Eve Online > Przedpokój

Prawdopodobnie pożeganie z EVE

<< < (3/12) > >>

Anna Nietrzeba:

--- Cytat: [BWTF] Nightwisherek w Sierpień 03, 2018, 10:25:56 ---Czytałeś regulamin za pierwszym logowaniem? We own's you bitch :D Na co dzień traktują nas tak w urzędach i nikt z tego nie rezygnuje np z ZUSu :)

--- Koniec cytatu ---

Tyle ze z ZUS-u czy z innej mafii pobierającej haracze, zrezygnować się nie da, natomiast z eve jak najbardziej tak.

Jakub Trokowski:
Że cytowanie GMów na forum się skończy banami, to wiem. Więc dlatego pisałem, żeby to zrobić ostrożnie: nie próbować robić gównoburzy wklajając odpowiedzi GMów, tylko bardziej od drugiej strony: że opłaciłem, ale był problem taki a siaki i co teraz?

Ja bym jednak próbował, bo - mimo że gram ostatnio mniej - to jednak lubię tę grę i przez jednego palanta bym wolał nie rezygnować.

Jan Morgenstern:
Jakub problemem jest to, że CCP nie chciało zrobić nic do momentu aż PayPal ich zmusił przez zainicjowanie ichniejszej procedury wyjasniania sytuacji. W ticketach do CCP nie rzucałem mięsem, starałem sie podawać konkretne informacje i wskazać, że nie może być błędu z strony banku skoro to przeszło już przez PayPal. Jednak jest różnica pomiędzy niekompetencją GMów jesli idzie o wirtualne dobra a transakcje z jak najbardziej realną gotówką. Po tej przygodzie nawet jeśli wrócę do EVE nie mam mowy abym płacił bez pośrednictwa PayPala bo na własnej skórze doświadczyłem, że CCP GAMES UK LTD może i faktycznie ma siedzibę w londynie ale praktyki ma bardziej godne Moskwy. Nie jest dla mnie możliwa do przyjęcia opcja, że GM w takiej sprawie nie robi nic i nawet nie sprawdza transakcji. Lub stara się zastraszyć. I tak jak pisze Anna Nietrzeba ja mam wybór czy chcę poddać się "rygorom" CCP czy nie. A co do EULI to o ile przy wirtualnych dobrach CCP ma nas często w garści to w przypadku transakcji finansowych cokolwiek w EULI napiszą to musi to być zgodne z przepisami unijnymi. Jeśli jakiś punkcik jest dla nich wygodny a niezgodny z przepisami to ten punkcik nie ma zastosowania. A jeśli CCP zastosuje go to, jeśli klient będzie uparty, CCP poniesie tego konsekwencje.
Odnośnie banowania mnie za mediację za pośrednictwem CCP:

"Payment Disputes

PayPal offers customers the option to dispute payments made on EVE Online accounts. Disputing a payment will result in the suspension of the associated EVE Online account, independently of any remaining game time.

CCP encourages all players to contact EVE Customer Support before any dispute action is taken, to resolve the matter without having to resort to account suspensions."

https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/203599291-PayPal

Z mojego punktu widzenia/siedzenia zrobiłem tak, jak CCP zachęca. I dlaczego mam być narażony na bana skoro tu jest mowa tylko o zawieszeniu. I to domyślam się na czas rozpatrywania sprawy. Nie ma tu nic o banowaniu automatycznym wbrew temu co napisał GM. Może po rozpatrzeniu sprawy należałoby sprawdzić jakie są możliwości eskalowania wniosku z CCP i domagania się podjęcia akcji odnośnie reakcji GMów?  :P Tylko, że nie wierzę w to, iż odniosłoby to jakikolwiek skutek. Może dostałbym maila, w którym jakiś senior GM napisałby jak mu jest przykro, że blahblahblah a za kilka miesięcy otworzyłbym jakiś ticket i odpowiedziałby mi znów Eidolon lub Sirius  :-[

Soulscream:
Chodź pogramy w stellaris... albo wowa :D. Dużo lepsze gry niż ten zafajtany ccp twór ;).

Ptysiu:
Tak sobie przeczytałem ten wall of text i w głowie mam tylko - łał.

Okej, z punktu widzenia kogoś, kto ma za pasem już ponad 3 lata w obsłudze klienta - Jak już Jakub pisał idź z tym do managera. Albo moja firma jest taka szczodra (nie, nie jest), albo owi GM-i (czyt: pracownicy działu obsługi klienta) zrobili w komunikacji z Tobą coś, za co u mnie leci się z roboty na drugi dzień - grozili klientowi.

Swoją drogą ciekawe, czy ci sami agenci odpowiadają za sprawy ingame (usługi) i spory na tle płatności. Jeżeli tak, to jestem trochę przerażony.

Nie wiem jaka jest struktura obsługi klienta w CCP, i jak przebiega proces eskalacji tam, ale też jest coś, w co powinien sam dział obsługi klienta wyjaśnić. Jeżeli różnica między moją firmą a CCP nie jest aż tak znaczna, już samo słowo "escalate" w mailu powinno trochę przyspieszyć odpowiedź.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej