Autor Wątek: Poczatkowe skille i statsy  (Przeczytany 30808 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pc5

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 25, 2005, 12:22:49 »
A teraz troch? praktyki...

Gram ponad miesi?c, nastawi?em si? na produkcj? / kopanie. Wyskilowa?em learningi z mem i int i mam teraz int/mem 22/20. Robi? skille na te "dzia?y". Po jakim? czasie nie wytrzyma?em i zaczo?em si? bawi? w latanie i strzelanie do ratów i komplexy :) Nie mo?na tylko haulem lata? i kopa? cruzem... Troch? odczuwam brak perc/will... Trzeba to doskilowa? :) ?eby by?o krótko... radz? nie nastawia? si? na pocz?tku tylko na 1,2 dziedziny dzia?alno?ci.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 25, 2005, 15:50:55 »
Cytat: "dzikus"
Dormio - nie porównuj prosz? zarabiania w imperium do zarabiania w 0.0
Na polowaniach w 0.0 zarabia si? bardzo podobnie jak na kopaniu w 0.0 - naprawd? du?o (a jak latasz w Dominixie, to mo?esz oba po??czy? ;-) ).
Porównuj kopanie w 0.0 do strzelania do ratów w 0.0 (i tak samo w imperium).


Ej... ale ja nie twierdzi?em, ?e si? zarabia mniej na kopaniu w 0.0, ale IMHO jest to znacznie bardziej niebezpieczne ni? walka z ratami w 0.0...
A Dominix wystarcza ju? w zupe?no?ci na solowanie 90% misji lvl4... tylko w choler? to czasu zabiera.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

NeX

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 25, 2005, 16:54:49 »
Hi. :)
Dzikus gratulacje za precyzyjnego i szczegó?owego posta wy?ej :)
Odpowiedni txt w odpowiednim dziale.
Tak ogólne to dyskutujemy o marginalnych ró?nicach, bo jak wspomnia?em na pocz?tku wystartowalem z przewag? zaledwie 2 punktów na inteligencji wobec ?redniej pozosta?ych atrybutów. Nie kopi? chocia? jestem w korporacji górniczej :)
Mam haulery Mark 2, który pracuj? dla corpa, kilka wyposa?onych Tristanów do zabawy w deadzone, do których nie chcieli wpu?ci? cruza. No i cruzy - Celestis (pozwoli?em sobie kilka rozwalic :P ) i Thoraxa.
S?dz?, ?e jak na dwutygodniow? posta? to ca?kiem udany zestaw i do?? uniwersalny. Wytrenowa?em wszystkie skille od 2 do 4 lev z nastawieniem na nawigacj? i raile + missle, oszcz?dzanie energii i cpu (co sz?o najgorzej, bo aktualnie 4 lev energy grid robi si? dwa dni).
W?asnie dlatego nie widz? problemu w skillowani broni, a raczej w d?ugotrwa?ym skillowaniu kwesti in?ynieryjno elektronicznych.
No có?, ?e szkó?ki wyszed?em jako pilot i "tyle", ale za to z 4 lev na freje :)
W rezultacie mam dobrze p?atn? fuch? w corpie górniczym i mog? lata? gdzie chc? i t?uc raty. Koledzy si? zdziwili, ?e od fatalnego agenta lev 1 q -11 mozna dostac lepsze oferty niz od lev 2. Mozna :P Tylko misje mi Amarr paskudny daje w 0,4 ale za to za dobr? kas?. Agent lev 1 p?aci po 300k ISK na r?k? i ka?e rozwala? raty warte ponad 50k bounty. Ca?kiem dobra forsa jak za strzelanie dla nooba i 10 minut roboty. Zwraca wszelkie straty poniesione w bardziej upierdliwych deadzone. Raz mi tylko jaka? ?achudra na belcie nawet poda odstrzeli?a i kij mu w d... Klon by?, a cruz ubezpieczony. Nast?pnym razem namówie jakiegos górnika na wycieczke poni?ej 0,5. Jak nie b?d? kopa? to nawet mnie byle barach?o nie odstrzeli. Impy si? kupi nowe :P

NeX

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 25, 2005, 20:20:25 »
Ireul ja ci kiedy? jaki? namiar podam. Wszystko w swoim czasie ;)

dzikus

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 26, 2005, 15:08:25 »
Co do 1,2 specjalno?ci - to co do?wiadczy? ju? Nigel. Nie da si? gra? postaci? stricte nie bojow? - zanudzisz si? na ?mier?. Czasem trzeba troch? postrzela? (wyda? troch? pieni?dzy). A nie tylko nauka i wydobycie... tego si? nie da prze?y? na d?u?sz? met?. Wi?c ka?dy powinien by? przygotowany na mo?liwo?? latania dobrze sfitowanym kr??ownikiem.

