Autor Wątek: Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci  (Przeczytany 37729 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 23, 2005, 20:45:28 »
Cytat: "Konrad"
sheepek a mama nie mowila do czego jest quote ? 8)


Te? pewnie znerfowali :)
Bermuda Syndrome [BAS-3]

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 24, 2005, 14:21:25 »
Cytat: "Konrad"
sheepek a mama nie mowila do czego jest quote ? 8)


Z toba nie rozmawiam bo sie alienujesz sam na kanale na tsie :P




WANT PIE NOW!!!!!

rafaello

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 24, 2005, 17:11:48 »
oooodrazu czytaleniej - znajde chwile to poanalizzuje sheepek i odpowiem :D

StellarZord

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 28, 2005, 03:42:56 »
Wiecie w moich oczach eve stracilo prawie wszysko....
to juz nie jest to co kiedys:
1.PVP- buhahaha totalny blob war albo gank- przy malych gangach ejst motyw poczekamy na ss jak nas bedzie wiecej....n/c
2.ekonomia- hmmm moze mi ktos powie gdzie jest ta ekonomia
3.piracenie w low sec- powodzenia w zlapaniu kogos na gejcie + poroponuje pobawic sie w to w fregacie / cruz
wracajac do pvp w 90% pvp opiera sie na siedzeni i czekaniu na to by cie wreszcie zblobowali ale to chyba dlatego ze ludzie jaj nie maja..
4.insta- ta.... hmm kiedys tego nie bylo i jakos bylo ok
a tak btw eve skonczylo sie tak naprawde po nerfie ab i mwd
5.ss- kiedys nei dalo sie zrobic bma w trakcie warpa ss  tez wali gre bo jak ci typ juz wskoczy i go nie zlapiesz to mozesz mu naskoczyc..... nawet majac c-op.

adam000

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 28, 2005, 08:36:20 »
W sprawie cen statków - bez zniesienia monopoli na TL2 ca?y czas b?dzie kiszka - no ale to akurat oczywiste, CCP pisze "w mglistych planach" o wprowadzeniu comiesi?cznej licytacji na wszystkie BPO TL2, mo?e co? to da chocia? jak na razie nie ma konkretnych planów wprowadzenia tego ?ycie.
A to co na prawd? w tej chwili determinuje ceny statków to czas potrzeby na wydobycie minera?ów, i stwierdzenie, ?e mo?na je kupi? nie ma sensu bo i tak kto? je musi wykopa? ?eby sprzeda?. Mo?e co? si? zmieni po najbli?szym patchu, maj? wprowadzi? nowe rzeczy wspomagaj?ce kopanie.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 28, 2005, 11:12:55 »
Cytat: "adam000"
W sprawie cen statków - bez zniesienia monopoli na TL2 ca?y czas b?dzie kiszka - no ale to akurat oczywiste, CCP pisze "w mglistych planach" o wprowadzeniu comiesi?cznej licytacji na wszystkie BPO TL2, mo?e co? to da chocia? jak na razie nie ma konkretnych planów wprowadzenia tego ?ycie.
A to co na prawd? w tej chwili determinuje ceny statków to czas potrzeby na wydobycie minera?ów, i stwierdzenie, ?e mo?na je kupi? nie ma sensu bo i tak kto? je musi wykopa? ?eby sprzeda?. Mo?e co? si? zmieni po najbli?szym patchu, maj? wprowadzi? nowe rzeczy wspomagaj?ce kopanie.


To nie mining dyktuje ceny na rynku. Wszelkie mineraly sa bardzo latwo dostepne w low security. Mega i zyderine wcale nie sa drogie. To lenistwo i chciwosc graczy dyktuje ceny jakie sa. A nie narzedzia miningu.
Zgodze sie co do T2 ale juz napisalem o tym wyzej i nie chce mi sie znowu tego pisac. Generalnie rozwiazanie proponowane przez CCP nie zmieni NIC.




WANT PIE NOW!!!!!

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 28, 2005, 11:21:52 »
Cytat: "StellarSheep"
I plakanie ze nie chce sie komus latac po 3h ... to nie lataj.


To ma by? gra dla wszystkich, nie tylko dla tych co maja czas na latanie 3h dziennie, ?eby sprzeda? jednego pelnego indusa.
Mick Tyxx
niezrzeszony

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 28, 2005, 12:20:22 »
Cytat: "meen"
Cytat: "StellarSheep"
I plakanie ze nie chce sie komus latac po 3h ... to nie lataj.


To ma by? gra dla wszystkich, nie tylko dla tych co maja czas na latanie 3h dziennie, ?eby sprzeda? jednego pelnego indusa.


To niech insty zostan? w hisec, i tam sobie haulami lataj do woli...
Ale jak lecisz do lowsec to niech to do cholery bedzie low...
Generalnie popieram Sheepa...
Powinni zmiejszy? intratnosc Empire, przeniesc agentow 3 lvl do low sec, a 4 lvlu do 0.0
Moze by sie wreszcie ludziska ruszyli...
Przedwieczny.

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 28, 2005, 12:53:48 »
OK. Ciekawi mnie tylko dlaczego usuniecia instajumpow domagaja sie ci co juz graja dlugo i maja po pare(nascie) mln SP. Nic przeciwko wam panowie ale jestem ciekawy czy byscie to samo mowili w sytuacji nooba.

Zreszta jak potwierdza pewnie reszta noobow z mojego korpa bmy nie zawsze chronia przed rozwalka, szczegolnie przy wyjsciu z bramy gdzie siedzi 3 kolesi w BS-ach i mnie rozwala w 3 sekundy jak sie tylko pojawie. Rozumiem ze mam tam nie latac i nie bede tam latac (to bylo tylko 0.3). Ale jak sobie obejrze jakie? killmaile to nie widzia?em ?eby rozwalali kogo? oprocz takich cieniasów jak ja.

Co do latania wiekszymi grupami, znowu klania sie ilosc ludzi. Komu sie chce ze mna leciec 30j tylko po to zebym ja mogl sobie cos tam zabrac albo sprzedac? Heh ludziom z korpa ktorzy albo maja biliony ISKow i swoje zadania? Czy innym noobom dla ktorych  tak jak dla mnie strata statku to potem glupie rycie na pasie?  :evil:

Heh ?atwo si? wam mówi. Ale móg?bym si? zgodzi? z tym ?eby bmy zale?a?y od ss.
Mick Tyxx
niezrzeszony

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 28, 2005, 13:48:13 »
Z za?o?enia nooby maj? siedzie? w imperium i tyle...

A na cio?ków poluj?cych na noobków w lowsec nic nie poradz? - nie lubi? ich tak samo jak ty... Bo oni jak widz? indusa to strzelaj?, a jak zobacz? bsa albo dwa to spieprzaj? na ssa albo na skacz? na insta... Jak to si? mówi, s? ludzie i taborety i nic na to nie poradzimy...
A usuni?cie instów pomog?oby w gn?bieniu takich cio?ków...
Przedwieczny.

adam000

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 28, 2005, 14:14:20 »
Cytat: "StellarSheep"
To nie mining dyktuje ceny na rynku. Wszelkie mineraly sa bardzo latwo dostepne w low security. Mega i zyderine wcale nie sa drogie. To lenistwo i chciwosc graczy dyktuje ceny jakie sa. A nie narzedzia miningu.


To, ?e s? ?atwo dost?pne w low-sec nic nie zmienia, i tak trzeba po?wi?ci? mas? czasu ?eby nakopa? na np. BSa (niech tu jaki? producent napisze ile to czasu ja prawie nie kopie a ju? ?eby sobie sam na BSa nakopa? to w ogóle mi do g?owy nie przysz?o). I w?a?nie na przyk?adzie BSów cz?sto wida? jak ma?e s? narzuty producentów w porównaniu do ceny minera?ów, a frightery to ju? w ogóle przyk?ad "producenckiej" pora?ki. W innych statkach i wyposarzeniu pewnie si? ju? tak ma?o nie zarabia.

W ogóle w tej grze zmuszanie graczy, którzy w ko?cu p?ac? za "rozrywk?" do jakiego? durego wielogodzinnego kopania jest dziwne (a uznawanie macro-miningu za przestepstwo zagro?one kar? g?ówn? jest po prostu ?mieszne).

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 28, 2005, 14:35:01 »
Adam000 - kto kogo? zmusza do kopania? Nie chcesz nie kopiesz, chcesz kopiesz...
Co do narzutów na statkach t1... Jak masz dobrze zreserczowane bpo, to te narzuty wcale nie s? takie ma?e... Powiem Ci, ?e przy ME20, i production eficiency 4 (czyli cieniutko) zarobi?em na beesie oko?o 10-12%...
Przy odpowiednich skilach i reserczu podejrzewam, ?e spokojnie mo?na wyci?gn?? ze 20% albo i wi?cej... A przebitka na statkach T2 jest duuuuuu?o wy?sza... Dochodzi do tego, ze HACe potrafi? na markecie kosztowa? 200mln... Mar?a 500%???
Aha, kopanie na "du?ego" beesa innym beesem lub ?redni? bark?, przy niewygórowanych skillach (mining 4 astrogeology 3, minery II) to oko?o 12-16h... A du?? bark?, przy dobrych skillach, kryszta?kach itp to pewnie po?owa tego czasu... I mówi? tutaj o jednej osobie kopi?cej. A jak wejd? te nowe modu?y/skille do kopania, ten czas si? pewnie jeszcze znacznie skróci... Tyle, ?e nie podejrzewam, ?eby to mia?o wp?yw na ceny...

Ire ?osiu :)
Czy?by? si? przerzuci? na polowania na noobków? Nie wierz?  :twisted:
Przedwieczny.

adam000

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 28, 2005, 14:50:13 »
10-12% zrobku to nie jest przecie? tak du?o, ma?o te? nie - po prostu w tych okolicach to powinno si? utrzymywa?. Temat TL2 to zupe?nie inny temat, i nie ma co w zasadzie psioczy? na ludzi, którzy na tym zarabiaj?, jak kto? kupuje po takich cenach to znaczy, ?e takie ceny powinny by? i tyle, to CCP da?o cia?a tworz?c chory system. Poza sztandarowym przyk?adme HACów s? te? mniejsze "pere?ki" np.: Cap Rechargery - 15-20 baniek za sztuk?, ciekawe czy ich wyprodukowanie chocia? z 1mln kosztuje.

Oczywi?cie, ?e mnie nikt nie zmusza do kopania, co nie zmienia faktu, ?e kto? te minera?y MUSI wykopa?. Oczywi?cie s? ludzie, którzy si? najlepiej bawi? na pasku i OK, niech si? bawi?. Po prostu, gdyby mo?na by?o kopa? np.: 2 razy szybciej ni? teraz to, ceny minera?ów by spad?y i ceny statków TL1 za nimi, pewnie nie 2 razy ale na pewno znacz?co. Postulaty w stylu "?eby PvP" by?o ta?sze mo?na chyba spe?ni? tylko zaczynaj?? "obtanianie" od pocz?tku procesu ewentualnie zmniejszaj?c zapotrzebowanie na minera?y przy produkcji.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 28, 2005, 14:58:21 »
Nie jestem pewnie czy rzeczywi?cie spadn? ceny minera?ków... Mo?e odrobin?... Mo?e wi?cej po d?u?szym czasie... Zobaczymy...
Ceny, czyli dost?pno?? bp na t2, to osobny problem i imho w tej chwili jedna z wi?kszych bol?czek tej gry...
Co do op?acalno?ci PvP... Wystarczy zmniejszy? prawdopodobie?stwo zniszczenia modu?ów na niszczonym statku i od razu si? poprawi op?acalno??... Pewnie, ?e nie mia?bym nic przeciwko zmniejszeniu cen statków t1... tylko pytanie, czy to nie zachwia?oby tzw równowagi ekonomicznej gry... Ta pierwsza mo?liwo?? zreszt? te? nie jest pozbawiona tej wady... :roll:
Przedwieczny.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 28, 2005, 16:56:21 »
Ludziom ktorzy nie lubia kopac proponuje polowac na mining opy. Najprostsza metoda na szybkie kopanie. Kolejna sprawa jest przetapianie lootu. Z przetopki z 3 dniowego polowanka na pasach w 1 systemie w delve ( tak po 3h max dziennie ) + dowiezienie zyd i troszke mega zrobilem sobie 1 bs`a. Jak sprzatnelo sie mining opa wypadl trit i pyerite i zaraz byl kolejny 1.
Tak wiec jak ktos lubi kopac to prosze bardzo. Ja nie przepadam. A jak juz mam kopac to wole kopac high end ore.

Zgadzam sie calokowicie ze nie kazdy lubi wielogodzinne kopanie i ja tez tego nie lubie. Generalnie robienie pieniedzy w tej grze powinno byc duzo szybsze. LUB duzoooooooooooooooooooo mniej sie powinno tracic. Ewentualnie cos pomiedzy.

Wiesz dlaczego macro mining smierdzi? Bo po pierwsze ja nie lubie jak ktos dochodzi do czegos bez wysilku. Tzn jak ktos/cos ( program ) gra za kogos. To jest raz. Dwa wbrew pozorom przy ekonomii i jej mechanice jaka mamy teraz ma to negatywny wplyw. Po trzecie iski te sa sprzedawane za kase. NIE CIERPIE TEGO :P Aczkolwiek pewnie w swoim czasie opchne swoja postac a co :P Tyle ze to troszke inna sprawa wg mnie.


Dlaczego mi sie nie podobaja insta jumpy? Jak cie to tak interesuje to poczytac wyzej. Nie mam nic przeciwko noobom. Nie mam nic przeciw producentom. Nie mam nic przeciw agent runnerom. Ale w kazdej praktycznie grze wygladalo to mniej wiecej tak. Duzo ryzykujesz=duzo zyskujesz. Malo ryzykujesz=malo zyskujesz. W eve mamy na odwrot. Pomijajac to ze systemy typowo high security powinny byc TYLKO i wylacznie dla noobow. Kolejna sprawa to okreslenie noob. Kiedy noob jest noobem a kiedy przestaje?
Nie lubisz grac 4-5h dziennie czy co jakis czas? Trudno. Grasz 1h dziennie? Trudno. Ale do kurwy nedzy jakze mnie wkurwiaja bydlaki ktorzy chca miec dla siebie wszystko to na co inni poswiecaja czas w duzo krotszym czasie. Wspolpraca > solo. Ryzyko + zyski > bezpieczenstwo + mniejsze zyski.
A giniecie przy wyjsciu z bramy bo TAKA JEST MECHANIKA. BO NIE DA SIE ZLAPAC NIKOGO NA WSKAKIWANIU DO BRAMY. Do cholery jasnej czy wy jacys nie kumaci jestescie? Poczytajcie troszke co wczesniej napisalem i wykazcie sie troszke inteligencja i postarajcie sie zrozumiec mechanike ...

A co do latania 3h zeby sprzedac indusa ...
Stary ja z samego poludnia na sama polnoc lece 3h. To co ty mi gadasz? Nie mowie ze indusem ale czas podrozowania w tej grze to koszmar. To ma byc kosmos? Wiesz przy dluzszym locie mialbys tez wieksze zyski nie? Przeciez nie mowie ze zarabialbys tyle samo co teraz. Wtedy to nie mialoby rzeczywiscie wiekszego sensu. Ale przy dluzszym locie i zmniejszeniu high security handel i huby rozrzucone bylby duzo bardziej. A w tej chwili handel i ekonomia utrzymuje sie w miejscach do policzenia na palcach jednej gora dwoch rak. Wtf? Bawi cie to? Moze tak ale nie mnie. Jakos zupelnie innaczej sobie wyobrazalem ten wspanialy wszechswiat ktory nie ogranicza sie do paru, parunastu systemow.




WANT PIE NOW!!!!!

adam000

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 28, 2005, 17:23:56 »
Teraz sobie poma?? poza g?ównym "w?tkiem" tego w?tku :)

Wiecie co by?o by fajne? Jakby rasy a w?a?ciwie frakcje mia?y wi?ksze znaczenie, do tego stopnia, ?e urz?dza?y by sobie wojny mi?dzy sob? i wynajmowa?y do tego alianse/corpy graczy. Albo np.: jakby zamiast CONCORDu by?y rasowe policje, i jak masz do jakiej? rasy du?y minus to ona w Twojej sprawie nie kiwnie palcem w ?adnym systemie, a nawet pomo?e Twojemu przeciwnikowi jak on ma du?y plus. Nie koniecznie by?o by ?atwiej gra? ale na pewno by?o by ciekawiej. A na przyk?ad wojny frakcyjne mia?y by konkretne cele, np. zniszczenie jakiej? stacji, zbudowanie swojej (a w?a?ciwie w imienu frakcji) i tym samym przej?cie systemu i na przyk?ad okre?lony czas na to. W takich wojnach nie by?o by zabawy w kotka i myszk?, chowania si? po k?tach i w ogóle tego wszystkiego co psuje zabaw? w PvP, trzeba by po prostu stan?? do walki i wygra? lub przegra?, polecie? po kolejny statek i znowu walczy?, tak a? do wyczerpania zasobów lub zapa?u. A rozwój technologi te? móg? by by? zwi?zany z frakcjami, jak jedna co? TL2 wprowadzi to inne by d??y?y do przej?cia tej technoligii i w ko?cu by?o by wiele BPO na te same/podobne rzeczy.

Ach poma?y? sobie :)

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 28, 2005, 17:55:55 »
Sheep - po pierwsze za bardzo si? denerwujesz na tych którzy maj? inny pogl?d ni? ty i za du?o tych znaczków %^@&!!.

Po drugie - rozumiem ogólne zasady ekonomii i fizyki wi?c nie musisz si? unosi?. Ja tu widze problem grywalno?ci z mojej strony. Jak latam w imperium latam na autopilocie i sie nie przejmuje. Ale chce mie? jakiekolwiek szanse "przemkni?cia" si? dajmy na to przez jakie? jedno, dwa 0.2 czy 0.3. Szanse te nawet teraz s? minimalne (jak na razie za kazdym razem mnie sklepali) ale sie tym nie przejmuje. Ale nie róbmy tak ?eby ka?dy kto tylko potrafi krzykn?? YARR! si? mo?e rzuca? na indyka czy cokolwiek, bo jest wielkim piratem.

Po 3 jakie bydlaki? Nikt nie mówi, ?e chce w godzine osi?gn?? tyle co ty bo mo?esz sobie pogra? ile chcesz. Twoja sprawa, ale ty to nie wszyscy. I prosze cie nie obra?aj naszej inteligencji.

Po 4 gram tyle ile mog?, p?ac? (ja jeszcze p?ac?, bo ty pewnie ju? nie) za to i mam prawo chcie? mie? zabaw? nawet przez t? godzin? gry. A nie w tym czasie leciec z jedngo gejta do drugiego.

P.S. to ostatni mój post w tym temacie - nie lubie tylko jak mnie ktos od nieinteligentnych bydlakow wyzywa.  :twisted:
Mick Tyxx
niezrzeszony

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 29, 2005, 02:02:04 »
Imho nie mowilem o tobie akurat. A co do znaczkow. Czasem sobie lubie przeklnac. To straszne.




WANT PIE NOW!!!!!

dzikus

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 29, 2005, 12:31:20 »
Sheep, tak z ciekawo?ci, jak ci si? gra w ?wiecie, gdzie podró? z jednego kra?ca na drugi zajmuje kilka minut? Nie mówi?c ju? o przebiegni?ci ca?ego kontynentu w kilkadziesi?t?
No i jak w WoWie ryzyko ma si? do nagrody?

Dlaczego WoW wyci?gam? Bo to te? gra. Podobnie jak EVE. W EVE i tak rozci?gneli sprawy podró?y do granic wytrzyma?o?ci GRACZY - czyli ludzi, którzy przyszli si? bawi?. A je?eli zabawa ma polega? na podró?owaniu, to przepraszam, ale mamy chyba inne poj?cie zabawy - chocia? z tego co s?ysza?em dobrze bawisz si? w WoW, gdzie sprawy podró?y wygl?daj? jeszcze bardziej abstrakcyjnie.

Uwa?am, ?e pomys?y takie jak: wiele klonów na raz i mo?liwo?? skakania mi?dzy nimi, czy mo?liwo?? wskakiwania w statek za liniami wroga, s? super. I poprawi? grywalno?? EVE a nie j? obni??.

A co do braku Insta. O ile dobrze rozumiem pomys?, to mo?na b?dzie skaka? na cel na 0 km - z pewnym rozrzutem który b?dzie zale?ny od umiej?tno?ci i jakich? modu?ów na statku. Dzi?ki czemu insta b?d? ca?y czas "dost?pne" tylko b?dziesz musia? odpowiednio do tego skonfigurowa? statek. I co milsze - nie b?dziesz musia? ich wcze?niej robi?, spami?tywa? które sk?d i dok?d oraz b?dzie mo?na u?ywa? autopilota, ?eby skaka? z bramy do bramy.
Usuwanie Insta-bookmarków jest spowodowane g?ównie obci??eniem serwerów, które jest spowodowane potrzeb? ka?dorazowego przegl?dania tych?e bookmarków ilekro? kto? wskakuje do nowego systemu.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 29, 2005, 14:37:53 »
Cytat: "dzikus"
Sheep, tak z ciekawo?ci, jak ci si? gra w ?wiecie, gdzie podró? z jednego kra?ca na drugi zajmuje kilka minut? Nie mówi?c ju? o przebiegni?ci ca?ego kontynentu w kilkadziesi?t?
No i jak w WoWie ryzyko ma si? do nagrody?


Hehe wiem jak to wyglada w WoWie. Ale jest jedna malusienka drobniutenka roznica. W WoWie podrozowanie nie ma wplywu na zarobki,ekonomie etc. Proste? Proste. Dlatego jakos specjalnie mnie to nie boli. No i owszem jak sie ma mounta i wysoki lvl to mozna sobie przebiec a potem i przeleciec gryfem. Tylko tak jak mowie. Podrozowanie w WoWie ma sie nijak do wplywu na ekonomie na cokolwiek.

Jak sie ma ryzyko do nagrody? Nijak. WoW jest przykladem przegiecia w druga strone i idealne rozwiazanie jest pomiedzy wowem a eve. Tak czy siak z dwojga zlego ... wole juz chyba rozwiazanie wowa.

Cytat: "dzikus"
Dlaczego WoW wyci?gam? Bo to te? gra. Podobnie jak EVE. W EVE i tak rozci?gneli sprawy podró?y do granic wytrzyma?o?ci GRACZY - czyli ludzi, którzy przyszli si? bawi?. A je?eli zabawa ma polega? na podró?owaniu, to przepraszam, ale mamy chyba inne poj?cie zabawy - chocia? z tego co s?ysza?em dobrze bawisz si? w WoW, gdzie sprawy podró?y wygl?daj? jeszcze bardziej abstrakcyjnie.


Napisalem juz wyzej co o tym mysle :P
Dodam tylko ze gdyby w EvE mozliwosc spotkania innego gracza nie ograniczala sie do stacji/gate to moze bym sie tak nie przypierdzielal do tego podrozowania. A wszelka interakcja odbywa sie wlasnie tam gdzie napisalem. Oczywiscie nie mowimy o high security i kopaniu na beltach.

Cytat: "dzikus"
Uwa?am, ?e pomys?y takie jak: wiele klonów na raz i mo?liwo?? skakania mi?dzy nimi, czy mo?liwo?? wskakiwania w statek za liniami wroga, s? super. I poprawi? grywalno?? EVE a nie j? obni??.


Mozliwe ze poprawia ale i tak i tak musisz miec sprzet za linia wroga. Kolejna rzecza jest to ze wplyna tylko na stacje npc. Ktore imho w 0.0 byc nie powinny.

Cytat: "dzikus"
A co do braku Insta. O ile dobrze rozumiem pomys?, to mo?na b?dzie skaka? na cel na 0 km - z pewnym rozrzutem który b?dzie zale?ny od umiej?tno?ci i jakich? modu?ów na statku. Dzi?ki czemu insta b?d? ca?y czas "dost?pne" tylko b?dziesz musia? odpowiednio do tego skonfigurowa? statek. I co milsze - nie b?dziesz musia? ich wcze?niej robi?, spami?tywa? które sk?d i dok?d oraz b?dzie mo?na u?ywa? autopilota, ?eby skaka? z bramy do bramy.


Ba. Wg mnie lepszym rozwiazaniem byloby przyspieszenie statkow niz dodawania insta. Ale to moja osobista opinia. To dopiero mialoby lepszy wplyw na grywalnosc. Zreszta duzo rzeczy w balansie imho powinni zmienic. Z tego co mi ktos mowil to ponoc zaprzestali tego pomyslu to raz, dwa naprawia to tylko problem z lagiem i to wszystko.
Dziwie sie ze ludzie tak bardzo placza o narzedzia do uciekania przed "gankingiem" i "piratami". Sa transport shipy. Sa covert opy. Sa sentry guny. Sa wcsy. Mozna wziasc kogos do scoutowania. CZEGO CHCIEC WIECEJ. Ah juz wiem. Teleport ze stacji na stacje z full cargo. Takie sa moje odczucia i wasze gadanie tego nie zmieni. Mozecie mi wciskac ze nie latam indusem i nie wiem co to jest ... a ja powiem ze latalem i to nie raz i wiem co to jest. I latajac indusem bylbym gotow podjac to ryzyko. BA! Nawet je ponosilem nie raz. Jak wywozilem indykiem z 1.5miliarda kasy z fa w 1 locie to co lecialem sam? Nie lecialem z 4 osobowa obstawa a dokladnie scoutami. I jakos ominelismy bloby, kampy etc. A jakbym lecial sam to by mnie zdjeli bez 2 zdan. Na tym to polega. Na tym polega granie i na tym polega teamplay. I przelot 50j zajal nam troche czasu ale warto bylo.

Cytat: "dzikus"
Usuwanie Insta-bookmarków jest spowodowane g?ównie obci??eniem serwerów, które jest spowodowane potrzeb? ka?dorazowego przegl?dania tych?e bookmarków ilekro? kto? wskakuje do nowego systemu.


Napisalem wyzej.




WANT PIE NOW!!!!!

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 29, 2005, 22:52:30 »
Zreszta dzikus porownywanie WoWa do EvE ... to sorry ...
Pewnych rzeczy sie nie porownuje ... zwlaszcza jak nie sa podobne do siebie w zadnym punkcie oprocz tego ze to i to to mmorpg.




WANT PIE NOW!!!!!

dzikus

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 30, 2005, 11:22:24 »
WoW i EVE to gra.
WoW i EVE s?u?? do zabawy.
WoW i EVE obs?uguj? wielu graczy, umo?liwiaj? bezpo?redni konflikt mi?dzy nimi w formie PvP.

Ró?nic jest sporo, ale porównywanie tych gier jest jak najbardziej na miejsu. To jak porównywanie dwóch samochodów podobnej jednak klasy.

Je?eli twierdzisz, ?e WoW'a styl poruszania si? bardziej ci odpowiada, to dlaczego uwa?asz, ?e powinni?my wi?cej czasu po?wi?ca? w EVE na podru?owaniu z miejsca na miejsce? Bo ja nie do ko?ca tego rozumiem.

W ko?cu EVE to gra. Je?eli kto? ma 2-3 godziny wieczorem na gr? to chyba lepiej dla wszystkich by?oby, gdyby móg? w ci?gu tych dwóch godzin dosta? si? na miejsce jakiej? akcji, zrobi? co? i wylogowa? si? zadowolonym ni? po?wi?ci? wi?kszo?? tego czasu na podró? po to ?eby w sumie niekoniecznie zd?rzy? na co? co si? gdzie? dzieje.

nigel

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 30, 2005, 13:21:50 »
a ja mam pro?b?.. mo?e kto? skopiowa? tego dev bloga o zmianach i poslac mi na emaila nigel_walmsley@poczta.fm ? bo na razie konto suspended i nie chca skuba?ce mnie wpu?ci? .. :(

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 30, 2005, 14:04:41 »
Cytat: "dzikus"
WoW i EVE to gra.
WoW i EVE s?u?? do zabawy.
WoW i EVE obs?uguj? wielu graczy, umo?liwiaj? bezpo?redni konflikt mi?dzy nimi w formie PvP.

Ró?nic jest sporo, ale porównywanie tych gier jest jak najbardziej na miejsu. To jak porównywanie dwóch samochodów podobnej jednak klasy.


Nie obraz sie dzikus ... ale to sa zupelnie inne rodzaje gier z zupelnie innymi rozwiazaniami z zupelnie wszystkim innym. Jak tego nie widzisz to bardzo mi przykro. Bo to tak jakbys porownywal autobus do samolotu. I to i to przeciez sluzy do przewozenia pasazerow ...

Cytat: "dzikus"
Je?eli twierdzisz, ?e WoW'a styl poruszania si? bardziej ci odpowiada, to dlaczego uwa?asz, ?e powinni?my wi?cej czasu po?wi?ca? w EVE na podru?owaniu z miejsca na miejsce? Bo ja nie do ko?ca tego rozumiem.


Jak juz pisalem wyzej. W eve to gdzie jestes ma duzo wiekszy wplyw na to co mozesz i co masz.

Cytat: "dzikus"
W ko?cu EVE to gra. Je?eli kto? ma 2-3 godziny wieczorem na gr? to chyba lepiej dla wszystkich by?oby, gdyby móg? w ci?gu tych dwóch godzin dosta? si? na miejsce jakiej? akcji, zrobi? co? i wylogowa? si? zadowolonym ni? po?wi?ci? wi?kszo?? tego czasu na podró? po to ?eby w sumie niekoniecznie zd?rzy? na co? co si? gdzie? dzieje.


Bo gdyby nie bylo insta glownie operowalbys w obrebie 1 regionu i ewentualnie tych obok polozonych. A tylko jakies specjalne opy odbywalby sie gdzies dalej. Ciezko to zrozumiec?
A co do robienia i bicia sie ... No coz. Masz ss. Masz insta. Mozesz sie szybciutko wylogowac. Masz wcsy. Jakby nie patrzec pretensje mozesz miec wlasnie do CCP za to ze jest tyle szybciutkich drog zeby bezpiecznie wylogowac sie/uciec/zadokowac/uniknac walki.

