Autor Wątek: Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci  (Przeczytany 37731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LosBekoczoS

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« dnia: Listopad 17, 2005, 17:58:48 »
Takwiec niebylem sie wstanie oprzec i postanowilem zobaczyc coz na SISI piszczy nowego :), i oto coz ujzalem :)

1) nowa czcionka ( hehe oni chyba co path beda chcieli zmieniac ) o dziwo gdyby w niektorych sytuacjach niebyla zamala, to wygladala by rewelacyjnie :)
2) Zmieniono wartosci SP w klonach, oraz dodano mozliwosci skakania miedzy stacjami Clone jumpami bez straty klona ( niewiem jeszcze jak wyglada sprawa implantow i ich straty przy przeskoku )
http://www.icpnet.pl/~bekocz/clone1.jpg
http://www.icpnet.pl/~bekocz/jump.jpg
3) Pojawil sie wspanialy dodatek dla Producentow, ktory pozwala nam obserwowac co i jak do kiedy i od kiedy, oraz gdzie jest produkowane  :D
http://www.icpnet.pl/~bekocz/fabryki.jpg
4) Zmieniono wyglad zakladki Info postaci ale temu zapomnialem zrobic screena  :P

Z rzeczy obecnie testowanych jest stakowalnosc itemow typu Gyrostaby itp, w celu ucieczki od massowych DMG multiplerow itp. W dalszym ciagu nie udalo mi sie jeszcze znalezc nowych Npc na beltach no ale bede dalej szukac :)

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2005, 18:33:26 »

regis

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 17, 2005, 18:54:12 »
a teraz cos zwalili i znowu jest podstawka na tescie :P

regis

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 17, 2005, 21:47:18 »
no coz.. pokicalem sobie troche po beltach w rodzimych stronach..

- Gursitasy Jammuja... co prawda nie czesto i nie za gesto, ale jednak zawsze.
- Guri takze maja zmodyfikowane strzelanie, dawniej torpedki byly tylko kinetic... teraz maja thermala takze ;) (innych nie widzialem)
- Puszki zostawiaja nieliczne npcki (nie ma na to reguly specjalnie, raz rzuci fryga, raz bs, raz nic)... ale za to puszki sa podpisane, imieniem, nazwiskiem, corpem itp.
- przestawili punkty na warpowanie, teraz jest 0/10/20/30/50/70/100
- a to na 0 to jakos nie dziala zbytnio ;)

Ace

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 17, 2005, 22:23:34 »
Wszystkie te zmiany przy LIKWIDACJI INSTA JUMPOW to pikus. Tak... nie bedzie wiecej instasow :) Wreszcie bedziecie walczyli. Wreszcie latali bandami itp :) Jesli chodzi o skakanie na 0km to jest i bedzie ale zasada dzialania skokow to RANDOM - inaczej losowa. Klikajac na warp to 0km wezmiesz udzial w "losowaniu" ktore warpnie cie na 2,5km, 10km, albo nawet i 30km od celu (gate, stacja) Tak czy inaczej, podroze po patchu beda BARDZO MECZACE :)

Druga wedlug mnie istotna zmiana to KONIEC GANKow. Bedzie mozna wsadzic tylko 2 damage mody. Wkoncu bedziemy sie fitowac uniwersalnie co troszke zwolni walke i bsy nie beda pekaly w 3sek :))))

To chyba tylke co narazie wygonilo mnie z SISI ;)

regis

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 17, 2005, 23:06:32 »
etam, moje instasy narazie dzialaja niezawodnie :P

LosBekoczoS

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 18, 2005, 11:28:47 »
Ace czemu Bm-y maja nie dzialac starczy ze masz je zrobione na 20 km i sobie na 0 zawsze wskoczysz :D potrwa jedynie chwile przystosowanie bmow i tyle :D

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 18, 2005, 12:17:39 »
Dlaczego maja nie dzialac? Proste. Bo nie bedziesz mogl robic bm`a w poblizu obiektu? Muka?
Yeah nareszcie bedzie spokoj. Nareszcie podrozowanie bedzie mialo znaczenie w tej grze, bo poki co to jest to zalosciwe. Jak dla mnie przelecenie z poludnia na polnoc powinno trwac x godzin. A tak naprawde to i dluzej.




WANT PIE NOW!!!!!

Selvin

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 18, 2005, 12:55:30 »
spokojnie .... ta zmiana nie wiejdzie do nawet RMR ... przynajmniej tak powiedzial TomB ... i cale szczescie ...
instany co prawda utrudniaja mi snipowanie bramek (np ostatnio Szczutek mi uciekl :) ) ale z drugiej strony mogle przeciez wystawic babelka :)

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 18, 2005, 14:04:22 »
BM`y zawsze byly plaga i zawsze byly zwalone. BM`y z zalozenia nie zostaly stworzone po to zeby przyspieszac podrozowanie. Anyway imho teraz z tym clone jumpem podrozowanie na dlugie odleglosci bedzie ok. Ale cos za cos.
A co do handlu, robienia misji etc ...
To powinno byc tak ze zakladasz mwd i nara. Albo ab. ( mwd i w deadspeace powinno sie dac uzywac mwd ) Tez latam po iles jumpow dziennie i jakos moge spokojnie wyzyc bez insta.




WANT PIE NOW!!!!!

regis

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 18, 2005, 14:24:21 »
hehe... ale sie zaloze ze nie latasz haulerem :P

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 18, 2005, 16:25:40 »
Po 1 nie latam haulerem jak to napisal Acan.
Po 2 uzywam insta jak kazdy.
Po 3 odpoczatku ZAWSZE ( mozesz sie pytac kazdego ) uwazalem insta za badziewie psujace gre. Ma to wplyw na ekonomie, pvp, przyjemnosc z gry i zaludnienia.

Jakby nie bylo insta ludzie by uzywali mwd/ab. A do latania uzywaloby sie frejek ( w sensie poruszania ) z mwd ktore bardzo szybko przelatuja. Sek w tym ze nie zawsze bezpiecznie tak? ( i bardzo dobrze )
Ludzie byliby duzo bardziej rozrzuceni. Nawet w empire. Nie byloby gigantycznych aliansow bo nie byliby w stanie kontrolowac 5-6++ regionow. A jesli juz to potrzebowaliby do tego naprawde gigantycznej ilosci AKTYWNYCH ludzi.
Ekonomia bylaby jeszcze bardziej rozrzucona co wg mnie byloby duzo lepsze.
Otwarte by zostaly nowe szlaki handlowe. Oczywiscie solo hauler mialby problem ale po to sie ma corpy i corp membersow zeby tworzyc konwoje tak? Zeby cie oslaniali tak? Zeby razem wspolpracowac i miec zyski tak?
I WLASNIE TAK SOBIE TO ZAWSZE WYOBRAZALEM.
EvE jest za bardzo nastawiona na freelance. Za bardzo jest faworyzowane imho. Oczywiscie nie mowimy juz tutaj o wspolpracy na wyzszych poziomach jak aliansy ( BoB etc ). Tylko mowimy o takiej codziennosci.
Pomijam inne problemy eve ale BM`y maja OGROMNY wplyw na grywalnosc. I plakanie ze nie chce sie komus latac po 3h ... to nie lataj.
Albo zrob sobie indusa z full nano. Bedziesz zasuwal zajebiscie szybko. No coz ale nie wezmiesz tyle cargo na siebie ... ALE COS ZA COS.
No ale niestety jest innaczej i moze ta zmiana wyprowadzi eve troszke na prosta.




WANT PIE NOW!!!!!

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 18, 2005, 16:30:44 »
Heh, to zabrzmia?o niemal jak program rz?du naszego nowego.
Usuni?cie bmów lekiem na ca?e z?o :P

Chocia? ci??ko si? z Tob? niezgodzi?...
Przedwieczny.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 18, 2005, 16:50:31 »
zeby jeszcze wprowadzili mozliwosc skakania na BMy przy uzyciu Auto-Pilota, to by bylo spoko :) (i zeby on jeszcze sam wlaczal AB/MWD przy podchodzeniu do bramy/stacji)

LosBekoczoS

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 18, 2005, 16:54:41 »
Wlasnie tak sie zastanawiam jak gdzie co pisano ze niebedzie mozliwosci robienia BM przy gejtach ?? bo jak nie na 20 to na 60 jak ne na 60 to na 100 zawsze mojim zdaniem da sie robic BM i ukrucenie tego jest zlym posunieciem. Kazdy robi jak lubi , niektorzy  nielubia BM-ow to niemusza ich  uzywac i tyle bosz..

WolfSimon

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 18, 2005, 18:59:03 »
Wp?yw na ekonobi? b?dzie ogromny. Nie wiem jednak czy w spodziewan? przez Was tu stron?.
Takie rozwi?zanie zwi?kszy ilo?? zniszczonych statków pod bramami na campach, a takowe ustawiaj? si? bezczelnie w systemach 0.0-0.4 poniewa? stankowanie 2 sentry by spokojnie odlecie? to pryszcz. Wiecej zniszczonych statków to wi?kszy popyt na nie, a to z kolei wp?ynie bezpo?rednio na ich cen?, poniek?d i tak niebotycznie zawy?on?, na co narzekaj? rasowi PVP.
Wi?cej, spodziewane rozproszenie graczy b?dzie faktycznie skupieniem, bo kto z producentów/handlarzy/kopaczy b?dzie chcia? dosta? w pa?? pod bram? na dolocie do niej? Tak wi?c zamiast wygoni? ludzi to low sec, skupi to ich w high sec.

harry

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 19, 2005, 00:15:19 »
Cytat: "Selvin"
spokojnie .... ta zmiana nie wiejdzie do nawet RMR ... przynajmniej tak powiedzial TomB ... i cale szczescie ...
instany co prawda utrudniaja mi snipowanie bramek (np ostatnio Szczutek mi uciekl :) ) ale z drugiej strony mogle przeciez wystawic babelka :)


i ja tak sadze... mozesz wystawic....
A wogole uwazam ze wlasnie w takich aliancach (3fa) sila nasza tkwi !

rafaello

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 19, 2005, 02:49:02 »
wiadomo ze przynajmiej przez nastepne pol roku szanse na losowasc w jumpach nie zostanie uzyta poza sisi
moje zdanie ?
ja lubie insta bo dzieki nim duzo podrozuje - juz nie bede wspominal ponad 400j jak zrobilem :D

pozatym wkufiaja mnie dupki na 150 km od bramy co strzelaja z daleka do indusow jak do kaczek... w 0.4 ale jak wylecisz bs-em to jzu cie nie smia zalokowac.. lub wieja od reki.... zalosne

mysle ze jedynym pozytywem takiego systemu byla by w koncu sensowna mozliwosc obrony swojego regionu ...

co do czasu podrozaowania t nie zgodze sie z sheepem - w dupie mam iles tam h podrozowac - amm staatek i kolege z ktorych chce sobie pograc 50j dalej... zanim dolece to odechce mi sie grac albo jemu

sheep nie patrz tylko i wylacznie przez swoj pryzmat lub przez pryzmat pvp

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 21, 2005, 11:39:47 »
Stary ja nie patrze przez moj pryzmat czy pryzmat pvp. Ja chce zmian na dobre dla wszystkich. A to ze wiekszosc tych zmian niekoniecznie sie podobalaby lamkom to tylko dlatego ze wymagalbym od nich tego zeby wreszcie zaczeli grac TP tak jak sie powinno grac w tej grze. Nie zmuszalbym ich bezposrednio do pvp bo zawsze moga stworzyc sobie alians i razem sie bronic. Moga wynajac sobie ochrone. Mogliby duzo.
Zreszta ja sie jakos specjalnie nie bede wywodzic. Gram w ta gre od jej wydania i owszem czesc zmian jesli chodzi o balans sa naprawde ok ... ale ze zmiany na zmiane ta gra robi sie coraz mniej GRYWALNA. O sorry robi sie grywalna dla agent runnerow i producentow ...
Ja naprawde nie mam nic pzreciwko jednym i drugim. Ale dla mnie wizja tej gry wygladala zawsze mniej wiecej tak.
High security. Miejsce dla noobkow gdzie sobie zyja i klepia kase. Ew dla tych ktorzy nie lubia pvp.
Low security. Najwieksza ilosc systemow. To tutaj glownie sie zyje. To tutaj zyje najwiecej producentow, bounty hunterow, piratow. Tutaj jest teamplay i odpowiednio wieksze zarobki w porownaniu do high security.
Outer regions. Tego chyba nie musze tlumaczyc. To tutaj powinno sie robic prawdziwa kase na miningu. Na npc. Na agentach.

Pomijam ze powinno byc o wiele lepszy balans w outer regionach. Stacje w stain czy w curse to pomylka. Za duzo poprostu. Stacje powinny byc bardziej sensownie rozrzucone i glownie przy regionach blisko empire. W dalszych dopiero conquerable i tylko conquerable.
Kolejna rzecz to to ze szlag mnie trafia ze na poludniu jest tyle outer regionow. Zachod to bieda imho. Wschod tez. Polnoc jest tak jak powinno byc imho.
Kolejny problem to balans w rudach z 0.0. Nie mowie ze odrazu wszedzie powinien byc bistot i arkonor, ale zaraz za empire powinnienes miec dark ochre na porzadku dziennym. Tak samo gneiss i bardzo czesto spodumain. Arkonor,bistot i crokite powinien byc tak czesto jak dzis.
Zawsze wyobrazalem sobie ze risk vs reward. Im wiecej ryzykuje tym wiecej zarabiam. Nie chcesz ryzykowac ok ale nie wymagaj wszystkiego za friko i zawsze bezpiecznie. To jest tak jak w zyciu. Kurde. Nie ryzykujesz np na gieldzie to nie zyskasz. Ofc mozesz tez stracic no ale ... to tylko gra ...
Kolejnym problemem jest robienie kasy. I tracenie jej. Za dlugo robisz i za szybko tracisz. Albo niech sie zarabia szybciej. Albo niech sie mniej traci.
Do tego przydaloby sie zeby jednak na pvp dalo sie zarobic jakies pieniadze. Nie mowie ze ma sie robic kokosy no ale tak naprawde z pvp masz tylko fun i wylacznie. Kasy na tym nie zarobisz.
Oczywiscie zaraz mi tu wyskoczycie ze mozna przez miecha siedziec i piracic czy tam "uprawiac pvp" i zarobic kokosy. Oczywiscie ze ja tez tak moge. Ale to nie jest fun. Przynajmniej nie dla mnie. A jak dla kogos jest ... to mi go szkoda. Nie bawi mnie wybieranie celow tak zeby nie mialy szans i zebym go zabijal odrazu. Ja uwielbiam adrenalinke w grach. Uwielbiam sie bic i mierzyc z drugim czlowiekiem. Nie dlatego zeby go zabic czy cos. Poprostu uwielbiam rywalizacje. Tyle ze ja jestem w stanie sie pogodzic z ryzykiem a wiekszosc graczy nie.
Chcecie insta. Miejcie sobie w high security. W low i outer regionach zdecydowane NIE.
Nie patrze przez moj pryzmat bo te zmiany dotyczylby tak samo mnie. Tez musialbym grac teamplay albo RYZYKOWAC. I to jest zajebiste. Jak ktos chce symulator koparki to niech sobie gra w inna gre. Bo jego tak naprawde to i tak nie interesuja inne aspekty tej gry. On wlatuje na belta i ryje i koniec. Drazni mnie to ze ta gra jest ograniczana z patcha na patch coraz bardziej. Coraz mniej jest grywalna. Smutne dla mnie bo uwazam ze eve ma niesamowity potencjal ktorego nie widzialem jeszcze w zadnej innej grze. Niestety moim zdaniem CCP nastawila sie za bardzo na kase i juz NIC tego nie zmieni. Ta gra upada coraz nizej i owszem tworzy sie balans etc. Ale grywalnosci nie ma. Moze te zmiany w hp cos wprowadza. Moze. Ale dalej nie ma porzadnych urzadzen do kontrolowania wlasnego systemu. Dalej sa chore lagi. Zreszta co tu duzo gadac. Moglbym tak pisac dlugo i dlugo i dlugo. O t2. O ekonomii. O wlasnie insta. O rpg. O eventach. O polityce. O rozwiazaniach w corpach. O miningu. Dlugo.
Jedyne czego nie probowalem na dluzsza mete w tej grze to jest agent running. Ok handlowac tez nie handlowalem ale znam mechanike gry wiem jak to sie robi i nie musze tego "dotykac" zeby wiedziec jak to dziala.
I ja chce zmian na lepsze wg mnie. Bo zawsze jestem wyznawca w grach multi chcesz miec wiecej zaryzykuj. Nie chcesz ryzykowac mozesz miec to samo ale musisz dluzej na to zapracowac. A tak naprawde w eve jest chyba na odwrot ...




WANT PIE NOW!!!!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 21, 2005, 12:10:04 »
Sheep czy?by? by? rozgoryczony ?
Swoj? drog? z wieloma Twoimi "spostrze?eniami" si? zgadzam. Gra jest niesamowicie elastyczna i ma ogromny potencja?. Niestety ma mnóstwo b??dów czy to w mechanice (jak skutecznie zjamujesz jakiego? NPCa to sobie postanawia lecie? w sin? dal, a Ty go potem musisz dogoni? ?eby rozwali? - przydarzy?o mi si? to 5x z BSem w ostatni weekend), czy w samej organizacji (kupa stacji, na stacjach ludzie - czym si? ?ywi?, gdzie te transporty ?)

Jednak obecnie to najbardziej mnie dziwi jedno... wci?? posiadanie w?asnego systemu niewiele daje (zmniejszenie o 25% zapotrzebowania na paliwko to niewiele, a i tak wprowadzone niedawno)...TO PO JAKIEGO GRZYBA og?asza? suwerenno?? ? Tu powinna pój?? g?ównie para. Tu jest potencja? - forty broni?ce wej?cia do systemu, misje zlecane przez corp i sojusz, bonusy za posiadanie okre?lonego potencja?u surowcowego.

Poza tym po co dodawa? nowe statki jak ze starymi jest wci?? sporo problemów (nooo... mi drony - tylko praetor blokuj? si? jedynie na dominixie), lepiej zbalansowa? T1 - wci?? maj? du?y potencja?. Dodatkowo s?dz?, ?e obecnie bardziej przyda?oby si? wprowadzi? jako tre?? wi?cej nowych modu?ów ni? same statki - chc? zró?nicowa? ludzi, da? im szanse prze?ycia - dajcie wi?cej modu?ów. Tylko nie na zasadzie wymagania takie jak T1, a moc jak 1.5x T2. Chcesz mie? wi?ksz? si?? ognia ni? T2 ? Prosz? bardzo - wi?cej PG musisz zap?aci?, ale CPU na poziomie T1. Bardzo dobrym przyk?adem tego s? cargo expandery.