A to co mojej analizy zapomnia?em doda?, to statki TL2. Je?eli zamierzasz nimi lata?, to wzrasta warto?? Willpower ALE naprawd? niewiele jest osób którym by si? chcia?o podnosi? skille do tech 2 statków powy?ej poziomu 4. Wi?c nadal zostawi?bym t? sam? wag? skilli dal kogo? nie stricte PvP. Przy stricte PvP przesun??bym Will nad Memory co najwy?ej

Selvin

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 26, 2005, 15:57:06 »
a to moje poczatkowe skille i statsy ....

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 26, 2005, 17:20:53 »
Cytat: "Selvin"
a to moje poczatkowe skille i statsy ....


Selvin... Tobie to sie chyba na prawde nudzi!!!  :wink:  :wink:
Wlasnie wzialem sobie z Twojej strony, tego XSL'a to robienia strony ze skillami...
SUPER!!!!  :twisted:  :D  :twisted:  :D  :twisted:  :D

Anonymous

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 25, 2005, 13:28:16 »
eeehmm.. Ja to daleko za murzynami jestem z moj? postaci?. Stara?em si? intensywnie pilnowa? uczenia skilli na Trialu i chyba zmarnowa?em mo?e z 5 godzin bez nauki. Ale przegl?daj?c rozpisk? Selvina nasun??o mi si? pytanie o RANGI skilli. Jak zd??y?em zauwa?y? Ranga to zupe?nie co innego od Level, ale nadal nie rozumiem tej pierwszej. Czy na wy?szym etapie gry s? urz?dzenia, które wymagaj? posiadania Skilla o pewnej randze a nie tylko lvl? No i jak w dalszej cz??ci gry podwy?szy? rang? Skilla. Próbowa?em kupi? jeszcze raz tego samego, ale si? nie da?o, bo informowa? mnie, ?e ju? takiego skilla posiadam wi?c nie mog? si? go nauczy? ponownie.

POzdr
Garghgor

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 25, 2005, 14:52:08 »
Cytat: "Anonymous"
eeehmm.. Ja to daleko za murzynami jestem z moj? postaci?. Stara?em si? intensywnie pilnowa? uczenia skilli na Trialu i chyba zmarnowa?em mo?e z 5 godzin bez nauki. Ale przegl?daj?c rozpisk? Selvina nasun??o mi si? pytanie o RANGI skilli. Jak zd??y?em zauwa?y? Ranga to zupe?nie co innego od Level, ale nadal nie rozumiem tej pierwszej. Czy na wy?szym etapie gry s? urz?dzenia, które wymagaj? posiadania Skilla o pewnej randze a nie tylko lvl? No i jak w dalszej cz??ci gry podwy?szy? rang? Skilla. Próbowa?em kupi? jeszcze raz tego samego, ale si? nie da?o, bo informowa? mnie, ?e ju? takiego skilla posiadam wi?c nie mog? si? go nauczy? ponownie.

POzdr
Garghgor


No to postaram Ci si? to prosto wyj?ni?:
Level skila to jak zauwa?y?e? poziom, u?ywanie itemów wymaga od Ciebie odpowiednich skili na odpowiednim poziomie. Np: Amaryjska fregata Punisher wymaga: skila Amarr Frigate na lvl III oraz skila Spaceship Command na lvl I;
Bardziej z?o?ony stuff tzw t2 wymaga znacznie wi?cej ale te? wi?cej oferuje - np. amaryjski Assault Ship (Fregata t2) Vegeance wymaga nast?puj?cych skili: Amarr Frigate na lvl V,
Assault Ships na lvl I, Spaceship Command na lvl III, Engineering na lvl V, Mechanic na lvl V.
Oczywi?cie jest te? drugie wyjasnieni dlaczego niektóre skille warto ci?gn?? jak najwy?ej taki skill: Spaceship comand za ka?dy poziom dodaje ci 2% do zwinno?ci.

