Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
Serenity 2.0
[WILD5] Gagat:
Dla małych grup to bez znaczenia, pewnie będzie więcej znudzonych potencjalnych rekrutów, ale dla blobow trochę gorzej. Ciekawe co będą robić ssacze gonowych jąder jak snuf itd :), jak zabraknie wrogów :)
Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
Ragnarok:
Gagat.
Będą robić to co wszyscy (również małe grupy), czyli grać w inne gry.
http://evemaps.dotlan.net/corp/movements
Isengrim:
--- Cytat: Veldsper w Czerwiec 14, 2019, 14:54:28 ---bo tak im się podoba
--- Koniec cytatu ---
Ja rozumiem, ale próbuję jakoś bliżej pojąć, co takiego gracza jak ty napędza do stwierdzenia, że mu się to "podoba".
Veldsper:
--- Cytat: Ragnarok w Czerwiec 14, 2019, 16:00:05 ---Tak, widać, że niektórym to się podoba, jak pisałem:
Odpal sobie jakąś grę i ustaw poziom trudności na najłatwiejszy, następnie wpisz kodzik na nieśmiertelność i nieskończoną ilość zasobów a ilość przeciwników na 0.
Zawsze znajdzie się ktoś kto tak właśnie lubi, ci ludzie odeszliby tylko, jeśli gooni byliby słabi i wtedy znowu dołączyliby do najsilniejszego sojuszu w grze.
No i niby tak, niby nawet oni mogą powiedzieć:
I was there.
--- Koniec cytatu ---
ty chyba nie czytales co pisalem - dolaczylem do gs razem z wieloma innymi bo takie h które chcą wszystkim ustawiać gre ustawialy ja i mi w provi.
teraz sytuacja się odwrocila i bardzo dobrze. Oby 4 ever świniak był pieczony na rożnie, oby 4ever były kody na nieśmiertelność i oby 4ever ta 2 strona
musiała grać na inhuman a ja będe zajadał ze stołu grając na lajcie z doskoku. Krzyż na droge. Powiedz jeszcze że dobrych bitek w provi nie mieliście.
Dopiero trzeba było wpierdolic caly ciezki sprzet aby zaorac, bo tak to była ostra rzeź i nieraz spierdalaliście w popłochu przed stadem nightmerów.
oby północ była anihilowana - koniec tematu. Kwiczycie teraz jak świnie a jak było fajnie to niszczyliście wszystko. karma.
Ragnarok:
Veldsper, pisałeś już to, a ja czytałem.
Tylko ile potrwa jeszcze to Twoje 4ever?
http://evemaps.dotlan.net/corp/movements
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej