Eve Online > Wsparcie techniczne

Cienie za znacznikami w widoku ogólnym

<< < (5/9) > >>

[BU FU] Karas:
zadna naviga nawet sie nie umywa do Gmapsow. chocby z samego faktu, ze gmaps ma ultra dokladne dane o natezeniu ruchu. Spoko, place informacja, google wie kiedy i gdzie jade. Taka cena. Ale ile minut mojego zycia zaoszczedzam kazdego dnia wybierajac optymala droge powrotu z pracy  do domu to moje i dla mnie duzo cenniejsze niz prywatnosc ktora w tym czasie place.

Proxima Alland:
Widzę, że NWO zbiera solidne żniwo... Cóż na fanatyczna linia obrony.   ::)
Jestem programistką C++, technologicznie raczej jestem do przodu niż do tyłu. Jeśli dostaniesz prawa roota do Androida, to dostaniesz dostęp do normalnej konsoli i wszystkich funkcjonalności . Niewiele różni się to od Linuxa ot kolejna z dystrybucji. Jak to z resztą bywa z systemami unixowymi.  Jednak odblokowanie roota wiąże się z konsekwencjami. Jak robisz to na nowiutkim smarcie, to ponosisz konsekwencje. Przecież sieci tel i producenci smartfonów nie chcą i nie pozwalają na to byś miał roota. Poza tym jasne, wszystko można obejść. Niestety, z tego co tu czytam, to większość ma na to wyjebane. W końcu mają nawigację za free i aktualizacje za free. LOL
Karaś, walisz z dupy te komentarze aż nie wiem czy specjalnie się zgrywasz, czy może coś nie tak z tobą. Przepraszam ale nie wiem co chcesz powiedzieć przez swoje porównania. Co z tą naprawą? Tu nie chodzi o poziom komplikacji, bynajmniej.

--- Cytuj ---zadna naviga nawet sie nie umywa do Gmapsow. chocby z samego faktu, ze gmaps ma ultra dokladne dane o natezeniu ruchu. Spoko, place informacja, google wie kiedy i gdzie jade. Taka cena. Ale ile minut mojego zycia zaoszczedzam kazdego dnia wybierajac optymala droge powrotu z pracy  do domu to moje i dla mnie duzo cenniejsze niz prywatnosc ktora w tym czasie place.
--- Koniec cytatu ---

Teraz się BAAAARDZO ośmieszyłeś, wiesz o tym? Jeżeli mam oceniać po tym, co tu napisałeś, to.... ze mną już nie pogadasz. Sorry.