Pewnie mo?na napisa? bardzo du?o co mo?na i nale?a?oby zmieni?. Cieszy mnie, ?e ch?opaki z CCP staraj? si? co? zmieni?... szkoda, ?e nie wida? jednak jaki jest ogólny kierunek... bo poza coraz wi?kszymi statkami to nie wida? gdzie EVE zmierza.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 21, 2005, 13:38:38 »
Ja zgadzam sie z tym co napisal Wolf - likwidacja BMów jescze bardziej sklaniala bedzie ludzi do siedzenia w high sec.  :?
Jezeli juz tak bardzo chca je zlikwidowac to nich wprowadza moduly nprawde skutecznie ograniczajace mozliwosc zlapania i zestrzelenia statku na bramie bo malo kto bedzie tam latal. Juz dzisiaj nawet przy sytosowaniu BMów zestrzelenie haula na bramie nie jest tak strasznie trudne  :?
Jezeli CCP chce wygonic ludzi do low sec to powinni polikwidowac wszystkich agentów lvl4 i wiekszosc lvl3 w systemach o sec wyzszym od 0.5. Ostatnio latam sobie troche po high systemach i widze multum BSów. Zaczalem sie zastanawic co ludzie u lich robia w BSach w 1.0?  :roll:  Jakas wojne maja sobie mysle ale oni do siebie nie strzelaja?  :? Wlecialem do stacji a tu agent lvl4 w systemie 1.0 otoczonym samymi systemami 1.0 i 0.9  :shock:
To jest wedlug mnie podstawowy problem.  :!:
Nawet rozpatrujac sprawe od strony fabularnej to co u licha robia piraci (NPC) w BSach w systemie tak silnie bronionym przez concord jakim jest 1.0? Dlaczego corpy rasowe potrzebuja pomocy graczy (najemników) w likwidacji zagrozenia skoro dany system pelen jest ich flagowych sil zbrojnych?  :?

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 21, 2005, 16:02:18 »
Blaster moja odpowiedz apropo bmow.
Po pierwsze masz transport shipy? MALO? CHOLERA CZEGO WIECEJ? Transport shipa jest trudno zabic. A ze zabija go kilka bs`ow ... NO ZESZ DO CHOLERY dlatego tp > freelancerka tak?
Nie chcesz zginac? Pusc scouta przed soba. Chcesz miec insta? Uzywaj 2-3 covert opow do poruszania sie "ala" insta. Team play. TEAM PLAY. Jezu jak ja choruje ze w eve nie ma tp tak naprawde ...
Eve potrzebuje mocnych zmian w mechanice i dodawania stuffu wlasnie dla druzyn dla aliansow i do 0.0 a nie do empire.
Zreszta co ja sie bede znowu rozpisywac :P
A u mnie nie ma rozgoryczenia. Jest raczej zaloba bo tak jak mowie ja gram w ta gre od dawna i widze od poczatku jakie sa zmiany ...
I tak jak mowie. Ta gra robi sie coraz bardziej drastycznie mniej grywalna.




WANT PIE NOW!!!!!

WolfSimon

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 21, 2005, 17:38:19 »
Sheepek, ale tu nie chodzi co maj? na celu te zmiany tylko jaki b?dzie efekt finalny. A przewiduj? ?e b?dzie taki jak napisa?em.

regis

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 21, 2005, 18:32:36 »
Moje 3 iski...

Najgorsze rozbalancowanie w tej grze jest wg mnie przy cenach..

PVP = Fun... ale po przeliczeniu z kosztami.
Nie chodzi o to ze sie boje tracic statków, mam kase... zreszta najwiekszy fun mialem przy stracie megasa 1 vs 1.

Tylko ze przelicznik ilosci spedzonych godzin na pasach/complexach/itp do ilosci wtopionej kasy jest troche tutaj za duzy.

Ja tam latam Gallente, czyli np

Strata Dominixa (70 + 21) z t1 stuffem czyli juz kolo ~100 - insure, daje to 30... znosnie
Strata Megasa (120 + 30) z t1 stuffem = ~160, znowu - insure daje 40 baniek... znosnie.

Ale porownawszy megasa z t2 stuffem tu juz siega cena 200-250... strata... kolo 100M.

Kolejna zabawka w wydaniu CCP, HAC (Deimos, Ishtar)... z insura dostaniem cale 17M... a statek SAM kosztuje obecnie ~120, czyli na starcie 100m + stuff lekkie 50-60. no i kolejne 160 w plecy

A i BSa, i HACa wcale nie tak trudno zgubic...

Drugie, bo zaraz ktos krzyknie zeby wsiadac we frygi bo tanie... wtf, enyo za 20? tani ?:) ... hm, cepty, ok to juz lepiej kolo 15 z fitem :]

Ale z kolei maly szip -> szybko do poda -> szybko z poda... a w podzie >100M jak kto ma secik +3

Pierwsza rada... zmniejszyc monopol ludkow produkujacych T2 stuff, bo jakos tak bez sensu tracic ~50 na bsie.... i ~150 na crusierku...

Konrad

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 22, 2005, 02:57:32 »
Cytat: "StellarSheep"
BM`y zawsze byly plaga i zawsze byly zwalone. BM`y z zalozenia nie zostaly stworzone po to zeby przyspieszac podrozowanie. Anyway imho teraz z tym clone jumpem podrozowanie na dlugie odleglosci bedzie ok. Ale cos za cos.
A co do handlu, robienia misji etc ...
To powinno byc tak ze zakladasz mwd i nara. Albo ab. ( mwd i w deadspeace powinno sie dac uzywac mwd ) Tez latam po iles jumpow dziennie i jakos moge spokojnie wyzyc bez insta.


ty latasz te x jumpow o 7 rano czy jak ????

Konrad

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 22, 2005, 03:03:23 »
Cytat: "regis"
Moje 3 iski...

Najgorsze rozbalancowanie w tej grze jest wg mnie przy cenach..

PVP = Fun... ale po przeliczeniu z kosztami.
Nie chodzi o to ze sie boje tracic statków, mam kase... zreszta najwiekszy fun mialem przy stracie megasa 1 vs 1.

Tylko ze przelicznik ilosci spedzonych godzin na pasach/complexach/itp ...


etam, wczoraj polecielismy we 3 na 8/10, na pierwszym levelu ustrzelilismy gostka, dropnal mach bpc,
na przedostatnim zostalo nas tylkio 2 (jeden musial wiac - nie mial tanka a zaczeli go walic nieplanowo) , we 2 skonczylismy komplex i mialem w cargo loot za 1b

 8)  teraz musimy to podzielic na 3 i jestem ustawiony na miesiac moge tracic bsy codziennie

kosztowalo mnie to 2,5 h na komplex (przez ostatni tydzien nie bylem ani razu na jakichkolwiek npc)

dodam ze byl to komplex angeli, a ich trudno sie tankuje (w chwili obecnej)

WolfSimon

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 22, 2005, 08:30:21 »
Cytat: "regis"

Pierwsza rada... zmniejszyc monopol ludkow produkujacych T2 stuff, bo jakos tak bez sensu tracic ~50 na bsie.... i ~150 na crusierku...


I to jest pierwsze i podstawowe dzia?anie jakie powinno zosta? uczynione przez CCP.
Wystarczy ?e BPC 1 run na sprz?t Tl2 b?d? sprzedawa? NPCe, ale ?eby posiadacze BPO ne czuli si? bardzo pokrzywdzeni to takie BPC mia?oby bardzo s?abe w?a?ciwo?ci (ME i takie tam). Niech nawet budowa takiego HACa kosztuje o po?ow? wi?cej z takiego BPC ale to nadal 30-40 mil a nie 120.
A jak nie sprzeda? to chocia? cz?strze dropy z ratów i jako nagrody u agentów, bo to co si? teraz dzieje to po prostu skandal :)

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 22, 2005, 11:43:03 »
Konrad nie mowie ze atm teraz tyle skacze ale jak gram to srednio dziennie robie tak z 80j. Jesli sie bawie w pvp a nawet czesto jak kupuje stuff to tez robie calkiem sporo. I czesc robie bez insta bo nie mam a nie chce mi sie robic :)
Co do ekonomii to dokladnie tak jak pisalem ( chyba? ) wczesniej. PvP jest za drogie. Albo niech statki beda tansze. Albo niech zarabianie bedzie szybsze. No i samo pvp mogloby byc w jakikolwiek sposob oplacalne.

Co do t2 to pamietam w swoim czasie ccp obiecywalo ze NIGDY nie bedzie t2 BPO. Hehe jak to przy obietnicach ccp oczywiscie oklamali po raz kolejny.
Ja to widze t2 tak.
Jest pare naprawde mocnych BPC na dany t2 przedmiot/statek ktory ma mocny me i calkiem spora ilosc runow. Oprocz tego powinien albo istniec czestszy drop BPC z mala iloscia runow i gorszym ME od agentow albo ( moim zdaniem lepsza opcja ) sklep t2 bpc gdzie mozesz sobie kupic BPC na dany przedmiot z danym me i dana iloscia runow za dana ilosc punktow r&d.
Skonczylby sie monopol t2. Rynek nie zostalby zalany az taka chora iloscia t2 jak sie ludziom wydaje. Ruszylby rynek POS`ow. Agenci R&D staliby sie naprawde oplacalni. Handel by kwitl. I nie byloby chorego monopolu t2 przez ktory dyktowana jest praktycznie cala ekonomia w tej grze.
Konrad owszem mozna robic komplexy i to jest wlasnie sposob w jaki w tej chwili zamierzam zarabiac w tej grze ... ale nie kazdy ma dostep do takich kompleksow to raz ... dwa czesto kompleksy sa juz zajete.




WANT PIE NOW!!!!!

WolfSimon

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 22, 2005, 16:50:26 »
No z tym sklepem za punkty od agentów r&d to rewelacyjny pomys?.

Hall Underley

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 22, 2005, 20:08:47 »
Cytat: "WolfSimon"
Cytat: "regis"

I to jest pierwsze i podstawowe dzia?anie jakie powinno zosta? uczynione przez CCP.
Wystarczy ?e BPC 1 run na sprz?t Tl2 b?d? sprzedawa? NPCe


IMHO to powinni zmieni? proporcje czasu robienia kopii 1run. W tej chwili takich haców nie op?aca si? wogóle kopiowa?. Wyprodukowanie jednego to nieca?e 1.5 dnia. Zrobienie kopii 1 run - grubo ponad 3 dni. To jeden z powodów dla którego HACe maj? tak zawy?one ceny - popyt jest du?o wy?szy od poda?y, bo nie idzie ich szybko produkowa?.

rafaello

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 22, 2005, 22:44:28 »
Cytat: "StellarSheep"
Nie zmuszalbym ich bezposrednio do pvp bo zawsze moga stworzyc sobie alians i razem sie bronic.


przeczysz sobie  :twisted:
 

sheep - problem  w tej grze jak mowisz jest zdobycie owych iskow na fun ..
ubezpieczenia sa takie ze w sumie nie bardzo sie oplaca ubezpieczac ..

ubezpieczanie hac - wlasciwie szkoda to komentowac....

i wracajac do czesci fun
nie masz racji mowiac ze fun w tej gzre to jedynie pvp
jeszcze raz zwroce ci uwage ze patrzysz pzrez swoj pryzmat
ja lubie pvm
bawi mnie to
znam takich ktorych bawi market i "mieszanie" na nim
jeszcze innych bawia posy
mnie bawi tez odkrywanie ukrytego

fun jest roznoraki
industry poszlo w strone... w pisdu
co to kufa jest !? logostyczna porazka, ekonomiczna tez
komplexy i misje zaczynaja draznic - wlazisz  - dopada cie 40 frejek z webem i scramblem - 4 bs-y naku***ja   - ok - jestem tfardki  - wytrzzymuje - koledzy maja remonte - jest komforcik... bs-y padaja... zostaje 40 frej ktrych zabicie... to porazka - lataja powyzej zasiegu sb  -wiec zapuszzcam 8 hv dron i czekam... czekam... czekam.... czekam.... czekam...
na koniec sie wkur.. bo zebranie puch bs-em to porazka - lece na nastepny etap misji
jedynie co to misje cosmos sa fajne - w koncu jakies prawdziwe wyzwanie - poza ruszaniem dzialkami trzeba ruszyc glowke - misja z labiryntem mnie rozbawila - przypuszczam ze nie bylo by mi tak do smiechu gdybym byl sam...
posy... niby sie da zarobic.. ale ilosc potrzebnego czasu i NUUUUUUUUUUdnych zajec potrzebnych do obslugi jest porazajaca

stacje (aka outposy) - LOL ja moja przygode z mmogami zaczalem od ultimy - i uwazam ze zdobycie domku powinno byc mozliwosciami bliskie zeru
a tu mozna rozpizdzic kilka posow badz postawic wiecej i rozjebac roczny wysilek duzego korpa
to ma byc fun ?
nie nie jest  - zakladajac co trzeba zrobic zeby pozyskac i postawic stacje w stosunku do tego jak relatywnie latwo mozna ja stracic ..

pvp..
no i to cos powinno byc uregulowane i to mocno
obecny system wojen jest co najmiej dziwny
piractwo jest idiotyczne - szczegolni w systemach 0.1-0.4 - stoi osiol na 150 km i wali do wszystkiego jak podejdzie (uber mastach pvp z -10 ? )
jakbym byl gamemasterem to bym wsiadl w shipa concordu i zrobil mu nalot ...
0.0  - tu powinna byc masakra  - ale komu sie chce ....
lepiej kampic na nooby i producentow na bramie w 0.4 i czuc sie uber masra pvp-er

wyobraz sobie sheep ze sa ludzie ktorzy sie swietnie bawia w eve i pvp w obecnej postaci im przeszkadza...

bookmarki....
ssaja na maxa
moje zdanie co powinno sie zrobic ????
skok na brame powinien sie konczyc 0 km od niej - bez bm-a
taki insta z  zalozenia
WTF !? zapytacie ?
otoz kilka faktow :
- skaczacych na insta i tak ciezko zlapac bez dobrze postawionego bambla
- latwiej zlapac kogos kto wlazi w warp niz z niego wylazi na insta

bable sa po to zeby jest stosowac  - jednak imho sa za duze objetosciowo w ladowni

pvp jest takie dziwne bo wiekszosc pvp-row uzywa fitow na maxa dmg a walka trwa czesto 2-3 sekundy - czasem nawet atakowany nie zdazy zareagowac...

nie ma sposobu na unikniecie walki w tej grze   chyba ze sie siedzi w noobkorpie i nie wystawia nosa poza 0.5

nigdy nie zaakceptuje piratow walacych do noobow - o ile samo pvp i piracenie moge zaakceptowac... o tyle walenie do 7 dniowych noobow  powinno odbierac skill pointy  (jako doswiadczenie)
z drugiej strony ciekawa opcja moglo by byc przejmowanie sp od wyzej uposazonych w jakis tam ilosciach ...
jako nagroda :D

zabicie producera z 500k w gunery to zadna sztuka i wyzwanie - zatluczenie nawet w grupie kolesia ktory ma 20 milionow w gunery i kupe doswiadczenia (jest po prostu lepiej wyskilowany) jest czyms dla czego sam sie interesuje pvp ...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 23, 2005, 12:59:55 »
Cytat: "rafaello"
Cytat: "StellarSheep"
Nie zmuszalbym ich bezposrednio do pvp bo zawsze moga stworzyc sobie alians i razem sie bronic.


przeczysz sobie  :twisted:
 

sheep - problem  w tej grze jak mowisz jest zdobycie owych iskow na fun ..
ubezpieczenia sa takie ze w sumie nie bardzo sie oplaca ubezpieczac ..

ubezpieczanie hac - wlasciwie szkoda to komentowac....

i wracajac do czesci fun
nie masz racji mowiac ze fun w tej gzre to jedynie pvp
jeszcze raz zwroce ci uwage ze patrzysz pzrez swoj pryzmat
ja lubie pvm
bawi mnie to
znam takich ktorych bawi market i "mieszanie" na nim
jeszcze innych bawia posy
mnie bawi tez odkrywanie ukrytego

fun jest roznoraki
industry poszlo w strone... w pisdu
co to kufa jest !? logostyczna porazka, ekonomiczna tez
komplexy i misje zaczynaja draznic - wlazisz  - dopada cie 40 frejek z webem i scramblem - 4 bs-y naku***ja   - ok - jestem tfardki  - wytrzzymuje - koledzy maja remonte - jest komforcik... bs-y padaja... zostaje 40 frej ktrych zabicie... to porazka - lataja powyzej zasiegu sb  -wiec zapuszzcam 8 hv dron i czekam... czekam... czekam.... czekam.... czekam...
na koniec sie wkur.. bo zebranie puch bs-em to porazka - lece na nastepny etap misji
jedynie co to misje cosmos sa fajne - w koncu jakies prawdziwe wyzwanie - poza ruszaniem dzialkami trzeba ruszyc glowke - misja z labiryntem mnie rozbawila - przypuszczam ze nie bylo by mi tak do smiechu gdybym byl sam...
posy... niby sie da zarobic.. ale ilosc potrzebnego czasu i NUUUUUUUUUUdnych zajec potrzebnych do obslugi jest porazajaca

stacje (aka outposy) - LOL ja moja przygode z mmogami zaczalem od ultimy - i uwazam ze zdobycie domku powinno byc mozliwosciami bliskie zeru
a tu mozna rozpizdzic kilka posow badz postawic wiecej i &!@%# roczny wysilek duzego korpa
to ma byc fun ?
nie nie jest  - zakladajac co trzeba zrobic zeby pozyskac i postawic stacje w stosunku do tego jak relatywnie latwo mozna ja stracic ..

pvp..
no i to cos powinno byc uregulowane i to mocno
obecny system wojen jest co najmiej dziwny
piractwo jest idiotyczne - szczegolni w systemach 0.1-0.4 - stoi osiol na 150 km i wali do wszystkiego jak podejdzie (uber mastach pvp z -10 ? )
jakbym byl gamemasterem to bym wsiadl w shipa concordu i zrobil mu nalot ...
0.0  - tu powinna byc masakra  - ale komu sie chce ....
lepiej kampic na nooby i producentow na bramie w 0.4 i czuc sie uber masra pvp-er

wyobraz sobie sheep ze sa ludzie ktorzy sie swietnie bawia w eve i pvp w obecnej postaci im przeszkadza...

bookmarki....
ssaja na maxa
moje zdanie co powinno sie zrobic ????
skok na brame powinien sie konczyc 0 km od niej - bez bm-a
taki insta z  zalozenia
WTF !? zapytacie ?
otoz kilka faktow :
- skaczacych na insta i tak ciezko zlapac bez dobrze postawionego bambla
- latwiej zlapac kogos kto wlazi w warp niz z niego wylazi na insta

bable sa po to zeby jest stosowac  - jednak imho sa za duze objetosciowo w ladowni

pvp jest takie dziwne bo wiekszosc pvp-row uzywa fitow na maxa dmg a walka trwa czesto 2-3 sekundy - czasem nawet atakowany nie zdazy zareagowac...

nie ma sposobu na unikniecie walki w tej grze   chyba ze sie siedzi w noobkorpie i nie wystawia nosa poza 0.5

nigdy nie zaakceptuje piratow walacych do noobow - o ile samo pvp i piracenie moge zaakceptowac... o tyle walenie do 7 dniowych noobow  powinno odbierac skill pointy  (jako doswiadczenie)
z drugiej strony ciekawa opcja moglo by byc przejmowanie sp od wyzej uposazonych w jakis tam ilosciach ...
jako nagroda :D

zabicie producera z 500k w gunery to zadna sztuka i wyzwanie - zatluczenie nawet w grupie kolesia ktory ma 20 milionow w gunery i kupe doswiadczenia (jest po prostu lepiej wyskilowany) jest czyms dla czego sam sie interesuje pvp ...


Nie przecze samemu sobie. Powinna byc wspolpraca pomiedzy pvp a industrial. Wlasnie dlatego powinni tworzyc sobie alians. I przez obrone nie koniecznie nalezy rozumiec wsiadanie w statek i lecenie sie prac.

Ja nie twierdze ze tylko pvp jest funem. Ale pvp jest najlepszym funem.
Czego ja chce? Uwazam ze high security jest zbyt profitowe i zbyt bezpieczne. Albo niech bedzie duuuuuuuuuzo bardziej niebezpieczne i zostanie z takimi profitami jak teraz. Albo niech high security bedzie mnie dochodowe. Zreszta kiedys tak mialobyc. High security dla n00bkow i glowne zycie mialobyc w low security. Oczywiscie banda carebearow nie mogla sie z tym pogodzic wiec jest jak jest.
Czasem szlag mnie trafia ze nie ma 2 serwerow w eve. Jeden nie pvp i drugi pvp. I mozesz miec konto tylko i wylacznie na jednym. I jak wchodzisz to masz narzucone pewne zasady. Boze wszyscy byliby szczesliwi. No moze strona industrial nie bo by wreszcie spadly klapki z oczu i sie okazalo ze bez tych zlych piratow etc to wcale nie tak latwo sprzedac to wszystko ...

Insta? Byc nie powinno. Jak ci tak bardzo zalezy to miej sobie insta w high security ze se na 0km skaczesz. Low i 0.0. Wyyy!(@#*!( ... Wez se scouta. Wez sobie szybki statek. Wez sobie setup na szybkosc a nie na cargo. Graj tp. Nie? To poczuj konsekwencje do cholery jasnej. To wlasnie wy narzucacie swoimi insta styl gry. He? A nie jest tak?
Dla mnie 0.0 powinno byc kopalnia zlota. Low security powinno byc mniejsza ale nadal powinno sie robic dobre pieniadze. A high security to powinna byc bida. Ja to widze mniej wiecej tak. W 0.0 robilbym na bs`a kase powiedzmy ze 2h. W low security powiedzmy ze z 6-7. A w high powiedzmy ze 1 dzien. Taki mniej wiecej podzial. Dlaczego zly pirat leje n00ba 7 dniowego? Bo jak wlecial tam gdzie nie trzeba to niech poniesie konsekwencje. A moze to jest alt co przenosi stuff. Albo robi bmy.
Jakbym byl n00bem to bym sie tak tym nie przejmowal. Zwlaszcza ze maja DUZO latwiej niz np ja jak zaczynalem.
Mowisz o bablach ... fajnie zajebiscie ale je tylko w 0.0 moge postawic. A jak go postawie ... to po 5 minutach mam na glowie 2,3 x wiecej ludzi minimum vs my. Fajne? Nie nie fajne. Mapa smierdzi. Czas stawiania babla smierdzi. Objetosc smierdzi. Wiec nie wyskakuj z bablem bo chyba nie wiesz do konca jak to z nimi jest co?
I co z tego ze po 2 stronie jest latwiej zlapac? Masz full ladownie wcs`ow. Masz full nano. Indusy maja zajebista zwrotnosc. No fajjjjjjjjjjnie. Do tego dodam ze jest jeszcze cloak ktory w dobrych rekach tez potrafi duzo.
Do tego mamy sentry guny ktore robiaz ciebie mielonke i tak naprawde szansa na to ze kogos zlapiesz w low jest ZEROWA. I pytasz sie czemu siedza ludzie 150km od sg?:) Hahaha wlasnie dlatego. Dlatego ze w eve mozesz uciec praktycznie ZAWSZE. Chyba ze jestes wyjatkowym debilem i idiota i dasz sie zlapac. Ale to twoja i tylko twoja i wylacznie wina.
Co do unikania pvp ... to ze nie wiesz jak to sie robi to nie znaczy ze sie nie da. Bo da sie wszedzie uniknac. A wysilku to nie kosztuje praktycznie nic.
Nagroda w sp za pvp? Wtf? Dzieki nara.
Jedyna nagroda z pvp jaka powinna byc to jakis stuff z rozwalonego statku. A nie 95% stuffu leci z dymem. Bosko poprostu bosko. Jakies implanty. Pomijam ze np jesli dana osoba albo corporacja miala - z minmatar republic a ja mialem + z minmatar republic to moglbym dostawac jakas mala ilosc kasiory albo nie wiem :P Generalnie pvp powinno byc jakos oplacalne ale nie w postaci sp. Poprostu stuff powinien wypadac i tyle a nie leciec z dymem.

Tak wiec wybacz rafaello ale jakos nie moge sie z toba zgodzic.