Drug? warto?ci? jest ranga i tu kwestia jest bardzo prosta poziom rangi indormuje ci? o szybko?ci uczenia si? (oczywi?cie ten czas jest modyfikowany przez atrybuty postaci). Ogólnie skill z rank 1 na lvl 1 nauczysz si? w kilka minut a skill z rank 3 na lvl 1 w kilkadziesi?t.
Podam Ci to na przyk?adzie mojej postaci nauk skila na lvl 5 przy posiadanym ju? lvl 4 (wymagane s? te same atrybuty ró?na jest tylko ranga): Amarr Frigate / Rank 2 / to ok 10 dni; Amarr Cruiser / Rank 5 / to ok 25 dni.
Jednym s?owem im wy?sz? rang? ma skill tym d?u?ej si? b?dziesz go uczy?...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

garghgor

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 25, 2005, 15:56:24 »
wielkie dzi?ki GOSIEK za wyja?nienia, ale nadal nie rozumiem do czego w praktyce potrzebna jest RANGA skila, poza oczywist? d?u?szym czasem jego uczenia si?.

Domy?lam si?, ?e im wy?sza Ranga tym CO? jest lepsze, ale w?a?nie chodzi o to co?. Jak zaczyna?em karier? Minera, to komputer wybra? mi Minning Skill dwa razy wi?c mam j? w Randze 2, ale szczerze powiem to nie zauwa?y?em, abym mia? jakie? lepsze bonusy. No chyba, ?e co? przeoczy?em.

BTW, znalaz?em fajlnego linka do SKILL TREE na ang. forum wraz z opisami:

http://frobozgroup.com/og_skillstree.html

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 25, 2005, 18:14:20 »
Cytat: "garghgor"
wielkie dzi?ki GOSIEK za wyja?nienia, ale nadal nie rozumiem do czego w praktyce potrzebna jest RANGA skila, poza oczywist? d?u?szym czasem jego uczenia si?.


To nie jest "potrzeba" ale po prostu jeden z atrybutów skilla... to tylko mno?nik czasowy, który oznacza, ?e np. skilla rank 2 uczymy si? 2x wolniej od skilla rank 1.
Bermuda Syndrome [BAS-3]

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 25, 2005, 20:27:55 »
Cytat: "garghgor"
Domy?lam si?, ?e im wy?sza Ranga tym CO? jest lepsze, ale w?a?nie chodzi o to co?. Jak zaczyna?em karier? Minera, to komputer wybra? mi Minning Skill dwa razy wi?c mam j? w Randze 2, ale szczerze powiem to nie zauwa?y?em, abym mia? jakie? lepsze bonusy. No chyba, ?e co? przeoczy?em.


Jak wida? z za??czonego opisu mylisz poj?cia...
Zajrzyj w swoje Bio - skil Mining ma rank 1 a ?e wybra? Ci dwa razy to znaczy ?e masz lvl 2...

Rank - ranga to informacja czasowa - okre?la ona czas w jakim standardowa posta? uczy si? kolejnego poziomu (level) skila. Ten czas modyfikuj? atrybuty twojej postaci. Im bardziej z?o?onych rzeczy b?dziesz chcia? u?ywa? tym wy?sza b?dzie ranga skilla i co za tym idzie czas uczenia si?, pozatym sam skill b?dzie wymaga? wi?cej.

Za lvl okre?la poziom skila na jakim go masz - maksymalny poziom to lvl 5. I tak np. aby u?ywac Minerów t2 musisz mie? ten skill na poziomie 4 (czyli bior?c pod uwag? ?e przy tworzeniu postaci masz go na poziomie 2 zrobiony musisz go wyuczy? tylko dwa poziomy wy?ej by tej rzeczy u?ywa?)

A co do bonusa za mining (czytaj opisy skili) "Skill for mining asteroids. +5% Bonus to mining yield."
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

garghgor

  • Gość
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 27, 2005, 14:38:14 »
dzi?ki za pomoc... chyba zrozumia?em...  :shock:   :lol:  :shock:


.... ale dlaczego tych RANG jest a? 12?  :D  :D ....


PS.: A co do Minning Skilla to na pewno mam RANK2 (po wybraniu profesji Minera)

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 27, 2005, 15:10:45 »
Cytat: "garghgor"
dzi?ki za pomoc... chyba zrozumia?em...  :shock:   :lol:  :shock:


.... ale dlaczego tych RANG jest a? 12?  :D  :D ....



Po patchu s? skille z rank 15  :D
Bermuda Syndrome [BAS-3]

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Poczatkowe skille i statsy
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 27, 2005, 16:56:43 »
Cytat: "garghgor"

PS.: A co do Minning Skilla to na pewno mam RANK2 (po wybraniu profesji Minera)


Sprawd? dobrze bo ja mam opis:
Mining / Rank 1 / SP: 45255 of 256000 lvl 4...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma