Autor Wątek: Nadchodzi KALI...  (Przeczytany 51677 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« dnia: Sierpień 09, 2005, 11:25:15 »
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=262

Nadchodzi KALI... ale jeszcze ma sporo do przej?cia.
Jednak ?eby by?o smaczniej czeka?...
"(...) we aim to put at least one Tech Level 2 Battleship in there."

Ciekawe czy pójd? w stron? szturmow? (dodatkowe PG/CPU/Sloty), czy taktyczn? (bonusy command)... ?
Chyba nasta?a pora na robienie BSa...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 09, 2005, 12:19:48 »
Podpowiem, ?e tech 2 BSy pojawi? si? PRZED Kali (co zreszt? jest w blogu napisane). Oveur zapewnia na forum, ?e w najbli?szym content patchu (wi?c pewnie za jakie? 2 miesi?ce max).
Z tego co czyta?em na forum i na ostatnim dev chacie, maj? to by? tak zwane Flagshipy - czyli statki dowodzenia. Zapewne b?d? dawa?y bonusy podobne do Battlecruiserów - do modu?ów dowodzenia, poza tym b?d? najpewniej zrobione na defense - czyli przetrwanie przynajmniej pierwszego uderzenia floty przeciwnika.
A co do wymaga? to za?o?? si?, ?e Leadership na 5 b?dzie jednym z nich. I by? mo?e co? wi?cej z tych umiej?tno?ci.

nastradi

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 09, 2005, 12:58:37 »
no to panowie obstawiamy kiedy co i ile skili trzeba bedzie znowu zrobic by sie cieszyc zabawka !

jarecki

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 09, 2005, 16:09:33 »
ja obstawiam: wpizdu :-)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 09, 2005, 16:13:18 »
Cytat: "jarecki"
ja obstawiam: wpizdu :-)


i jeszcze troch?  8)  8)  8)
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 09, 2005, 16:15:20 »
Skoro flagship to obstawiam BS-4, leadership-4/squad command-4, ASC-1
 :twisted:
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 09, 2005, 16:24:44 »
Kiepsko obstawiasz. Bo wg mnie to pewnie z 6-7 skilli i wszystkie na lvl 5. Juz nie wspominajac o bs`ie na lvl 5 bo to bedzie mus.
Tak czy siak naprawde CCP zaczyna mnie wkurwiac swoim podejsciem do tej gry. Powinni pouruchamiac/ponaprawiac rzeczy niedzialajace lub zle zbalansowane/dzialajace w grze zamiast wrzucac kolejne zabawki.
Naprawde odechciewa sie grac w ta gre.
Jedyna z niewielu rzeczy ktora mnie jeszcze tutaj trzyma to ludzie i pare aspektow z gry, ktore nie maja nic wspolnego z nowa bronia/statkiem i innymi zabawkami dla dzieci ;///




WANT PIE NOW!!!!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 09, 2005, 16:44:16 »
Cytat: "StellarSheep"
Kiepsko obstawiasz. Bo wg mnie to pewnie z 6-7 skilli i wszystkie na lvl 5. Juz nie wspominajac o bs`ie na lvl 5 bo to bedzie mus.


Ej Sheep... ale to ju? s? do?? mocne skille:
- ASC = Spaceship Command 5 (dla mnie ponad 5 dni)
- Squad Command = Leadership 5 (dla mnie to oko?o 15 dni nauki)

Co do BSa - chyba nie ma potrzeby dawa? na lvl5 (lvl4 dla mnie to dodatkowe 8 dni)...
Czyli w sumie mniej wi?cej tyle ile na HAC'a

Z reszt? mo?emy gdyba?, a oni pewnie i tak dodadz? jaki? skill na flagship...  :twisted:

PS
Ty mi lepiej dorad? czy robi? skill na BSa czy HACa...  :roll:
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 09, 2005, 17:15:04 »
Co do SP na BSa TL2 to zgadzam si? z Sheepem:
- BS na 5 na 105% b?dzie potrzebny
- Leadership 5, pewnie Squad Commander 5
- Spaceship Command na 5 bez dwóch zda?
co jeszcze nie wiem, ale na tym napewno si? nie sko?czy

A co do poprawiania gry, to:
- jak na razie dobrze im idzie. Poprawili EW, poprawili Missile (cho? tu musza jeszcze nieco system dostroi?), poprawiaj? ca?y czas nowe rzeczy. I generalnie dobrze im idzie - szczególnie jak si? pomy?li jak wygl?da?? ta gra rok czy dwa temu.
- mam nadziej? ?e poprawi? w ko?cu drony (ale to pewnie w Kalim)
- to co ju? pisa? Oveur - poprawianie kodu gry (BUGi) a wprowadzanie statków TL2 nie ma ze sob? nic wspólnego - pierwsze to robota dla programisty, drugie to content (tre??/zawarto??). I tak naprawd? wprowadzenie nowego statku TL2 wymaga tylko dodania nowej tekstrury, nowego przedmiotu do bazy i wywa?enia tego wszystkiego.

Poza tym musz? przyzna?, ?e nie licz?? dron to nie spotka?em si? w tej grze z b??dami, które by mi specjalnie uprzyksza?y zabaw?. Mo?e gdyby CONCORDOKKEN nie przylatywa? jak si? strzelam z lud?mi w gangu, to by?oby mi?o, ale jako? to prze?yj?.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 09, 2005, 17:29:01 »
A co jest z dronami ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 09, 2005, 19:38:38 »
Widac Dzikus malo cie interesuje to co sie dzieje w grze.
POS`y to jedna wielka pomylka. Przezabawne jest jak ktos ma 5 pos`ow w systemie a drug ma 1 posa i kto ma sorvegnity czy jak to sie tam pisze? Ten z 1. Bugi na bugach. Drony sa zbugowane. Bumping smierdzi kalem. Tak jak rozumiem ze duze statki bumpuja male ale naprawde ostatnio prawie wdupilem bs`a bo mnie 1 malusienka small dronka bumpowala. Zeby zebrac drony musze miec wszystkie w zasiegu ... Fajnie. 8 mam w zasiegu 9 jest 10km ode mnie. I coz musze stracic wszystkie 9. Kasa mnie nie interesuje ale w pvp przewaznie dron uzywam przeciw fregatom i boli mnie ze musze sie ich pozbywac.

Duzo jest bugow ktore maja DUZY wplyw na gre. Nie widac ich na codzien ale maja naprawde. Pomijam drazniace bugi jak overview etc ...

Kolejna rzecza jest to ze obiecali wprowadzic w exodusie duzo rzeczy i potem w cold froncie i nadal ich nie widze????
Powiem ci dzikus ze widze ze naprawiaja ale troszke za wolno jak dla  mnie. Czasem wystarczy wypuscic 1 malego patcha zeby naprawic naprawde 1 upierdliwa rzecz. Ale nieeeeeeeeee. Ccp bedzie czekac do nastepnego big patcha ...

Nie wspomne o balansie w samej grze ale tego nie zmienia juz raczej nigdy chociaz po tym jak wprowadzili zyd do mineralow dostepnych w low security to licze na jakis jeszcze ruch w ta strone ... Niekoniecznie mam na mysli nerfowanie "piractwa" ktore i tak juz ledwo zipie.




WANT PIE NOW!!!!!

Ace

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 09, 2005, 19:56:44 »
Jesli mialbym dodac cos w tym temacie to chcialbym tylko napisac ze nie uwazam rozbudowywanie gry za jakis blad, ale pierwszorzedna rzecza winno byc jej poprawianie. Tu niestety CCP zmienilo swoje podejscie i widze ze bardziej podoba im sie zataknie naszych "jadaczek" nowym uber gownianym statkiem niz poprawienie malego ale irytujacego buga overview!!!!

Podejscie do fixow, tak jak napisal ofiec, takze zaczyna mnie wkurzac! Pamietacie bug z sortowaniem rzeczy w hangarach? Pamietacie jak dlugo to naprawiali? A widzicie ze nie do konca im to wyszlo? To wlasnie od tego momentu widze bardzo spowolniona reakcje CCP na male, pojedyncze, irytujace bledy.

Szkoda, bardzo szkoda!

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 09, 2005, 20:45:10 »
1) To ?e drony s? zbugowane, to wiem - latam w Dominixie wi?c nie musisz mi mówi?. Ale jako? ?yj? cho? drony s? moj? g?ówn? (a czasami jedyn? broni?). I nie p?acz?.

2) Co do ledwo ?ywego piractwa - hip hip hurra! ;)

3) Co takiego obiecali w Exodusie czego nie wprowadzili? A po drugie - to maj? wprowadza? czy poprawia? bugi, zdecyduj si?.

4) Balans moim zdaniem poprawiaj?. Naprawili lasery i ich zasi?gi. Naprawili missile (nareszcie raven nie jest uniwersaln? broni? na totalnie wszystko niezale?nie od rozmiaru). Zmienili EW w sposób umo?liwiaj?cy specjalizacj? w tym temacie. My?l? ?e dobrze im idzie. Poprawili za mocno znerfowane projectile, poprawili ostatnio hybrydy.
Oczywi?cie ja nie siedz? w PvP wi?c pewnie si? nie znam, a co tam....

PS. pograjcie troch? w inne MMORPG bo widz?, ?e EVE wam si? przejada. Pograjcie w WoWa i zobaczcie jakie ma PvP albo szybko?? poprawiania b??dów. A potem marud?cie.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 10, 2005, 09:15:25 »
Cytat: "Dormio"

Co do BSa - chyba nie ma potrzeby dawa? na lvl5 (lvl4 dla mnie to dodatkowe 8 dni)...
Czyli w sumie mniej wi?cej tyle ile na HAC'a


Wedlug mnie oprócz skilli wymienionych przez Sheepa niezbedny bedzie wlasnie HAC na lvl1  8)
Tak samo jak zeby latac HACem musisz miec assaulta na lvl1  :?
BS t2 bedzie pewnie kolejnym jakims tam assaultem  8)

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 10, 2005, 10:39:11 »
A ja my?l?, ?e nie HAC na 4, ale Logistics na 4. Bo Flagship jest znacznie bli?szy cruiserom Logistics ni? Heavy Assault.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 10, 2005, 11:04:43 »
Poza tym HAC wymaga Assaulta na lvl4 !
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 10, 2005, 13:22:59 »
Cytat: "Dzikus"
1) To ?e drony s? zbugowane, to wiem - latam w Dominixie wi?c nie musisz mi mówi?. Ale jako? ?yj? cho? drony s? moj? g?ówn? (a czasami jedyn? broni?). I nie p?acz?.


Widac lubisz sie bawic. Ja niekoniecznie. I nie lubie nie mozliwosci scoopowania 8 z 9 dron tylko musze czekac. Jak tobie to nie przeszkadza to sorry. To tobie w ogole nic nie przeszkadza.

Cytat: "Dzikus"
2) Co do ledwo ?ywego piractwa - hip hip hurra! ;)


N/c. Nie tylko dlatego ze sam pirace ale bez piratow to co to by bylo za zycie ... Tak samo bez pvp. Co by ci wszyscy minerzy i producenci sprzedawali ludziom? Zreszta co ja sie bede udzielal. Prawdopodobnie jestes kolejnym z tych ktorzy najchetniej to by sie bili tylko z czerwonymi krzyzykami, kopali do upadlego, mieli super duper insurance etc. :|

Cytat: "Dzikus"
3) Co takiego obiecali w Exodusie czego nie wprowadzili? A po drugie - to maj? wprowadza? czy poprawia? bugi, zdecyduj si?.


Planetary rings, Ice fields, Comets, Orbital asteroids and new planetary effects. Div wallety. Formal contract system. Contraband flagging. Jeszcze pare poprawek do corpow. Wiecej roli w posach. Widac cos slabo sie interesujesz dzikus. Ja nie grajac przez dluzszy czas wiem wiecej od ciebie?:P Tak maja naprawiac bugi a dopiero potem w kolejnosci dodawac nowe rzeczy. Do cholery szlag mnie trafia jak obiecuja cos a potem dostajesz 50% z tego. Moze tobie to nie przeszkadza ale mnie tak. Nie lubie jak ktos mi sprzedaje niepelny produkt.

Cytat: "Dzikus"
4) Balans moim zdaniem poprawiaj?. Naprawili lasery i ich zasi?gi. Naprawili missile (nareszcie raven nie jest uniwersaln? broni? na totalnie wszystko niezale?nie od rozmiaru). Zmienili EW w sposób umo?liwiaj?cy specjalizacj? w tym temacie. My?l? ?e dobrze im idzie. Poprawili za mocno znerfowane projectile, poprawili ostatnio hybrydy.
Oczywi?cie ja nie siedz? w PvP wi?c pewnie si? nie znam, a co tam....


