Autor Wątek: Nadchodzi KALI...  (Przeczytany 51674 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 23, 2005, 14:05:25 »
W miar? mo?liwo?ci pewnie ?e tak... ale tylko pod warunkiem, ze Ciebie akurat nie b?dzie w pobli?u... co ja si? b?d? znawcy wchrzania?  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Przedwieczny.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 23, 2005, 14:21:13 »
a zapraszam, zapraszam  :twisted:
w tej chwili rezyduj? w okolicach mi?dzy PC9 a Y9G  :twisted:
Przedwieczny.

Arleonenis

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 27, 2005, 01:00:21 »
noobki to complexy ostatnio kampiom, zwykle od 1/10 do 3/10
a 4/10 kampiom juz ci bardziej wyuczeni lub starzy wyjadacze co to haciem wlatuje i blyskawicznie czysci

tylko tak sie zastanawiam po co, robilem ich troche bo chcialem miec kolekcje faction shipów i null bpc jak narazie, cos tu nie tak

Nelson93135

  • Gość
Collage degree
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 26, 2006, 22:30:15 »
Cytat: "dzikus"
1) To ?e drony s? zbugowane, to wiem - latam w Dominixie wi?c nie musisz mi mówi?.

 You know - this was acctually a part of my collage degree believe it or not... B: 8)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 29, 2006, 20:37:41 »
Wracaj?c do tematu :P

MMORPG.Com article
Przedwieczny.

enderpl

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 30, 2006, 03:08:14 »
saperk? chesz?

LosBekoczoS

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 30, 2006, 08:53:35 »
Ta wywiad poniekad juz nie aktualny albo przestawili premiere kali na styczen 2007 bo bodajze vista wtedy wyjdzie na rynek....Tak tak styczen dla klientow indywidualnych..... 1 kwartal 2007 chca ( viste) pozbawic bledow BUHAHAHHAHAH :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 30, 2006, 10:24:20 »
Zmiana end?inu graficznego jest niezale?na od Kali i z tego co si? orientuj? ma nast?pi? jeszcze w tym roku.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 30, 2006, 19:35:59 »
Cytat: "influencer"
Zmiana end?inu graficznego jest niezale?na od Kali i z tego co si? orientuj? ma nast?pi? jeszcze w tym roku.


Czy to znaczy ze trzeba bedzie zmieniac komputer czy beda dostepne 2 wersje klienta  :arrow: stara i nowa?

Bo jesli okaze sie ze wymagania minimalne to P4 3,5 G, 2G ram i 256 megowa grafa to sie pochlastam normalnie  :evil:

pc5

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 30, 2006, 23:38:03 »
Cytat: "blaster"
Cytat: "influencer"
Zmiana end?inu graficznego jest niezale?na od Kali i z tego co si? orientuj? ma nast?pi? jeszcze w tym roku.


Czy to znaczy ze trzeba bedzie zmieniac komputer czy beda dostepne 2 wersje klienta  :arrow: stara i nowa?

Bo jesli okaze sie ze wymagania minimalne to P4 3,5 G, 2G ram i 256 megowa grafa to sie pochlastam normalnie  :evil:


Nie Ty jeden...

surt

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 31, 2006, 08:36:14 »
ze co ?? jakie wymagania ?? wtedy to kurna bede mial na kompie 1klatke na sekunde :/ bede gral w ta gre jak w starych filmach leci obraz ;)

Khan Soriano

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 31, 2006, 10:08:24 »
z tego co sie orientuje to zmiana engine moze nam tylko wyjsc w tym momencie na dobre, EVE jest napisane w jakims dziwnym Pythonie i to jest wg mnie glowny powod tak niskiego framrate. powiedzmy sobie szczerze, EVE jest brzydka, jedyne co wyswietla engine w kosmosie to teksture rozciagnieta na szescianie (kosmos ktory widzimy) oraz statki z niewielka w sumie iloscia poly oraz przecietnymi teksturami, w zwiazku z tym jedynym wytlumaczeniem tak gownianych fps jest brak optymalizacji. sa setki gier z bardziej skomplikowana grafika ktore chodza duuuzzzzo lepiej.

Ellaine

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 31, 2006, 11:53:30 »
W stackless pythonie pisany jest afaik serwer. Mechanizmy graficzne klienta, na zdrowy rozum, najpewniej pisane sa w C++.
Jesli chodzi o brzydote eve, to ma ona mala sterte nagrod za najlepsza grafike z roznych magazynow tudziez wortali, wiec Twoje odczucia sa raczej nie sa powszechne. Popatrz sobie na WoW, najpopularniejszy MMORPG swiata afaik, Linage2, Anarchy online, Project Entropia, cokolwiek. Czyli Twoje twierdzenie o grach ladniejszych niz Eve musi opierac sie na tytulach mniej znanych, albo takich ktore MMORPGami nie sa (tu o ladniejsze tytuly w sumie nietrudno, ale w FPPkach i czesci offline RPG grafika jest glownym atutem gry i glownym motywem kampanii promocyjnych, inwestuje sie w nia wiec wiecej.).

Owszem, statki i stacje nie maja za bardzo mimiki i gestykulacji wiec zasadniczo latwiej sie je robi, nie mowiac juz o otoczeniu, ktore sklada sie z pustki z zawieszonymi tu i uwdzie obiektami. Ale z drugiej strony, ciezej jest wymyslic w kosmosie otoczenie, ktore jednak bedzie wizualnie zajmujace - a w kompleksach jest.
Owszem, statki caldari sa w weikszosci paskudne - wiekszy akcent w projektowaniu byl chyba stawiany na oryginalnosc i podkreslenie nie-atmosferycznosci (symetria i aerodynamika ble) niz na czyste piekno. Ale to tez jest jakas tam koncepcja wizualna.

A spadek framerate ma miejsce u mnie zwykle z okazji ewidentnych bledow, bo przy ogladaniu niektorych stacji, ktore kiedy indziej renderuja sie dobrze. No i przy bitwach niestety efektywnosc silnika graficznego okazuje sie przymala. Ale optymalizuja. Wiec nowy silnik raczej bedzie szybszy niz bardziej wymagajacy.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 31, 2006, 12:02:36 »
IMHO grafika w EVE nie jest problemem. Nawet optymalizacja nie jest najgorsza. Wg mnie najwi?kszym problemem jest baza danych i odwo?ywanie si? do niej (znaczniki, przedmioty, etc). Ju? w tej chwili s? wprowadzane kolejne ograniczenia (np. 1000szt. przedmiotów na stacji).

Owszem s? (lub wkrótce b?d?) gry maj?ce znacznie lepsz? grafik? (np. Oblivion), czy z lepiej zrobion? optymalizacj? (niezapomniany Homeworld), ale te? jest mnóstwo gier wspaniale wygl?daj?cych i wcale nie zoptymalizowanych (np. X3, Civ4). Dla mnie najwa?niejsze jednak jest to, ?e gra jest ci?gle rozwijana i dostosowywana do zmieniaj?cych si? wymaga? (np. ilo?? graczy). Z pewno?ci? jest wiele do zrobienia, z pewno?ci? wiele rzeczy nigdy nie zostanie zrobionych. Ma?o jednak znam gier, które z tak? konsekwencj? s? rozwijane i optymalizowane.

Dla mnie EVE w wielu wypadkach jest wzorem... owszem niedoskona?ym, lecz wzorem.

PS
BTW silnik graficzny jest przestarza?y... ?wiadczy o tym "zadyszka" przy generowaniu mg?awic. Mój sprz?t to AMD 2GHz, 756MB RAM, GF5700.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 31, 2006, 12:55:10 »
Cytat: "blaster"
Bo jesli okaze sie ze wymagania minimalne to P4 3,5 G, 2G ram i 256 megowa grafa to sie pochlastam normalnie  :evil:


No jesli by tak zrobili... to moj swiezo kupiony kompek tez by nie wystarczal : CeleronD 3.2GHz, 1GB, 256MBgraf :P

Goomich

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 31, 2006, 13:27:04 »
Cytat: "Dormio"
baza danych i odwo?ywanie si? do niej (znaczniki, przedmioty, etc). Ju? w tej chwili s? wprowadzane kolejne ograniczenia (np. 1000szt. przedmiotów na stacji).


Nie na stacji, tylko w lokacji, nie sztuk, tylko stosów przedmiotów.
Poza tym wszystko si? zgadza. :lol:

Cytat: "Dormio"

Owszem s? (lub wkrótce b?d?) gry maj?ce znacznie lepsz? grafik? (np. Oblivion), czy z lepiej zrobion? optymalizacj? (niezapomniany Homeworld),


Nexus, niezapomniany Nexus.

BTW http://jusas.net/b5-conflicts/files/b5_col_teaser.rar 16MB

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 31, 2006, 13:31:26 »
Cytat: "Goomich"
Cytat: "Dormio"
baza danych i odwo?ywanie si? do niej (znaczniki, przedmioty, etc). Ju? w tej chwili s? wprowadzane kolejne ograniczenia (np. 1000szt. przedmiotów na stacji).


Nie na stacji, tylko w lokacji, nie sztuk, tylko stosów przedmiotów.
Poza tym wszystko si? zgadza. :lol:


Racja zagalopowa?em si? z tymi sztukami  :oops:
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

redbart

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 31, 2006, 13:48:15 »
Hmm raczej nie strzel? sobie samobója, po prostu dolne ustawienia grafiki b?d? wygl?da?y tak jak teraz najlepsze. Obecnie te? mam co jaki? czas zadyszke na podobnej konfiguracji, tylko athlon 2000+, 756 MB ram, Radek 9550. Wydaje mi si?, ?e to k?opoty z pami?ci?/pami?ci? wirtualn? przy du?ej ilo?ci dynamicznych celów.

enderpl

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 31, 2006, 14:12:35 »
w sumie i ja podczas misji lapie zadyszke gdy w przestrzeni sa dziesiatki npcow, + mgla... albo podczas kilku wybuchow naraz (smart bomba na komplexie budynkow). dzieje sie tak niezaleznie od ustawien gry...
amd 3200+, 1gb, gf 6800gt

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 31, 2006, 17:33:46 »
Ale czego wy panikujecie... W Kali zostanie zoptymalizowany engine graficzny, nie b?dzie w nim wi?kszych zmian... Niektóre efekty maj? zosta? przepisane na nowo... To co kole? napisa? o tym Dx10 i Vi?cie to plany na (miejmy nadziej? odleg??) przysz?o??...
Tyle wynika zarówno z tego tekstu (ach, to czytanie ze zrozumieniem :P ) jak i z wypowiedzi devsów na forum oficjalnym.
Przedwieczny.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 31, 2006, 18:42:40 »
Cytat: "xarthias"
Ale czego wy panikujecie... W Kali zostanie zoptymalizowany engine graficzny, nie b?dzie w nim wi?kszych zmian... Niektóre efekty maj? zosta? przepisane na nowo... To co kole? napisa? o tym Dx10 i Vi?cie to plany na (miejmy nadziej? odleg??) przysz?o??...
Tyle wynika zarówno z tego tekstu (ach, to czytanie ze zrozumieniem :P ) jak i z wypowiedzi devsów na forum oficjalnym.



Mam nadzieje ze tak bedzie  8)

To co jest dla mnie bardzo wazne w chwili obecnej ze w EvE moge pograc sobie na niskiej klasy nowym laptopie z zintegrowana karta graficzna  8)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 31, 2006, 18:52:24 »
Cytat: "blaster"
To co jest dla mnie bardzo wazne w chwili obecnej ze w EvE moge pograc sobie na niskiej klasy nowym laptopie z zintegrowana karta graficzna  8)


To masz fart... bo ja nie mog?... A od niedawna to nawet skilla zmieni? nie mog?, bo si? wogóle zalogowa? nie daje... :/
Przedwieczny.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 31, 2006, 18:55:53 »
Cytat: "xarthias"
Cytat: "blaster"
To co jest dla mnie bardzo wazne w chwili obecnej ze w EvE moge pograc sobie na niskiej klasy nowym laptopie z zintegrowana karta graficzna  8)


To masz fart... bo ja nie mog?... A od niedawna to nawet skilla zmieni? nie mog?, bo si? wogóle zalogowa? nie daje... :/


No nie narzekam a do tego przez gprs jechalem i npcowac sie dalo  8)

pc5

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 01, 2006, 03:36:42 »
Mnie tam nie interesuje ?adna teksturka skoro mam 100 goonsów na localu i mam laga, ?e ja pier...

Viper

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 01, 2006, 10:06:36 »
Ojj pc pc co w?a?ciwie ma znaczy? to TT Pilot w TOIM SIGNIE ?? Bo ja to bym ci tu wpisa? Goon Killer bo co  :wink:

roofi

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 01, 2006, 13:56:36 »
Cytat: "StellarSheep"
Hehe na ta ostatnia petycje to przez pierwsze 2 tygodnie srednio na 3 dni dostawalem automatyczna odpowiedz ze mnie przepraszaja i ze niedlugo rozpatrza moja petycje ;) No i czekam ;)


ja tak od?wierze temat petycji pono? jestem w tym dobry   :twisted:

pisa?em 3 razy petycje po stracie statków:

1- misja lvl 3 portal to war 2/3-po 1h od jej rozpocz?cia pojawi?a si? amarrska flotka-2 armagedony i 2 omeny, wywarpowalismy z kumplem(on feroxem ja cyclone) postanowilismy ?e zniszczymy sobie te 2 bs, zmienili?my fit wlatujemy i laaaaag nawet nie w?aczylismy naprawiarek--> efekt 2 ?liczne jajka, kumpel lekko wkurwiony polecia? do siebie, ja napisa?em petycja w naszym imieniu-3 dni dyskusji i lekkiego ?ciemniania z mojej strony--> oddali obydwa bc,  nie by? to jednak pe?en sukces bo nie oddali wszystkich modu?ków(pono? nie wiedzieli co stracili?my)-by?a to moja pierwsza petycja via mail a na nieszcze?cie nie do??czy?em maila od concordu ze straconymi itemkami-mea culpa-a reinstalowa?em klienta i mail zagin??

2- polecia?em do kumpla stabberem pomóc mu w misji, wlecia?em do deadspace i kr?ci?em kó?eczka nic nie dzia?a?o, no to nie pozosta?o mi nic jak napisanie petycji, tym razem bogatszy o wcze?niejsze do?wiadczenie
zamie?ci?em maila i odp z pierwszej petycji, logi i screena, napisa?em ?e stabber ma wróci? do mnie taki jakim wlecia?em w cargo ma sie zgadza? wszystko co do jednej kuleczki-na nast?pny dzie? ?liczniutki stabber(ubezpieczony) sta? w moim hangarze

3-przedwczoraj pad? server ok 20:00-efekt -> straci?em 4 bersekery, napisa?em petycje-dla zasady-po 3h oczekiwania 4 nowiutkie bersekery by?y w hangarze   :D

powodzenia w pisaniu mo?na wyci?gn?? wszystko, to my p?acimy za t? gre i dzi?ki nam maj? t? robote(co zreszta napisa?em w której? petycji) wi?c wymagamy

pozdrawiam

pc5

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 02, 2006, 13:17:52 »
Cytat: "Viper"
Ojj pc pc co w?a?ciwie ma znaczy? to TT Pilot w TOIM SIGNIE ?? Bo ja to bym ci tu wpisa? Goon Killer bo co  :wink:


Nawet TT powinno walczy? :P Mo?e wkrótce b?dzie TT/PvP.... a mo?e ju? powinno by? :P

Wracaj?c do tematu. Ciekaw jestem zmian w Kalim. Póki co mo?emy sobie gdyba?, ale... robi si? ciekawie.

Viper

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 02, 2006, 14:50:35 »
No do?anczaj do "mojego sqadu mieszanego" :P
A tak w temacie to ciekawe jak sie b?dzie grac po kalim ... i na co znow zmienie skillowanie :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 05, 2006, 17:33:04 »
Kieron w devblogu w?a?nie potwierdzi? ?e Kali wyjdzie w drugim kwartale tego roku, wi?c wszelkie powy?sze dysputy na temat Kali/Vista mo?na uzna? za nieby?e :)
Co ciekawe, w artykule mo?emy przeczyta? tak?e o nast?pnym dodatku planowanym na koniec roku... Znaczy w sumie mo?emy przeczyta? o jego nazwie :)   - Serenity.
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=317
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 06, 2006, 00:21:32 »
Cytat: "xarthias"
Znaczy w sumie mo?emy przeczyta? o jego nazwie :)   - Serenity.