WANT PIE NOW!!!!!

rafaello

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 23, 2005, 13:47:23 »
heh - powiem ci tak - 90% moich wdup bylo na wywarpywaniu od bramy a nie na dolocie do niej
dolot do bramy dla mnie oznacza duzo dluzszy lot
moje wdupy na dolocie do bramy zawsze wiazaly sie z bablem

wiec po prostu widze nonsens w skakaniu na 15 km

ja nie narzekam na piractwo jako takie - ja narzekam na glupie piractwo - takie czystko lamerskie ....

i wez mi nie pitol - sam mi opowiadales jak ci koles wial na ss i jak go skanerkami namierzales zeby go puknac... - to jest zabawa - szczegolnie jak takiego w ss namierzysz i rozwalisz
zabawa jest jak postawisz bambla i kolesie co wskakuja na insta maja zonka  - bo zamiast dolecec do bramy znajduja sie xxx od bramy

moje zdaanie pod tym wzgledem sie nie zmieni - insta z zalozenia - piratci niech stawiaja bable albo lapia przy rozpedzie pod brama lub szukaja w ss-ach ludzi

odmienna czescia pvp sa wojny aliancow i walki flot - tez nie jest fajnie - ale to akurat pisze pod katem tego co sie dzialo w fa ....
dwie floty  - i skakanie z bramy na brame lub wiszenie godzinami w ss... co to ku*** jest ?
pvp jest dziwne w tej grze , kamp bramy albo gangsta gank :D

po prostu uwazam sheep ze nie masz racji co do tych insta jumpow - ich brak zaszkodzi grze  - i to zarowno pod katem pvp jak i producenckim jak i wielu innyhc aspektom zabawy

eve zbyt duzy nacisk polozylo na logistyczne aspekty rozbudowujac je ponad fun ...
znaczy moze byc ciekawe jak sie zrobi cos raz czy dwa ale pozniej staje sie upierdliwe

wsiadz sheep we frighterka i przelec sie z g-q5ju do oursulaert  :D jak wykonasz taki przelot to pogadamy

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 23, 2005, 17:12:29 »
Cytat: "rafaello"
heh - powiem ci tak - 90% moich wdup bylo na wywarpywaniu od bramy a nie na dolocie do niej
dolot do bramy dla mnie oznacza duzo dluzszy lot
moje wdupy na dolocie do bramy zawsze wiazaly sie z bablem

wiec po prostu widze nonsens w skakaniu na 15 km


Nie wdupiales na dolocie bo nie ma szans zlapania cie na dolocie bo skaczesz na insta? Cos tutaj jest strasznie nieskomplikowane? Bo nie wiem czy tylko dla mnie ten argument brzmi idiotycznie czy jednak jest z moim rozumieniem wszystko ok ...

Cytat: "rafaello"
ja nie narzekam na piractwo jako takie - ja narzekam na glupie piractwo - takie czystko lamerskie ....


Tez go nie lubie.

Cytat: "rafaello"
i wez mi nie pitol - sam mi opowiadales jak ci koles wial na ss i jak go skanerkami namierzales zeby go puknac... - to jest zabawa - szczegolnie jak takiego w ss namierzysz i rozwalisz
zabawa jest jak postawisz bambla i kolesie co wskakuja na insta maja zonka  - bo zamiast dolecec do bramy znajduja sie xxx od bramy


Wszystko zajebiscie pieknie gdyby:
A) szukanie ss trwalo szybciej
B) statek ktory nie jest pvp flagged nie znikal po 2 minutach
C) rozstawianie babla trwalo krocej
D) dalo sie je postawic w low security
E) nie rozjebaly cie przy tym sentry guny

Wiec imho caly ten ganking na dluzsza mete istnieje wlasnie przez wszystkich placzacych o bezpieczenstwo.

Cytat: "rafaello"
moje zdaanie pod tym wzgledem sie nie zmieni - insta z zalozenia - piratci niech stawiaja bable albo lapia przy rozpedzie pod brama lub szukaja w ss-ach ludzi


Przeczytaj to co napisalem wyzej. Dodam jeszcze to ze zdecydowana wiekszosc ludzi lata z wcs`ami w low slotach. W momencie kiedy widzi ze ktos wskakuje na local to align na ss sprawdza info, warp out i log off. Ewentualnie insta dock. AHAHAHAH ale fajnie nie? Powod? Insta.


Cytat: "rafaello"
odmienna czescia pvp sa wojny aliancow i walki flot - tez nie jest fajnie - ale to akurat pisze pod katem tego co sie dzialo w fa ....
dwie floty  - i skakanie z bramy na brame lub wiszenie godzinami w ss... co to ku*** jest ?
pvp jest dziwne w tej grze , kamp bramy albo gangsta gank :D


Zalozenia tej gry sa do bani. Statki powinny byc duzo szybsze a na mwd powinienes sie szybko poruszac w promieniu 3-5k km. Wtedy byloby duuuuuuuuuzo ciekawiej. A teraz lecisz i lecisz i lecisz i przelatujesz 100km YEEE uau.

Cytat: "rafaello"
po prostu uwazam sheep ze nie masz racji co do tych insta jumpow - ich brak zaszkodzi grze  - i to zarowno pod katem pvp jak i producenckim jak i wielu innyhc aspektom zabawy


Ja nadal uwazam ze mam racje pod kazdym wzgledem gry. Jedyny negatywny aspekt wywalenia insta jest to ze podrozowaloby sie troszke dluzej. Bo w odpowiednio sfitowanym statku nadal podrozujesz prawie tak samo szybko. Ah no i musieliby ludzie w low security i 0.0 zaczac sobie scoutowac. O kurwa ale straszny problem. No poprostu wziasc i sie pociac normalnie.

Cytat: "rafaello"
eve zbyt duzy nacisk polozylo na logistyczne aspekty rozbudowujac je ponad fun ...


Mysle ze po czesci sie z toba zgodze ... jesli myslimy o tym samym.

Cytat: "rafaello"
znaczy moze byc ciekawe jak sie zrobi cos raz czy dwa ale pozniej staje sie upierdliwe.


Jak kazda gra na dluzsza mete ... Ile mozna robic to samo co nie? Troche glupi argument wg mnie.

Cytat: "rafaello"
wsiadz sheep we frighterka i przelec sie z g-q5ju do oursulaert  :D jak wykonasz taki przelot to pogadamy


Nie chce mi sie robic skilli to raz.
Dwa takim frachtowcem przewozisz niewyobrazalne masy sprzetu i towaru. WIEC COS ZA COS. Albo jeden przelot frachtowcem albo xx przelotow indusem. Proste? Proste. Freighter nie jest zabawka do wozenia dupy. Ja ci powiem tak. Wsiadz w dreda i przelec z g-q do gehi. Szybko bedziesz chcial z powrotem latac fraighterem.


*edit* Dodalem quote dla co poniektorych :P Przez was mi flaczki ostygly  :cry:




WANT PIE NOW!!!!!

Konrad

  • Gość
Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 23, 2005, 19:30:24 »
sheepek a mama nie mowila do czego jest quote ? 8)