Cytat: "dzikus"

Cytuj
Jak sie ma ryzyko do nagrody? Nijak. WoW jest przykladem przegiecia w druga strone i idealne rozwiazanie jest pomiedzy wowem a eve. Tak czy siak z dwojga zlego ... wole juz chyba rozwiazanie wowa.

No to ja ju? ca?kiem nie ?api?. W WoW wszelkie podró?e s? stosunkowo szybkie - dzi?ki mo?liwo?ci teleportacji, dzi?ki mo?liwo?ci p?ywania na statkach, heartstone i latanie gryfem. Poza tym rozmiar ?wiata jest ma?y. Twierdzisz tu ?e wolisz takie rozwi?zanie a wcze?niej twierdzi?e?, ?e podró? z jednego kra?ca EVE na drugi zajmuje "tylko" 3 godziny i powinna by? d?u?sza. No we? si? na co? zdecyduj albo nie siej fermentu w okolicy.


Zadnego fermentu nie sieje. Stary dalej porownujesz 2 gry ktore sa zupelnie do siebie nie podobne. To ty siejesz ferment jesli juz.
Teleport masz i eve. Clone jump. Ojej masz implanty? Twoj problem. Ojej drogi klon? Wszystko w tej grze kosztuje wiec co za problem? Chcesz byc szybko gdzies ... go go go. No ale nie przewieziesz ze soba sprzetu i towaru ... no tak to jest bol. No i trzeba sobie wczesniej zorganizowac w takim miejscu statek ze sprzetem etc ... To juz za duzo jak na jednego biednego ludka.




WANT PIE NOW!!!!!

Konrad

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 01, 2005, 17:49:48 »
Cytat: "StellarSheep"
Nawet je ponosilem nie raz. Jak wywozilem indykiem z 1.5miliarda kasy z fa w 1 locie to co lecialem sam? Nie lecialem z 4 osobowa obstawa a dokladnie scoutami. I jakos ominelismy bloby, kampy etc. A jakbym lecial sam to by mnie zdjeli bez 2 zdan.


za tamto "...o juz po mnie..." na teamspeaku wtedy, to myslalem ze pojade do warszawy i zatluke  8)

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 01, 2005, 18:40:51 »
Hehehehe  :lol:




WANT PIE NOW!!!!!

cthsqd

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 01, 2005, 22:23:09 »
Cytat: "dzikus"
W ko?cu EVE to gra. Je?eli kto? ma 2-3 godziny wieczorem na gr? to chyba lepiej dla wszystkich by?oby, gdyby móg? w ci?gu tych dwóch godzin dosta? si? na miejsce jakiej? akcji, zrobi? co? i wylogowa? si? zadowolonym ni? po?wi?ci? wi?kszo?? tego czasu na podró? po to ?eby w sumie niekoniecznie zd?rzy? na co? co si? gdzie? dzieje.


qr%a.. a ja tyle lat myslalem ze w mmorpg'ach esencja zabawy jest symulacja swiata, i ze w tym celu wlasnie sie zgania kilkanascie tysiecy graczy na jeden serwer :D . Jak dodamy teleporty, opcje zarzadzania wszystkim bez wychodzenia z bazy albo jakis inny "win the game" button to sie to stanie jakims multimanagerem z opcja "arcade",.. jezu, obym nie dozyl tych czasow :twisted:

Bodajze pierwszy raz sie ze sheepkiem zgadzam w calosci, pieknie ta evka wyglada na filmach, szkoda ze przez te uproszczenia eliminowany jest praktycznie caly klimat gry. Jesli ktos nie ma czasu na prawdziwe hardcorowe mmorpgi to niech sie bierze za hybrydy w rodzaju WOWa, a nie usiluje psuc gry z haslem rownouprawnenia na sztandarze.

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 02, 2005, 01:17:15 »
Ye ye ye nawet koval sie ze mna zgadza \o/




WANT PIE NOW!!!!!

WolfSimon

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 02, 2005, 08:59:47 »
Jedna rzecz jest podobna bardzo i w EVE i w WOWie. W obu grach trzeba d?uuuugo zap... grindowa? by nazbiera? kas? na co? wypasionego na co mia?by? ch??. Ró?nica jednak jest zasadnicza, otó? w WOWie jak ju? uciu?asz na to co chcesz (np epiczny mount (rumak) za 900 golda) to nie stracisz go do cholery w 3 sekundy na bramie bo akurat mia?e? laga lub trafi?e? na 4 gankerów. I to mnie w?a?nie w eve denerwuje.

rafaello

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 02, 2005, 13:24:31 »
Cytat: "StellarZord"
Wiecie w moich oczach eve stracilo prawie wszysko....
to juz nie jest to co kiedys:
1.PVP- buhahaha totalny blob war albo gank- przy malych gangach ejst motyw poczekamy na ss jak nas bedzie wiecej....n/c
2.ekonomia- hmmm moze mi ktos powie gdzie jest ta ekonomia
3.piracenie w low sec- powodzenia w zlapaniu kogos na gejcie + poroponuje pobawic sie w to w fregacie / cruz
wracajac do pvp w 90% pvp opiera sie na siedzeni i czekaniu na to by cie wreszcie zblobowali ale to chyba dlatego ze ludzie jaj nie maja..
4.insta- ta.... hmm kiedys tego nie bylo i jakos bylo ok
a tak btw eve skonczylo sie tak naprawde po nerfie ab i mwd
5.ss- kiedys nei dalo sie zrobic bma w trakcie warpa ss  tez wali gre bo jak ci typ juz wskoczy i go nie zlapiesz to mozesz mu naskoczyc..... nawet majac c-op.