Nie mowie ze to zle zmiany ... Szkoda tylko ze znowu trzeba skillowac jak jakis popapraniec ... Jakby nie mogli wczesniej wypuscic skilli to by sobie wyskillowali na spokojnie ... Czy im ten balans na dobre wyszedl ... Powiedzmy. Jakos zdecydowanie nie widze prawie w ogole ravenow. Scorpy jeszcze tak. I mowiac szczerze nie podoba mi sie ze teraz scorp moze zjammowac nieraz 3-4 statki naraz. Jak dla mnie to przesada. NAWET ze specjalizacja.
Co do laserow ... Jedyne co w nich zmienili to pulsy. Ktore owszem wymagaly poprawki. Co do projectile sam z nimi latam i nie narzekam. Moze jeszcze jakis tyci minimalny booscik dla nich by sie przydal ale da sie z nimi zyc jak sa teraz. Co do hybryd to nie wiem bo nie uzywalem od dawna. A jak juz uzywam to raczej blasterow.
*edit*
I wiesz co mnie najbardziej wkurza? To ze teraz wszyscy lataja na damage. Koles wychodzi z warpa 3 sekundy i puff nie ma. Nie lubie tego. Za szybko sie ginie. Wiecej hp albo mniejszy dmg do wszystkiego. Naprawde bicie sie w tej grze konczy sie przewaznie w 2 minuty nawet przy "malej bitce". Owszem wielkie bitki flot trwaja dluzej ... Ale wiesz dlaczego? Bo w 99% jest lag. I tylko dlatego. Gdyby chodzilo plynnie to by sie to konczylo w 10 minut gora 15. Suuuuuuuuuuuuuper.
Brakuje mi starych walk gdzie 3/3 potrafilo sie lac przez 5 minut.

Cytat: "Dzikus"
PS. pograjcie troch? w inne MMORPG bo widz?, ?e EVE wam si? przejada. Pograjcie w WoWa i zobaczcie jakie ma PvP albo szybko?? poprawiania b??dów. A potem marud?cie.


Gralem w inne mmorpg i owszem eve ma swietne rozwiazania i jak dla mnie jest lepsza od innych ale to nie zmienia faktow ze jest daleka od doskonalosci. Jak nie widzisz problemow eve no to coz ...




WANT PIE NOW!!!!!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 10, 2005, 13:58:50 »
Czu? gorycz w Twoim g?osie Sheep...
Rozumiem Twoje stanowisko, bo i mnie dobijaj? b??dy (a ju? szczególnie wywalanie bez powodu z gry i strasznie d?ugie ?adowanie wiadomo?ci - a? ci??ko mi uwierzy?, ?e kiedy? by?o szybko, to wr?cz nawet mnie teraz laguje !), te? chcia?bym ?eby ich nie by?o...
Dodatkami w postaci nowych statków sie nie przejmuj? - w sumie chcia?bym najpierw "nacieszy?" si? tymi co mam, pozna? dobrze ich mo?liwo?ci, a nie goni? za kolejnym superubershipem.
Co do piracenia - masz 100% racji, ?e producenci nie mieliby komu sprzedawa? swojego towaru, ale z drugiej strony to widz?, ?e w?a?nie dla pvp wi?cej si? nowych rzeczy pokazuje. Szumnie zapowiadane nowe miniprofesje (ca?e 2) s? praktycznie nie do u?ycia. Praktycznie nie ma obecnie zapotrzebowania na us?ugi eksploratora tym bardziej, ?e prawid?owo dzia?aj? jedynie 3AU scan probe... By wymaxowa? skille górnicze wystarczy 2-3 miesi?ce ! To ma by? balans ?

Masz du?o racji... ale i Dzikus ma racj?, ?e sporo rzeczy jest jednak robionych. Szkoda, ?e bardziej w duchu rewolucji ni? ewolucji.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 10, 2005, 14:08:04 »
Cytat: "Dormio"
By wymaxowa? skille górnicze wystarczy 2-3 miesi?ce ! To ma by? balans ?


Dormio czym wedlug ciebie jest wymaksowanie?
Wliczyles w to wyskillowanie duzej barki, strippminerów, krysztalów na nie i innych takich wynalazków (nie jestem TT to sie za bardzo nie orientuje).
Wydaje mi sie ze bedzie tego wiecej  :?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 10, 2005, 14:16:01 »
Liczy?em Mining+Astrogeology+Drony - oko?o 2 miesi?cy
Teraz je?li chodzi o statki - masz dwie metody albo BS, albo barka. W zale?no?ci co i gdzie chcesz kopa? to wybierasz. Barka si? nie nadaje na low sec - zbyt wra?liwa. Wi?c naturalnym jest, ?e lepiej ?wiczy? BSa - masz 3 tygodnie i masz BSa. W sumie 3 miesi?ce i mo?esz zacz?? kopa? w 0.1-0.4 bez zawracania sobie g?owy ratami, tylko uwa?a? na piratów. Do 0.0 potrzeba jeszcze dost?pu, bo tankowa? raty wg co poniektórych si? da...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 10, 2005, 14:19:29 »
"Troszk?" wi?cej zajmuje wyrobienie sobie profesji producenckiej, bo skilli znacznie wi?cej je?li chodzi o hutnictwo i produkcj? i dodatkowo warto dba? o standing wzgl?dem korporacji gdzie dokonuje si? produkcji...
Zak?adam, ?e górnik tylko zajmuje si? kopaniem, a nie oczyszczaniem rudy... chocia? pewnie sporo ludzi si? mo?e obrazi?, ?e rozdzielam te dwie czynno?ci.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 10, 2005, 15:05:48 »
Cytat: "Dormio"
Liczy?em Mining+Astrogeology+Drony - oko?o 2 miesi?cy
Teraz je?li chodzi o statki - masz dwie metody albo BS, albo barka. W zale?no?ci co i gdzie chcesz kopa? to wybierasz. Barka si? nie nadaje na low sec - zbyt wra?liwa. Wi?c naturalnym jest, ?e lepiej ?wiczy? BSa - masz 3 tygodnie i masz BSa. W sumie 3 miesi?ce i mo?esz zacz?? kopa? w 0.1-0.4 bez zawracania sobie g?owy ratami, tylko uwa?a? na piratów. Do 0.0 potrzeba jeszcze dost?pu, bo tankowa? raty wg co poniektórych si? da...


Taaa.... a zalozysz Ice-Harverter'a na BSa?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 10, 2005, 15:09:14 »
Je?li chodzi o kopanie lodu to dodaj sobie kolejny miesi?c.
A teraz poprosz? o wyliczenie ile zajmie wymaksowanie skilli pod pvp...  :twisted:
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 10, 2005, 15:15:10 »
Cytat: "Dormio"
Je?li chodzi o kopanie lodu to dodaj sobie kolejny miesi?c.
A teraz poprosz? o wyliczenie ile zajmie wymaksowanie skilli pod pvp...  :twisted:


Hmm... nie sadzisz chyba, ze gornik, nie robi sobie tez innych skilli (np. z Pvp)... wiszenie przed asteroidem przez cale zycie raczej nikogo nie bawi... wiec gornicy rowniez robia PvP... to teraz Ty sobie przelicz... :wink:  :twisted:  :P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 10, 2005, 15:21:17 »
Hehe nie musz?... wiem, ?e jest to co najmniej 3x wi?cej czasu.

W ka?dym razie dysproporcj? wida? - zgodzisz si? ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 10, 2005, 15:36:35 »
Zakladajac "scisla" specjalizacje gornik lub PvP - tak, zgodze sie.

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 10, 2005, 16:56:06 »
Cytuj
Widac lubisz sie bawic. Ja niekoniecznie. I nie lubie nie mozliwosci scoopowania 8 z 9 dron tylko musze czekac. Jak tobie to nie przeszkadza to sorry. To tobie w ogole nic nie przeszkadza.

Lubi? czy nie lubi?, musz? to robi?. A mam wi?cej dron i cz?sto zebranie ich jest witalne dla jakiegokolwiek ci?gu dalszego. Tym niemniej po prostu nie p?acz? nad tym i gram dalej.

Cytuj
N/c. Nie tylko dlatego ze sam pirace ale bez piratow to co to by bylo za zycie ... Tak samo bez pvp. Co by ci wszyscy minerzy i producenci sprzedawali ludziom? Zreszta co ja sie bede udzielal. Prawdopodobnie jestes kolejnym z tych ktorzy najchetniej to by sie bili tylko z czerwonymi krzyzykami, kopali do upadlego, mieli super duper insurance etc. :|

Piractwa nie lubi?. Pewnie dlatego, ?e dla mnie BS to nie jest 100 milionów ISK ale 20 godzin gry w EVE. I kto? mi te 20 godzin kradnie rozbijaj?c statek w drobny py? czysto dla zabawy. Wola?bym jednak PvP na które mog? si? zgodzi? lub nie. Ale wiesz, ja jestem carebear (i si? z tym nie kryj?). I zgadza si?, lubi? bi? si? z krzy?ykami i uwielbiam kopa? do upad?ego. Super duper insurance nie jest mi potrzebne - to co jest mi wystarczy.

Cytuj
Planetary rings, Ice fields, Comets, Orbital asteroids and new planetary effects. Div wallety. Formal contract system. Contraband flagging. Jeszcze pare poprawek do corpow. Wiecej roli w posach.
Ok, zgadzam si?. To prawda, ?e CCP nie umie trzyma? j?zyka za z?bami a potem og?aszaj? co to oni nie zrobi?. Có?, wida? przywyk?em i gram tym co daj?.
(Ice fields ju? s? ;-), planetary effects te?)

Cytuj
Nie lubie jak ktos mi sprzedaje niepelny produkt.

Ja p?ac? za to co ju? jest a nie za to co b?dzie. St?d pewnie moje podej?cie - wszystko co mi dodadz? to bonus. Je?eli chcesz zap?aci? za to co obiecali, to odwo?aj subskrybcj?, poczekaj a? wprowadz? obiecane zmiany i dopiero wtedy zacznij gra?. Cho? z drugiej strony, co jakie? 6-9 miesi?cy nieco mam do?? EVE i zrywam na czas jaki? z na?ogiem. Ale wystarczy troch? pogra? w inne gry i naprawd? szybko wida? przewagi EVE, pewnie dlatego wracam do EVE regularnie.

Cytuj
Scorpy jeszcze tak. I mowiac szczerze nie podoba mi sie ze teraz scorp moze zjammowac nieraz 3-4 statki naraz. Jak dla mnie to przesada. NAWET ze specjalizacja.

A kiedy? niemóg?? Z tego co pamietam zak?ada?o si? multispectrale i tylko zmienia?o co cykl cel - s?ysza?em o Scorpach Jammuj?cych 3 inne BSy non stop. No i kiedy? wymaga?o to bodaj?e ile SP w EW? 1400? Plus tyle ile na Scorpiona (co si? robi?o przy okazji w ramach robienia Ravena). Teraz jak kto? zag?usza 3-4 osoby to przynajmniej wiadomo, ?e po?wi?ci? jednak troch? czasu na skillowanie EW, troch? pieni?dzy na sprz?t.

Cytuj
I wiesz co mnie najbardziej wkurza? To ze teraz wszyscy lataja na damage. Koles wychodzi z warpa 3 sekundy i puff nie ma. Nie lubie tego. Za szybko sie ginie. Wiecej hp albo mniejszy dmg do wszystkiego.
Brakuje mi starych walk gdzie 3/3 potrafilo sie lac przez 5 minut.

100% racji. I bardzo ciekaw jestem co si? sta?o z obiecywanymi poprawkami do HP. Mia?y by?, by?y testowane i znikn??y.... Tego razem z Rilke do dzi? nie potrafimy zrozumie?.

Cytuj
Gralem w inne mmorpg i owszem eve ma swietne rozwiazania i jak dla mnie jest lepsza od innych ale to nie zmienia faktow ze jest daleka od doskonalosci. Jak nie widzisz problemow eve no to coz ...

To nie tak, ?e nie widz? k?opotów. Ale nie p?acz?. Bawi? si? tym co mam. ?wiat generalnie nie jest doskona?y i mo?na by na nim wiele poprawi?, ale to jak go odbierasz i jak si? z tym wszystkim czujesz zale?y od ciebie a nie od jakiego? producenta gier. Je?eli gra powoduje tyle frustracji, to albo nale?y j? zmieni? (na inn?) albo siebie (swoje podej?cie). Koniec ko?ców realny wp?yw masz tylko na siebie.

Hall Underley

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 10, 2005, 18:19:16 »
Cytat: "Ace"
Jesli mialbym dodac cos w tym temacie to chcialbym tylko napisac ze nie uwazam rozbudowywanie gry za jakis blad, ale pierwszorzedna rzecza winno byc jej poprawianie.


Bo widzisz, to jest tak, ?e przy pewnym poziomie skomplikowania kodu i jego obj?to?ci ?atania i hotfixy s? coraz trudniejsze do realizacji. W pewnym momencie dochodzisz do tego, ?e ?atwiej napisa? podsystem od nowa ni? poprawia? kolejny raz ten stary. Wygl?da na to, ?e CCP jest dok?adnie na takim etapie.
Przy Shivie/Exodusie zafundowali nam nowe UI - co by o nim z?ego nie mówi?, jest l?ejsze ni? stare. Pewnie przy Kali wymieni? kolejny podsystem, albo i dwa ;)

A jesli idzie o to, ?e dodaj? kontent zamiast robi? poprawki - pami?taj, ?e kontentu nie robi? progami?ci, tylko ludzie, którzy zajmuj? si? tworzeniem tego kontentu, z programowaniem raczej nie maj?cy nic wspólnego. Mo?na powiedzie? "niech zatrudniaj? mniej kontentowców, a wi?cej programistów". Owszem, mo?na, ale raczej nic to nie da. Im wi?cej osób w zespole, tym trudniej za nim zapanowa?, tym wi?ksze problemy komunikacyjne, wi?cej tar? itp, itd. Dodanie szóstego programisty do zespo?u który ma w tej chwili pi?ciu nie zaowocuje 20% wzrostem ich wydajno?ci.

Podsumowuj?c: nie ma co marudzi? i narzeka?, bo ludzie z CCP robi? to co robi? naprawd? dobrze i z ka?dym kolejnym patchem jako?? ich pracy jest coraz wy?sza.

Drodo

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 10, 2005, 18:35:17 »
Pierwsza podstawowa sprawa to to, ?e w dalszym ci?gu wojny pomi?dzy corpami w Eve nie maj? sensu. To jest walka o nic po prostu. A mia?o by? inaczej ju? na samym pocz?tku.
Inaczej pvp jest zabaw? tylko na pewien czas ale potem pozostaje pytanie - po co to wszystko skoro na dobr? spraw? nic si? nie wywalczy?o.

Gdzie s? wydarzenia przygodowe? które mia?y o?ywi? gr? a by? prowadzone przez mistrzów gry.
Mo?liwo?ci zdobywania isk w imperium s? za du?e je?li gracze maj? si? przeprowadzi? do 0.0. W 0.0 za to jest za ma?o rzeczy unikalnych.
Bazy neutralne powinny by? ca?kowicie zlikwidowane w 0.0.
Corpy npc ograniczone maksymalnie np. ze zmniejszeniem skilli w momencie gdy gracz do takiego nale?y. Itp. itd

Ele by?o od pocz?tku nastawione na pewien realizm, kar? za ?mier? i zach?caj?ca do walk pomi?dzy graczami. Ale ca?y czas nie ma tak naprawd? o co i walka nie przynosi prawie nic dla wygranego.
To ju? ponad 2 lata grania z przerwami w t? gr?.
I niestety kolejna rzecz to nowi gracze. Czy si? komu? to podoba czy nie musz? otrzyma? jakie? wsparcie w rozwoju skilli inaczej nie b?dzie ich ju? wcale przybywa?.
Gra ma ogromny potencja? ale ca?y czas wed?ug mnie niewykorzystany. I to wcale nie uwa?am, ?e od strony balansu itp. ale od ca?ej otoczki szczególnie dla corpów.

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 10, 2005, 20:32:51 »
Dramatyzujesz moim zdaniem w paru punktach (ale ja jak zwykle jestem carebear).

To z czym si? zgadzam, to to, ?e w 0.0 jest za ma?o rzeczy. Powinno ich by? znacznie wi?cej, i po to podobno jest projekt COSMOS. I miejmy nadziej?, ?e ten projekt b?dzie si? dalej ?adnie rozwija?.

