Autor Wątek: Equinox i Combat Industrials  (Przeczytany 5607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Equinox i Combat Industrials
« dnia: Maj 14, 2024, 22:33:35 »
Czyli tak - od haulera po frachta, każdy z industriali od Upwell Consortium będzie uzbrojony. W rakietki. Nawet frachtowiec.
No to wiezienie blinga będzie bardziej... interesujące, pod względem pefałpe w nullu  >:D

Więcej w anonsie na Steamie:
https://store.steampowered.com/news/app/8500/view/4210379969299417863?snr=


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 816
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Equinox i Combat Industrials
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 18, 2024, 22:10:15 »
To tam spoko, ale może będzie do czego strzelać w null, i nie wszędzie będą takie same upgrady do sova...

Monter

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Monti Monter
  • Korporacja: raz ta raz tamta
Odp: Equinox i Combat Industrials
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 18, 2024, 17:30:36 »
o/ mordeczki i braciszki

11 czerwca wjechał Equinox, i rozpoczął się największy NERF nullseca w ostatniej historii eve.
0.0 już nie będzie tym samym miejscem, a to co znacie do tej pory zmieni się diametralnie.

Temat jest totalnie nowy, dlatego trudno jest o nim pisać.
Ja nie jestem sov.holderem, ale i tak podzielę się swoją wiedzą, myślę że właśnie tak to będzie wyglądało i jakieś rażących błędów (co do nowych zmian) w tym tekście nie będzie. Trzeba jednak pamiętać że informacje cały czas spływają.

Jak na razie CCCP najwięcej uwagi poświęcało skyhook-om, metanox moon drill-om, nowym gówno ship-om, czy temu że można sobie różowego skina zrobić. Mydlą oczy jak zwykle, dlatego wyłuskam to co najciekawsze.

Najważniejszą zmianą w Equinox jest nerf nulla, poprzez pojawienie się Sovereignty hub-a i nowych zasobów

                                                             

Sovereignty hub ma zastąpić -> Infrastructure Hub (IHub) i Territorial Claim Unit (TCU)
Tu pojawiają się dwie ważne daty -> 20 czerwca i miesiąc listopad (dokładny dzień nie jest jeszcze znany)

20 czerwca gracze dostaną unikalny upgrade, który pozwoli na podtrzymanie dotychczasowej sytuacji. Czyli można powiedzieć, że od 20 czerwca do listopada, sytuacja pozostanie bez zmian (wszystkie te upgrady, jump bridge, cyno jammery, itd. które są w poszczególnych systemach nadal będą działać po staremu)

Na tyle co rozumiem, to w okresie między 20 czerwca a listopadem sytuacja wyglądać będzie następująco:
Niby dają czas na przygotowanie do nowych zmian.
IHub-y zostaną zastąpione przez nowye sov.huby (CCCP napisało tak->...On expansion day, all existing Infrastructure Hubs will be replaced with the new SovHubs graphics...) w tym okresie (te sov. huby) będą mogły działać w dwóch reżimach:
     IHUB- będą zastępować dotychczas znane IHub-y natomiast TCU pozostanie bez zmian
     SOVHUB- to nowe już zmienione (nie ma IHab-a ani TCU). Sov.hub zaczyna korzystać z nowych surowców power, workforce, reagents
W tym okresie sov holderzy będą mogli decydować w którym momencie przejść na nowego Sov.huba. Jak decyzja zapadnie to będzie już nieodwracalna.
Ten unikalny upgrade (który pozwoli utrzymać dotychczasowy stan rzeczy) przestanie funkcjonować w grze właśnie w listopadzie tego roku, i wszystkie power bloki będą zmuszone przejść na tego nowego Sovereignty huba -> a co za tym idzie zaczną konsumować zasoby: Power, Workforce, Reagents.

Nowe zasoby czyli -> Power, Workforce, Reagents

                                                           

Workforce i reagents to o kant dupy, ale power to jest to co zdeterminuje nullseca po nerfie
Umówmy się że będziemy tłumaczyć power jako moc
Wartość mocy w danym systemie będzie zależała od słońca i planet (plasma, storm, gas) czyli: ile chcą tyle napiszą.
Mocy nie można transportować ani w żaden sposób przesyłać do innych systemów
Znając wartość mocy sov.holderzy będą mogli decydować o tym co sobie w tym systemie postawić (mi to się kojarzy z tym jak wyglądają turnieje w eve, masz jakiś limit punktów do wykorzystania i wiesz że jest 7 pilotów. Wybieraj statki jakie chcesz, bylebyś łącznie nie przekroczył limitu punktów)
Żeby dać wam pojęcie jakie to będą wartości, podam takie widełki
  <- GSF ma system 1-S na styku z low sec-ową Aridią. po zmianie i przejęciu na sov.huba ten system będzie miał 350 mocy
  -> z tego co się dokopałem najbardziej "mocarnym" systemem w eve będzie któryś z systemów w ESO. około 4500 mocy (sorry ale nie pamiętam nazwy tego systemu)

                                                             

Co to wszystko oznacza w tłumaczeniu na polski

Po pierwsze-
 niby to co było do tej pory będzie do listopada tego roku, EEEE Wrong. Zabawa zacznie się już 20 czerwca, każdy udany atak na system zmusza właściciela (ktokolwiek nim będzie) do natychmiastowego przejścia na nowego sov.huba -> czytaj moc. workforce, reagents
bo nowego TCU już sobie nie postawisz. Ten sov.hub i nowe zasady bardzo zmianiają sytuację
 przykład:
system jak wyżej 1-S teraz w tym systemie stoi: Cyno Beacon, Jump bridge, pewnie Cyno Jammer. Na nowych zasadach ten system ma 350 mocy i sov.holder będzie mógł postawić w tym systemie co najwyżej upgrade na bieda anomalki (jak wyżej w tabelce) i to tyle co będzie mógł zrobić.

Po drugie-
 koniec z systemami w których jest wszystko, takich systemów jak 1DQ już nigdy nie będzie.
 teraz systemy będą wyglądać tak-> np: produkcja supercapitali + coś tam i to koniec
 kolejny system np: jump bridge + cyno beacon i to tyle- taki bardziej logistyczny
 w kolejnym systemie, upgrady na anomalki do kopania i to wszystko

Po trzecie-
 terytorium należące do danego power blocku stanie się dziurawe.

                                                                 

Będzie w nich "pełno" systemów których nie da się zabezpieczyć (bo moc danego systemu nie pozwoli na postawienie tam tego co byś chciał) i skutecznie bronić, przeciwnik wleci, zapali cyno i już cała kapitalowa flota siedzi na twoim terytorium. Coś tam już piszą że teraz cccp wspiera tych co atakują a nie tych co się bronią-> czas pokaże

Po czwarte-
 ma to utrudnić tankowanie serwerem (cyno jammery powodowały, że przeciwnik musiał latać swoją kapitalową flotą po gate-ach i zdychał na lagach)
 
Po piąte-
 systemy domowe niektórych power blocków (np: Pandemic horde, ale nie tylko ich) są delikatnie rzecz biorąc do niczego (ze względu na ilość dostępnej mocy), zaczną się ruchy, zobaczymy czy tylko w obrębie własnego sova

Po szóste i siódme, no cóż .... dedukcja drogi Watsonie.
To co Panowie, popcorn i czekamy na mega, mega drame, rage quity itd. Nowe null-seki wjeżdżają.

Kolegów z 0.0, to już nie wypada żegnać inaczej niż staropolskim -> Niech moc będzie z wami eeehehehehe
A pozostałych z high, low, czy wh, tych co mają wywalone na 0.0
ostatnio gdzieś szedłem i słyszałem jak żegnają się teraz młodzi ludzie............
wybaczcie, ale nie mogę się powstrzymać

Papatki misiaczki, Lovciam całym serduszkiem.

słowiański przykuc