttm x5
w gunnery masz 4x ttmx2, 1x ttmx4 i 1x ttmx5.
W zasadzie pierdo?a ale z do?wiadczenia wiem ?e mo?esz du?o wi?cej zrobi? dzia?kami bez pobocznych ni? rakietami bez pobocznych, jak podskilujesz to to si? nieco wyrównuje.
Generalnie chodzi o to ?e specjalizacje rakiet nie wymagaj? specjalizacji rakiet ni?szych modeli jak jest w przypadku dzia?. Generalnie to si? z Tob? zgodz? :D

WolfSimon

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 17, 2006, 08:40:01 »
Cytat: "redbart"
Ja si? wypowiem jako osoba maj?ca 1.5 M SP, w tym 1.2 w learnach ^^. W gunnery mam 30k SP w rakietach 40k SP :). Wybaczcie, ale jak widze damage z artyleri medium ?rednio 50-100 , a z heavy missile zazwyczaj mam ~150 damage to co? tu nie jest tak :/.


Zale?y do czego strzelasz. Walnij z tego heavy do frejki i zobaczysz jaki dmg dostaniesz. A potem walnij z medium do tej frejki i porównasz :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Missile Guide
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 17, 2006, 08:45:28 »
Cytat: "xarthias"
Dlatego nadal uwa?am, ?e si? mylisz i rakiety nie zosta?y jeszcze wyrównane z dzia?kami.


?wietnie... tylko czy ja mówi?em, ?e jest wyrównane ? Powiedzia?em, ?e jest blisko uzyskania lub ju? jest balans bo potrzeba mniej wi?cej t? sam? ilo?? SP ?eby u?ywa? równie efektywnie ka?dy rodzaj broni. Ilo?? potrzebnych skilli nie ma wg mnie tak wielkiego znaczenia jak wymagane poziomy.
IMHO specjalizacje nie s? po to ?eby robi? wszystkie... i tu zgodz? si? - CCP musi popracowa? nad balansem w specjalizacjach... no a poza tym dlaczego czepi?e? si? akurat rakiet, a nie np. dron ? Tam masz jeszcze mniej specjalizacji.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

adam000

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 17, 2006, 11:04:45 »
Co wy ci?gle z tym wyrównywaniem.... niby po co by?o by zró?nicowanie gdyby by?o wszystko po równo? Ró?ne uzbrojenie ma ró?ne wady i zalety, nie podoba wam si? jakie? to go nie musicie skilowa?, wybierzcie to co jest wg was najlepsze. Wymy?lacie problemy, najpierw by?a rozpacz, ?e missile zosta?y tak strasznie znerfowane a teraz znowy sie okazuje, ?e s? najlepsze?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Missile Guide
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 17, 2006, 11:15:17 »
Bleh, a kto narzeka? Jaka rozpacz? Dyskutujemy sobie tylko o ró?nicach mi?dzy specjalizacjami i bro?mi... Jedyne co si? mo?e nie podoba?, to to, ?e bsem caldari z broni? tech 2 mog? lata? po 3 miesi?cach, a ?eby to samo powiedzie? o innym musia?bym skillowa? ze dwa razy d?u?ej... I to mi si? g?ównie nie podoba... A o dronach nic nie mówi? ju?, bo to temat o rakietach w ko?cu :)
Przedwieczny.

Kamoris

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 17, 2006, 11:47:39 »
Ech tam ja tam nie narzekam,  fakt ze w missle trza mniej skilli na speca ale  niech ktos sporboje np. w ravenie posnipowac gate. Zanim twoje mislle doleca to ci nawet indyk odwarpuje 2 razy. Generalnie dla mnie balansem jest juz fakt ze duze mislle nie zadaja full dmg w male cele.

Rhovana

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 17, 2006, 12:08:59 »
hmm mo?e nie jestem specem w tej dziedzinie, bo mam dopiero 400k w missilach, ale wiem jedno, close combat ko?czy sie dla mnie strat? shipa najcze?ciej (mo?na to ró?nie interpretowa?:) mo?ecie stwierdzi? ?e lama jestem, ale 3 statki wtopi?em w?a?nie tak). Z kolei je?li close combat odpada to jak z?apa? go?cia z 40 km+ disruptorkiem, przy czym zazwyczaj wale z du?o wiekszego dystansu. Za to statki nastawione na close combat bez problemu mog? na mnie u?y? najzwyklejszego scrambla. Wiec jak na mój gust to missile nawet trac? bo jak kto? zauwa?y? to zanim dolec? to ju? kto? w warpie siedzi. I Redbart rzeczywi?cie masz racje dmg jest wiekszy i mo?na wiecej dzia?a?, ale jak na to patrze to raczej na npc:D

a teraz prosze o zruganie mnie jak psa za g?upie nobowate wypowiedzi
 :D  :D  :oops:  :oops:

redbart

  • Gość
Missile Guide
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 17, 2006, 13:05:58 »
No ja mowilem o NPC :> narazie tylko  na to polowa?em :)