Wydarzenia przygodowe s? z tego co wiem, gorzej tylko jak je spotka?. Nie to ?ebym czyta? regularnie forum EVENTS (kto? czyta?) bo tam zapewne s? zapowiedzi. Ale problem polega na tym, ?e tu zwyczajnie brakuje "manpower". A zapowiedziane przygody maj? tendencje do zapychania serwera (ostatni?, któr? pami?tam by? projekt Ceriele, ech..)

Ale realizm w EVE? Kara za ?mier? wi?cej osób zniech?ci?a do gry ni? zach?ci?a. Po co wprowadzono 40% automatyczne ubezpieczenie? Bo ludzie odchodzili z gry po utracie pierwszego du?ego nieubezpieczonego statku.
Co do nowych graczy - wiem ilu jest nowych graczy w korpie u nas. I my?l?, ?e tak naprawd? cz?sto wystarczy jedynie kilka dobrych porad, troch? gotówki i przede wszystkim dobre towarzystwo, ?eby gra?o si? naprawd? dobrze. Bo nie ma chyba nic gorszego ni? granie w MMORPG samotnie. Ale wsparcie w rozwoju skilli uwa?am, ?e jest niepotrzebne. Dobrze jednak, ?e nie my o tym zdecydujemy :-)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 11, 2005, 11:01:16 »
No prosz? jak na ?yczenie komentarz do naszej rozmowy tutaj:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=263

Dwa cytaty:
"We are constantly fixing bugs. It's not long ago I was reading forum threads about where is all the new stuff, why aren't you guys doing something new. This was because we were devoting so many programmers to analysis, bugfixing and minor rewrites. "

Czasem daje si? to zauwa?y? jak nagle serwer ma czkawk? (np. wczoraj)  :twisted:

"Much of what we did during the first parts of this month are still to be unleashed by a number of other overhauls and rewrites in Kali.

Well, like what are you fixing?

As an example, the Turrets and the Effects systems (the *bang*bang* and the *bigbadaboom*) are rewritten in Kali. These are one of the biggest framerate killers in the EVE client - because it is over 3 years old. It's major surgery to rewrite those and we need the thorough testing and development time which only a full expansion gets. "


Faktycznie lag jest niemi?osierny jak co? p?knie...

Inna wiadomo?ci? jest to, ?e wci?? nie b?dzie komet i paru innych obiecanych efektów ?rodowiska...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

dzikus

  • Gość
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 11, 2005, 13:01:03 »
Co do komet itp. Mi?o, ?e si? w ko?cu przyznali, ?e ich to przeros?o po prostu. Nic to, mo?e ich kiedy? doczekamy.

Ale czytaj?c wczoraj tego bloga mia?em wra?enie: "napewno czytali nasz? dyskusj?" 8)

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 11, 2005, 13:39:18 »
Cytat: "Dzikus"

Ale czytaj?c wczoraj tego bloga mia?em wra?enie: "napewno czytali nasz? dyskusj?" 8)


Moze Sheep przedstawil im swoje zale a oni poczuli sie do wyjasnien  :wink:

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 11, 2005, 14:00:25 »
Czyli wida?, ?e KALI mimo gro?nej nazwy ma raczej za zadanie "usprawni?" gr? (przyspieszy? ?) raczej ni? zrewolucjonizowa?. Swoj? drog? szkoda... swoj? drog? szkoda, ?e na powa?nie nie zabior? si? za doko?czenie tego co ju? rozpocz?li. Rozumiem, ?e optymalizacja kodu jest wa?na (bo do tego sprowadza si? pisanie od nowa modu?ów), ale mo?e niech w ko?cu sko?cz? porz?dnie chocia? 1 element (np. POSy).

Tylko jak tu sko?czy? jak si? wszystko ci?gle zmienia...

PS
Przelecia?em sobie po planach - szukaj? zastosowania dla destroyer T2... a w ogóle poza pierwszym w miar? wydajnym statkiem do kopania to T1 ma jakie? porz?dne zastosowanie ? Nawet na kompleks jest s?abowaty (za s?aby pancerz).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Nadchodzi KALI...
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 20, 2005, 22:43:56 »
No co?, CCP postanowi?o zasi?gn?? nieco opinii graczy i rzuci?o ma?? sond?:
http://www.defgo.net/s.asp?id=409588&c=Z2AUSLR&l=eng&o=1
Przedwieczny.