1. pvp blob lub gank ... ta  rotfl ale tak jest :/
2. ekonomia jakas tam ponoc jest
3. sa ludzie ktorzy w pvp soluja ale jest ich niewielu - najczesciej long range sniper z 10 milionami w samym gunery  na bramie w low ss bostowany przez kolege czeka na indusa... jak widze takich to mam ochote im powiedziec jakimi idiotami sa ...
4. ja zaczynalem jak mozna bylo zalozyc 3 mwd :D i to bylo faaaaajne - bmy ssaja bo powinno od reki sie skakac w zasieg skoku a wokolo bramy powinien byc non agresion zone - jak na posie ze nawet nie lokniesz
ale to moje zdanie - bmy powinny zostac - za to mobile warp dirruptorki powinny byc niestawialne do 200 km od bram i stacji - w zamian powinny miec zasieg od 50 km do 100 km  - piraci stawiali by sobie takie na trasie pomiedzy bramami  i przerywajac warp lapali by delikwentow - tyle ze przerwanie warpa przez mobile wapr disrupta wiazalo by sie z agresja  ..
system ogolnie jest zrypany...
5. odrobina wprawy i namierzasz ss-a w jakies 3 minutki - wkurza to ze czesto to nie dziala jak zaprojektowano albo moze ja nie kumam jak to zaprojektowano .... bo na pewno jest jakas chora losowosc...
juz nie bede psioczyl jak raz z frigiem szukalismy komplexu jednego ....
grrrr


co do ogolu tosi ezgadzamy - nie jest najmadrzej i najlepiej
co do szczegolow wogole sie nie zgadzamy - ja piractwo i pvp widze zupelnie inaczej w tej grze - byc moze dlatego ze widze to bardziej nautralnie - a byc moze to blad
latanie i insta tez zupelnie inaczej widze...
kary w ss to dopieronieprzemyslany system  - nasuwalo by sie skojarzenie ze po tych kilku latach powinien ewoluowac w jakims bardziej przemyslanym kierunku.... bo nie da sie ukryc ze idea byla dobra  - tylko powinna ewoluowac...

wszystkiw powyzsze ja moja skromna opinia i wiem ze zcesc ludzi sie nie bedzie zgadzac
wiec prosze nie flamowac bo sa to moje przemyslenia ktore naajprawdopodobniej nigdy nawet nie beda rozwazane pzrez cpp a juz co pewniejsze niegdy nie wejda ....
lobbing jest mocny nawet w eve ;) (kupa trzymajaca wladze ?)

peace and loooof
OR NOT  :twisted:

khirion

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 02, 2005, 16:24:23 »
SS - spoko, ale jak by sie dalo namierzyc delkiwenta w tym ss dosc szybko (max 2 min) z dobra dokladnoscia. (max +- 30km). Dodatkowo jak masz probe na 80au to nie musisz juz uzywac nastepnej zeby kogos znalesc. Niestety, pomozne mazenia...

Co do insta. Ista to fajny pomysl, Generalnie podoba mi sie ze sa. Nie gwarantuja nietykalnosci jak sie niektorym wydaje. Ciezki Transport ship wchodzi w warpa ponad 20s.... zadne insta nie pomoze, o frachtowcu nie wspomne. A to ze ladujesz pod brama to moim zdaniem dobrze. Jeszcze dolotow mi brakuje.

Mobile warp disruptory powinny miec 2 razy wiekszy zasieg niz maja, i tez bylo by ok.

Co do pvp. Glowny problem to to ze albo bede czekal na przeciwnika w jakims otwartym miejscu... i zostaje zblobowany... albo moge sobie poprostu go olac, bo o znalezieniu moge zapomniec. Przez to wlasnie walka w malych grupach, ablo 1vs1 w zasadzie nie istnieje. Zawsze sie czeka na kolegow, bo szukanie przeciwnika mija sie z celem.

Ekonomia w zasadzie mi sie podoba, chociaz ma sporo niedociagniec.

Amos Sommers

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 02, 2005, 17:00:21 »
Cytat: "Ace"
Wszystkie te zmiany przy LIKWIDACJI INSTA JUMPOW to pikus. Tak... nie bedzie wiecej instasow :) Wreszcie bedziecie walczyli. Wreszcie latali bandami itp :) Jesli chodzi o skakanie na 0km to jest i bedzie ale zasada dzialania skokow to RANDOM - inaczej losowa. Klikajac na warp to 0km wezmiesz udzial w "losowaniu" ktore warpnie cie na 2,5km, 10km, albo nawet i 30km od celu (gate, stacja) Tak czy inaczej, podroze po patchu beda BARDZO MECZACE :)

Druga wedlug mnie istotna zmiana to KONIEC GANKow. Bedzie mozna wsadzic tylko 2 damage mody. Wkoncu bedziemy sie fitowac uniwersalnie co troszke zwolni walke i bsy nie beda pekaly w 3sek :))))

To chyba tylke co narazie wygonilo mnie z SISI ;)


Tak, teraz wreszczie CCP kompletnie wypierdoli wszystkich z 0.0:) Tak zawsze ciezko pracowali zeby troche wiecej ludzi chcialo do 0.0 leciec .. teraz kompletnie wszyscy benda wiac z 0.0...

Konrad

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 02, 2005, 19:19:05 »
mnie osobiscie denerwuje zbyt durza ingerencja devsow w zasady rozgrywki

zbyt durzo nieprzemyslanych decyzji

ale mimo wszystko w eve bede gral jeszcze baaardzo dlugo

co do latajacych blobow tu i tam, to odpowiedz jest tylko jedna, jezeli gra umozliwia takie rozwiazanie aby w jednym systemie przebywalo ilustam graczy to logicznym jest stwierdzenie ze taka sytuacja zawsze nastapi

ktos musial by wlasc na jakis dziwaczny pomysl ujemnego bonusu do zadawanych obrazen zaleznie od ilosci czlonkow w gangu - taki pomysl nawet POWSTAL jakis czas temu na forum, (btw pomysl jest do dupy :) - mozna go obejsc na kilkadziesiat sposobow od kilku malych gangow poczynajac )

jednym z ciekawych pomyslow byloby przyspieszenie statkow (szczegolnie tych wolniejszych) albo zmiana zasady dzialania mwd (takze gdzies na forum wyczytane) ORAZ drastyczne zmniejszenie zasiegu wszelkiego rodzajudzial, rakiet i innych narzedzi masowej destrukcji - co wymagalo by dolecenia do obiektu (tutaj wchodzi mwd albo zwiekszona predkosc) - pozatym bylo by to o wiele bardziej widowiskowe

zupelnie osobnym tematem jest tutal fatalna wydajnosc klienta jezeli chodzi o tzw "close range", akurat ja lubie jak cos ladnie wybucha i plynnie dziala  :wink:

