Eve Online > Wsparcie techniczne

Eve si? wiesza

<< < (2/3) > >>

mc_gort:
Mam nadziej? bo zabija to ca?? przyjemno?? z gry :(

Blaster:
Tez ostatnio (od jakis 1,5-2 miechów) mam ten problem. Gram juz od ponad roku i wczesniej takie akcje mi sie nie zdarzaly  :?
A co do starat to stracilem juz przez "to" 1 BSa (60 mln), 1 cruza (10 mln) i jedna assault fregate (12 mln) i mialem juz kilka razy niezly poziom adrenaliny jak wisialem 2 min na bramie w systemie 0.0 mój komp mielil dyskiem a wszystko na serwarze lecialo swoim torem  :evil:
Na szczescie mialem farta  :roll:

Ja podejrzewam ze przyczyna problemu moze byc zapchany system i cholerna fragmentacje dysku. Juz od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem formatu dysku i jak go w koncu zrobie to dam znac czy pomoglo.  8)

A tak BTW to gram na AMD Athlon 1700+, 256 DDR i GF4 MX 64ram i komp sie wiesza a w pracy próbowalem na P4 1.7, 512 DDR i jakiejs zintegrowanej grafie (pamiec brana z ram) i nigdy nie mialem tego problemu  :?

Xarthias:
Mi si? tak pare razy zrobi?o, ale jak do?o?y?em pami?ci do 1GB to przesta?o... Nawet mi si? nieco lag zmiejszy?...
Aha, pomaga wyczyszczenie cache gry i ustawienie pliku wymiany na innym dysku fizycznym (nie partycji). No i wywalenie jak najwi?kszej ilo?ci dzia?aj?cych w tle programików.

klosiuu:
u mnie eve sie zaczela chaczyc z 3 dni temu, jak zmienilem plyte g?ówna, procka i ram

na celku 1,2GHz i 256 sdram gra dzialala piekielnie wolno ale dzialala

teraz ma 2,8XP athlona i 640Mb ddr i mam cuda na kiju

objawy sa takie, ze jak siedze w stacji to jest wszystko ok, ale jak wydokuje i zaczynam latac to po kilku minutach wyskakuje bluescreen i reste kompa automatycznie

Konrad:
klient ma tzw "wyciek pamieci", fakt, nawet doswiadczylem kilku nieciekawych efektow ubocznych (np nadpisywanie pamieci w ktorej sa przechowywane niektore czcionki - np ta w ktorej sa wyswietlane nazy regionow na mapie)
zazwyczaj nadpisywanie pamieci konczy sie zawieszeniem eve w chwile potem