Hehehe, Firefly strikes back. :)

Sir Falo

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 314
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sir Falo
  • Korporacja: Exterminatus
  • Sojusz: Nulli Secunda
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 06, 2006, 11:59:30 »
Poczyta?em sobie ma?e co nieco o tym co jest w planach na przysz?o?? - có?... wygl?da to po prostu pieknie - tylko a? sie boje o nowych playerów co sie pojawi? wtedy w jakim czasie za?api? chocia? z 25% mo?liwo?ci EVE :)

Ellaine

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 06, 2006, 13:04:29 »
Cytat: "Sir Falo"
Poczyta?em sobie ma?e co nieco o tym co jest w planach na przysz?o?? - có?... wygl?da to po prostu pieknie - tylko a? sie boje o nowych playerów co sie pojawi? wtedy w jakim czasie za?api? chocia? z 25% mo?liwo?ci EVE :)

Zalapia 5% i beda powolutku poznawac wiecej i wiecej.
Dobrze zaprojektowana duza gra (a rowniez aplikacja, urzadzenie i wiele innych rzeczy ktore moga byc bardzo zlozone) powinna byc uzyteczna i zabawna przy bardzo malej wiedzy i poziomie zglebienia problemu.
Czyli miec niski "prog wejsciowy". Oznacza to mniejwiecej tyle, zeby gracz nowy, nie rozumiejac 3/4 parametrow dzialka byl w stanie domyslic sie mniejwiecej ktorej jest lepsze, nie znajac sie na liczeniu faloffu i trackinga mogl sobie polatac i postrzelac, nie majac pojecia zielonego o dzialaniu rynku czy przemyslu mogl sobie costam poprzewozic itd itp.
Zly projekt to taki, ktory zaleje nooba okienkami i nie bedzie dawal mozliwosci sensownego pogrania sobie przed przeczytaniem pierwszysch 200 stron instrukcji, poradnikow i dokumentacji. Albo da sie grac, ale nie da sie wlasciwie niczego osiagnac.
Dobry projekt powinien miec niski nie tylko prog wejscia ale i kolejne. Latwe, przyjemne, ciekawe i pozyteczne. Tzn zaglebianie sie w szczegoly dzialania rozncyh mechanizmow gry powinno byc ciekawym i rozrywkowym zajeciem, ktore do tego daje jakies korzysci i przewagi w grze. Kazdy powinien miec mozliwosc zaglebienia sie w niuanse tak gleboko jak ma ochte i czas.

Eve, przy calej swojej zlozonosci jest w miare bliska "dobrego projektu", moze oprocz zupelnie -pierwszego wrazenia, ktore dla nowego gracza bywa nieco przylaczajace. Ale tutorial pomaga.

Reasumujac, jesli rpojektanci nic nie skiepszcza, nowy gracz bedzie zaczynal wiedzac 5% o mozliwoscia eve, bezdie stopniowo je poznawal, i jest to bardzo bardzo dobre :)

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 06, 2006, 13:20:23 »
Cytat: "Ellaine"

Eve, przy calej swojej zlozonosci jest w miare bliska "dobrego projektu", moze oprocz zupelnie -pierwszego wrazenia, ktore dla nowego gracza bywa nieco przylaczajace. Ale tutorial pomaga.


Mi osobi?cie w?a?nie to "przyt?oczenie" da?o najbardziej pozytywne wra?enie....

woooooww.... kurwa.... bed? w to gra? 143 lata :D
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


redbart

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 06, 2006, 13:26:11 »
Ja tam jako? nigdy si? fallofem, trackingiem nie przejmowa?em. Mniej wi?cej wiem które s? lepsze i wiem w czym np artyleria jest gorsza (Firerate, tracking) i to trenuje w pierwszej kolejno?ci.

Hmm czy plany na przysz?o?? to devlog?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 06, 2006, 13:27:18 »
Daj spokój a? tyle to nie... policzy?em sobie przed RMR... zrobienie wszystkich skilli na lvl5 zaj??oby mi jakie? 16 lat... Teraz pewnie b?dzie z 25+

W ka?dym razie te? mia?em podobne wra?enie po pierwszym miesi?cu: zajebista gra... mog? w ni? gra? wiecznie... eee... no mo?e nie wiecznie... ale chyba nie potrzebuj? ju? innych  :wink:
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...