ps. nie chce mi sie szukac literowek :P

StellarZord

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 03, 2005, 09:56:28 »
konrad minie nie denerwuje to ze jst sporo ludzi w systemi i ze normalnym jest ze sa spore bitki...problem polega an tym ze w 90% bitek jedna ze stron czeka na okazje boja sie stracic i czekaja na wsparcie ile razy tak bylo z fa juz mielismy sie lac i przylatowalo 10 nastepnych ...
W eve kolejnym problemem jest to ze jak chce kogos zabic to siedzisz lub szukasz przez 3h celu a ja na to nie mam ochoty
pozatym jesli chodzi o moja osobe to ja osobiscie nie widze w eve juz prawie nic.. loguje sie i poprostu nie mam kolejnego celu... bo w eve niema celu jakotakiego nikogo tak naprawde nie da rady zniszczyc bo gra na to nie pozwala
oczywiscie mozemy powiedziec ze oo chce nastepny statek ale mowie wam ze po 5 lub 10 statkach juz wam sie to znudzi z kad wiem ?? bo moge latac prawie wszyskim bo mam prawie 13m skp w gunnery i juz nie mam co robic prawie ostatnio robie hac na 5.
jak mowie zobaczymy te zmiany narazie sie zapowada totalny kibel no ale to moje zdanie

A tak btw to eve zniszczylo walasnie tech2 nigdy nie powinno to wejsc.

adam000

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 03, 2005, 13:16:51 »
Cytat: "StellarZord"
konrad minie nie denerwuje to ze jst sporo ludzi w systemi i ze normalnym jest ze sa spore bitki...problem polega an tym ze w 90% bitek jedna ze stron czeka na okazje boja sie stracic i czekaja na wsparcie ile razy tak bylo z fa juz mielismy sie lac i przylatowalo 10 nastepnych ...


Przecie? to naturalne "wojenne" zachowanie, jak nie mo?esz wygra? to nie atakujesz, nie rozumiem dlaczego kto? si? takim zachowaniom dziwi, w EVE nie ma miejsca na heroiczne zagrania, chocia? cz?sto si? jeden rodzaj takich bochaterów zdarza, jak skacz? na pomoc kumplowi nie zastanawiaj?c si? nad tym, ?e w momencie wyj?cia z warp kumpel ju? b?dzie w klonowni a oni stan? na przeciw kilku "ucieszonych tym faktem jak dzieci" przeciwników bez ?adnych szans. Oczywi?cie rozumiem, ?e kto? chcia? by mie? cele podane na tacy ale z punktu widzenia "celu" wcale nie by?o by to zabawne.

Cytat: "StellarZord"

W eve kolejnym problemem jest to ze jak chce kogos zabic to siedzisz lub szukasz przez 3h celu a ja na to nie mam ochoty


Polowania jako takie s? nudne, w realu te?, bo to o czym piszesz to jest w?a?nie polowanie a nie walka. To co trzyma ludzi to ludzie, fajnie jest sobie polata? i popolowa?, a ?e nawet czasem si? nic nie upoluje to trudno, b?dzie nast?pny raz je?eli "b?dzie si? chcia?o".

Cytat: "StellarZord"

pozatym jesli chodzi o moja osobe to ja osobiscie nie widze w eve juz prawie nic.. loguje sie i poprostu nie mam kolejnego celu... bo w eve niema celu jakotakiego nikogo tak naprawde nie da rady zniszczyc bo gra na to nie pozwala


Bo to jest gra teemplay, oczywi?cie nie mo?na zniszczy? gracza, ani zazwyczaj korporacji, mo?na im najwy?ej uprzykrzy? ?ycie tak, ?e si? w ko?cu wynios? lub rozpadn?. Ale co powiesz na wojny deep 0.0 aliansów? Czy w ich dzia?aniach czy wojnach te? nie ma celu?

Cytat: "StellarZord"

oczywiscie mozemy powiedziec ze oo chce nastepny statek ale mowie wam ze po 5 lub 10 statkach juz wam sie to znudzi z kad wiem ?? bo moge latac prawie wszyskim bo mam prawie 13m skp w gunnery i juz nie mam co robic prawie ostatnio robie hac na 5.
jak mowie zobaczymy te zmiany narazie sie zapowada totalny kibel no ale to moje zdanie


Tu si? z Tob? ca?kowicie zgadzam, latanie kolejnymi statkami mo?e si? szybko znudzi?. Ale dla znudzonych pilotów z milionami w "spaceship command" s? w?a?nie wprowadzane nowe zabawki... i nie mówi? o tych ma?ych, chocia? te? mog? mie? ciekawe zastosowania. Te du?e s? dla weteranów... jest tylko ma?y problemik, ?eby w nie wsi??? trzeba je zbudowa? a na to b?d? mog?y sobie pozwoli? tylko du?e alianse, które w ich posiadaniu b?d? mia?y cel, i to s? w?a?nie zabawki dla nich a nie dla "znudzonych my?liwych".

Cytat: "StellarZord"

A tak btw to eve zniszczylo walasnie tech2 nigdy nie powinno to wejsc.


Tech2 jako takie? Zgodz? si?, ?e problem BPO jest po prostu idiotyczny, ten kto to zatwierdzi? w CCP takich decyzji stanowczo nie powinien podejmowa?. Ale ca?y proces budowania rzeczy tech2 jest ju? bardzo fajnym pomys?em - jest dla teemplay, dla wspó?pracy mi?dzy korpami, jest celem do osi?gni?cia. A ?e akurat "my?liwych" takie rzeczy nie interesuj? to có?, ich pech.


Nie wiem czy rzucili?cie okiem na plany "featuresów" dla KALI, jest tam co? co w przybli?eniu jest wojnami mi?dzy rasami i mo?liwo?ci? dla korpów/aliansów na zaangarzowanie si? w te wojny. Takie co? to mo?e by? wreszcie ten "wielki" cel do grania, i je?eli walki b?d? si? toczy? o co? to sko?czy si? chowanie po kontach. Zreszt? teraz te? mo?na mie? takie co?, jak si? ma dreda (albo kilka) i poleci rozwala? komu? POSy to chc?c nie chc?c obie strony musz? stan?? do walki, oczywi?cie jak zwykle nie jest to zabawa dla "my?liwych" tylko dla du?ych aliansów.